Jump to content


Highest Reputation Content


#102565 Anketa - stat reset

Posted by Guest on 16 November 2012 - 10:30 AM

Argumenty beriem v uvahu, takze nejak sa dohodneme ... pravdepodobne jednorazovym resetom pri prechode na 3rd (samozrejme s urcitymi obmedzeniami - staty max 99 a naklikat hned, inak nepojdu dalej expy, skilly tiez samozrejme musia sediet.)
  • 7


#103423 Vaše nápady

Posted by hyah on 11 January 2013 - 12:14 PM

Mít možnost směnit bony za dukáty... popřípadě i opačně. Člověk by si aspoň konečně mohl vymést účty kde mu jsou bony na nic... Jestli nějáký poměr či 1:1 bych nechal na GM
  • 5


#103026 Vaše nápady

Posted by Skywalker on 19 December 2012 - 12:44 PM

Navrh: zvysit pocet clenu guildy, at si clovek nemusi porad zakladat nove guildy pro nove postavy

je nekde problem, kde by mohl vetsi pocet lidi vadit?

tam, kde jsou instance, tak je to stejne omezene velikosti party a u GW je to snad fuk, protoze jsou mrtve ;) a i kdyby jo, tak neni problem odebrat odebrat guildovni skill Approval
  • 5


#102492 Vaše nápady

Posted by Aiweril on 14 November 2012 - 04:00 AM

Zdravíčko,

mám takový drobný nápad.. Nedalo by se nějak udělat, aby se mezi počtem hráčů online nezobrazovala ta část, která je tvořená @at merchant classy?
nebo alespoň rozdělit ty online hráče na online hráči a autoselling hráči nebo tak něco.

Myslím si, že číslo, ač je krásně vysoké, je k ničemu, když je v podstatě fiktivní...
  • 5


#104893 Populace serveru :)

Posted by Gracy on 01 August 2013 - 10:35 AM

Reborn jsem s velkou lítostí (ne, nemyslím to ironicky) opustila na začátku roku 2013. Důvod: 3rd classes. Jakkoliv to zní sentimentálně, jsem zastáncem pre-renewal Ragnaroku, anebo prostě nemám ráda nové věci, renewal se mi nikdy nelíbil. Přestože jsem hlavně gw-hráč, na Reborn jsem se vždycky vracela odpočinout si a poběhat si pvm a po zavedení battle groundy. Projít si známé věci, odpočinout si při hře, která mě baví. Po nasazení renewalu, zejména pak renewal mechaniky, mě opravdu už nelákalo učit se všechno znovu a pokračovat po staru prostě nejde.

Nechci říkat, že nasazení renewalu byla chyba, jistě se našli lidé, kteří si to rádi vyzkoušeli, ale další to rovnou zabalili.

Renewal se měl otevřít jako druhý server, tak jak je to na ofiku, pre-renewal měl zůstat zachovaný tak jak byl. Pokud se podívám do zahraničí, nejvíce lidí hraje ragnarok s first classes. Každopádně RIP <3

kZqHPB4.jpg

 

 

 


  • 4


#104872 Populace serveru :)

Posted by Cindyyy on 30 July 2013 - 08:28 PM

Ragnarok nehraje málo lidí... Málo lidí hraje jen tady na serveru. Na zahraničních serverech je hráčů dostatek. Tudíž otázkou spíš zůstává, proč lidé z Česka či Slovenska nechtějí hrát tady. Z toho, co já vím, začaly větší skupinky odcházet z RO už cca před rokem. Hráči z RO odešli jak na nové servery, tak už na běžící. Takže důvodem rozhodně nebude, že jim vadí "elitáři", kteří u nás mají v podstatě vše dostupné. Ne. Většině lidí - včetně mě - vadí přístup některých výše postavených. Nebudu se zrovna k tomuto tématu nijak zvlášť vyjadřovat, myslím, že každý ví, o čem mluvím.

Hlavním cílem změn by sice mělo být "nalákat nové hráče", ale také by se přitom neměli znechucovat dlouholetí hráči. Myslím, že co se renewalu týče, šlo spíš o přístup, o to, jakým způsobem se změna podala, než o změnu samotnou.


  • 4


#104827 Populace serveru :)

Posted by Tote on 22 July 2013 - 05:01 PM

Všichni jsou mrtví, Dejve.


  • 4


#103910 Skalovanie instancii

Posted by Guest on 24 February 2013 - 09:24 PM

Uz v priebehu tyzdna sa mozete tesit na zmenu vsetkych instancii tak, aby ste mohli silu priser nastavovat podla vasich poziadavok.

Co sa tyka popisu:
Pri vstupe do instancii zadate pocet levelov, ktore prisera dostane navyse. Spolu s nimi dostane aj:
  • 2% HP a SP/lvl
  • 2% ATK, MATK, DEF, MDEF, /lvl - u DEF a MDEF je max. mozne cislo 90 pre pre-renewal moby
  • +2 do statov/lvl
  • +2 FLEE a HIT/lvl
  • zvysena rychlost behu a ASPD kazdym levelom
Odmenou bude zvysenie dropu o 2%/lvl, co znamena z prisery, ktora bude mat zvyseny level o 20 a bude mat drop na 1% vam tento drop padne na 1,4%.

Male demo najdete tu. Prve zadavane cislo je level, ktory sa prisere pripocita, 2. cislo je ID prisery na vyvolanie.

Mozete ocakavat tuto moznost u instancii Endless Tower, Endless Cellar, Sealed Shrine, Orcs Memory a Nydhoggs Nest.
  • 4


#103201 Prontera International Film Festival

Posted by Guest on 30 December 2012 - 06:52 AM

Pátý a poslední počin, je z dílny hráče Sagara Sosuke
nenechte si ujít srandovní snímek Ragnarok film:

  • 4


#105451 Na com sa pracuje...

Posted by Guest on 28 August 2014 - 09:30 PM

Kedze vieme ako to chodi, ked poviem, ze nieco bude hotove do vtedy a vtedy, tak som sa rozhodol, ze si spravim radsej topic so stavom vsetkym veci, na ktorych robim, ktory si budem updatovat.

Ked sa bude blizit vydanie niecoho noveho, dozviete sa o tom niekde naokolo.

Poradie je podla priority.

V pripade, ze mate otazky, odpoviem osobne, diskusia tu nie je na mieste. Dakujem.

 

  • Hercules - chyba dorobit aspon LI a drobnosti, momentalne sa caka na upravy v herculovi, ktore by umoznili fungovnie LI.
    80%

     
  • Mining- caka na hercula a tym padom prepisanie, inak je vymysleny a funkcny 
    50%

     
  • Test Server- Hotovo!
    100%

     
  • Rebellion- caka na Hercula 
    0%
     
     
  • Max. lvl 175/60- caka na Hercula 
    0%

     
  • Quest na nove ucesy- caka na skontrolovanie
    50%
     
     
  • Prerobene Hunty- navrhuje sa 
    10%
     

  • 3


#104965 Ress Reborn?

Posted by Guest on 07 August 2013 - 06:50 PM

docvaklo mi že takhle je to uplně zbytečný. Lidi který hrajou 5+ let to musí štvát že tu hrajou "samotní".

Aktuální provoz serveru rozhodně zbytečný není, bohužel se tady sešlo v poslední době více nepříznivých kritérií najednou (objevení konkurenčních projektů (které nesmyslně dělí už tak malou CZ/SK RO komunitu), vydání nového RO2, přechod na kontroverzní renewal, úbytek času investovaného do serveru GM týmem, příchod léta... mně osobně se zase smazalo spousta dat z mého test serveru, ještě ani nevydaných do ostrého provozu a to mi vzalo hodně vítr z plachet). Taky musím podotknout, že intervence ze strany hráčů, ohledně vyvážení nového systému aby byl přijatelným pro všechny, byla docela bídná.
Osobně si myslím, že by stačilo kdyby někteří hráči dokázali spolknout svou hrdost, naučili se pracovat s novým systémem, pomohli jej zlepšit a nekazili chuť k hraní ostatním (to si myslím, že je malá daň za cenu nových updatů a obrovského progresu hry).

 

Co by mohlo částečně pomoci - aktualizace všech zastaralých stránek na reborn wiki na nové poměry.
Archivovat všechny posty na fóru o povoláních před Renewalem.

Naprostý souhlas, když nováček na webu serveru najde outdated info je to trapas. Pro něj to musí být značně matoucí a frustrující a pro nás jako pro server to neznamená zrovna nejlepší vizitku.

 

Byl by zájem o tutoriál pro nováčky na YT? :)

Zájem by určitě byl, pokud by to bylo šikovně zpracováno (ideálně tématicky dle problematiky do více krátkých videí (pro jednodušší hledání řešení problémů)), mohli by jsme to klidně nahrát na serverový Youtube účet a zpropagovat.

 

třeba rollback do tý doby dokud se nenasadili 3rd ?

Rollback několik měsíců zpátky je strašně drastické řešení, možná by to serveru ještě více uškodilo (navíc je to úplně mimo tu ideu Rebornu jakožto stabilního serveru, který funguje bez výpadků od spuštění). To už by se spíše musel řešit nějaký merge dat: záloha+události renewalu převedené na starší systém, to si ale vůbec nedovedu představit.

 

S možností hrát jako před renewalem, bych i silně uvažoval o návratu do hry.  :nyam:

"Silně bych uvažoval" není příliš motivační :) . Samozřejmě, že jsme rádi za každého hráče, jenže jak už tady zmiňoval Merlock: "Ruku na srdce lidi, kdyz uz si s tim teda Baal da tolik prace, kdo z vas muze rict, ze se na to po mesici zase nevykasle?"

Když už se to tady nakouslo: Návrat k čistému pre-renewalu by bylo možné řešení ale bylo by to jedno z náročnějších, méně šťastných, značně rizikových (nefér) kvůli nováčkům a jak Baal několikrát avizoval nechce se toho účastnit (ani se mu nedivím). Přecházelo se totiž z eAthena na rAthena emulátor, přidávala se tuna novinek a úprav systému které ani nevím jak dalece jsou vratné (je možné, že mounti, kagerou, oboro... a podobné fajn věci, na které si už spousta lidí zvykla by nebyly funkční).

Kdyby už by se opravdu uvažovalo o nějaké takové změně asi by to chtělo kompromis co nejšetrnější pro všechny.

 

Myslim, ze som to uz parkrat vravel - je teoreticka moznost pripojit na server dalsi map server, ktory by fungoval podla starej mechaniky (v podstate na sposob trznice), ktory by mal kopie map, na ktorych by bolo vsetko po starom, nie som si ale isty, ci by toto bolo to spravne riesenie. Tj. jednotny chat, plynuly prechod medzi mechanikami a moznost si vybrat hocikedy, pod ktorou budem hrat.. ale samozrejme nemoznost mechaniky kombinovat

Server rozdělený na dvě početní mechaniky nezní úplně špatně a (možná by taková změna ani jinak než druhým map-serverem řešit nešla) ale dualita map je trošku extrémní už jen kvůli hernímu světu (ano jsem idealista :) ), těžko říct jak by se řešilo blokování různých NPC v jiném světě, spawn vzácnějších příšer, a vůbec si nedovedu představit, že by půlka hráčů sedících v Pronteře nebyla vidět (podle mně by to působilo, že je online ještě méně lidí). Těžko říct jak by se plánovaly expení, eventy a podobné akce (způsobem: "velká morrocká se poběží na pre-renewal map-serveru, smůla máte-li nového mounta/boosty"? nebo "serverové focení po pvm eventu bude probíhat na obou map-serverech, první organizuje Buks, druhé Jamie"?). Nemluvě o tom, že být na Rebornu začínající noob, tak mi z toho asi pukne hlava. Ano nejsou to nejlepší příklady ale asi chápete na co narážím...

Bohužel se bojím, že (trošku jemnější řešení: ) rozdělit server na non-renewal mechaniku pro non-3rd classy a renewal mechaniku pro 3rd classy (bez dělení virtuálního prostoru na dva map-servery - tuším že podobně to fungovalo ještě někdy v únoru?) v momentálním stavu Rebornu jen tak nepůjde.

 

myslim, ze reborn by sa mal zamerat na novych hracov a snazit sa, aby ich caste zmeny a neistota neodradili. Kto chce hrať na reborne naučí sa žiť s momentálnymi nastaveniami. Ragnarok urcite neprilaka stovky novy hracov, pretoze je plno inych "modernejsich" hier. Vážte si každého hráča, ktorého tu máte. :-)

Díky za vlídná slova, číst posměvačné příspěvky typu "všechno jste podělali a můžete za všechno už mně nebaví. Štěstím je, jak mi nedávno říkal známý z práce, že atraktivnost grafiky RO je zastarávající minimálně a svět a mechaniky má stále i na dnešní MMORPG skvěle propracované.


  • 3


#104874 Ress Reborn?

Posted by Guest on 31 July 2013 - 02:32 AM

Hraji tady spoustu let a docvaklo mi že takhle je to uplně zbytečný. Chtěl bych aby sem napsal každý svůj názor jak nalákat lidi a dali by jsme to něak dohromady... Myslím si že lidi který tu hrajou 5+ let tak je to musí štvát že tu hrajou "samotní"

Každopádně bych byl rád kdyby se každý vyjádřil a třeba to dáme něak dohromady :))

 

Obavam se ze uprimne vyjadreni mnohych jedincu by znamenalo jejich okamzity permban o cez i pres to ze tu (temer) nehraji nemaji zajem. ;)


  • 3


#104656 Mining a Forging:)

Posted by Visak on 16 May 2013 - 10:29 AM

Gratuluju, podařilo se ti mě nazvat tak, jak ještě nikdo nikdy... (a to už je co říct :-D ) Ale urazit? to by jsi se musel snažit více... Nic sem nedokázala? hmmm to je sporné, ale i kdyby proč bych něco měla dokazovat? Dokazuje se něco v práci, ne při hře u které se chcu bavit... Že RO neznam? ale znam :-) 

 

Vis proč se zastávám kování? Protože mě to baví... Někoho baví skákat na MvPcka, mě baví hromadit a hromadit :-)

 

A mimochodem podle sebe, soudím tebe... 

 

 

Protoze te to bavi? lol ;) Nedokazu si predstavit lepsi zabavu nez nesmyslu plne litani po mape a sbirani rudy ^^ > kazdopadne urcite za ucelem zabavy :D


  • 3


#104648 Mining a Forging:)

Posted by Miko2609 on 15 May 2013 - 06:45 PM

Ja by som to uz radsej ani nezapol a vsetky itemy nadobudne z neho zmazal.... Jedine co to na tomto serveru urobilo bolo to, ze dosralo celu ekonomiku a ukazalo silu v tom ze v tej dobe boli mvp len stratou casu 


  • 3


#104395 Hlášení bugu Renewal v2

Posted by Skywalker on 10 April 2013 - 11:47 AM

tak po nejake dobe zase pripomenuti ..

Reborn custom veci se nahrazuji ofiko, podle iRO, tak by i ta velikost guildy mela byt take podle ofika ...

V cem by zvyseny pocet clenu vadil? Guild Wars? ty jsou tolik let mrtve a zmena k lepsimu urcite nebude... pokud by se nahodou nekdy zase spustili, neni preci problem odebrat guilde guildskill Approval, aby nemohli utocit na emperium ...
mimo Guild Wars je stejne pocet clenu omezen kapacitou party nebo omezenim od instance ...

kdyz uz se tedy jede podle iRO, tak by se mohla navysit ta kapacita guildy na tech 56 clenu. 16 clenu zaklad + 40 clenu za lvl 10 Guild Extension
viz: http://irowiki.org/wiki/Guild_System a http://irowiki.org/w...Guild_Extension


  • 3


#104186 Coho by ste sa najviac obavali pri kompletnej zmene na renewal mechaniku?

Posted by Shuuichi on 21 March 2013 - 04:51 PM

Baale, přesně jak říká Pharaone, ty ses rozhodl sám, že bude renewal pro všechny. Většina lidí tu píše, že tyhle novinky nechce, že teda OK, že nebudou hrát, ať si užijeme změny. Navíc se nedávno dohodlo, že pokud se sem nacpou 3rd class, tak že to NEOVLIVNÍ postavy, které už tu jsou! A ty tuhle úmluvu porušuješ.
To, že už tu jsou 3rd class a renewal pro ně máme okay, ale změny mobů ovlivní všechny (i ty 3rd class), a to brutálním způsobem. Vyzkoušeno na testu.

Fail se skilly (heal (HP natož obyč priest do party nepoužitelní?!), GC, wizny, ninjové...), aby to nebylo málo, tak jim ještě přihodíme fixed cast time.
Takže ten, co si teď nevyexpí 3rd class se může jít klouzat a pořádně si nezahraje? To je fajn přístup, který určitě přiláká hromadu nováčků, kteří nemají nahuntěný eq a fajně se jim budou expit adv. aury.

Fail s tím, že musíš udržovat dvě rAtheny je prostě daný tím, co chtěli hráči (první odstavec) a nikdo z nich tě nenutí dělat bleskurychle všechny novinky, je to pracné, ale jen vyhovění hráčům. Ale ten kec, že ti nikdo nechce pomáhat se správou serveru je fakt mimo, dva lidi jsme se ti nabízeli, že ti s kóděním pomůžeme, ale tys nás arogantně odpálkoval s tím, že si to budeš dělat sám, že nám kódy nedáš. Že ani většina GMek je nemá. Fajn, tak to dělej sám, ale pak si nestěžuj, že je toho na tebe moc a že kvůli tomu rozdrbeš server a odeženeš hráče.

Nelíbí se mi primárně tvůj přístup k tomu - prostě renewal bude pro všechny a finito, diktátorsky jsem rozhodl. Tahle anketa je úplně zcestná, protože neřeší, jestli to chceme, ale co se teda musí udělat pokud to nastane.
Hoď do hry anketu, kdo všechno chce tuhle změnu. Poslouchám reakce hráčů v prontě a i z guildy a zatím se nenašel NIKDO, kdo by po té změně toužil. Naopak většina lidí už pomalu končí s RO.

Navíc to, že je potřeba nějaký postup, to ano, ale postup dopředu. CzechRO zdechlo kvůli bugu a kvůli neschopným GMkům, ne kvůli tomu, že neměli všechny novinky.

Jediný co po tobě chci je, aby ses zamyslel nad tím, co děláš a vzal v potaz kolik hráčů ze serveru odejde.
  • 3


#104185 Coho by ste sa najviac obavali pri kompletnej zmene na renewal mechaniku?

Posted by Lord Excalibur on 21 March 2013 - 04:33 PM

Lobbuju pro nějakou custom úpravu GC. Až příliš mnoho lidí má GC paladina jako hlavní postavu, nebo alespoň jako jeden z hlavních stěžňů svojí lodě. Pokud snížení matk bylo devastující pro wizardy/HW, tak pro GC cruse/paladiny to je zničující zrovna tak. S atk buildem se dá dosáhnout určitých výsledků, pohužel tento build je naprosto nepoužitelný. SP by bylo velmi málo, regen naprosto nedostačující. Po přidání INT se toto sice zlepší, bohužel za strašlivou cenu - GCčkaři se bude muset tahat, aby dokázal něco zabít a nebyl sám zabit, případně nebude možné být bez stringů/sufry.
Když se podívám na možnosti crusadera jak se vyexpit: může jet STR build a zabíjet bashem a spear guicken, může to být shieldař, GC, a nebo může chránit ostatní. GC je samozřejmě nejefektivnější, nejsamostatnější build. Pokud bude znemožněn, tak zbývá pouze možnost přejít na nějaký jiný build. Problém je v tom, že pokud někdo jel GC, tak nemá equip potřebný pro ostatní buildy, tudíž i když se resetuje, bude opět zneschopněn. Nehledě na to, že ostatní buildy expí daleko pomaleji než GC (logicky, když to je jediný plošný útok cruse, nepočítaje magnum break).
Dále nevim, jak jsou na tom ostatní matk classy, sice ne tak běžné jak mage class, nebo GC. Jedná se o magic ninju a priest (ME, HL). Byla by škoda přijít o možnost tyto používat, když už mají ty skilly.
  • 3


#104161 Coho by ste sa najviac obavali pri kompletnej zmene na renewal mechaniku?

Posted by ropak on 20 March 2013 - 09:57 PM

tim ze z rebornu udelate vpodstate hirate vic lidi rozhodne nenatahnete a vysledek bude ze par lidi prijde a brzy zase odejde ale odejdou predevsim verni hraci rebornu od chvile co se pridaly treti povolani nehraju a jak sleduju ty zmeny uz se pravdepodobne nikdy nevratim vzhledem k tomu ze si hraci v podobne ankete v minulosti odhlasovali ze treti povolani na rebornu nechteji nechapu smysl tohoto hlasovani ale nejsem neprejici takze si to uzijte ja budu hledat alespon stejne dobrou hru jako byval ragnarok na rebornu
  • 3


#103875 Anketa k GW/BG

Posted by Dweep on 20 February 2013 - 12:48 PM

Tak postupně:
Supernovice GW: konečně nějaké gw, kde by bylo empo nejsilnější část guildy. Nabízí se dvě otázky: směly by tam 3rd SN? a... kdo by tam chodil ...

BG Flavius + Tierra Gorge: jakkoliv zajímavé, nikdo tam nechodí. Jedním z důvodů bude i to, že za ně nic není ( pokud by se reálně rozjely, bude u hlavních charů spotřeba vyšší, než itemy za Valory. .. )
BG Rush: sem už aspoň někdo chodí. asi. ještě. Jakkoliv je zajímavé sledovat, jak hrají pvp 3rd classy, zejména skilly na empo způsobily, že nemá nejmenší smysl bránit ( pokud náhodou útočníci nemají 0 glt Xů ) "týmy" se předhánějí v tom, kdo na začátku nedobije empo a ani se tomu nedivím. Taky bych dal přednost 2 rush badgům před jedinou. S naexpenými 3rd classy už to nemají malí glt Xové tak jednoduché, ale ... oni expí též

GW:SE: s 3rd classama : sorry, ale stačí, co provedly 3rd classy s BG
GW: SE : opravdu nemám pocit, že by na to bylo dost lidí, co by byli dlouhodobě aktivní. Zase bychom to my ( nebo spíš už konečně někdo jiný ) zakempil a afk farmil truhly. Mohly by za to RNR ( i kdyby to kempili jini :P )

GW: FE : BEZ 3rd
pro:
- Gdungy
- třeba by se někdo naučil něco hrát lépe, nebo by byly berryny k něčemu krom mvp ..
- afk farmeni v hrade ( pokud by se tocily hrady kazdy mesic, nebyla by realna sance do 3 let mit invest na to, aby aspon na mizernou sanci mohlo padnout neco, co v te dobe uz nebude mit velkou cenu ...| skoro by bylo fajn nechat jeden hrad, tocit ho az po roce [imho pokud jsou| zase se spoji Gdungy], lidi by se treba naucili kudy chodit )
proti:
- aktivita lidí

nGW:
proč ne , klidně revidovat drop... možná zvážit zda nepovolit vstup high priestům ať si nemusí všichni chodit pro assu ven , nebo pouvažovat o pastech na klasické nastavení, tím spíš teď když s nimi oficiálním způsobem může pracovat monk :P

teoreticky by bylo fajn mít za týden 1FE, 1 nGW, 1 BG adv, 1 BG 3rd, ale ...


Řeší se 3rd classy, nové lokace, staronové bugy, eventy, příbyla spousta huntů, málokterá guilda má dost Ghuntů na pýchu.... a na úpravy pvp opravdu není čas
Není jednodušší se smířit s tím, že Reborn je PvM server?

Edit: Co nejvíc unliků prosím, ta červená šipka vpravo --->>
  • 3


#101341 Legendary Items

Posted by hyah on 12 July 2012 - 06:53 AM

přidal bych šanci na nezmiznutí webu / proloužení jeho trvání :)
  • 3