-
Posts
257 -
Joined
-
Last visited
About Thror
- Birthday 26.6.1989
Contact Methods
-
ICQ
261483745
Thror's Achievements
Newbie (1/14)
0
Reputation
-
Lol, Frost. Ja pracujem na STU - FIIT. Wanna hang out sometime? Síce sme sa už X rokov nebavili...
-
Škoda, že si sa neopýtal tak pol roka dozadu. :]
-
Juhíşíş, sprajtííky :B Možno ich tu už niekto postol, tak ale keby nie... Rune Knight: Warlock: Ranger: Bishop: Guillotine Cross: Mechanic: Pozor, Gravity hovorí že sa jedná zatiaÂľ len o koncepty, takže je možné, že sa na nich do finálnej verzie eÄte ÄokoÂľvek zmení. A v eAthene aj tak budíş až za milón rokov, no Edit: Hopla, žeby som to postol do zlého topicu... pardon Vadí ak to tu nechám? :3
-
Pekne, ÄalÄí nápad vykradnutý z WoWka...
-
Určite nie. Vymyslenie a testing 3-1 classov je plánovaný na prvíş polovicu roku 2008, vymyslenie a testing 3-2 classov je plánovaný na druhíş polovicu roku 2008. O nejakej implementácii na eA sa mí´že uvažovaÂť až po skompletovaní oboch Äastí epizódy, nebude predsa pol roka polovica postáv na serveroch 3-1, a druhá polovica eÄte normálne classy. S 3rd classmi na eA by som rátal až povedzme naprostým koncom 2008, prípadne začiatkom 2009.
-
Správne. Podobné, ako na Megingjard, Mjolnir, Sleipniry, a Brisingamen, ale eÄte obtiažnejčie, a nároÄnejčie.
-
Jesus christ, Äo ty máÄ za problém Ok, ak sa ti to nepáči preložené na unoffic Wiki, tak tu máÄ link kde síş fotky+informácie z Gravity Festivalu či aj screenshoty niekto vymyslel? Aby oklamali vÄetkých hráÄov na svete?
-
S tou podobnosÂťou WoWu máÄ pravdu...a ináÄ kladieÄ otázky, ako keby som si ten patch vymyslel Gravity napísalo, že 3rd classy budíş maÂť lvl 150, Äo na tom nedáva zmysel? A imho sa to vÄetko dostane na eA prinajmenÄom v roku 2009
-
Pravdaže...to by nedávalo zmysel.
-
Dobrá vec na Gravity je, že aj keÄ zaÄínajíş spravovaÂť viacero MMORPG, na starý dobrý ragnarok stále nezabíşdajíş, a dokážu eÄte stále prísÂť s novinkami, ktoré celkom otrasíş RO komunitou. Plánované epizódy 12 a 13 prinesíş množstvo zaujímavostí, ako napríklad zniÄený Morroc, vstup do alternatívneho rozsiahleho sveta plného príÄer, rozÄírený interface s vylepšeným filtrovaním chatu, a Questlogom, nové classy, íşplne nový systém Guild Wars, vylepÄené PvP, prítomnost "frakcií" (ála Alliance vs. Horde), zvýÄený Base level limit, Bound itemy, a mnoho Äalčieho! Ak chcete vedieÂť viac, odporíşÄam preÄtudovaÂť si TíTO, a eÄte TíTO stránku. Pre Âľudí nie až tak angliÄtiny-znalých, pridám preklad konceptov 3rd povolaní: -3rd classy budíş ÄalÄím vývojom 2nd classov, tak ako sa merchant vyvíja na blacksmitha, sa blacksmith vyvinie na Mechanica. -maximálny base level 3rd classov bude zvýÄený na 150 -plánuje sa prerobiÂť systém získavania statov, aby postavy na lvli 150 neboli oproti advanced classom na lvli 99 príliÄ overpowered -3rd class questy sa budíş odohrávaÂť v novom svete, plného mocných príÄer Vytvorenie 3-1 classov sa plánuje pre prvíş polovicu 2008, a 3-2 classov pre druhíş polovicu 2008 (podotýkam, že eAthena je nezávislá od officiálov, a implementovaÂť také veÂľké zmeny bude vyžadovaÂť nielen veÂľa práce s databázami a scriptovanie, ale aj mnoho zásahov do Exe síşboru...takže bohvie, kedy sa doÄkáme nových povolaní na unoffic serveroch) ZatiaÂľ síş známe tieto povolania: Hunter - Ranger. ObleÄenie ví¤Äčinou zelené/armádna kamufláž, s koženými doplnkami. Kombinácia armádneho a Äportového obleÄenia. Bude mí´cÂť vyvolaÂť Vlka, a následne ho použiÂť ako mounta (jazdecké zviera). Posilnené íştoky lukmi, a single-target pasce. Tiež bude mí´cÂť kombinovaÂť efekty pascí, a bude disponovaÂť skillmi ktoré položia viac pascí síşÄasne. Blacksmith - Mechanic. ObleÄenie klasického repairmana (imho trochu steampunkový look). Nosia jeden full-body kus obleÄenia. Dokážu vykovaÂť ví¤Äčiu paletu zbraní. Výroba íştoÄných vežičiek, ktoré boli pí´vodne plánované pre Whitesmitha. Toto povolanie je zamerané tiež na lepčie používanie usable itemov. Wizard - Warlock. ObleÄenie je Âľahké, aby neobmedzovalo pri pohybe. Vyzerá ako Äarodej, prispí´sobený na bitvy veÂľkých merítok. Disponuje kíşzlami Poison a Ghost property, ovláda super silné large-scale AoE kíşzla, ktoré dokáže zosielaÂť viac Warlockov spoloÄne. Mocné, a deÄtruktívne povolanie. Assassin - Guillotine Cross. Pripomína postavu Lokiho z Ragnarok mangy. Tesné obleÄenie vytvorené z kostí. Typický DPS class, tak ako assassin. Dokáže spí´sobovaÂť veÂľmi vysoký damage, ale ak mu nevyjde skill, tak zraní sám seba. Tiež bude pridaných niekoÂľko rí´znych nových druhov jedov. Pravdaže pribudníş skilly, ktoré budíş tieto jedy využívaÂť. Knight - Rune Knight. Pripomína postavu Chaos-a z Ragnarok mangy. VzhÂľadom rýchly a silný typ bojovníka. Skilly viac zamerané na ofenzívu, než u normálneho Knighta/LK. Nebude až tak závislý na silnej defenzívnej výbave. Bude používaÂť Äpeciálnu formu many, zvaníş "Rune", na svoje schopnosti. Priest - Archbishop. ObleÄenie muža podobné reálnemu cirkevnému outfitu, obleÄenie ženy pripomína pápeža v Rachel Temple. VylepÄené supportive skilly. Tiež je pridaných množstvo anti demon/undead schopností. AvÄak pri zlepÄovaní ofenzívnych schopností dojde k oslabovaniu tých supportívnych. Tiež bude vybavený schopnosÂťami, ktoré mu pomí´žu pri íştoÄení zblízka. ToÂť zatiaÂľ vÄe, o 3-2 classoch eÄte niÄ na nete nieje, a concept arty som zatiaÂľ videl iba pre Rangera a Mechanica SnáÄ to niekoho zaujme, enjoy
-
Ah, zabudol som dodaÂť, že ten server sa vlastne volá MouRO a tiež som si všimol že skotlex nikde nespomína, že max damage/heal je 9999 )) , to by ste už na reborn nechceli Äo XP (moj AD creator aj tak ownz XD) Btw načiel som tu jeden pekný screen (dolu v chate síş vidieÂť lvly hráÄov ) EÄte nikto na serveri sa endostal na max lvl
-
Server má nastavený tak, že automaticky keÄ je online 0 hráÄov, a nejaké updaty Äakajíş na restart, resetne sa sám Aspoř ak som dobre pochopil Changelogy Síce fajn nápad, ale je to zrealizovateÂľné len na MouRO kedže 0 hráÄov tam nieje niÄ neobvyklého (tu sa také nieÄo myslím nestáva nikdy) Si to dojdi pozret skusobne na MouRO par ludi z rebornu si tam obcas chodi odskocit Skoda ze v tom skotlexovom summary nieje zdaleka vsetko...zmeny v jednotlivych skilloch su celkom podarene, napriklad Heal ma cast time A heal co je na stupni 5+ ma splash effect, healuje v oblasti 3x3 Bol na serveri totiz problem ze moj creator bol ovela efektivnejsi healer ako akykolvek priest, kedze potion pitcher je isntantny, tak to skotlex takto "Vymyslel" BTW, vsimnite si, ako vyriesil taekwon rankerov s TK mission skillom, ak kliknete na changelog a prestudujete si update z 3.10. myslim ze to vobec nieje zly napad.
-
NaÄli ste niekde na nete RO server, ktorý vás niečím zaujal? Myslím že by nebolo zlé keby sa tu Âľudia mohli podeliÂť o svoje "nálezy" a "íşlovky" HneÄ na zahájenie sem vhodím info o jednom serveri, ktorý vyrbil jeden z halvných eAthena core developerov, a myslím že je to veÂľmi heroický počin EÄte než sa do toho pustíte...síce je to celé napísané v prvej osobe, ale berte to tak že to hovorí Skotlex, keby som to musel celé prevádzaÂť, bolo by s tým eÄte viac práce (voÂľný preklad textu z eAthena fór) Priemerná Populácia: nízka Raty: Base 10x, Job 1000x (Max za príÄeru je 30%), Logarithmic Drops (min 1%), Max Lv: Base 150, Job 2x (100 pre 1st a 2nd classy, 140 pre Advanced, 200 pre S. Novica) Pripojenie: NáÄ Hoster by mal byÂť funkÄný 24/7, okrem updatov (ktoré síş veÂľmi rýchle, pretože vÄetky zmeny sa najprv testujíş na inom stroji). Popis Serveru: Highly customized server, na ktorom som pracoval už viac ako pred 2 rokmi, mal by byÂť zaujímavý, inovatívny, a plný výziev. ÂŽiadne custom questy, 100% orientovaný na mimoriadne zážitky zo síşbojov, a prispí´sobený aby združovanie sa do párt bolo viac než žiadané Website: Momentálne žiadna, tak ako zaÄaÂť? InÄtalácia: programy ktoré potrebujete síş: -adata.grf (obsahuje iba farby a sprity, skoro nikdy netreba updatovaÂť alternatívny mirror) -bdata.grf (anglický preklad, custom aura, sclientinfo, updatuje sa pravidelne) -hexnutého clienta podporujíşceho adata/bdata a ktorý je aktuálny. (poníşkam nejaké na stiahnutie) -registrácia nového íşÄtu je robená obvyklým _M/_F spí´sobom (pozor, v logine a passworde tiež záleží na veÂľkosti písma) Podpora: Neverím na GM, skoro každý server kde som kedy hral bol zatvorený práve kí´li NIM, takže...tu niesíş GM ví´bec. Kedže ja sám rád hrám RO, upravil som server tak, že by hráči nemali potrebovaÂť GM. Ak by sa náhodou niekto niekde zasekol tak, že potrebuje aby sa mu niekto o jeho postavu postaral, nechajte mi odkaz (pozn. prekladateÂľa: v hlavnom meste je complaint NPC, ktorému sa dajíş písaÂť sÂťažnosti/žiadosti o pomoc). Takže pre zvedavcov, Äo to vlastne znamená maÂť "highly customized" server, ak nemá žiadne custom NPC/questy/itemy a tak podobne? (toto je len krátke zhrnutie, May Lee, NPC v hlavnom meste má u seba veÂľmi podrobný výpis vÄetkých dí´ležitých zmien [pozn. prekladateÂľa: vysoko odporíşÄam, May Lee vám dokáže zachrániÂť krk XP a ak nie to, tak apoř uÄetrí cash za reset statov], alebo si mí´žete preÄítaÂť CHANGELOG pre prehÂľad o Äpecifických zmenách) Rozdielny Bojový Systém: -ASPD klesá s vysokou STR, stíşpa s AGI a DEX. -Cast Time sa skracuje s DEX, INT ho naopak predlžuje. -% naloženia ovlivřujíş rýchlosÂť regenerácie (choÄ na Âľahko a užívaj si rýchle regen raty ) -Vysoké naloženie ovlivřuje rýchlosÂť chí´dze (nos toho so sebou veÂľa a budeÄ chodiÂť ako slimák) -Vysoká AGI zvyÄuje rýchlosÂť chí´dze. -Lucky Dodge a Critical sa navzájom znevýhodřujíş. (+50 cirical znamená -50 lucky dodge, a vice versa) -Základný attack je ovlivnený skoro vÄetkými statmi v rozdielnych mierach, taktiež stíşpa s levelom. -Atk zbrane vylepÄuje tvoj base atk, namiesto priÄítania sa k nemu (50atk zbrař v skutoÄnosti pridá +50%atk) -Zrýchlenia aspd/cast timu ovlivřujíş aj tvoj base attack/matk (buÄ pomalÄí, a silnejÄí, alebo rýchly a slabÄí) -Maximálna Def/Mdef je 50, každý bod naviac sa mení na vit/int def. -Aj po smrti sa ti stále obnovuje hp/sp, a keÄ sa ti hp obnoví na max, automaticky ožijeÄ (naneÄÂťastie nie s plným hp, takže sa priprav že ak si obkolesený príÄerami, zachvíÂľu Âťa zase zložia) -Skilly s krátkym cast timom/delayom nepreruÄujíş autoamtické íştoÄenie, hneÄ ako vyprÄí delay, postava íştoÄí Äalej. -VÄetci podliehajíş rovnakým pravidlám. Moby/Peti majíş sp, prirodzeníş regeneráciu, a ich atk je vypoÄítany rovnako ako hráÄsky. Jediný dí´vod preÄo síş hráči silnejÄí ako príÄery je že obvykle používajíş oveÂľa íşčinnejčie zbrane, Äo je zase vyrovnané vysokými statmi na strane príÄer. "Äahký" job systém -Maximálny job level je dvojnásobok bežného. -Job bonusy sa pridávajíş až do íşplne posledného job levelu (takže na maximálnom job lvli maÄ dvojnásobné job bonusy) -Novic je vynechaný, hneÄ na začiatku si volíÄ svoj 1st class. -Zmena na advanced class vyžaduje job level 100, potom sa meníÄ priamo na 1st advanced class, a base level sa ti neresetuje. -Quest skilly sa rátajíş ako obyÄajné skilly, plus Rogue dostáva Arrow crafting, a Super Novice má quest skilly vÄetkých 1st classov. -Rí´zne zmeny v skilloch, kí´li udržaniu rovnováhy. -TK/SG/SL síş prístupný ako alternatívne advanced classy, ale niesíş v ponuke u job changera, ale u Äpeciálneho job swapper npc, ktoré vám umožnuje zmeniÂť sa z akéhokoÂľvek advanced classu na jeden z TK classov (za prísluÄný finanÄný obnos ) -GS/NJ budíş implementovaní neskí´r, keÄ na nich budíş dokonÄeníş íşprav (preÄo sa gravity nemí´že držaÂť klasického job-tree systému a musia robiÂť takéto hovadiny?) Modifikované Itemy -VÄetok equip/zbrane majíş +1 slot (čiže niektoré zbrane majíş 5 slotov, armory obvykle 1-2) -Upgrade zbrane a zbroje ju vylepÄuje percentuálne, a to o 20% za každý refine level, maximálny Refine Rate je +15 (pozn. prekladateÂľa: netreba sa vzruÄovaÂť, eÄte nikdy som nevidel niekoho komu by sa podarilo spraviÂť ÄokoÂľvek +15) -Upgrade zbroje/zbrane tiež zvyÄuje jej MDEF, nielen normálnu def. -VÄetok loot (a podobný Ärot) Äo predtým vážil 1, váži 0,1. -HP recovery itemy síş 5x efektívnejčie, SP recovery 2x efektívnejčie. -Rí´zne íşpravy kariet pre udržanie rovnováhy. (pozn. prekladateÂľa: neodporíşÄam golden thief buga XD) -VÄetok bežný equip, íşplne vÄetky headgeary, a íşplne vÄetky karty síş dostupné v NPC obchodoch v hlavnom meste, za viac-menej rozumné ceny /gg Vylepšený Mob Systém -VylepÄené Staty (+20%) -VyÄči level (+50%) -VyÄčia aspd (o 50% menčie doby medzi íştokmi) -Viac hp (+50%) -Ich matk a basic atk sa ráta rovnako ako hráÄsky, Namiesto atk-u zbrane sa u príÄer berie ich level, kedže žiadne nemajíş. -VÄetky moby sa navzájom podporujíş. (ak nejaká z príÄer na ktoré íştoÄíte použije emotikon /hlp, vÄetky neagresívne potvory na okolo jej prídu na pomoc ) -Na každej mape síş generované random moby, ktorých level (ovlivniteÂľný príkazom @difficulty) závisí od priemerného levelu hráÄov na mape, takže žiadny dungeon nieje nezaujímavý. -PríÄery ktoré sa na mape nachádzaju prirodzene tiež získavajíş levely v závislosti od príkazu @difficulty (viete si predstaviÂť level 100 poringov? ) -Randomne spawnuté príÄery na mapách síş vždy podobného elementu/rasy ako príÄery ktoré sa na nej vyskytujíş prirodzene (v GH sa spawnujíş high lvl undeadi, v baylane zase water...). -Mobom sa generujíş random skilly, ktoré sa im každých 12 hodín menia, s vyÄÄím levelom príÄery používajíş aj vyÄčie stupne skillov. (pozn. prekladateÂľa: poringovia s asurami, familiari s Lord of Vermillion, zombie s ADÄkami to len aby ste neboli prekvapení) -Moby dropujíş náhodné healing itemy, ktoré udržujíş partu jakž-takž pri živote -Moby tiež mí´žu dropníşÂť akýkoÂľvek randomný item, čiže sa treba maÂť vždy na pozore. (Äanca je fakt nízka, ale randomným itemom sa myslí fakt vÄetko...od godlike equipu po jellopy) VylepÄení Peti -Dostávajíş lvly (level peta je vždy 90% levelu jeho majiteÂľa) -Mí´žu dostaÂť rí´zne negatívne statusy. -Majíş HP/SP, prirodzeníş regeneráciu, a príÄery ich mí´žu zraniÂť. -Ak síş mřtvi, len behajíş okolo a niÄ nerobia (na petovi je napríklad napísané že má -70%hp), kým sa im neobnoví hp a sami sa neoživia. -VÄetci peti majíş supportívne a offenzívne skilly. -Dajíş sa okamžite healníşÂť/ressurectníşÂť nakřmením. Vylepšený Party Systém -Rozsah na Exp Share: 30 levelov -Item Amulet vás warpne vždy k leaderovi party (ak je nažive) -Lacné Yggdrassil Leaves udržujíş partu na žive, každá postava tiež má skill Ressurect a Potion Pitcher (ktoré síş upravené tak aby priest/alchymista neboli znevýhodnení) -Each Take tiež rozdeÂľuje expy medzi Älenov party, aj keÄ v oveÂľa menÄom rozsahu. -Bonus expov pri Exp Share je 100% za každého Älena party. -Share funguje len pre Älenov party ktorí síş na dohÂľad, aby sa parta držala pohromade. ****(toÂť vÄe) EÄte pár slov k tomu, tento server má napísaníş "nízku" populáciu, pretože nikto z hráÄov tu vlastne nehrá "trvale", veÄčinou sa jedná len o zvedavcov z iných serverov, alebo niekoho kto potrebuje odpočinok po dlhom huntení nieÄoho GW na tomto serveri síce síş, ale kto by sa na nich bil? Aj tak vÄetky postavy na vysokých lvloch síş už takmer neporaziteÂľné (mám to odskíşÄané na niekoÂľkých dueloch 110 creator VS 111 stalker, 6 dualov za sebou a vÄetky nerozhodné =_= ) čiže by som bol nerád ak by to niekto vzal ako priamy íştok na reborn s cieÂľom vysaÂť odtiaÂľto hráÄov (Âľudská paranoia nepozná medze) Ak by sa náhodou niekto chcel prísÂť pozrieÂť, kotaktujte ma v hre na nickoch Macros, Thror the Forger, Simeon, alebo Robin prípadne PM na reborn fóre, ak vám nejde stiahníşÂť niektorý z fajlov, rád zaÄlem emailom/icq...niÄ z toho sa nebije s rebornom, dá sa maÂť bez problémov nainÄtalované oboje naraz.
-
Tak pozor, poznám pár dobrých slovenských fantasy autorov Problém je skí´r v neochote slovenských vydavaÂťelstiev, ví¤Äčina dobrej fantasy zostváva tak maximálne v pc-Äku autora a dostane sa len medzi íşzky okruh "kamoÄov"...každopádne mí´žme si za to sami, málokto na slovensku kupuje knižky, a ak už sa má nieÄo nového na slovensku vydaÂť, musí z toho byÂť zaruÄený istý zisk...a ten bohužiaÂľ mnohokrát zaruÄený nieje x_X ...hm, o Äom som to vlastne hovoril? Ah, že o originál slovenskej fantasy sa radÄej moc nevyjadruj ak ju naozaj nepoznáÄ Plus ma napadá že aj Eragon je v slovenčine pekne preložený...aj keÄ tie ostatné preklady fakt stoja za staríş belu.