Jump to content
Reborn fórum

Sir De Bill

Hráči
  • Posts

    1 285
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    16

Sir De Bill last won the day on January 16 2013

Sir De Bill had the most liked content!

Contact Methods

  • ICQ
    272547229

Profile Information

  • Gender
    Male

Sir De Bill's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

3

Reputation

  1. Komu nedošlo, že to je bug, je prostě ocas nebo neví, jak na Rebornu fungují hunty a eventy celkovÄ. Kdo to vyslovenÄ farmil (5ks+) by dřív byl vybanovanej ihned. Divím se, že se Baalovi vůbec chce dohledávat, kdo co nafarmil a co s tím udÄlal. A jako takové malé bezvýznamné plus si ti z vás, kterým popadala spousta různých Äepic, můžou vybrat, kterou si nechají (aspoř nějaká malá útÄcha za "snahu" navíc). Díky tomu, že každý item se dá díky logu dohledat, tak není důvod, proÄ by se mÄly likvidovat i hatky, které byly získány dříve. Taky bych pogratuloval k zabití požitku z eventu hráÄům, kteří jsou tak nenasytní, aby dÄlali ptákoviny tohoto typu a nutili GM k další zbyteÄné práci, na což jako bonus doplatí všichni, co si ten hunt prošli víc než 1x.
  2. 1) Na 3rd se mnohdy poÄítá s jiným equipem, protože je prostě k dispozici úplnÄ jiný equip. 2) Na 3rd máš možnost jet staty až 120 nebo kolik, takže pokud jde o zaokrouhlování, jedná se o úplnÄ nové buildy a máš možnost je napoÄítat úplnÄ jinak. 3) A ano, job bonusy jsou dost jiné. Však je to taky jiný class. Mimochodem - díky tomu se nevyplatí mít 3rd brewera či kováře, pokud tam nebude výraznÄ lepší equip (ztráta 20 jobů a dost status pointů se projeví o trochu víc, než možnost si dát staty až na 120).
  3. StejnÄ jako se nedÄlaly resety žádných charů při oficiálních zmÄnách, které velice zasáhly do všemožných buildů, nevidím důvod, proÄ to dÄlat teÄ. Narážím na zmÄny typu - stringy (int u clownů, vit u ostatních charů kvůli spamu dazzleru) - marioneta (breweři, kováři, ...) - stun proof equip (1 vit) - SP dia equip (kompletní zmÄna buildu champů) ... Když nebude možný reset má to i určitý plus - lidé si můžou vyzkoušet, co to obnáší a pak do toho jít naplno. Se souÄasným charem prostě otestují, co se od toho hlavního bude Äekat a pak si ho naexpí. - nebudou se vyhrabávat sto let staré chary (max na ono vyzkoušení, co ty 3rd classy josu) a nÄkteří budou muset zase expit (smutné, že vÄtšinou lidi, co takové chary mají nemají problém expit a ti co mají sotva dva se tváří jako kdyby mÄli naexpeno na celej život dopředu)
  4. To je tÄžké, když se platný argument napíše a ty ho neakceptuješ. A ono naexpení na 85 nonadvanced jde sice rychle přes repeatable exp quest, ale za cenu cca 20M na postavu. To není zanedbatelná Äástka. Dost lidí to není schopno vydÄlat tak snadno a radši do toho ty dva dny expení vrazí (ano, jde to dát rychleji, ale takových nás tu až tak moc není, kdo to na tÄchto lvl solo dává). Co mi přijde trochu zvláštnÄjší je fakt, že bony přes manžele přehodíš, ale exp manuál nee.
  5. Však je to GW warper a ne emperium warper...
  6. Sorry, ale o GW jsem se zmínil na zaÄátku (a tam je argument proti zavedení jasný), pak jsem rozebíral pouze situaci v PvM (s výjimkou jedné poznáky, která reagovala na: "Edit :Navic kdo brani hunterovy aby se postavil na treba taky na volcano?" - zde jsem to mohl ponechat bez komentáře, mohl jsem odpovědět jinak - a nápadů by pár bylo - nicménÄ i tak se prostě nedá říct, že jsem přepnul na diskusi o GW). O GW jsi tady zaÄala hovořit až ty a pak se mÄ ještÄ snažíš setřít tím, že jsem tam hodil PvM build. Takže mÄ prosím omluv, že mi to pak nedá a reaguji na podobné nevyprovokované útoky dost negativnÄ. Fairytail - hlavnÄ že tvé posty jsou tak myšlenkovÄ nabité a konstruktivní až to bolí. EDIT (přidáme něco konstruktivního)... 1) Gunslinger nemá defaultnÄ jiné než normal a holy bullety. ProÄ se nikdo z vás nezamýšlí nad tím, jestli to náhodou nemá nějaký důvod? 2) Stále se tu více útoÄí (ano, i z mé strany) na osoby, nikoli na argumenty. Snad jen Alulim se tu snaží vést nějakou diskusi. Ostatní tu mají akorát blbé kecy. 3) A pořád útoÄíte na argumenty proti zavedení elementárních bulletů. Krom tÄch důvodů pro zavedení, co jsem psal já se tu ještÄ neobjevily (a že byly dost smÄšné). Pokud by se to mÄlo zavést, asi to bude chtít z vaší strany trochu víc. 4) Je hezké, že je už připravený quest, když se ani neví, zda se něco takového povolí. NicménÄ přijde mi to jako nudná obíhaÄka podobná desítkám jiných questů a pozdÄji ty bullety dost levná záležitost (a ta ruda tam je taky docela pochybná vÄc).
  7. Na Rebornu sehnat nelze. Godlike itemy tu nikdy nebyly otevřené (a to ani jednoho typu). Jinde viz http://irowiki.org/c...d_Items_Quest_2 Alulim: dispell je řádovÄ levnÄjší než converter. Ne vždy je gun výhradnÄ na warpu, kde dÄlá precast. Tvá připomínka k equipu, znamená to pouze, že jsi střelila mimo, nic víc (důvody jsou vcelku zřejmé, staÄí používat rozum, kterým je vÄtšina lidí obdařena). Dalším faktem je, že calc nepoÄítá úplnÄ dobře a způsobuje to, že se Last Stand projeví víc, než je tomu ve skuteÄnosti (ale do takových podrobností opravdu nechci zacházet, takže vysvÄtlovat jak a proÄ tu opravdu nebudu - už jen proto, že by z toho vznikla plachta, kterou by 80% lidí neÄetlo a zbytek tomu nerozumÄl až na Äestné výjimky). NicménÄ jsem rád, že jsi domluvila, už mÄ to tu vcelku unavuje. Accessory glovka[1] je vhodná tak na zaokrouhlení dex, 3% aspd je výborné accessory (zvlášÂť tím, že má slot a není prodejné - nikdo ti ho nemůže šlohnout) jinak bloodied shackle ball vychází líp (jen váha je dost nepříjemná a omezení na ne zrovna lehké boty taky nepotÄší) zvážil bych the sign (5% atk), ale je tam nepříjemný quest pro fajnšmejkry BG accessorko (nutnost hrát BG a je nepříjemnÄ ÄasovÄ omezené) - http://db.reborn.cz/rodb.cgi?item=2733
  8. Hunterovi žádné stringy ani pomoci nemůžou, gunovi ano. Na 0,2 delay ti staÄí 50 int. S blessem a job bonusem a equipem to máš pod 30 base na clownovi/bardovi. Nechápu, proÄ se dál vrtáš nÄkde, kde prostě nemůžeš vyhrát. Pokud chceš hrát char, kterému support znaÄnÄ pomáhá, čistÄ solo, je to tvoje vÄc, ale u guna je třeba poÄítat s tím, co není problém mít. Faktem zůstává, že pokud tím chceš expit třeba na kasách, je blbost si barda nevzít. StÄžovat si, že daný char se nehodí na huntÄní všemi možnými způsoby, to je prostě drzost. Vybírej si char podle toho, jak ti vyhovuje a ber ho se všemi jeho výhodami a nevýhodami. Kdyby se mÄl mÄnit každý druhý skill proto, že nějaká vÄc je na nÄm nepříjemná, mÄli bychom úplnÄ jinak fungující RO. ZmÄna elementu není nějaká kosmetická úprava. Je to vÄc, která daný char zvýhodní o hodnÄ s vynaložením relativnÄ malého množství úsilí. Využívej silných stránek toho charu a nestÄžuj si na slabiny, zvlášÂť když jsou způsobeny jen leností a neochotou utratit nějaký materiál navíc. Jake 4 sekundy, jaky normal utok? Co mimo realitu? Ten delay je oproti realitÄ dokonce vyšší. To, že calc v nÄkterých ohledech poÄítá špatnÄ tady asi netuší více lidí (nejsem si jistý, zda to ví všichni GM), nicménÄ nereálného tam není nic. RO je týmová hra, takže ano, poÄítám s kempem. Chceš solovat? Vem si pure solo char. Viz výše. 10 coinů... no když je mít nebudu, tak mi to sníží DPS o cca 100? Nic závratného. Agi a dex je úmÄrná buildu huntera. Každý hunter taky nejede 99 dex/agi. Jsou to dva sobě si odpovídající buildy. Jestli chceš útočit i na tohle, je to smutné. Zkus mi prosím přeložit vÄtu o ds, despu a vulkanu. Mimochodem tvá argumentace, že absence plošřáků huntera není tvoje chyba, když gun je má je fascinující. UvÄdom si, že to stejné se dá použít proti tomu, o co bojuješ. Nemůžeme za to, že gun nemá elementární střelivo a hunter ano. Je to fakt a všichni s tím musíme žít. Pokud jde o precast, prosím nerozebírej mi tady, co se jak dÄlá a jak co funguje. Moc dobře to vím. Používali jsme guna, byl jsem si vÄdom jeho slabin. Přesto se jsme ubránili soupeře takovým způsobem, že se témÄř nehnul z warpu (a to mÄl náš gun podsatnÄ ménÄ, než onÄch 99 base agi). Absenci štítu vyvažuje tím, že vÄtšinu charů položí dřív, než se ho stihnou dotknout. Guna můžeš jet u precastu čistÄ dmg (a pak musíš mít rozumnÄ položené CP, aby nebyl v nebezpeÄí) nebo u nÄj pojedeš vitu kvůli stunu, sleep zrušíš nightmarou a další statusy rušíš už usable itemama. Srovnávat guna a wiznu na plošném dmg je vcelku zajímavé, ale wiznu máš na hitlock, quag a doplřující dmg. Bez mind breaku nebo alespoř salamandera a pořádných jídel tam extra vysoký dps nevytáhneš (a když už jsi narážel na nutnost nějakého int barda, což u guna prostě není pravda, tak u wizny to už je fakt, o kterém se přít nehodlám). Convertor zrušíš dispellem. Pokud je na GW jen jedinej nepřátelskej sage, tak tÄch convertorů musíš mít plnej inventář nebo si vezmeš holy bullety (s nevýhodami které mají), pokud nechceš obcházet všechny raye, co lidi mají. Netuším, jak dopadla diskuse o zařazení gunů podle síly a nemíním ji hledat. Vím, že s nimi na GW serverech na warpu občas šikanovali i advanced postavy, tady se tím dal zničit nábÄh velice solidnÄ oequipovaných lidí na non-advancedech vcelku bez problémů. Víc jsem neregistroval. Mohl bych něco napsat závÄrem, ale už bych se opakoval. Takže jen shrnu "novou" myšlenku - když si vybereš nějaký char, který chceš hrát, ber ho s jeho nevýhodami i výhodami. Výhod využívej, s nevýhodami se smiř. Kdyby se vše negativní každému charu zrušilo, nebylo by to RO.
  9. A jaká by ta debata podle tebe mÄla být? Ano, jistÄ, všichni souhlasíme, proÄ to neudÄlat? Já jsem jasnÄ dal najevo, že gun ulehÄení nepotřebuje, a tudíž není rozumné munici zavádÄt. Nesouhlasný názor nepatří do diskuse? Ale no tak... ProÄ jsem uvádÄl jako protipříklad huntera je doufám vÄtšinÄ zde přítomných jasné. Pokud ne, tím hůř. Elementární munice by nejen nahradila používání endow a convertorů, ale zároveř by ji používali i ti, kteří doposud element oželeli. Navíc element z endow a convertoru padá nejen s Äasem, ale i smrtí a dispellem. Rychlý switch elementu taky není bezplatný. A ne, atk 1 nic neřeší. rank systém na výrobu bulletů... omfg A ta otázka, proÄ nevzít hunterům element šípy byl, doufám, jen chabý pokus o vtip... Moje "nerozumím" je pořád víc, než "bohaté zkušenosti" vÄtšiny ostatních. A v mnohých ohledech je přirozená inteligence, analytické a logické uvažování a všeobecný rozhled mnohem víc, než vlastnÄní každého pochybného charu, co tu v RO je. MÄ osobnÄ zase vcelku irituje, s jakou blbostí se tu často musí člověk potýkat, když chce nějaké stanovisko obhájit nejen u GM, ale i před hráči.
  10. Jestli tomu, co potřebuješ říkáš int stringy, tak už sem nepiš, jen se ztrapřuješ. Na 0,3s delaye potřebuješ 0 int. Na tÄch 0,293 co tam je ti staÄí -5 int a bless. Dmg build guna vs dmg build huntera. Kde vidíš problém nechápu... Desperado sem radši vůbec netahej. Pak by ten hunter vyšel jako absolutní troska. Pokud jde o SP - porovnáváme cca 3x účinnÄjší a ani ne 4x dražší skill vůči DS. Nevidím problém. Záleží kde jsi a co mlátíš. NÄkde to použiješ jinde ne. Takže kdybys nebyl úplnej ocas, tak si všimneš, že ta pasivka s pistolema nefunguje. Tedy když ji odstraníš, tak se DPS vůbec nijak nezmÄní. Tedy ano, dal jsem tam skill navíc, ale vzhledem k jeho efektu jsi svou kritikou udÄlal opÄt vola ze sebe. Kvůli tomu, že jeho dmg je dost malej na to, aby se to prostě nevyplatilo. Krom toho na warpu toho gun zneužije desperadem, které plošnÄ vymlátí celou gildu, hunter by mohl používat arrow shower. A pokud jde o srovnání tÄchto dvou skillů... no řeknÄme, že je opÄt jasné, kam to míří. Já nikomu nic omezovat nechci. Jen jsem zásadnÄ proti tomu, aby se jeho dmg ještÄ navyšoval. Jestli to tohle nedošlo, pak GTFO. Je expanded, je lepší i bez elementu, když tam ten element přidáš, dostáváš se bez Last Standu na 23,5k vs 17k s ním na 40k vs 17k. To je dostateÄnÄ velký nepomÄr na to, aby se to nezavádÄlo. Obrana se u všech charů vypoÄítává stejnÄ, HP má více ménÄ stejnÄ jako ten hunter. Rozdíl je minimální. Odolnost na statusy... sorry, tímhle jsi mÄ rozsekal maximálnÄ. Už evidentnÄ nevíš, co bys napsal. A ještÄ si přidáme jedno srovnání non-advanced - guna - advanced classů, aby zde přítomní pochopili, proÄ se má gun blížit více non-advancedům než nějakému středu (či dokonce advancedům). BASE EXP max lvl Non-advanced 405 234 428 Gunslinger 405 234 428 Advanced 1 617 726 977 JOB EXP max lvl Non-advanced 20 241 892 Gunslinger 82 432 644 Advanced 1 114 278 175
  11. GW nejsou jediný důvod... Hunter s elementem - DPS 17k http://calcx.wushuan...aaaafaaaaauaRaa Gunslinger bez elementu - DPS 22,8k http://calcx.wushuan...aaaafaaaaauaRaa
  12. PůvodnÄ jsem na tento návrh (elementární kulky) chtÄl napsat nějaký emotivní post o tom, kdo je osoba, co vůbec něco takového vypustila z mysli. No nic, vezmeme si argumenty pro a proti. Pro: bylo by to hezké ménÄ námahy pro hráÄe (nemusíme mít char na endow) ještÄ ménÄ námahy pro hráÄe (nemusíme s sebou tahat char na endow do vzdálených lokací) a ještÄ o něco ménÄ námahy pro hráÄe (po smrti není potřeba hned nahazovat další endow, můžeme switchovat zbranÄ a nemusíme přehazovat endow...) Proti: Co takhle zvednutí dmg o 25% - 50% na GW/BG/PvP? (V závislosti na použití whirlwindu / deluge / volcana) přiÄemž se Baal nemálo natrápil u REDUKCE dmg guna. SkvÄlý způsob jak tuto snahu znehodnotit. Srovnání s podobnÄ fungujícím classem a jejich vyváženost. ZvlášÂť se supportem jako jsou stringy se dostáváme do pomÄrnÄ zajímavých Äísel, že? Ano, pro je více důvodů, ale nepřijdou mi nějak... hodnotné. Chápu, že dávat návrhy je dost jednoduché, ale zkuste se zamýšlet nad VŠEMI důsledky, které mohou mít. Vzhledem k tomu, že získat jiný element není pro guna vyslovenÄ problém, ale je to jen otázkou použití nÄkterých itemů či charů (tzn nebýt líný ocas), tak musím hlasitÄ protestovat proti tomuto návrhu.
  13. ProÄ si myslíš, že se upravují grf? Defaultní Äísla jsou něco strašného...
  14. Sir De Bill

    Legendary Items

    LI mají podporovat minoritní buildy a když to podpoří dokonce minoritní chary, tím lépe :-P
×
×
  • Create New...