Jump to content
Reborn fórum

Klaymen

Hráči
  • Posts

    14
  • Joined

  • Last visited

About Klaymen

  • Birthday 28.7.1990

Klaymen's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputation

  1. Klaymen

    Test WoE SE

    Podla mna je toto nastavenie GW super, az na tych guardianov ktori nam pri obrane pomahali aj po zniceny tych kamenov. A nabiehanie na 1. warp s CP? Mali ste prist do Rachelu (ako uz niekto pisal) tam som videl 1. warp len na zaciatku GW a potom som ho videl len z vonkajsej strany lebo som sa musel ponahlat branit a utocnici ho urcite tiez minali len ako nutnost. Uz skor som to chcel napisat ale nejak som sa zdrzal ale napisem to. Preco porovnavate 2nd classy s advaced classmi? Ved tie advanced maju viac HP/SP/statov... su urcite silnejsie a ak nebude non-advanc. charov aspon o polovicu viac tak nanich podla mna nemaju. A tie 2 hrady boli celkom fajn (aspon v tom jednom kde som bol bola akcia celich 60 minut a nebolo to jednoduche) ale skusil by som si co by stym spravil len 1 hrad, predstava este aspon 15-20+ ludi (neviem kolko ludi bolo v tom druhom hrade ale vraj 15 xeno. + nejaky utocnici {Vladci a Flash presi do nasho hradu}) v tom hrade je dost zaujimava a hlavne obrana by to mala uz hodne tazke.
  2. Klaymen

    Test WoE SE

    Viac aliancii podla mna nebude dobre riesenie. Uz teraz su obrancova zvyhodneny vdaka vlajkam. A ak by mali este +ali teda aj +hracov tak by sa im to branilo tak isto ak nie lahsie lebo by to bol zas len boj ali proti ali a to sme zazili v pondelok a utocenie bolo dost tazke. Viac hracov a najme zo slabsich guild by skor prilakala zmena emperia na "posledny vyhrava" teda guilda ktora da poslednu ranu ma hrad. A ak tu ranu da nahodou na konci GW je aj sanca ze si hrad udrzy. Ved sa tu pisalo ze ide prestiz. Takze slabe guildy maju sancu ze tie silne sa v hrade budu bit mezdi sebou a kym im to stihnu zobrat GW sa skonci...
  3. Klaymen

    Test WoE SE

    Pri pocte ludi unas na GW by bola nuda v oboch hradoch ak by boli otvorene 2. Lebo predstava ze sa budu mlatit silne guildy v jednom a slabe v druhom je sice pekna ale koho ratate medzi silne guildy? RNR a PF/Tempatov. A 1v1 je fakt nuda v tak velkom hrade. A ak su slabe guildy vsetky ostatne tak si to podla mna 2. hrad dobiju Vladci+Flash (mozno niekto iny ale nezda sa mi ze tu je ina aktyvnejsia aliancia) a zakempit to za barikadami prenich asi nebude az taky problem ak tam nepojdu tie silne guildy. Takze si tie slabe zas povedia ze to nema cenu a nebudu chodit.
  4. Klaymen

    Test WoE SE

    No ked menit nastavenie guild a aliancii tak mozno by bolo zaujimave zakazat aliancie (ajtak sa nevedia vracat cez vlajky a ani vyuzivat vlajkovy sistem) a zvysit pocet hracov v guilde na +-30 lebo mne sa zda ze ani 1 aliancia nevie zaplnit obe guildy. To je len moj nazor ak BY sa to malo menit. Podla mna to je dobre aj teraz. KingKoca: ja som na tych GW bol 2x s assassinkou a 2x som utocil spolu s 3 ludmi (dokopi 4) a branilo to asi 6 ludi (mozno nejake dualy). Ak ma byt ich ucel ten ze sa tam nahana 10 ludi tak potom ich treba nechat a dat ich do jehneho s tych obrovskych WoE:SE hradov. To bude urcite fungovat.
  5. Klaymen

    Test WoE SE

    Gell: ich fakt nebolo o tolko viac, ale pri tom sisteme vlajok sa vedia pekne nabiehat do chrbta a zas sa rychlo vratit tak to tak vyzera a to je dovod preco som za 1 hrad. Aby tam bolo viac ludi. (ano ano nebudu tam chodit lebo bla bla bla...) Jimbo: Tulpik ma pravdu, tie hrady su pre 800+hracov aj ked je pravda ze oficialna guilda ma tusim okolo 50-60 clenov. A je pravda aj to ze je vecsia sanca ten hrad ubranit, prest zo stringov vie heal hadzat fak rychloa a k ich je viac tak je to takmer nemozne dobit, vid RNR v pondelok, da sa to dobit len vo velkom pocte. No stym eqpom... nie vsetci z top guild maju imba Godlike equip. Ale to nebudem hlbsie rozoberat. LuKe_p: mas pravdu, ale keby boli 2 hrady tak ci tak by ich mali len RNR alebo PF+TE takze by to bolo to iste... akurat by stoho tazili obe guildy. A to investovanie je teraz lepsie?
  6. Klaymen

    Test WoE SE

    No mate pravdu ze 2 hrady by boli fajn ale s toho co som vydel v pondelok sa mi zda ze v tych novich hradoch ak stoji barikada tak gulda ktora utoci nema sancu ak bojuje len guilda proti guilde. Aspon situacia v Rachly (alebo kde to bolo...) bola taka ze sme RNR pomerne tlacili az kym si nepostavili barikadu. Potom sme viacmenej bojovali len prinej a oni si zatial dobili dalsi hrad. A to si dovolim povedat ze pocty boli vyrovnane (ak nas nahodou nebolo viac... fak neviem). Takze aj ked budu 2 hrady a to 1 pre "silnych" a 2. pre "slabich" tak to dopadne tak ze guildy ktore to dobiju ich budu mat dlho. A ze co sa priucia? No neviem ako vy ale ja som sa ucil hrat GW v guilde ktora sice nebola najslabsia ale bol otvoreny len 1 hrad pre vsetkych (hovorim o SlovakRO ak by nikoho zaujimalo) a drzala ho ali ktora bola vyrazne silnejsia ako vsetky ostatne dokopy a bol som rad ked som videl ich profesora v akcii, aspon som coto pochitil (na koho co, kedy, ako pouzit). A o smrtiach ani nehovorim. Nakoniec som toho pochitil tolko ze som ani moc neumieral a bol som uzitocny. Takze ak na tie GW nebudu chodit a umierat a uvedomovat si preco umreli tak je to fak zbytocne. Ale ak si uvedomia co zlamili alebo co urobili dobre ze prezili tak ich to mozno zacne bavit a dostanu aj nejaky skill. A pri tychto GW sa da pochitit viac ako pri obycajnych lebo nemusia nabiehat tupo na precast lebo tu je len na 1. warpe co sa pri velkom utoku da lahko prerazit. "A na co potom investovat do niecoho o com uz do predu vies ze nebudes mat." Preto som pisal nech to daju na test lavnejsie pripadne zadarmo, predsa ite o otestovanie a ta bariera celkom vyrazne spomaluje postup nepriatela. Pri pocte ludi na nasich GW su podla mna WoE:SE pri viacerich otvorenych hradoch zbytocne.
  7. Klaymen

    Test WoE SE

    Tieto gw su fakt super, ale ak to ma byt otestovane tak ja by som bol len za otvorenie len 1 hradu. Pri pocte ludi na nasich GW bude aj v tom 1 hrade malo ludi. Ze preco? Lebo: 1. Pri 2 hradoch sa moze stat (a na 90% sa aj stane) ze 1 zoberu RNR druhy PF+Templars a oni sa potom budu bit v jednom hrade aby mali obe. 2. Ak sa budu "velky" hrat v 1 hrade tak ti ostatny sa budu snazit dobit ten druhy ale to im bude chvilu trvat, a ak ho aj dobiju tak si ho ta guilda ktorej patril do par minut ziska lebo postavit tie barikady vraj neni take jednoduche. 3. Ak budu vsetci v jednom hrade tak menej skusene guildy mozno nieco malo pochitia od tych skusenych 4. Ak bude utocit malo ludi tak braniaca guilda by vedela pekne krasne "skasat" nepozorne postavy cez vlajky (ako mna v pondelok) a takto sa mozno neodvazia. A mozno to trochu zmensi ich vyhodu. Este ma napadlo: -mozno by sa mohlo emperko nastavit tak ze hrad ziska guilda ktora posledna udrie, lebo pri nastaveni na %hp (alebo ako to je) zas slabsie guildy nemaju sancu. A mozno vidina posledneho uderu do emperka prilaka viac utocnikou :-) -barikady a Guard Stony by pocas testovania mohli stat menej surovin alebo pripadne byt zadarmo. Niesu tie suroniny nejak zlozite ale takto by si ich mohli skusit postavit aj guildy (samozrejme ak by hrad dobili) ktore by ich inak nestavali lebo su si vedome toho ze to nemaju sancu ubranit ani z ich pomocou. mozno je vsetko co som napisal blbost ale je to moj nazor... mne sa zda OK
×
×
  • Create New...