Jump to content
Reborn fórum

Monk Buildy


ZeroX

Recommended Posts

ja myslel ze AD je nebezpecny az tak od 80 vit??? pocital jsem ze udelam nejak kolem 60-70.... se 40 vit bych porat jenom stal ve stunu ne?

 

 

No on stun tu funguje imho nejak blbe. Stun ma ze vsech statu nejkratsi trvani.

U toho AD asi tahkle - pokud vylozene nemas vit 1 - tak te zabije ti nejlepsi creatori stejne zabijou kdyz ne na 1 ranu tak na druhou. Ja mam u vize 7 a jdu na 2 ranu domu. :angel_not:

 

Byt tebou tak bych na gw delal dorazece, tj - klidne pomalou asuru ale poradnej dmg. A budez zabijet jenom ty co jsou v SC.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 303
  • Created
  • Last Reply

Co clovek, to nazor. IMHO pomala asura je k nicemu. Mnohem lepsi je slabsi, ale bleskova. Co se tyce vit, tak kolem 40 je to asi optimalni a bohuzel to ani o moc vic nejde, vzhledem k tomu, ze je treba mit hodne str a hodne dex. Hodilo by se i hodne int, ale to maximalne na ukor prave vit. S vysokou dex si uzijes na gw hlavne OI, ale i TSS.

Link to comment
Share on other sites

No on stun tu funguje imho nejak blbe. Stun ma ze vsech statu nejkratsi trvani.

Nebude to nahodou tim ze Stun je ze vsech statu nejnebezpecnejsi? .)

 

Byt tebou tak bych na gw delal dorazece, tj - klidne pomalou asuru ale poradnej dmg. A budez zabijet jenom ty co jsou v SC.

Na GW si pomalou Asuru nevycastis skoro nikdy :angel_not:. Zabijet lidi v SC nebo v ledu by sice moh, ale to budou stejne jen lidi bez ED/Marca, kteri by pravdepodobne umreli stejne i na slabsi Asuru.

Monk na GW nepotrebuje nijak extremni hodnoty STR, pac LKcka/Paladiny stejne nezabije(na to sou tu Champove) a ostatni da i slabsi Asura.

Link to comment
Share on other sites

Co hovorite na tento build? Je to Asura monk.

 

 

 

STR 94+8

AGI 3+7

VIT 50+6

INT 30+2

DEX 77+4

LUK 7+3

 

 

Acolyte skills:

 

divine protection 10

deamon bane 10

heal 9

blessing 10

agi up 1

agi down 1

ruwach 1

teleport 2

warp portal 4

pneuma 1

 

 

Monk skills:

 

iron fists 5

summon spirit spheres 5

occult impaction 5

throw spirit spheres 5

spiritual sphere absorbtion 1

fury 3

guillotine fists 5

flee 5

root 2

raging trifecta blow 5

raging quadruple blow 3

raging thrust 5

Link to comment
Share on other sites

Dve pripominky:

1) na PvP/GW malo DEX - vetsina lidi te nenecha tu Asuru vycastit

2) proc mas u low AGI buildu komba, kdyz bys misto nich mohl mit Root/INC AGI(uz jen kvuli setreni SP)/heal na max?

Link to comment
Share on other sites

chci se optat:

mate nekdo tuseni, jak je to s INT vs STR u pocitani dmg z asury?

jde mi o to,

---jestli radsi +-42 int a k tomu +-120 str,

---nebo radsi +-62 int a k tomu +-110 str?

podle kalkulacky mi vychazi ze vetsi dmg bude s vetsi str, ale nevim, jestli neco neopominam... nebo jestli kalkulacka nekeca...

 

Int i str je pokud vim treba mit vzdy zaokrouhlenou na 10. Tak dosahnes optima.

dmg od asury jde jeste vyrazne zdvihat kartama - takze zaverem je.

 

Pokud si chcese udelat nejakej opravdu vychytanej build, musis to pocitat s finalnim equipem a boostama.

Jinak splaces nad vydelkem. Nejsem na to odbornik, ale doporucoval bych proverit na testovacim serveru 50 int, 80 dex a 80 str.

 

Asura je fajn vec ale povaz - expit budes (pokud nebudes mit zrovna profesora na sp) vyhradne Ocult impactem, tazke se snaz optimalizovat build pro tendle skill. (namaxovat DEX co to pujde) :)

Link to comment
Share on other sites

Guest jirkan

Int i str je pokud vim treba mit vzdy zaokrouhlenou na 10. Tak dosahnes optima.

STR ano, INT ne, int je nasobek 5, 6 nebo 7 podle toho co chces dosahnout (jedno z toho je MATK bonus, druhe je REGEN bonus, treti tusim odolnost na statusy)

 

u DEX ma cenu zarovnavat na desitky taky jen u archer classu, pro ostatni (cast time) je to linearni bez bonusu, jeste to ma maly vliv na ASPD, ale tam je to zarovnani ponekud komplikovanejsi (dohromady s AGI na celociselny ADELAY - simulator chovani eAtheny je treba v Jihradovo databazi)

Link to comment
Share on other sites

STR ano, INT ne, int je nasobek 5, 6 nebo 7 podle toho co chces dosahnout (jedno z toho je MATK bonus, druhe je REGEN bonus, treti tusim odolnost na statusy)

 

u DEX ma cenu zarovnavat na desitky taky jen u archer classu, pro ostatni (cast time) je to linearni bez bonusu, jeste to ma maly vliv na ASPD, ale tam je to zarovnani ponekud komplikovanejsi (dohromady s AGI na celociselny ADELAY - simulator chovani eAtheny je treba v Jihradovo databazi)

no takže INT/7= min matk

dex/5 u non ranged-atack charu

a vzorec na aspd sem tu nÄkde nÄkdy postoval ..nejspí­Ä v GW nebo LK-buildy ..už nevim ..ale stejnÄ ten vzorec je skoro každýmu naprd.. jedinÄ si z nÄho udÄlat svojí­ tabulku v excelu

Link to comment
Share on other sites

jj, dex bude hodne, o zaokrouhlovani a pocitani s eq taky vim, ted mi jde ciste o to, jestli:

+20 do int > +10 do str

nebo

+20 do int < +10 do str

(myslim tim, ze za ty stat pointy co mam, si pridam bud 10str nebo 20int+-)

Jednoznacne STR, nejen ze zvedne ATK vic, ale INT zveda ATK jen a jen Asure(z monk skillu), u ostatnich(TSS, OI) ti vubec nepomuze co se tyce dmg.

 

Navic dmg Asury nezalezi ani tak na INT jako na SP, ktery se lip dohani equipem nez INT....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Cakam kritiku na tento build:

 

str 84+26

agi 5+19

vit 44+6

int 40+14

dex 86+14

luk 7+3

(2x ring s mantisom, CoM, agi, bless)

 

je to spirit monk, cize:

 

DB, DP 10

heal 3

bless 10

inc. agi 7

dec. agi 1

ruw, port, warp,pneuma

 

iron fist 5

SSS 5

ASS 1

OI 5

TSS 5

fury 3

asura 5

flee 5

root 5

 

a ostane mi 10 volnych bodov -> kam s nimi?(GW v plane)

Link to comment
Share on other sites

Cakam kritiku na tento build:

...

Malo DEX(na GW). 110 DEX s Boostama bych videl jako minimalni(!!) hodnotu a nebal bych se ani 120 DEX. Misto RoM nosit na GW Nimble Glovky.

 

Body ubrat s INT, VIT, nebo STR.

 

Jo a pocital bych s +5 STR jidlem a mozna i +5 DEX jidlem.

 

Ad Skilly: domaxovat Heal a AGI UP

Link to comment
Share on other sites

Malo DEX(na GW). 110 DEX s Boostama bych videl jako minimalni(!!) hodnotu a nebal bych se ani 120 DEX. Misto RoM nosit na GW Nimble Glovky.

 

Body ubrat s INT, VIT, nebo STR.

 

Jo a pocital bych s +5 STR jidlem a mozna i +5 DEX jidlem.

 

Ad Skilly: domaxovat Heal a AGI UP

 

Ubrat z VIT?! To by bola podla mna samovrazda. Na GW ist pod 44 VIT... A ta DEX nemusi byt zas taka velka, ono to staci aj na cca 80 dat. Ked prejdes na championa potom si mozes dat okolo tej 100 ale zatial to staci.

Link to comment
Share on other sites

Ubrat z VIT?! To by bola podla mna samovrazda. Na GW ist pod 44 VIT... A ta DEX nemusi byt zas taka velka, ono to staci aj na cca 80 dat. Ked prejdes na championa potom si mozes dat okolo tej 100 ale zatial to staci.

Za prve, 100 DEX Asuru ti hidne uplne kazdej.

 

Za druhe, psal sem "ubrat z INT, VIT nebo STR" - je na tobe co zvolis.

 

Za treti, na GW se da prezit i s mensi VIT nez 40.

 

"Ked prejdes na championa..." zajimava veta :laughing1:. Co kdyz na Champa neprejdes, pac budes expit prilis pomalu? VIT ti pri expeni pomaha minimalne, zatimco DEX pomaha opravdu dost(Casting Time, dmg, Hit).

 

Posledni vec: k cemu ti bude ze te nezastunuje knecht bashem/WSko Terminackou, kdyz kvuli maly DEX pres jeho ASPD Asuru proste nedas? Dojdou ti poty a umres - nehlede na to ze ti ten stun proste nasadi i pri 60 VIT.

 

Co je lepsi, dat Asuru WSku nez ti stihne dat stun, nebo od nej nedostat ten stun, ale nedat mu Asuru a nechat se od nej vykuchat?

Link to comment
Share on other sites

no ale doÄeÄ se tam íşčinky a kupodiwu dávat asuru na lvl 1 je hovadina

Neni :laughing1:.

 

Asura z komba stejne nezabije LK/Paladina(pac nema tolik INT/SP(dmg) a DEX(min/max dmg rozdil), i kdyby byla na 5.lvlu.

 

Ostatni zabije stejne dobre na 1. jako na kterymkoliv jinym lvlu, jen usetri 4 skillpointy.

Link to comment
Share on other sites

neřikám že jim musí­Ä vÄřit ale tak zrovna ten ATK se asi bude zvyÄovat podle lvl skillu jinak by tu asi každej mÄl lvl 1 :flirt:

Jasne ze se ATK zvysuje, ale to je rozdil kolika? 600ti dmg? Po GW redukcich, demihuman redukcich a neutral element redukcich to bude tak nepatrnej rozdil, ze kvuli vetsimu dmg, to nema cenu davat.

 

Asura Monkove/Champove davaj max lvl predevsim kvuli rychlejsimu casteni, coz Combo nepotrebuje, pac z komba je Asura Instantni.

Link to comment
Share on other sites

jasný von asi nebude nosit ani hydru ...

Zapni si calculator, dej Monkovi cca 120 STR, trochu INT, CoMku, ED, Firelocka v +9 cemkoliv a Chain se dvema Hydrama a Minorousem. Pak si najdi jako cil Raydrica a jako skill vyber Asuru, nastav maximalni lvl a mrkni na dmg, pak dej lvl 1 a znova mrkni na dmg - cca 1000dmg rozdil bez jakejchkoliv redukci :flirt:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Spirit Monk 99/50

 

Str 92+8

Agi 13+7

Vit 34+6

Dex 76+4

Int 48+2

Luc 7+3

 

Skilly: TSS 5 OI 5 Asura 5 a MS 3... dal se uvidi

 

co na to rikate? :)

S tema skillama to mas na 48 bodu ze 49, ale nemas root, coz mi prijde skoda, ale pokud to neni na GW, tak to nevadi. Agi 13+7 zbytecnost, staci 3+7. Na PvE je Vit tez zbytecna a na GW mas malo dex :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...