Jump to content


Photo

Oficialni "That's not fair" thread


  • Please log in to reply
833 replies to this topic

#21 makkros1

makkros1

    Hyegun

  • Hráči
  • PipPipPipPipPipPip
  • 458 posts
  • Location:High Wycombe, UK

Posted 18 May 2007 - 01:43 PM

Sry Matte, ale: Taky souhlasim s Tracym. Nevidim duvod, proc znovu zavadet cas. limit na expeni nehybajici se postavy ci ho dokonce snizovat (udajne sou to ted 2 minuty). Todle je "That's no fair". Proc se to vubec znovu zavedlo?? Jen kvuli jednoho cloveka, co si na to stezoval na foru ?? Taky o tom neni nejmensi zminka v novinkach - EDIT: K3 ce zavest cas na nahodny? Well done ... to uz bude naprosto nefer!

Edited by makkros1, 18 May 2007 - 01:48 PM.

  • 0
PF+TE ali - Angličák Azarel - lama priest, Eldas - lama prof

Posted Image


#22 Iscar

Iscar

    Hyegun

  • Supporters
  • 514 posts
  • Gender:Male

Posted 19 May 2007 - 10:01 AM

Omlouvat se mi nemusite nehodlam tu zavadet politiku:spatny nazor = warn.Ale na druhou stranu je to topic, kde se mate vyjadrit k zmenam a podobnym vecem, a proto tu nechci videt hadky typu ty jsi si auru vysedel a podobne veci. Tenhle prispevek je v podstate offtopic, ale musel jsem to dopsat abychom si rozumeli ...
  • 0
The End? Yes :)

#23 Elfinka

Elfinka

    kafral

  • Supporters
  • 185 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 19 May 2007 - 12:20 PM

Ako sme sa dozvedeli, na reborne maju homuni staty upravene (asi 1/2 alebo menej z oficialnych statov)
Neprijemne je, ze su na serveri 2 druhy homunov - ti zalozeni davnejsie, ktorym sa staty pocitali podla oficialnych a ti zalozeni neskor, ktori maju staty oproti normalnym polovicne, alebo niektori aj menej (lif mal predtym priemernu silu na 99 lvl 82, teraz mu ziadna nepribuda, aj na 99 lvl ju ma 17 a je odkazany na expenie na poringoch).

That's not fair!

Homun je normalna sucast alchovho povolania, da sa s nim expit, da sa s nim huntit, da sa s nim hrat. Kym ma normalne staty.
Tato situacia je porovnatelna s tym, ze by nejaky cas dostavali normalne postavy 2x viac stat pointov a maximum by nebolo 99 ale 150. Potom by sa prirastok statov zmensil, ale vsetky postavy s vysokymi statmi by zostali. Samozrejme ti, co zacali neskor by ich nikdy nemohli dobehnut.

Mozno sa niekomu bude zdat prirovnanie k normalnym postavam moc silne, pre mna vsak homun bol prave o hrani s nim, teraz pri tom aky je slaby moze akurat tak na wolfov a mozno ak bude mat stastie, tak na 99 pojde na metalingov T_T
Hratelnost je skoro nulova ale stale su tu ti uzasni homuni doexpeni po velke levely s vacsimi statmi, zatial co zacinajuci hrac moze akurat mesiace sediet na poringoch a nikdy sa nedostane tam, kde oni ist mozu.

Cize, aby bolo jasne, je sice pravda ze sa mi nepaci ze moj homun ma male staty, je ovela slabsi, a je s nim ovela menej zabavy, co mi vsak naozaj vadi, a je to objektivne nefer je ze novy homun nemoze mat tie iste staty co stary, tympadom to dokonale znevyhodnuje niekoho co zacina.

Ako by sa to dalo riesit? Existuje prikaz @homshuffle, ktory homunovi znova nahadze staty po level kde je (je implementovany v eathene, tu zo zrejmych dovodov nie je pre hracov)
Mohli by ostat staty take ake su teraz, pricom by kazdy musel raz pouzit @homshuffle.
Alebo by sa mohli staty vratit na oficialne, a kazdy by @homshuffle mohol raz pouzit.

Justice for all!

Edited by Elfinka, 19 May 2007 - 12:59 PM.

  • 0
Proud (stridavy) member of IRC STB alias ten kafral ;)
Kikyo chan, Fullmetal, Zirael, Elfi.+k. (citajte ako regexp)
Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image Posted ImagePosted Image

#24 k3dT

k3dT

    Admin

  • Admin
  • 5,305 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 19 May 2007 - 03:05 PM

@homshuffle pro hrace? Blbost...Ze by si ten prikaz pouzival do ty doby nez by si mel maximalni prirustky vsude? A dejme tomu zprehazet staty jednorazove kazdymu alchovi s homunem je taky blbost protoze ne kazdej by byl pro ze? Ale problem udelat to automaticky neni. Z myho pohledu to za to nestoji protoze puvodni databaze z homun statama byla jen chvilku po zavedeni homunu. Pote se nahradila tou ktera je az dodnes.
  • 0

#25 TheERay

TheERay

    Therakuluza

  • Hráči
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 869 posts
  • Location:vleže . možná občas 64 . 69 moc nemusim . kolmo na holku je to zajimvý :)

Posted 19 May 2007 - 04:06 PM

jenom trochu doplnim k těm homunum, možná to elfince neni úplně jasný... k3nnyho sem se na to ptal a řekl mi, že tehdejší "lepší" homuni měli při změně tak malý lvl, že přírůstek oproti pozdějším homunům je naprosto zanedbatelný, a proto je změna (dorovnání) statů zbytečná. a "rebornovská" tabulka statů se prý dělala kvůli tomu, že ta EA byla špatná. takže bych to neviděl až tak unfair.
  • 0

Server je skvělej.. lidi tu jsou *censored* :) Happyend is a story which hasn´t ended yet .. originalne >>MAxl3<< ]==> Max13 }==> max13

Nebejt na světě blbejch lidí, zůstal bych asi sám.. docela dilema |

The Midgard doesnt belong to us anymore .. in happy memory of all players i have met /swt :(

Praud membr of rborn pro-lamas plejrs [$S$] - )˛Most´-lamaring-Shovels,( - 1st multy gejms pro-lejmink klan

and

F.F.G.
,,Everything that has a beggining has an end´´
,,Sometimes hope is all we have´´

my love is vengeance, my wife is death,

i can feel the depression coming to me
cause there is no longer we
i can feel the death coming to you
cause there is some vengeance to do

my lover is bullet, and you'r fucking dead


TheMostPerfectSilenceIsWhenThereIsNoNeedToSpeak :P/gg

#26 morgoth

morgoth

    Hyegun

  • Hráči
  • PipPipPipPipPipPip
  • 493 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bratislava
  • Interests:Anime, Fantasy, Scifi, RPG(DrD, AD&D, GURPS, Shadowrun... Samozrejme aj tie na pc :) ), LARPy...

Posted 19 May 2007 - 04:09 PM

Myslim, ze Elfinka napisala, ze pouzit by to hrac mohol/musel maximalne 1 krat.

Ked bola iba chvilku, ako vysvetlis toto?

Pozn. : Tyhle staty myslim neodpovídaj (alespoň u Vanilmirtha) rebornu, mám jednoho a ten má všechny staty přes 90 a není ani level 99...

Neviem ake ma presne staty, ani aky level, ale zda sa to byt celkom dost na to, ze povodna db bola iba chvilu :sorcerer:
Pre porovnanie, priemerne staty na lvl 99 pre vanila su teraz 69. Neviem co je to maly level, ale toto sa mi zda ako dost velky rozdiel :sorcerer:

Je jasne, ze by s tym niektori nemuseli suhlasit, ked maju vysoke staty a mali by sa im znizit :D

EDIT: "Naprosto zanedbatelny prirustek"
99 lvl filir(Gandiho): str 103/ agi 136/ vit 18/ int 59/ dex 104/ luck 68
Priemerny filir 99 teraz: str 64/ agi 93/ vit 9/ int 8/ dex 65/ luck 21

Posted Image
2 zijuci homuni... Obaja vanilovia, jeden ma o 1 lvl viac.//vystrihnute z obrazku od k3dta: t1.PNG
Str a podobne staty musite vydelit 10, aby ste dostali normalne.

Btw, ked si pozriete toho 1., ma staty vyssie ako priemerny 99 lvl vanil, ktoreho by ste si spravili teraz.
Ma vsak len level 61... Kto neveri, nech si skusi test, ked bude bezat :P
Alebo si mozeme pozriet tychto 2 skoro rovnakych homunov... Az na to, ze ten na leveli 28 ma lepsie staty(az na dex) ako ten na leveli 60.
Posted Image

Aj ked sa nic menit nebude... Who cares :P Dufam, ze nikomu nevadi ze som to sem napisal :)

Edited by morgoth, 20 May 2007 - 11:42 AM.

  • 0
Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image
Morgoth - 99/66 flamer
+ kopa homunculov

I, and I'm sure I'm not alone on this, would rather write a program to solve sudoku than actually play sudoku. Some people love sudoku; I found it boring. Now writing software to solve a puzzle, that's interesting.


#27 Gell

Gell

    retired

  • Supporters
  • 1,838 posts
  • Gender:Male

Posted 20 May 2007 - 12:07 AM

jenom trochu doplnim k těm homunum, možná to elfince neni úplně jasný... k3nnyho sem se na to ptal a řekl mi, že tehdejší "lepší" homuni měli při změně tak malý lvl, že přírůstek oproti pozdějším homunům je naprosto zanedbatelný, a proto je změna (dorovnání) statů zbytečná. a "rebornovská" tabulka statů se prý dělala kvůli tomu, že ta EA byla špatná. takže bych to neviděl až tak unfair.

A tak já bych zrovna řek, že to celkem unfair je. Víc než pro polovinu alchů je homun jaksi druhé já, náhrada, pomocník, zachránce, expič, huntič... a navíc, to všechno afk (pro mě největší that's-not-fair týhle hry). Asi by měli bejt tak nějak usměrněni a slevelováni.
To je asi jako kdyby chary, založený během prvních dvou měsíců, měli místo blvl/5+3 statů třeba blvl/2+5 a já se teď moh smát, že když vytáhnu socku lvl 60 a trochu ji poexpím, budu za chvíli lepší než kdejakej aurista. Kdyby šlo o nějaký blbý pety, tak mi to je putna, ale to, co některý lidi předváděj s homunem, mi spíš připadá, že homun je master a alch je pet, kterej sedí, čumí, sbírá a občas někam popoběhne.

Abych nezapomněl: Homunboti sice nejsou moc fér, ale co mě skutečně štve, je opětovné zavedení zrušení sharu pro neaktivní postavu. Jak už psalo několik lidí (Tracy, Azarel, Elfinka..), některé chary jsou prostě v hromadně expící partě těžko nebo vůbec uplatnitelné. Prý že předností rebornu jsou velké party a společné expení. Po úpravě zpožděné dmg na dmg předčasnou (pro mě taky not fair) se trochu snížil počet postav, který když už jsou úplně k ničemu, můžou aspoň vláčkovat pro ostatní. Doteď aspoň mohli vzít na dual/trial něco, co mnohem víc pomůže - knighta na tahání mimo partu, barda na stringy, kombopár s mental sensingem, priesta, profa nebo asuru do laborky. Teď aby pořád přepínali a mačkali insert, aby náhodou nepřišli o expy.

Edited by MichalPelc, 20 May 2007 - 01:01 AM.

  • 0
"The purpose of life is to end."

#28 Guest_Baalberith_*

Guest_Baalberith_*
  • Guests

Posted 27 May 2007 - 10:22 PM

ja mam malinku otazocku k tej potrebe aktivity na expenie...ak bard hra stringy a stoji na mieste berie sa to dufam ako aktivita.... alebo nie?

ked ich raz za dve minuty zapne, tak ano :jump:
ale v zasade staci barda napr. zavesit na follow za wiznu :)
  • 0

#29 TheERay

TheERay

    Therakuluza

  • Hráči
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 869 posts
  • Location:vleže . možná občas 64 . 69 moc nemusim . kolmo na holku je to zajimvý :)

Posted 28 May 2007 - 10:28 AM

že by bardi poprvé v historii rebornu začali hrát aktivně stringy .. (až na pár výjimek, který to uměj už delší dobu)
  • 0

Server je skvělej.. lidi tu jsou *censored* :) Happyend is a story which hasn´t ended yet .. originalne >>MAxl3<< ]==> Max13 }==> max13

Nebejt na světě blbejch lidí, zůstal bych asi sám.. docela dilema |

The Midgard doesnt belong to us anymore .. in happy memory of all players i have met /swt :(

Praud membr of rborn pro-lamas plejrs [$S$] - )˛Most´-lamaring-Shovels,( - 1st multy gejms pro-lejmink klan

and

F.F.G.
,,Everything that has a beggining has an end´´
,,Sometimes hope is all we have´´

my love is vengeance, my wife is death,

i can feel the depression coming to me
cause there is no longer we
i can feel the death coming to you
cause there is some vengeance to do

my lover is bullet, and you'r fucking dead


TheMostPerfectSilenceIsWhenThereIsNoNeedToSpeak :P/gg

#30 trouble

trouble

    Baphomet

  • Supporters
  • 1,151 posts
  • Gender:Male

Posted 17 July 2007 - 02:39 PM

Asi jste si vsimli ze uz vic nez tyden nehraju RO.

Shorel mi disk v notasovi - nevydrzel uz vedro a intezivni pareni.

Tak jsem se tesil ze misto GW si aspon pekne zabojuju na foru v auditku o GW
Napred jsem si ho cele precetl a uz jsem si chystal peknou opoved na noumuv prispevek "ze by si mohli xeno najit nejakou jinou alianci" a - LOCK


Thats not fair! :(

Jako nechapu proc to porat zamykate... Tady by se lidi (ti nejvetsi skileri uz jsou stejne jenom na foru) pekne vyradili a ve hre by byli klidnejsi.
Mozna sem moc hloupej abych to mohl pochopit - ale kapnete bozskou, proc se ty auditka zamykaj?

Edited by trouble, 17 July 2007 - 02:39 PM.

  • 0
...jeden z těch před kterými vás rodiče varovali...

jupýýý
Vertical Firewall
Reborn DB - Mapa sveta

#31 Silverine

Silverine

    Deviruchi

  • Supporters
  • 140 posts

Posted 17 July 2007 - 04:01 PM

Asi jste si vsimli ze uz vic nez tyden nehraju RO.

Shorel mi disk v notasovi - nevydrzel uz vedro a intezivni pareni.

v těchto vedrech doporučuji pářit se trochu méně intenzivně :)

Tak jsem se tesil ze misto GW si aspon pekne zabojuju na foru v auditku o GW
Napred jsem si ho cele precetl a uz jsem si chystal peknou opoved na noumuv prispevek "ze by si mohli xeno najit nejakou jinou alianci" a - LOCK
Thats not fair! :(

Jako nechapu proc to porat zamykate... Tady by se lidi (ti nejvetsi skileri uz jsou stejne jenom na foru) pekne vyradili a ve hre by byli klidnejsi.
Mozna sem moc hloupej abych to mohl pochopit - ale kapnete bozskou, proc se ty auditka zamykaj?

dnes tam byl takovy flam, že už to ani chudák Strexi nevydržel a to je co říct :) poděkuj Baalovi za jeho toleranci :)
  • 0
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Posted Image

#32 Worgaz

Worgaz

    Deviruchi

  • Hráči
  • PipPipPipPip
  • 133 posts

Posted 18 July 2007 - 10:01 AM

dnes tam byl takovy flam, že už to ani chudák Strexi nevydržel a to je co říct :( poděkuj Baalovi za jeho toleranci :)


To mi teda vysvetli co od GW topicu cekate...NIKDY se tam nepisou dulezite veci, jen obcas se objevi po desiti stranka flamu neco jako:"dnes mi prislo, ze CP nefungovalo spravne", coz se da stejne napsat do Hlaseni bugu a Baal na to taky odpovi, ze o tom vi. O nastaveni na GW se tam lidi obcas bavi, ale stejnym stylem jako se normalne "bavi o GW", coz znamena rypnout do druhe strany, zesmesnit nektereho jejiho clena (nebo kdyz je krize tak Tulpika) a k tematu napsat bud neco co uz napsano bylo nebo totalni ktravinu. O dulezitych vecech se pak zalozi novy topic a anketa.
Diskuze o GW byla vzdy o flamu bud to respektujte, nelockujte a klidne prejmenujte na "Vyblijte se do fora", nebo se z ni snazte udelat dustojny topic. Zavedte striktni pravidla, poradne sledujte co lidi pisou, mazte nevhodne posty a warnujte za ne. Momentalne to vypada tak, ze kolikrat totalni sra*** zustanou bez postihu a nekdy za par normalnich postu prijde lock a novy topic.
Taky je hodne zajimave deleni topicu na GW pondeli, GW streda a GW sobota...
1) se to nedodrzuje a klidne se tyden v kuse pise do GW pondeli o vsech trech GW
2) jaky zvlastni vztah je mezi GW, ktere od sebe oddeluje tyden, ktery neni mezi ostatnimi GW?
Bud nechte jeden topic se stejnym nazvem, nebo zakladejte topic pro kazde GW s datem (ale prvni moznost je mnohem lepsi)
  • 0
Phoenix Fury guild

Bez charakteru...

#33 Iscar

Iscar

    Hyegun

  • Supporters
  • 514 posts
  • Gender:Male

Posted 18 July 2007 - 10:24 AM

Takze pokud tam nezacne psat stara znama skupina a nezacne prudit tak je to vcelku dustojny topic. Ten topic se radne sleduje a warny se dostavaji za to co tam kdo pise a rad bych vedel o warnu, ktery byl neopravneny, pokud vim tak tve warny byli opravnene. Ad. poznamka o jednom topicu ok asi se to vrati
  • 0
The End? Yes :)

#34 k3dT

k3dT

    Admin

  • Admin
  • 5,305 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 18 July 2007 - 10:28 AM

To mi teda vysvetli co od GW topicu cekate...NIKDY se tam nepisou dulezite veci, jen obcas se objevi po desiti stranka flamu neco jako:"dnes mi prislo, ze CP nefungovalo spravne", coz se da stejne napsat do Hlaseni bugu a Baal na to taky odpovi, ze o tom vi. O nastaveni na GW se tam lidi obcas bavi, ale stejnym stylem jako se normalne "bavi o GW", coz znamena rypnout do druhe strany, zesmesnit nektereho jejiho clena (nebo kdyz je krize tak Tulpika) a k tematu napsat bud neco co uz napsano bylo nebo totalni ktravinu. O dulezitych vecech se pak zalozi novy topic a anketa.
Diskuze o GW byla vzdy o flamu bud to respektujte, nelockujte a klidne prejmenujte na "Vyblijte se do fora", nebo se z ni snazte udelat dustojny topic. Zavedte striktni pravidla, poradne sledujte co lidi pisou, mazte nevhodne posty a warnujte za ne. Momentalne to vypada tak, ze kolikrat totalni sra*** zustanou bez postihu a nekdy za par normalnich postu prijde lock a novy topic.
Taky je hodne zajimave deleni topicu na GW pondeli, GW streda a GW sobota...
1) se to nedodrzuje a klidne se tyden v kuse pise do GW pondeli o vsech trech GW
2) jaky zvlastni vztah je mezi GW, ktere od sebe oddeluje tyden, ktery neni mezi ostatnimi GW?
Bud nechte jeden topic se stejnym nazvem, nebo zakladejte topic pro kazde GW s datem (ale prvni moznost je mnohem lepsi)



Muj nazor na tuhle 'diskuzi' vystihuje citatek od Gandiho z IRC kterej ma Iscar v sigu.

Priznam se ze gw topic ctu az kdyz jde do tuhyho protoze cist vase sracky proste nemam naladu. Pokud bych si mel vybrat jestli 'diskuzi' ke gw nebo zrusit gw topic volim bez premysleni zruseni gw topicu. Ten topic stejne neprinasi nic pozitivniho mozna jeden prispevek z deseti ma hlavu a patu. Neni problem opet moderovat gw diskuzi a zacit warnovat za kazdou urazku jako poruseni pravidla o nevhodnym chovani. A jeste kdyz nekdo lockne topic neznamena to ze si zacnete stezovat v jinym nedejboze zalozite novy a pokracujete tam. Novy topic mate pravo zalozit si nejdriv az v prubehu dalsich gw. Od ted si opet zacinam hlidat gw topic.
  • 0

#35 Noum@

Noum@

    Deviruchi

  • Supporters
  • 192 posts

Posted 30 July 2007 - 01:48 PM

Napred jsem si ho cele precetl a uz jsem si chystal peknou opoved na noumuv prispevek "ze by si mohli xeno najit nejakou jinou alianci" a - LOCK

Ja jsem psal, ze byste se s nekym mohli spojit a bylo to mysleno v dobrym, tak nvm. proc "pekna odpoved". A taky jsem psal, ze nechci nikomu radit a souhlasim s tim, ze to neni moje starost, tak sry za dobre mineny nazor.

Ale chci napsat neco jineho. Protoze mou hlavni postavou je stalker, tak tu mam jeden unfair bod. Napadlo nekoho, ze stalker jako char je v soucasnosti naprosto vymazan z GW rekneme vedlejsim skillem creatora? Je to mj. zpusobeno tim, ze jsou jednoduse dostupne FCP. Navic - srovnejte si dobu trvani FCP a FD na lvl 5. Pro rypaly doplnim, ze za hlavni skill stalkera povazuju FD. Ano, muzu si nakopirovat napr. BB nebo SB, ale to jsou na GW spis hracky nez skutecny prinos pro gildu. Mno, ani necekam moc kladnych ohlasu, protoze vetsina z vas stalkera nema :) .
  • 0
Nouma , stalker
Kolik At Se Picnu, trener Vznasedla
obcas MufuS, snip
...a tlupa dalsich...:)
Posted Image

#36 Ivik30

Ivik30

    Deviling

  • Hráči
  • PipPipPipPipPip
  • 355 posts

Posted 30 July 2007 - 02:14 PM

Ale chci napsat neco jineho. Protoze mou hlavni postavou je stalker, tak tu mam jeden unfair bod. Napadlo nekoho, ze stalker jako char je v soucasnosti naprosto vymazan z GW rekneme vedlejsim skillem creatora? Je to mj. zpusobeno tim, ze jsou jednoduse dostupne FCP. Navic - srovnejte si dobu trvani FCP a FD na lvl 5. Pro rypaly doplnim, ze za hlavni skill stalkera povazuju FD. Ano, muzu si nakopirovat napr. BB nebo SB, ale to jsou na GW spis hracky nez skutecny prinos pro gildu. Mno, ani necekam moc kladnych ohlasu, protoze vetsina z vas stalkera nema :) .


Naprosto s tebou souhlasim,jeden cas jsem hral za Higura/Sakashimu a vim o cem mluvis.Problem je jak to resit ? Dispel ? Tezsi vyroba materialu na FCP ? U vseho najdes +/- ,ale radeji nebudu nic psat jeste se tu chytne dost lidi s tim ze si "zase" o neco prosim a zadam atd. :)
Jak ja rikam,proti vsemu by mela existovat obrana ci pravy opak.
  • 0

#37 Guest_jirkan_*

Guest_jirkan_*
  • Guests

Posted 30 July 2007 - 02:27 PM

Jak ja rikam,proti vsemu by mela existovat obrana ci pravy opak.

No, High Priest sunda i FCP.
Ale na druhou stranu pravdou je ze dat protivnikovi HP a nezabit ho driv je docela zazrak.
  • 0

#38 Mitheress

Mitheress

    Baphomet

  • Supporters
  • 2,008 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brno

Posted 30 July 2007 - 02:55 PM

Nazor creatora:
Glistening coat je velmi snad dostupny, stim souhlasim. Tudiz drzet protekt cele guilde po dobu GW neni prakticky problem.

S dobou trvani bych nic nedelal, protoze ochrana proti rozbiti je podstatnejsi nez FD (tedy jak kdy ;]) Takze, bych navrhl aby FCP neodrovnal FD uplne ale snizil jeho uspesnost, jak moc to uz nevim, o tom by musela rozhodnout GM na svem koncilu :)

Nevim jak jestli je soucastne nastaveni podle ofiku, ale neni kde je napsano, ze se ho musime drzet ze? Ke vsemu mame tu plno skvelych lobistu :)
  • 0
mes "admin";
mes "script gm";
email: mitheress@reborn.cz icq: 299937269

Podpořte Reborn!

Posted Image

#39 Guest_jirkan_*

Guest_jirkan_*
  • Guests

Posted 31 July 2007 - 10:13 AM

a proto je nejjednodušší řešení ten skill upravit tak, aby fungoval jak má (což by snad neměl být problém) - tedy při úspěšném divestu (nezávisle na FCP) se zobrazí animace, jen equip zůstane při FCP nasazený (což se pozná podle čepice).

Ac nejsem guru na eAthenu, tak si troufam vestit, ze tahle uprava by vydrzela jednu dve SVNky a po dalsich by bylo nutne znova a znova opravovat rejectyjako u par jinych uprav v minulosti.
  • 0

#40 Guest_Baalberith_*

Guest_Baalberith_*
  • Guests

Posted 31 July 2007 - 10:41 AM

Mrknem sa na to rozlisovanie. Tak moc nezlobte, nech si to nerozmyslim :)
  • 0




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users