Jump to content
Reborn fórum

Lagy - co s tim?


Guest jirkan
 Share

Recommended Posts

Guest jirkan

Tak se podarilo odhalit zdroj pravidelnych lagu ve hre - je jim zapis globalnich promennych kazdych pet minut, ktery zalaguje server na cca 1,3 az 1,5 sekundy.

 

Prevaznou cast tech 5000 globalnich promennych tvori statistiky guild huntu, ktere, pokud by se odstranily, by samy o sobe tyhle zaseky zkratily na odhadem 300 milisekund coz uz se da snest. Takze moje otazka k diskusi je, jestli:

 

- Radsi hned omezit lagy i za cenu docasne*) ztraty tohodle prehledu (kdo kolik v GHuntu zabil)

a nebo

- Statistika je dulezita, i za cenu tehle lagu.

 

*) Vyhledove to chci vyresit jinak (presunuti tehle veci do samostatne tabulky zapisovane pres charserver, zbytek global taky pres charserver (aby vubec ten burst prezil, soucasnych 5k promennych nema sanci)), ale budme realisti s casem, neni to zrovna trivialni vec, takze pocitejme radove tak +- mesic (pravdepodobne dost min, ale neslibuju).

 

Jake mate nazory?

 

P.S. Jen doplnim, zmenilo by to jen tyhle zaseky jednou za 5 minut, lagy bud na komunikaci po netu to vliv mit nebude, stejne tak napr. kdyz bezi na serveru zaloha, to taky ne.

 

P.S. Pisete-li za celou gildu, nejak to dejte vedet...

Edited by jirkan
Link to comment
Share on other sites

Tak se podarilo odhalit zdroj pravidelnych lagu ve hre - je jim zapis globalnich promennych kazdych pet minut, ktery zalaguje server na cca 1,3 az 1,5 sekundy.

 

Prevaznou cast tech 5000 globalnich promennych tvori statistiky guild huntu ...

 

Nebylo by mozny jen zmenit frekvenci na treba kazdou (druhou) hodinu ?

Link to comment
Share on other sites

Guest jirkan

Nebylo by mozny jen zmenit frekvenci na treba kazdou (druhou) hodinu ?

Neslo, ten zapis je (ted) globalni (jedina zmenena promenna == zapisuje se jich vsech 5k) a dost veci

by za ty 2 hodiny mohlo by pri pripadnym padu ztraceno.

Bohuzel jsou tam i dulezitejsi veci nez tohle pocitadlo :)

 

Jsou dve moznosti jak to resit - bud zapis hned pri zmene (asynchrone pres charserver - nevyhoda je prilis zbytecnych zapisu - treba pri kazde vylovene rybe), nebo nechat tyhle intervaly a omezit pocet (hmmm) nebo dat dirty flag kazde promenne (do toho se mi nechce vubec, i kdyz by to asi bylo nejelegantnejsi), pripadne nejaka jina forma cachovani... Jeste sam nevim co z toho

Edited by jirkan
Link to comment
Share on other sites

ja som za docasne vypnutie statistiky, vaanicu nepouzivam

ak bude gum vidiet po skonceni kto zabil kolko, tak je to ok

 

pri vypnute statistice gum na konci ghuntu asi tezko zjisti, kdo kolik zabil.... ;)

 

jinak tu statistiku bych nechal, clovek uz si na ty lagy zvyknul :)

Edited by Skywalker
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...