Jump to content
Reborn fórum

Battlegrounds


Guest Baalberith

Recommended Posts

Ještě k tomu, jak někteří okecávají složení bragi (Growler) + HW (Thorgrin) + wizna (SO EASY LIEK IZZY) a jak je to OP.

 

Ač máme s bráchou hodně charů, reálně jsou na BG použitelné jen některé - HW, prof, champ, HP, crea, FA sniper, clown. HW a champ jsou na stejném accountu. HP je na BG trash (a čím menší počet, tím větší trash to je), FA sniper je v případě absence bragů přemístěn do kategorie nepoužitelné (i když pastit by mohl, ale je to poněkud nuda), creator je bez stringů úplně mimózní a má šanci jen s lexou a spoustou bomb. Profu hrát brácha neumí a tak zbývají bragi (podotkl bych, že hooodně low int bragi). Protože hrát bragi pro SinXe a pouze champy je zabitej char, je logické, že bude s nějakou wiznou.

wizna, bragi, sacri -> rape

HW, bragi vs sacri -> relativně vyvážená hra

Wizna logicky nepůjde proti high wizně a bragům - jen by feedila a tekla (pomalu tím pomůže soupeři) - na 2 jupíky rychle za sebou a nebo byla ve stunu a sacri by o to víc chlastalo. Když k tomu vezmu fakt, že sacri jako takové omezilo hit lock (aspoň tak mi to přišlo, protože jinak nechápu, jak ti champové probíhali SG+LoV+2xMeteor jako by se nechumelilo), tak se proti tomu hrát dá naprosto v pohodě.

 

Tedy odtud složení HW + wizna + bragi. Mimochodem s tímto složením byly dvoje BG s výsledkem 1:1, takže to OP nebylo ani náhodou a kdo tvrdí opak, ať se nad sebou zamyslí.

Jediný problém nastal až když bylo složení bragi+sacri+HW+HP+Champ+Crea (?) vs 2x champ, 2x SinX (?). Pardon, ale přečíslení 6v4 na mě nehažte. Základ jsou 3 v 3 a to, že mi balancer přihodí 3 lidi a soupeřovi jediného není moje chyba (a dokonce ani clowna). Můžete mě za to nesnášet, ale tohle je jeden z těch úletů, který se jednou za čas stane vinou malého počtu lidí na BG (řešení - dotáhněte další lidi - já se snažil, ale dlouhodobě to nezafungovalo).

A poslední poznámka k tématu jaká jsem svině: ty BG 6v4 končily 27:3. Což je pořád lepší, než prof + sacri s gunkou -> tušim 30 v 0, přičemž tohle se přešlo mlčením nebo slovy - gunka je v pohodě...

------------------------------

 

Ghostringa má opravdu hodně lidí (minimálně znají někoho, kdo zná někoho z koho to jde vylootit). Věřím, že devilingové by se na GW klidně 2-3 dali potkat. Osobně mám jednoho ghosta a kdybych hodně potřeboval, tak bych si sehnal dalšího ghosta a snad i devilinga. A kdybych potřeboval dalšího ghosta opravdu nutně, prostě bych ho koupil (možná i dva).

Každopádně už se nám diskuse odchyluje od tématu (GW -> GW topic).

 

Prozatím to z reakcí vypadá, že ohledně zákazu se hráči vyjádřili následovně:

Pro zákaz - betr, Elleshar, Merlock (resp. nemá se zákazem všech boss karet problém), Zereges, Miltank, Vítek

Proti - blouznivec, Fairytail (s tím, že by se klidně mělo povolit vše)

 

Pokud víte o někom, kdo na BG chodí, zkuste ho přesvědčit, ať sem napíše, co si o tom myslí (z reakcí na BG bych usuzoval, že pro zákaz budou i lidi jako mirinko, Thorgrin a asi i Izzy, proti Baal).

Link to comment
Share on other sites

Guest Baalberith

K argumentom za zakazanie - bavite sa tu stale o max HP a efektivnych HP... na co ste zabudli je dps ...kazda postava na sacri dostava nejake dps ... cele je to teraz len o tom, ci je schopny to uchlastat na poty, alebo nie... absolutne nezavisi na tom, ci ma tao gunku, alebo nie. O com sa da bavit su snad len asury, tie prezije paladin s tao gunkom urcite... na co ste ale nemysleli je nespocetny pocet counterov ... ano, uznavam, ze v momentalnom pocte ludi je to nic moc, ale na toto by absolutne stacil slusny profa na kazdej strane.

Ja som za ponechanie sucasneho stavu. Aspon kym tam nechodi so 100 berynkami...

 

Edit. Este pridam, ze tu nemalo ist o hlasovanie, ale o argumenty ... samozrejme, ze ked nechas ludi hlasovat v referendu o tom, ci zavriet a rozdelit si majetok najbohatsieho cloveka v state, tak to dopadne tak ako to dopadne :)

Link to comment
Share on other sites

Jeste ke vcerejsku: Growler: "muzu za to?" Kdyz jde do jedne roomky jedina wizna, jedine bragi + neco a zbytek jsou creatori, champove, sinxove, neni az takove prekvapeni ze to bude X vs X+jedinecne chary.... 4 vs 7 jako vcera napriklad... i kdyz uznavam ze je podle to hazet na wiznu co se nechce jen nudit ale taky neco delat ...

 

Dem na bg 2, lognem neco co se k sobe hodi a dem spolu. Je to tak moc ujete? Urazi vas to? Je to problem? Udelejte balancera pro vsechny... nahodne rozhozeni do tymu pro kazdeho. Predejde se takhle stupidnim diskuzim.

Link to comment
Share on other sites

Dmg chary na BG:

 

Champion - nárazový dmg (asura)

SinX - nárazový dmg (sonic) nebo je snadno zredukován na směšnou hodnotu defending aurou (grimtooth)

Sniper - single target falcon assault - redukován snad vším krom def postavy a defending aury -> výborný na low HP postavy, k ničemu na paladina. SS redukován defending aurou na vcelku zanedbatelný dmg (i přes 5 chapadel a sebe jsem s tímto konkrétním skillem neměl problém a to ještě někdo chytal dema).

Creator - první char, co je schopen vyvinout i nějaké DPS. Paladin je vzadu, takže reálně schytává (možná by se zde podmiňovací způsob hodil více, ale co už) dmg přes chapadla. Tam je buď vit do 60 nebo jsou obrovské redukce. A creator bude jistě nadšen, že 1x zabil paladina za cenu poloviny badgů, co dostane na BG.

HW - když má sacri v týmu profa, tak sice dmg dává, ale hlavně single target -> nula nula nic. Proti jedné wizně se 150 dex a 130+ int bragů jsem držel za sacri 2 lidi vcelku v pohodě. Při 4 stíhám sledovat, jak mi HP ubývají a nezvládám nic dělat. S gunkou ta doba stačí na to, aby ti lidi něco vyřešili.

 

Tedy souhrnem: na současných BG se dá tento paladin sundat buď creatorem s tím, že mu po třetích BG dojdou bomby nebo wiznou s tím, že soupeř nemá profu a na devu je banda ocasů, co rádi stojí v precastu. Pokud jde o souboje kemp vs kemp, které byly dříve (prof, bragi, wiz, sniper na každé straně), tak je vcelku zřejmé, že schopnější devo s gunkou učiní jakékoli náběhy asuráků naprosto kontraproduktivní. Těm nezbyde než doufat, než se stane jedna z následujících situací:

a) Devu dojdou poty a nikdo mu je nepřinese a zároveň v týmu nebude healer (crea s SPP).

b) Soupeřovi záhadně zmizí magnet a sacri vyteče na precast (sleep bez statusu + ganb? jinak nevim - funguje jen na některé profy, protože dost jich má 2 gemini / nightmaru).

c) V týmu je naprosto awesome creator, který nezabije svoje sacri a vybombí cizí (takového jsem tu ještě nepotkal).

d) Přijdou lidi v takovém počtu, že tu gunku prostě přebijí - sice bude poznat, ale výsledek bude ovlivňovat méně.

e) Stane se zázrak - sem se počítají i případy c a d (ten hlavně).

Ze snipera se stane místo dmg makera obyčejný statusový šašek (tak působí každé devo, které ví, kde je nabindovaná defending aura). HW proti profovi pouze hitlockuje prostor mezi magnety a případně drží od kempu SinXe. SinX byl kemp vs kemp vždy snadno vycounterovaný (sacri v tomto ohledu působí skvěle) a nyní bude mít problém, aby si úbytku HP vůbec ten paladin všiml. A crea začne házet bomby, dostane asuru (protože gunka není v obou týmech), umře mu sacri a pak už není problém dát i toho crea.

 

edit: berry jsou zbytečnost... zvlášť když existuje něco takového a je to vcelku dostupná záležitost http://db.reborn.cz/rodb.cgi?item=5803

Edited by Sir De Bill
Link to comment
Share on other sites

Udelejte balancera pro vsechny...

To jsem navrhoval kdyz bg zacinaly .. bylo zamitnuto.

V poctu 10 lidi na bg a pri tom ze 3v3 si lidi urcej sami .. balancer neni buh, tohle se proste vybalancovat neda .. (leda by umel changechar) + getitem ...

V takovemhle poctu je kazdej clovek znat, coz plati hlavne pro extremy, at uz profesionaly, tak pro zacatecniky (pokud prijde nonadv poprvy na bg a necha se za hru 10x zabit, ma to jeho strana opravdu tezky).

Kdyz se dohodnou 3 lidi s ultimatnim equipem a budou spolu v tymu, tak nema protistrana zadnou sanci a lidi bez obdobneho equipu tam proste chodit nebudou a muzeme bg pohrbit tak jako gw.

Az budou pocty 20v20 a vic tak nemam nic proti povoleni vsech karet, ale do te doby bych je proste zakazal - alespon nejaka motivace pro majitele sehnat par lidi. :)

To radsi povolte asu, at neni hp takovej trash jak pise Ell, s cimz vicemene souhlasim. Pokud se nesehraje s nekym na lexa-dmg tak jediny k cemu je dobry je status recovery. Boosty a pneumu muze dat champ (+aut. badge).

Link to comment
Share on other sites

Jsem taky pro zakázání všech OP boss karet. Důvod: Už jen proto, že to není common eq. =)

A jak psal Elle, tak by to chtělo opravit ten Eddga efekt. Nevím jestli to dělá sacri, ale je nepříjemné, když má champ pozičák přes celou mapu a najednou se zjeví u vás, když právě castí asuru. Děkuju ;-)

Link to comment
Share on other sites

Proti zákazu všech boss karet nic nemám. Jen bych se choval trochu shovívavě vůči lidem, kteří si první BG nedají pozor a vezmou třeba gemini, salamandera nebo něco podobného (nevim kolik vlastníků si hned uvědomí, že je to boss). Možná by nebylo špatné dát výstražnou hlášku k NPC, co háže do BG. Každý přes to musí projít a když to někdo jen odkliká, je to jeho blbost (podobná by se dala vzít i u warpera, když háže na non advanced GW).

Link to comment
Share on other sites

Guest Baalberith

Proti zákazu všech boss karet nic nemám. Jen bych se choval trochu shovívavě vůči lidem, kteří si první BG nedají pozor a vezmou třeba gemini, salamandera nebo něco podobného (nevim kolik vlastníků si hned uvědomí, že je to boss). Možná by nebylo špatné dát výstražnou hlášku k NPC, co háže do BG. Každý přes to musí projít a když to někdo jen odkliká, je to jeho blbost (podobná by se dala vzít i u warpera, když háže na non advanced GW).

neni problem

Link to comment
Share on other sites

Guest Baalberith

Vzhladom na to, ze niektori hraci nie su ochotni sa rozdelit rozumne do tymov, navrhujem spravit 1 miestnost so 6 miestami pre kazdy typ BG, ktora by pri zacati nahadzala ludi do balancera, ktory to rozdeli... Pripomienky?

Link to comment
Share on other sites

Vzhladom na to, ze niektori hraci nie su ochotni sa rozdelit rozumne do tymov, navrhujem spravit 1 miestnost so 6 miestami pre kazdy typ BG, ktora by pri zacati nahadzala ludi do balancera, ktory to rozdeli... Pripomienky?

 

To te tak zere, ze do druhe mistnosti se nejsou schopny postavit srovnatelny chary? V tomhle poctu to neni holt jen o taktice na poli, ale taky o taktice ve volbe postav. Jeden profa, jeden clown, jedna HW... vzdycky to velice zmeni rozlozeni sil. Je potreba aby to balancovali sami hraci, balancer to imo nezvladne. Jiste, muze davat HW a stringy do ruznych tymu, kazdej si pak hrozne moc zahraje.

Link to comment
Share on other sites

Guest Baalberith

To te tak zere, ze do druhe mistnosti se nejsou schopny postavit srovnatelny chary? V tomhle poctu to neni holt jen o taktice na poli, ale taky o taktice ve volbe postav. Jeden profa, jeden clown, jedna HW... vzdycky to velice zmeni rozlozeni sil. Je potreba aby to balancovali sami hraci, balancer to imo nezvladne. Jiste, muze davat HW a stringy do ruznych tymu, kazdej si pak hrozne moc zahraje.

Nie, mna hneva ze tymto spravanim znechucujete a odrazate ostatnych hracov od hrania BG. Jasne, alibisticky mozes povedat, ze ked nevedia hrat proti 3 ludom, tak nech tam nechodia... Novi ludia sa tam objavuju po jednom .. a ako si videl dneska ... nevedeli, co robit a chodili spolu do tymov... stavime sa, ze uz nepridu? Tak isto, ako uz nepridu dalsi ludia, co chodievali +- pravidelne?

Link to comment
Share on other sites

No dneska asi takhle. Když nepočítám poslední hru, tak soupeř měl často srovnatelné složení classů. Dokonce jsem šel i proti dvěma profům s jedním. Dost BG jsem byl s Groanine, která má s profkou nejmenší zkušenosti z těch, co tam byli. Stačilo upozornit na některé chyby (magnet, když je cizí wizna mrtvá / při kempení spawnu) a nebyl z mé strany problém (a když to po hře někteří okomentovali s tím, že hrála ... ne úplně dobře, tak tím spíš měl vyhrát soupeř).

V týmu jsem byl na začátku se Slayerem (sniper) a s Izzym (bragi). Soupeř pak bragi míval taky, HW byla na obou stranách (mimochodem na druhé straně doexpená). Vzhledem k tomu, že u stringů není až tak moc co pokazit (stačí switchovat písničky - a to dělají oba clowni, byť Izzy asi rychleji a nedělá ocasoviny s tarotkama), tak by mi bylo vcelku jedno, kterého clowna mám v týmu. Devo jsem chytal do týmu náhodně a přestože Fruti je statisticky podstatně lepší, neměl jsem potíže hrát ani s druhým (teď jsem si teprve všiml, že to je crus). Pak jediné, co mohlo činit BG nevyvážené na classy byl sniper. Na druhou stranu nechat se vyownit jedním sniperem, když mám v týmu sacri... to není nic, co by měl být problém pro takové hráče, kteří tam byli. Crea jsem nesledoval, tušim 1 v 1. Champy jsem chytal dost náhodně. Někdy 2v1 jindy naopak. SinXe jsem u sebe moc nesledoval, u soupeře byl snad vždy. A teď, do kterého týmu mám jít...

Když vezmu tým se Slayem a Izzym, tak evidentně kazím hru ostatním.

Když vezmu druhý tým, tak bragi mám tak či tak, Slayer bude muset chytit slušného profu, aby si mohl dovolit vytáhnout luk a nezabít tím své sacri (ať už kvůli JT, SinXovi, kterého v tu chvíli necounteruju nebo čemukoli dalšímu). Za daného rozložení nevidím důvod, proč by se situace neměla opakovat. (Tedy možná by byla nevýhodou absence domluvy na mumblu - když to lidi kempí někde na TS nebo ani tam ne, tak je to těžké. A přitom právě komunikace je velice užitečná, může být i klíčová. Sice BG nejsou GW, ale pokud by někdo svůj tým vedl slovně, tak se to bezesporu projeví.) A každopádně jsem to opět já, kdo kazí hru ostatním.

 

Můžu vzít jiný char - prof je zbytečně drahý a upřímně - to je char, za který se dají dělat strašné věci, když to člověk umí a má správný build. Může odstavit nepředstavitelné množství lidí a ještě odhalovat kohokoli, kdo není na magnetu. Posouvá magnet tak, aby vzniklá díra vyhovovala vlastnímu týmu (blízko s převahou melee charů, delší s převahou long range). S těmi super redukcemi, které se za něj nosí, snad ani svoje sacri nesundá. Další problém je, že se tím neúměrně zvýší životnost obou týmů, natáhnou -> prodraží se BG všem.

HP - nuda, feeder - stejně jako kterýkoli další support (druhé bragi v týmu jsou vcelku zbytečné). Možná ještě tak sacri. Ale zas by jich dnes bylo moc. Navíc Renji má špatný build a vlastního se mi expit úplně nechce (i když 149 dex, 26kHP -> 30k+ s jabkama paladin už je vcelku zajímavá volba).

Champ - jeden má špatný build, druhý nemá build vůbec a stále kempí na nekromancerech a čeká na doexpení (navíc za champa to až tak neumím).

 

A pak už jen můžu hrát hůř - bohužel většině BG předchází tak moc bezprostředně škola, že hospodu navštívit nestíhám, abych to nemusel dělat vědomě. Ještě můžu zkusit sepsat "manuál" na high wiznu, co dělám, jak to dělám atd. Ale pochybuji o tom, že to pomůže, protože pokud to pro hráče není intuitivní, tak požadovaného výsledku nedocílí (byť se mu může trošku přiblížit). Navíc mám pocit, že můžu napsat těch postů desítky, ale lidi si to ani nepřečtou, a pokud ano (a to je asi ještě horší možnost), tak si z toho stejně nic nevezmou - a to si nemyslím, že píšu až takové nesmysly.

Edited by Sir De Bill
Link to comment
Share on other sites

Vzhladom na to, ze niektori hraci nie su ochotni sa rozdelit rozumne do tymov, navrhujem spravit 1 miestnost so 6 miestami pre kazdy typ BG, ktora by pri zacati nahadzala ludi do balancera, ktory to rozdeli... Pripomienky?

Tohle jsem navrhoval uz pri zavadeni bg ...

Idealne otevrit tu mistnost hned po skonceni jednoho kola a po minute vyhodnotit kde je nejvic hracu a podle toho zapnout dany typ hry.

(Pokud bude nekde alespon 6 lidi, jinak proste cekat dokud jich nebude 6.)

Druha vec je nastavit balancera tak, aby nevytvarel stale stejne party (pokud budou hrat stejne postavy a bude mit tedy stejny vstup), ale aby je ruzne prohazoval.

Link to comment
Share on other sites

A každopádně jsem to opět já, kdo kazí hru ostatním.

Už si stáhnul wowko? :P

 

A pak už jen můžu hrát hůř - bohužel většině BG předchází tak moc bezprostředně škola, že hospodu navštívit nestíhám, abych to nemusel dělat vědomě. Ještě můžu zkusit sepsat "manuál" na high wiznu, co dělám, jak to dělám atd. Ale pochybuji o tom, že to pomůže, protože pokud to pro hráče není intuitivní, tak požadovaného výsledku nedocílí (byť se mu může trošku přiblížit). Navíc mám pocit, že můžu napsat těch postů desítky, ale lidi si to ani nepřečtou, a pokud ano (a to je asi ještě horší možnost), tak si z toho stejně nic nevezmou - a to si nemyslím, že píšu až takové nesmysly.

Lidi nečtou tvoje posty, řeknou si to je ten zlej Elleshar co nás zabíjí a ignorujou to. Přitom je ten ragnarok tak jednoduchej, stačí jen chtít.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Baalberith

Sinxové stále zbugovaní, pokud daj sonic z cloaku a zabijou na instant tak nejsou videt na mistě kde toho dotyčnýho zabili ale bůhvíněkde o moc políček dál ;) uplně mimo screeen umírajícího většinou.

Hmm, toto som nepostrehol, kazdy sinx stal tam, kde daval sonica z cloacku. obcas o par policok vedla, ked mali speed pot...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...