Jump to content


Photo

Homunculus


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
207 replies to this topic

#1 Silverine

Silverine

    Deviruchi

  • Supporters
  • 140 posts

Posted 22 September 2006 - 11:26 AM

Dovolím si udělat editaci tohoto prvního postu, aby tu byly odkazy na informace o homunech a ne plky :harhar:

takže hlavní stránka RebornWiky:
Homunculus

skill simulátor se zakomponovaným homunem:
http://sophia.smith....omunculus2.html

Průvodce majitele homuna:
http://www.prochaosg...rg/main/node/84

The Hitchhiker's Guide to Alchemists:
http://forums.roempi...ead.php?t=37648
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Posted Image

#2 R-e-n

R-e-n

    Hyegun

  • Supporters
  • 515 posts

Posted 22 September 2006 - 12:19 PM

Musis rozlisovat skilly alchemisty/creatora... kteri potrebuji 3-7 jobu (podle toho, na kolik chcete vytahnout ress homuna) + pasivni questovy skill
Na druhe strane skilly homuna.. jsou 4 druhy homunu (zakladni) kazdy ma svou alternativni (osklivejsi) podobu, ale skilly zustavaji.. potom je jeste evoluce homunu (nevim jestli bude na rebornu...) a tam se vzhled rozsiri o dalsi osmicku.
4 zakladni typy homuna jsou jinak dany.. a kazdy z nich ma svoje 4 skilly (samozrejme do nich muze davat vic bodu)... jeden job dostane automaticky za 3 base lvly homuna.. a ty pak normalne rozdelujes :-)
Posted Image

Kittynka (Cat) - Entertainer 110+
TRICKSTER ONLINE, server Fantasia, guild FF, Predstaveni charu ;-) a tu jeste lepsi ^_^

#3 jahy

jahy

    Hyegun

  • Hráči
  • PipPipPipPipPipPip
  • 470 posts

Posted 22 September 2006 - 02:03 PM

...

Než si může alchymista/creator vyvolat homunkula, musí splnit quest na skill Bioethics. Po splnění tohoto questu může alchymista vyrábět Embryo (skillem prepare potion s potion creation manual). Na jedno Embryo je potřeba 1xGlass Tube, 1xMorning Dew of Yggdrasil, 1xSeed of Life, 1xMedicine Bowl.
Šance na výrobu embrya je ovlivněná alchymistovo statama/joblevelem..., stejně jako výroba potionů. Embrya jsou přenosná - může je vyrobit kterýkoliv alchymista aa předat jinému.
Po splnění Bioethics questu se otevře strom skillů pro homunkula. Jsou celkem 3 a to Vaporize, Call Homunkulus a Homunkulus Resurrection.
Vaporize - max level 1, "sková" homunkula
Call Homunkulus - max level 1, slouží k prvotnímu přivolání homunkula, případně pro přivolání homunkula skovaného skillem Vaporize
Homunkulus Ressurection - max level 5, oživí homunkula zabitého od hráčů/potvor s počtem HP podle levelu skillu (na levelu 5 s full HP). Homunkula, který umře následkem nedostatku krmení, nelze tímto skillem oživit (ani ničím jiným).
Minimálně musí alchymista/creator vložit do skillů pro hoba 3 body (lze i 2, ale pokud by hobo umřel tak ho nelze oživit)

První přivolání homunkula se dělá skillem Call Homunkulus (s embryem v inventáři) a vyvolá se jeden náhodný homunkulus ze 4 druhů - Vanilmirth, Filir, Amistr, Lif. Každý druh homunkula má 2 různé typy, které se liší pouze vzhledem.

Homunkulus se musí krmit - Vanilmirth: scell, Filir: garlet, Amistr: zargon, Lif: pet food
Krmením se nejen udržuje při životě, ale s každým krmením se mu zvyšuje důvěra (intimacy) v závislosti na tom kdy se krmí
1-10%: 0,5 bodu
11-25%: 1 bod
26-75%: 0,75 bodu
76-90%: -0,05 bodu
91-100% -0,5 bodu
Pokud homunkulovi klesne hlad na 1, vydrží takto chvíli (délka nejspíš podle intimacy) a pokud ho včas nenakrmíš tak umře a nelze ho žádným způsobem oživit

Maximální důvěra je 1000, mění se postupně s přibývajícími body:
0-10: hate
11-100: nesvůj
101-250: stydlivý
251-750: v pořádku
751-910: srdečný
911-1000: oddaný

Pokud homunkulus dosáhne důvěry "oddaný", lze pomocí Stone of Sage provést evoluci, při které změní vzhled (vyroste), mírně se mu zvýší staty a otevřou se 4. skilly

Homunkulus se dá ovládat buď přímými příkazy ve hře nebo pomocí AI (asi nejpoužívanější je asi Rampage AI, kterou lze poměrně snadno upravovat pomocí editování souboru config.lua)

základní "příkazy"
/hoai - přepíná mezi default AI a User_AI
alt+R - zobrazí status okno homunkula
alt+T - změna módu chování homunkula (pasivní/aktivní), zrušení všech předchozích příkazů
alt+pravý klik kamkoliv na zem - přesun homunkula na dané políčko
alt+pravý dvojklik na potvoru - okamžité zaútočení na danou potvoru
alt+shift+pravý dvojklik na potvoru - dokončení předchozí činnosti a následné zaútočení na danou potvoru
atd...

Základní vzhledy homunkulů:
Vanilmirth:
Posted Image
Filir:
Posted Image
Amistr:
Posted Image
Lif:
Posted Image

Každý homunkulus má 3 vlastní skilly s max levelem 5 + jeden speciální skill s max levelem 3.
4. speciální skill se otevře až po evoluci a nejspíše až po dosažení intimacy 1000. Při používání 4. skillů se snižuje intimacy a i jejich síla na intimacy závisí.
Každé 3 base levely homunkula mu přibyde 1 skillpoint.
U homunkulů se staty zvyšují náhodně v určitých rozsazích při každém levelu (např. při rozsahu 0,1-2 hra vygeneruje náhodné číslo mezi 1-20, vydělí 10 a zaokrouhlí dolů)

Vanilmirth:
Velký SP regen, vysokou DEF, MDEF i FLEE. Jeho síla se odvíjí hlavně od MATK používáním skillu Caprice - element skillu je ale náhodný
staty: má zvýšený nárůst ve všech statech v rozsahu cca 0,1-3,0
skilly:
caprice - zakouzlí bolt level 1-5 s _náhodným_ elementem (fire, water, earth, wind)
change instruction (pasivní) - zvyšuje int a str podle levelu
chaoting blessing - zakouzlí heal na potvoru/hráče/homunkula. Šance na výběr cíle se mění s levelem skillu

4. skill - bioexplosion - lze ho použít při intimacy 450+, při použití se intimacy sníží o 200. Skill dá plošné zranění v rozsahu 5x5 polí za 1-2x maxHP homunkula (podle skilllevelu)

Filir:
Má vysoké FLEE, ATK a ASPD a silný melee skill. Má malou DEF, MDEF.
staty: velmi maly narust VIT, zvyseny narust AGI, ostatni narusty cca 0.3-2.0
skilly:
moonlight - zásah za 220-660% ATK
fleeting - zvýšení ASPD a ATK po určitou dobu
acceleration flight - zvýšení FLEE na určitou dobu

4. skill - SBR44 - zásah jednomu cíli za 100-300x intimacy (až za 300000) redukovaný def cíle. Spotřebuje všechnu intimacy

Amistr:
Zaměřený na obranu - vysoké HP, DEF, FLEE, skilly zlepšující obranu
staty: velmi maly narust INT, zvyseny narust STR, ostatni narusty cca 0.3-2.0
skilly:
castling - prohodí pozici hráče a homunkula
defense - zvýší def homunkula i hráče o 2-10 na určitou dobu
adamantium skin (pasivní) - zvýší maxHP, HP regen a DEF homunkula

4. skill - trvá 5 minut, zvýší ATK homunkula a přidá šanci na vyléčení o určitý počet % uděleného zranení

Lif:
Vpodstatě support, umí léčit hráče, zvyšovat rychlost pohybu, ale na boj je slabý
staty: vicemene stejny narust ve vsech statech, cca 0.5-2.0
skilly:
healing touch - vyléčí hráče
emergency evansion - zvýší rychlost hráče o 10-50%
brain surgery (pasivní) - zvýší počet max SP, SPregen a účinnost healing touch

4. skill - mental change - na 1-3 minuty se markantně zvýší VIT a INT homunkula, k ATK se přičte MATK, po aktivování se vyléčí na maxHP. Po skončení trvání se nastaví HP a SP na 10

Expení:
exp pro homunkula: monster base exp*(DMG od hoba/max HP potvory)
alchymista dostane vždy plný base exp za to co zabije homunkulus. Job exp homunkulus nijak neovlivňuje - neexpí job
př: potvora s 1000HP za 1000 expů - homunkulus ubere 400HP, alchymista ubere 600HP. Homunkulus dostane 400 exp, alchymista dostane 1000 exp
exp tabulka pro homunkuly:

Zbytek si doplňte sami :harhar:

edit: pro homunkula neplatí všechno stejně jako pro hráče. Např se jim nesnižuje FLEE a VITDEF s počtem na něj útočících potvor

Edited by Iscar, 18 March 2007 - 09:11 PM.

Reborn
Persefone - h. priest xx/xx (Lovely Warriors)
CzechRO
Belga - DEX/VIT/str sage 99-->FS DEX/VIT/INT Proffessor 99/70

#4 Draxlith

Draxlith

    Psychopat

  • Hráči
  • PipPipPipPipPipPip
  • 406 posts

Posted 22 September 2006 - 05:29 PM

chm chm .. jenom takovej dotaz to znamena, ze kdyz za Filira pouziju jeho spesl skill, ze bude mit zase duveru 1-10 Hate ?

Edited by Draxlith, 22 September 2006 - 05:29 PM.

Draxlith,Thoeris - AMDMA, Melinador -Skritci a nekolik dalsich charu.

#5 k3dT

k3dT

    Admin

  • Admin
  • 5,305 posts

Posted 22 September 2006 - 05:32 PM

Ja mam taky dotaz... jsou 2 vzhledy vsech homunkulu (nemyslim evolution)... nevi nekdo proc?

#6 jahy

jahy

    Hyegun

  • Hráči
  • PipPipPipPipPipPip
  • 470 posts

Posted 22 September 2006 - 05:38 PM

chm chm .. jenom takovej dotaz to znamena, ze kdyz za Filira pouziju jeho spesl skill, ze bude mit zase duveru 1-10 Hate ?

Jo, sníží se mu důvěra na 1 a budeš muset znova krmit :harhar:
Reborn
Persefone - h. priest xx/xx (Lovely Warriors)
CzechRO
Belga - DEX/VIT/str sage 99-->FS DEX/VIT/INT Proffessor 99/70

#7 Elessi

Elessi

    Chonchon

  • Hráči
  • PipPip
  • 34 posts

Posted 22 September 2006 - 05:51 PM

Ja mam taky dotaz... jsou 2 vzhledy vsech homunkulu (nemyslim evolution)... nevi nekdo proc?

no ja si myslim ze to je nieco ako vlasy u charov :harhar:.. aby sa aspon nejak od seba odlisovali :)
just lurking..

#8 Draxlith

Draxlith

    Psychopat

  • Hráči
  • PipPipPipPipPipPip
  • 406 posts

Posted 22 September 2006 - 06:17 PM

Jo, sníží se mu důvěra na 1 a budeš muset znova krmit :)

Dik :harhar: :) Tak to si ho asi jenom vyzkousim :) (a nebo nebudu pouzivat skilly ^^), protoze nez nakrmim 1000x tak zestarnu a umru. :)

Edited by Draxlith, 22 September 2006 - 06:18 PM.

Draxlith,Thoeris - AMDMA, Melinador -Skritci a nekolik dalsich charu.

#9 jahy

jahy

    Hyegun

  • Hráči
  • PipPipPipPipPipPip
  • 470 posts

Posted 22 September 2006 - 06:23 PM

Dik :harhar: :) Tak to si ho asi jenom vyzkousim :) (a nebo nebudu pouzivat skilly ^^), protoze nez nakrmim 1000x tak zestarnu a umru. :)

Zase tak hrozný to s tím krmením není :)
1 krmení je na 10 minut - 1000 krmení máš 10000 minut=166 hodin-->max za 14 dní to máš :)
Jinak ten skill lze použít při jakékoliv intimacy, nemusí být nutně maximální
Reborn
Persefone - h. priest xx/xx (Lovely Warriors)
CzechRO
Belga - DEX/VIT/str sage 99-->FS DEX/VIT/INT Proffessor 99/70

#10 Draxlith

Draxlith

    Psychopat

  • Hráči
  • PipPipPipPipPipPip
  • 406 posts

Posted 22 September 2006 - 06:26 PM

Zase tak hrozný to s tím krmením není :harhar:
1 krmení je na 10 minut - 1000 krmení máš 10000 minut=166 hodin-->max za 14 dní to máš :)
Jinak ten skill lze použít při jakékoliv intimacy, nemusí být nutně maximální

hm 166 hodin u RO nehodlam stravit ^^. Vi buh jestli se k tomu skillu vubec dopracuju :)
Draxlith,Thoeris - AMDMA, Melinador -Skritci a nekolik dalsich charu.

#11 k3dT

k3dT

    Admin

  • Admin
  • 5,305 posts

Posted 23 September 2006 - 09:27 PM

Pokud nekdo nainstaloval tu AI z naseho instalatoru zkopirujte prosim obsah slozky Gravity/RO/AI do Gravity/RO/AI/USER_AI jinak vam hra bude padat..

edit: updatnul jsem instalator. Pokud nevite co s tim stahnete si instalator Rebornu a nainstalujte si Reborn znova.

#12 Silverine

Silverine

    Deviruchi

  • Supporters
  • 140 posts

Posted 23 September 2006 - 11:06 PM

jak je to s Rest skillem? Je to jako schování peta do vajíčka (zůstanou mu všechny staty), nebo ho tím zlikviduji?

a druhý dotaz - stone of sage, který lze teď normálně koupit - je to ten samý jako doposud? A dá se tím ten petík vyrůst, nebo to tady nefunguje?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Posted Image

#13 Elessi

Elessi

    Chonchon

  • Hráči
  • PipPip
  • 34 posts

Posted 23 September 2006 - 11:35 PM

jak je to s Rest skillem? Je to jako schování peta do vajíčka

presne tak, da sa to vyuzit napriklad ked prechadzas cez mapu so silnymi mobmi a nechces aby ti zabili homuncula na kazdom kroku
just lurking..

#14 Silverine

Silverine

    Deviruchi

  • Supporters
  • 140 posts

Posted 24 September 2006 - 07:50 AM

presne tak, da sa to vyuzit napriklad ked prechadzas cez mapu so silnymi mobmi a nechces aby ti zabili homuncula na kazdom kroku

dobře a jak tedy získám jiný typ homunkula?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Posted Image

#15 Draxlith

Draxlith

    Psychopat

  • Hráči
  • PipPipPipPipPipPip
  • 406 posts

Posted 24 September 2006 - 08:38 AM

V menu homucula das "Del" tim ho znicis a musis si znovu udelat embryo a zkusit stesti s vyvolavanim je to nahoda (i kdyz myslim ze je to ovlivnene staty alchemisty)

PS: Me osobne stalo asi 300k nez jsem dostal Filira(a to jeste to kure T.T)
1. pokus byl Vanimirt
2. se mi nepovedlo emryo
3. Amistr 2
4. se mi zase nepovedlo embryo
5. Filir 2 :harhar: a toho uz jsem si radsi nechal :)
Draxlith,Thoeris - AMDMA, Melinador -Skritci a nekolik dalsich charu.

#16 Guest_jirkan_*

Guest_jirkan_*
  • Guests

Posted 24 September 2006 - 05:04 PM

Mala pripominka ke Questu. Je tam otazka, jak se jmenuje skill Vaporize - primlouval bych se mezi spravne odpovedi krome "Vaporize" pridat i "Rest" podle nazvu skillu ktery je v jeho popisce.

#17 k3dT

k3dT

    Admin

  • Admin
  • 5,305 posts

Posted 24 September 2006 - 05:06 PM

Vyborny napad. Po restartu to bude.

#18 LEXIP

LEXIP

    Deviruchi

  • Hráči
  • PipPipPipPip
  • 171 posts

Posted 25 September 2006 - 12:12 AM

ok takze ku Questu ... pri NPC postawe Kellasus - da Vam 3 otazky a odpowede na ne su :

1: Vaporize
2: Embryo
3: Homunculus Resurrection / tu som mal problem ale kombinatorika to wyriesila :whistling: /

dufam ze to kazdy zwladne ..

have a nice night

PiXi
PiXi - WS ktore uz bolo asi wšade :D

Posted Image
www.pixel.wgz.cz
13.9.2007 - Den který se zapsal do historie serveru, RNR ukázali, že mají na Xenogears.

- momentalne uz dost dlho bojuje za PF a proti huhuhu :D

#19 Silverine

Silverine

    Deviruchi

  • Supporters
  • 140 posts

Posted 26 September 2006 - 09:05 AM

rozdělení expů při spolupráci s homunkulem:

1. bojuje pouze homunkulus
- hom dostane přesně počet expů co je z dané potvory, alchemista dostane tytéž expy do base lvl (job z potvory nedostane nikdo)

2. bojuje hom a alchemista společně
- hom dostane exp.potvory*hom.dmg/(hom.dmg+alch.dmg) - připočítává se bonus za počet zabíjejících postav
-alchemista dostane do base to, co dostal homunkulus a zbytek za svůj podíl dostane do base i poměrnou část job.exp

3. hom bojuje v partě se sdílenými expy
- bonus se počítá zřejmě i za homunkula
- homunkulus dostává svou poměrnou část expů za to, co zabil - stejně tak i alchemista
- zbytek expů je dělen rovným dílem mezi členy party (tj. - alchemista zaručeně dostává víc expů)

PS: vim že prudim, ale pořád nejde Rest a ani Pitcher na homunkula - Cheotic Blessing po včerejšim pádu při GW už funguje jak má
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Posted Image

#20 Sepik

Sepik

    Smokie

  • Hráči
  • PipPipPip
  • 81 posts

Posted 26 September 2006 - 09:14 AM

Mala otazka, kdyz bojuje jen homun, tak se rozdělí jen base expy. Co když alcha vrazi jednu ránu, třeba za 1dmg to je jedno a pak nechá homuna celou potvoru zabít, dostane i celej job z potvory?
Sepora - Friends