Jump to content


Photo

Episode 12 a Episode 13


  • Please log in to reply
34 replies to this topic

#21 Ivik30

Ivik30

    Deviling

  • Hráči
  • PipPipPipPipPip
  • 355 posts

Posted 20 September 2007 - 02:52 PM

Staci kdyz na ne nepujde ad a asura :whistling:
  • 0

#22 morgoth

morgoth

    Hyegun

  • Hráči
  • PipPipPipPipPipPip
  • 493 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bratislava
  • Interests:Anime, Fantasy, Scifi, RPG(DrD, AD&D, GURPS, Shadowrun... Samozrejme aj tie na pc :) ), LARPy...

Posted 20 September 2007 - 03:00 PM

Potom sa zabije inak :whistling:
Ale nie je ghost, takze sa nanho ide aj AD aj asura :)
  • 0
Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image
Morgoth - 99/66 flamer
+ kopa homunculov

I, and I'm sure I'm not alone on this, would rather write a program to solve sudoku than actually play sudoku. Some people love sudoku; I found it boring. Now writing software to solve a puzzle, that's interesting.


#23 Guest_Ashitaka_*

Guest_Ashitaka_*
  • Guests

Posted 20 September 2007 - 03:01 PM

Aby si ho mohli zabijat a celkovo ziskavat ti ludia, co uz maju preboosteny equip od predtym? :whistling:

ee aby se zabijel tezce i lidem s preboostenym equipem od predtim :)
  • 0

#24 jahy

jahy

    Hyegun

  • Hráči
  • PipPipPipPipPipPip
  • 470 posts

Posted 20 September 2007 - 03:12 PM

No, bude asi shadow4 podle toho screenu nahoře, ale vit bude mít jako většina nových bossů minimální, takže AD moc v úvahu nepřipadá s těma jeho HP. A stačí aby měl nějaký pěkný útoky obcházející def nebo SW, což by docela ztížilo tankování přes MS na sacri a zajímavý moby :whistling:
  • 0
Reborn
Persefone - h. priest xx/xx (Lovely Warriors)
CzechRO
Belga - DEX/VIT/str sage 99-->FS DEX/VIT/INT Proffessor 99/70

#25 DarkLord

DarkLord

    Deviling

  • Supporters
  • 249 posts
  • Gender:Male
  • Location:Praha

Posted 20 September 2007 - 03:23 PM

jj proste aby kdyz z nej bude padat neco dobryho, tak at je to poradny peklo. Ne jak je ta lama Ifrit. a to same, aby byly poradne tezke questy na ty cepice apod.
  • 0
DarkLord - na "Darku" slysim vic nez na jmeno:)

Former member of Asagy, Kori, Friends, RNR.

#26 Mitheress

Mitheress

    Baphomet

  • Supporters
  • 2,008 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brno

Posted 21 September 2007 - 01:38 AM

No, bude asi shadow4 podle toho screenu nahoře, ale vit bude mít jako většina nových bossů minimální, takže AD moc v úvahu nepřipadá s těma jeho HP. A stačí aby měl nějaký pěkný útoky obcházející def nebo SW, což by docela ztížilo tankování přes MS na sacri a zajímavý moby ;)

spiral pierce?

Nove veci posunou GW zase o kousek dal do rise instantu. Protoze nabizene redukce:dmg jsou podle me dost v nepomeru. Dostupnost bude pro vsechny stejna myslim, jen se dost bojim tech 3rd classu, nebo co to ma byt. :D

Edited by Mitheress, 21 September 2007 - 01:42 AM.

  • 0
mes "admin";
mes "script gm";
email: mitheress@reborn.cz icq: 299937269

Podpořte Reborn!

Posted Image

#27 Sh4d0w

Sh4d0w

    Deviruchi

  • Hráči
  • PipPipPipPip
  • 135 posts
  • Location:Ostrava city
  • Interests:RO

Posted 21 September 2007 - 08:07 AM

Hmm... ty 3rd classy, to bude to samý jako ninja a gs, samý bugy, takže než se to sem dostane... Jen mě teda trošku děsí ten max. 150 lvl (což udajně budou mít jen ty 3rd classy) a zvýšení max. statů (taky jen 3rd?), ten lvl bych ještě pochopil, i když se mi to moc nelíbí, ale ty staty? A proč jen pro ty 3rd classy? V tom případě ať posounou hranici instantu na víc dex, představe si pak ty gw... to bude lítat jedno přes druhý.
  • 0
Segnal - 9x HP end...

#28 Guest_Bruky_*

Guest_Bruky_*
  • Guests

Posted 21 September 2007 - 04:38 PM

Hmm... ty 3rd classy, to bude to samý jako ninja a gs, samý bugy, takže než se to sem dostane... Jen mě teda trošku děsí ten max. 150 lvl (což udajně budou mít jen ty 3rd classy) a zvýšení max. statů (taky jen 3rd?), ten lvl bych ještě pochopil, i když se mi to moc nelíbí, ale ty staty? A proč jen pro ty 3rd classy? V tom případě ať posounou hranici instantu na víc dex, představe si pak ty gw... to bude lítat jedno přes druhý.

Mam pocit, že myslíš konkrétně dva classy, kteří jedou hodně dex. High wizard a champion. Proč si může dovolit mít obdoba wizarda a monka v 3rd classech klidně i těch 150 dex?

Protože high wizard ma amplify, tzv +50% matk a protože champion má zen. Nic moc k tomu myslím není co dodávat. A pokud jde o oficial, tak tam lita jeden plosnak pres druhy uz sakra dlouho :)

A proč zvýšení statů jen pro 3rd? Protože advanced jsou už tak dost nabušení. Mimo to příděl status pointu má fungovat na jiném principu, než je běžné, takže bych se toho fakt nebál. Já teda osobně doufám, že 3rd přinesou do hry další zabijáky. Konkrétně reborn fungující na čtyřech skillech AD, asura, SB a mindbreaked kouzla by to fakt potřeboval. A širší možnosti kombinace classů je vždycky jenom + :)
  • 0

#29 trouble

trouble

    Baphomet

  • Supporters
  • 1,151 posts
  • Gender:Male

Posted 21 September 2007 - 06:15 PM

A proč zvýšení statů jen pro 3rd? Protože advanced jsou už tak dost nabušení. Mimo to příděl status pointu má fungovat na jiném principu, než je běžné, takže bych se toho fakt nebál. Já teda osobně doufám, že 3rd přinesou do hry další zabijáky. Konkrétně reborn fungující na čtyřech skillech AD, asura, SB a mindbreaked kouzla by to fakt potřeboval. A širší možnosti kombinace classů je vždycky jenom + :D


Nevim jestli ti rozumim, ale podle toho co jsem cetl to rozsisri 3 instatn kilery (kteri potrebuji suport tak maximalne prista a mozna stringu) o dalsi asi 3.
  • 0
...jeden z těch před kterými vás rodiče varovali...

jupýýý
Vertical Firewall
Reborn DB - Mapa sveta

#30 Lord Harog

Lord Harog

    Poring

  • Newbies
  • Pip
  • 4 posts
  • Location:Praha

Posted 22 September 2007 - 12:32 PM

ja doufam ze i s 60M Hp to bude dropovat tak na procento, protoze je to neskutecne preboosteny. Vsechny tyhle novoty jsou nesrovnatelne lepsi oproti tem vecem co tady mame ted. Opet se rozhodi ceny itemu. Proste novy veci beru, ale at je taky pekelne tezky je ziskat.

Its just a temporary joke from gravity, the sattan morroc lod gains a level for every 10 players it kills, gains 10% more hp/sp each level, and gains full hp when it lvls up. Also uses a new skill every level up. Gravity decided that an mvp should be farming us.

O co, že se najde někdo, kdo půjde 10* chcípnout během doby, co to bude zabíjet jiná parta? :D
  • 0
Lord Harog - mage lvl25 - nemohl jsem opustit starou partu a stále hraju na czechro
CzechRO
Bozskej Kaja - lvl92Minstrel

#31 Guest_Bruky_*

Guest_Bruky_*
  • Guests

Posted 22 September 2007 - 03:34 PM

Its just a temporary joke from gravity, the sattan morroc lod gains a level for every 10 players it kills, gains 10% more hp/sp each level, and gains full hp when it lvls up. Also uses a new skill every level up. Gravity decided that an mvp should be farming us


Neberte to vazne, byl to jenom vtip jednoho pisalka :D

Edited by Bruky, 23 September 2007 - 07:58 PM.

  • 0

#32 Guest_Bruky_*

Guest_Bruky_*
  • Guests

Posted 27 September 2007 - 02:37 PM

GW:SE Screenshots

There's some info on the new woe system. I can't be bothered to do a full translation but, the highlights are as follows:

1) The 3 guardians are much stronger, you can't ignore them like you do for existing woe. They can take players down very fast (think thor guardians).

2) High Jump is disabled on the new woe maps (probably because of the barricades).

3) The barricades are immune to damage while the defense stones are up.

4) There are about 8 blocks/parts of the new barricades, but you can't slip by by simply destroying one, you have to take them all out before you can get past.

5) The fastest you could break an undefended castle (using bombs and edp to break the barriers) would probably be 5 minutes.

6) The outer flags allow you to teleport quite close to the emperium, and from there you can warp to other parts of the castle using other flags.

7) The advantage is definitely with the defender in being able to teleport easily across the fort using the guild flags.

GW:SE - mapa hradu
GW:SE Screenshots 2


  • 0

#33 Guest_Bruky_*

Guest_Bruky_*
  • Guests

Posted 03 October 2007 - 12:37 PM

Corrected a problem with the MVP Sniper card.
- Fixed the ring of flamelord reducing your fire resistance when unequipping it.
- Updated the description and effect of the skill Magnetic Earth.
>> Magnetic Earth prevents people on it from teleporting, but does not affect boss monsters.


  • 0

#34 Knot

Knot

    Deviruchi

  • Supporters
  • 180 posts
  • Gender:Male

Posted 26 November 2007 - 01:51 PM

WoE Second edition 130MB, 16:42min
  • 0

Kiba....sorcerer


#35 safik

safik

    Deviruchi

  • Hráči
  • PipPipPipPip
  • 162 posts

Posted 26 November 2007 - 05:41 PM

WoE Second edition 130MB, 16:42min


nice ;p

Jen by me zajimalo jak to bude hratelny tady u nas o:) Preci jenom ta mapa je velka jak krava a je tam pomerne malej pocet dobre branitelnejch mist, krom 1 warpu a 2 mist kde jsou ty bariery (Vetsi guildy? vic ali?)

Btw. ta wizna je desna ... 150 cwp, equip, nekolik 10 jidel...:laughing1: Zavedou se gym passy i u nas? o:)
  • 0
agi/dex modrej sob




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users