Jump to content
Reborn fórum

Homunculus


Silverine

Recommended Posts

Dovolí­m si udÄlat editaci tohoto první­ho postu, aby tu byly odkazy na informace o homunech a ne plky :harhar:

 

takže hlavní­ stránka RebornWiky:

Homunculus

 

skill simulátor se zakomponovaným homunem:

http://sophia.smith.edu/~lyamada/skill/alc...omunculus2.html

 

Průvodce majitele homuna:

http://www.prochaosguilds.org/main/node/84

 

The Hitchhiker's Guide to Alchemists:

http://forums.roempire.com/showthread.php?t=37648

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 207
  • Created
  • Last Reply

Musis rozlisovat skilly alchemisty/creatora... kteri potrebuji 3-7 jobu (podle toho, na kolik chcete vytahnout ress homuna) + pasivni questovy skill

Na druhe strane skilly homuna.. jsou 4 druhy homunu (zakladni) kazdy ma svou alternativni (osklivejsi) podobu, ale skilly zustavaji.. potom je jeste evoluce homunu (nevim jestli bude na rebornu...) a tam se vzhled rozsiri o dalsi osmicku.

4 zakladni typy homuna jsou jinak dany.. a kazdy z nich ma svoje 4 skilly (samozrejme do nich muze davat vic bodu)... jeden job dostane automaticky za 3 base lvly homuna.. a ty pak normalne rozdelujes :-)

Link to comment
Share on other sites

...

Než si může alchymista/creator vyvolat homunkula, musí­ splnit quest na skill Bioethics. Po splnění­ tohoto questu může alchymista vyrábět Embryo (skillem prepare potion s potion creation manual). Na jedno Embryo je potřeba 1xGlass Tube, 1xMorning Dew of Yggdrasil, 1xSeed of Life, 1xMedicine Bowl.

Šance na výrobu embrya je ovlivněná alchymistovo statama/joblevelem..., stejně jako výroba potionů. Embrya jsou přenosná - může je vyrobit kterýkoliv alchymista aa předat jinému.

Po splnění­ Bioethics questu se otevře strom skillů pro homunkula. Jsou celkem 3 a to Vaporize, Call Homunkulus a Homunkulus Resurrection.

Vaporize - max level 1, "sková" homunkula

Call Homunkulus - max level 1, slouží­ k prvotní­mu přivolání­ homunkula, pří­padně pro přivolání­ homunkula skovaného skillem Vaporize

Homunkulus Ressurection - max level 5, oživí­ homunkula zabitého od hráčů/potvor s počtem HP podle levelu skillu (na levelu 5 s full HP). Homunkula, který umře následkem nedostatku krmení­, nelze tí­mto skillem oživit (ani ničí­m jiným).

Minimálně musí­ alchymista/creator vložit do skillů pro hoba 3 body (lze i 2, ale pokud by hobo umřel tak ho nelze oživit)

 

První­ přivolání­ homunkula se dělá skillem Call Homunkulus (s embryem v inventáři) a vyvolá se jeden náhodný homunkulus ze 4 druhů - Vanilmirth, Filir, Amistr, Lif. Každý druh homunkula má 2 různé typy, které se liší­ pouze vzhledem.

 

Homunkulus se musí­ krmit - Vanilmirth: scell, Filir: garlet, Amistr: zargon, Lif: pet food

Krmení­m se nejen udržuje při životě, ale s každým krmení­m se mu zvyšuje důvěra (intimacy) v závislosti na tom kdy se krmí­

1-10%: 0,5 bodu

11-25%: 1 bod

26-75%: 0,75 bodu

76-90%: -0,05 bodu

91-100% -0,5 bodu

Pokud homunkulovi klesne hlad na 1, vydrží­ takto chví­li (délka nejspí­š podle intimacy) a pokud ho včas nenakrmí­š tak umře a nelze ho žádným způsobem oživit

 

Maximální­ důvěra je 1000, mění­ se postupně s přibývají­cí­mi body:

0-10: hate

11-100: nesvůj

101-250: stydlivý

251-750: v pořádku

751-910: srdečný

911-1000: oddaný

 

Pokud homunkulus dosáhne důvěry "oddaný", lze pomocí­ Stone of Sage provést evoluci, při které změní­ vzhled (vyroste), mí­rně se mu zvýší­ staty a otevřou se 4. skilly

 

Homunkulus se dá ovládat buď pří­mými pří­kazy ve hře nebo pomocí­ AI (asi nejpouží­vanější­ je asi Rampage AI, kterou lze poměrně snadno upravovat pomocí­ editování­ souboru config.lua)

 

základní­ "pří­kazy"

/hoai - přepí­ná mezi default AI a User_AI

alt+R - zobrazí­ status okno homunkula

alt+T - změna módu chování­ homunkula (pasivní­/aktivní­), zrušení­ všech předchozí­ch pří­kazů

alt+pravý klik kamkoliv na zem - přesun homunkula na dané polí­čko

alt+pravý dvojklik na potvoru - okamžité zaíştočení­ na danou potvoru

alt+shift+pravý dvojklik na potvoru - dokončení­ předchozí­ činnosti a následné zaíştočení­ na danou potvoru

atd...

 

Základní­ vzhledy homunkulů:

Vanilmirth:

venimirth.jpg

Filir:

filir.jpg

Amistr:

amistr.jpg

Lif:

lif.jpg

 

Každý homunkulus má 3 vlastní­ skilly s max levelem 5 + jeden speciální­ skill s max levelem 3.

4. speciální­ skill se otevře až po evoluci a nejspí­še až po dosažení­ intimacy 1000. Při použí­vání­ 4. skillů se snižuje intimacy a i jejich sí­la na intimacy závisí­.

Každé 3 base levely homunkula mu přibyde 1 skillpoint.

U homunkulů se staty zvyšují­ náhodně v určitých rozsazí­ch při každém levelu (např. při rozsahu 0,1-2 hra vygeneruje náhodné čí­slo mezi 1-20, vydělí­ 10 a zaokrouhlí­ dolů)

 

Vanilmirth:

Velký SP regen, vysokou DEF, MDEF i FLEE. Jeho sí­la se odví­jí­ hlavně od MATK použí­vání­m skillu Caprice - element skillu je ale náhodný

staty: má zvýšený nárůst ve všech statech v rozsahu cca 0,1-3,0

skilly:

caprice - zakouzlí­ bolt level 1-5 s _náhodným_ elementem (fire, water, earth, wind)

change instruction (pasivní­) - zvyšuje int a str podle levelu

chaoting blessing - zakouzlí­ heal na potvoru/hráče/homunkula. Šance na výběr cí­le se mění­ s levelem skillu

 

4. skill - bioexplosion - lze ho použí­t při intimacy 450+, při použití­ se intimacy sní­ží­ o 200. Skill dá plošné zranění­ v rozsahu 5x5 polí­ za 1-2x maxHP homunkula (podle skilllevelu)

 

Filir:

Má vysoké FLEE, ATK a ASPD a silný melee skill. Má malou DEF, MDEF.

staty: velmi maly narust VIT, zvyseny narust AGI, ostatni narusty cca 0.3-2.0

skilly:

moonlight - zásah za 220-660% ATK

fleeting - zvýšení­ ASPD a ATK po určitou dobu

acceleration flight - zvýšení­ FLEE na určitou dobu

 

4. skill - SBR44 - zásah jednomu cí­li za 100-300x intimacy (až za 300000) redukovaný def cí­le. Spotřebuje všechnu intimacy

 

Amistr:

Zaměřený na obranu - vysoké HP, DEF, FLEE, skilly zlepšují­cí­ obranu

staty: velmi maly narust INT, zvyseny narust STR, ostatni narusty cca 0.3-2.0

skilly:

castling - prohodí­ pozici hráče a homunkula

defense - zvýší­ def homunkula i hráče o 2-10 na určitou dobu

adamantium skin (pasivní­) - zvýší­ maxHP, HP regen a DEF homunkula

 

4. skill - trvá 5 minut, zvýší­ ATK homunkula a přidá šanci na vyléčení­ o určitý počet % uděleného zranení­

 

Lif:

Vpodstatě support, umí­ léčit hráče, zvyšovat rychlost pohybu, ale na boj je slabý

staty: vicemene stejny narust ve vsech statech, cca 0.5-2.0

skilly:

healing touch - vyléčí­ hráče

emergency evansion - zvýší­ rychlost hráče o 10-50%

brain surgery (pasivní­) - zvýší­ počet max SP, SPregen a íşčinnost healing touch

 

4. skill - mental change - na 1-3 minuty se markantně zvýší­ VIT a INT homunkula, k ATK se přičte MATK, po aktivování­ se vyléčí­ na maxHP. Po skončení­ trvání­ se nastaví­ HP a SP na 10

 

Expení­:

exp pro homunkula: monster base exp*(DMG od hoba/max HP potvory)

alchymista dostane vždy plný base exp za to co zabije homunkulus. Job exp homunkulus nijak neovlivňuje - neexpí­ job

př: potvora s 1000HP za 1000 expů - homunkulus ubere 400HP, alchymista ubere 600HP. Homunkulus dostane 400 exp, alchymista dostane 1000 exp

exp tabulka pro homunkuly:

 

Zbytek si doplňte sami :harhar:

 

edit: pro homunkula neplatí­ všechno stejně jako pro hráče. Např se jim nesnižuje FLEE a VITDEF s počtem na něj íştočí­cí­ch potvor

Link to comment
Share on other sites

Dik :harhar::) Tak to si ho asi jenom vyzkousim :) (a nebo nebudu pouzivat skilly ^^), protoze nez nakrmim 1000x tak zestarnu a umru. :)

Zase tak hrozný to s tí­m krmení­m není­ :)

1 krmení­ je na 10 minut - 1000 krmení­ máÄ 10000 minut=166 hodin-->max za 14 dní­ to máÄ :)

Jinak ten skill lze použí­t při jakékoliv intimacy, nemusí­ být nutnÄ maximální­

Link to comment
Share on other sites

Zase tak hrozný to s tí­m krmení­m není­ :harhar:

1 krmení­ je na 10 minut - 1000 krmení­ máÄ 10000 minut=166 hodin-->max za 14 dní­ to máÄ :)

Jinak ten skill lze použí­t při jakékoliv intimacy, nemusí­ být nutnÄ maximální­

hm 166 hodin u RO nehodlam stravit ^^. Vi buh jestli se k tomu skillu vubec dopracuju :)

Link to comment
Share on other sites

Pokud nekdo nainstaloval tu AI z naseho instalatoru zkopirujte prosim obsah slozky Gravity/RO/AI do Gravity/RO/AI/USER_AI jinak vam hra bude padat..

 

edit: updatnul jsem instalator. Pokud nevite co s tim stahnete si instalator Rebornu a nainstalujte si Reborn znova.

Link to comment
Share on other sites

jak je to s Rest skillem? Je to jako schování­ peta do vají­Äka (zůstanou mu vÄechny staty), nebo ho tí­m zlikviduji?

 

a druhý dotaz - stone of sage, který lze teÄ normálnÄ koupit - je to ten samý jako doposud? A dá se tí­m ten petí­k vyrůst, nebo to tady nefunguje?

Link to comment
Share on other sites

V menu homucula das "Del" tim ho znicis a musis si znovu udelat embryo a zkusit stesti s vyvolavanim je to nahoda (i kdyz myslim ze je to ovlivnene staty alchemisty)

 

PS: Me osobne stalo asi 300k nez jsem dostal Filira(a to jeste to kure T.T)

1. pokus byl Vanimirt

2. se mi nepovedlo emryo

3. Amistr 2

4. se mi zase nepovedlo embryo

5. Filir 2 :harhar: a toho uz jsem si radsi nechal :)

Link to comment
Share on other sites

Mala pripominka ke Questu. Je tam otazka, jak se jmenuje skill Vaporize - primlouval bych se mezi spravne odpovedi krome "Vaporize" pridat i "Rest" podle nazvu skillu ktery je v jeho popisce.

Link to comment
Share on other sites

ok takze ku Questu ... pri NPC postawe Kellasus - da Vam 3 otazky a odpowede na ne su :

 

1: Vaporize

2: Embryo

3: Homunculus Resurrection / tu som mal problem ale kombinatorika to wyriesila :whistling: /

 

dufam ze to kazdy zwladne ..

 

have a nice night

 

PiXi

Link to comment
Share on other sites

rozdÄlení­ expů při spolupráci s homunkulem:

 

1. bojuje pouze homunkulus

- hom dostane přesnÄ poÄet expů co je z dané potvory, alchemista dostane tytéž expy do base lvl (job z potvory nedostane nikdo)

 

2. bojuje hom a alchemista spoleÄnÄ

- hom dostane exp.potvory*hom.dmg/(hom.dmg+alch.dmg) - připoÄí­tává se bonus za poÄet zabí­její­cí­ch postav

-alchemista dostane do base to, co dostal homunkulus a zbytek za svůj podí­l dostane do base i pomÄrnou Äást job.exp

 

3. hom bojuje v partÄ se sdí­lenými expy

- bonus se poÄí­tá zřejmÄ i za homunkula

- homunkulus dostává svou pomÄrnou Äást expů za to, co zabil - stejnÄ tak i alchemista

- zbytek expů je dÄlen rovným dí­lem mezi Äleny party (tj. - alchemista zaruÄenÄ dostává ví­c expů)

 

PS: vim že prudim, ale pořád nejde Rest a ani Pitcher na homunkula - Cheotic Blessing po vÄerejčim pádu při GW už funguje jak má

Link to comment
Share on other sites

Mala otazka, kdyz bojuje jen homun, tak se rozdÄlí­ jen base expy. Co když alcha vrazi jednu ránu, třeba za 1dmg to je jedno a pak nechá homuna celou potvoru zabí­t, dostane i celej job z potvory?

ne, dostane jen tolik % expů kolik % HP potvoře ubral, job který by mÄl připadnout homunkulovi zmizí­ :sadbye:

Link to comment
Share on other sites

Krmení­m se nejen udržuje při životě, ale s každým krmení­m se mu zvyšuje důvěra (intimacy) v závislosti na tom kdy se krmí­

1-10%: 0,5 bodu

11-25%: 1 bod

26-75%: 0,75 bodu

1-10%: 0,5 bodu

76-90%: -0,05 bodu

91-100% -0,5 bodu

 

Ehem,omluvte moji nevedomost.To znamena ze ho mam krmit kdyz ma 11-25 procent - mam ho nakrmit jednou,takze mu najedenost poporoste nebo ho mam nakrmit na max?Podle me ho mam nakrmit jen jednou,ale radsi se ptam :sadbye:

 

EDIT:Jo a jeste teoreticka otazka.Vztahuje se na to kolik hom dostane XP kdyz potvora umre na pytlikach? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Krmení­m se nejen udržuje při životÄ, ale s každým krmení­m se mu zvyÄuje důvÄra (intimacy) v závislosti na tom kdy se krmí­

1-10%: 0,5 bodu

11-25%: 1 bod

26-75%: 0,75 bodu

1-10%: 0,5 bodu

76-90%: -0,05 bodu

91-100% -0,5 bodu

 

Ehem,omluvte moji nevedomost.To znamena ze ho mam krmit kdyz ma 11-25 procent - mam ho nakrmit jednou,takze mu najedenost poporoste nebo ho mam nakrmit na max?Podle me ho mam nakrmit jen jednou,ale radsi se ptam :sadbye:

 

EDIT:Jo a jeste teoreticka otazka.Vztahuje se na to kolik hom dostane XP kdyz potvora umre na pytlikach? :blink:

po každém nakrmení­ se hlad zvedne okamžitÄ o 10%. Takže když ho nakrmí­Ä při 11% bude mí­t 21%, nakrmí­Ä znova a bude mí­t 31% a pak je nejlepÄí­ zase poÄkat až mu hlad klesne. Takže pokud chceš maximální­ efektivitu krmení­, tak krmit po 10 nebo po 20 minutách

Pytlí­ky netuÄí­m, ale čistÄ teoreticky když se na nÄj vztahuje bonus za partu tak by mÄly i pytlí­ky

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...