Silverine Posted September 22, 2006 Report Share Posted September 22, 2006 Dovolím si udÄlat editaci tohoto prvního postu, aby tu byly odkazy na informace o homunech a ne plky takže hlavní stránka RebornWiky: Homunculus skill simulátor se zakomponovaným homunem: http://sophia.smith.edu/~lyamada/skill/alc...omunculus2.html Průvodce majitele homuna:http://www.prochaosguilds.org/main/node/84 The Hitchhiker's Guide to Alchemists:http://forums.roempire.com/showthread.php?t=37648 Link to comment Share on other sites More sharing options...
R-e-n Posted September 22, 2006 Report Share Posted September 22, 2006 Musis rozlisovat skilly alchemisty/creatora... kteri potrebuji 3-7 jobu (podle toho, na kolik chcete vytahnout ress homuna) + pasivni questovy skillNa druhe strane skilly homuna.. jsou 4 druhy homunu (zakladni) kazdy ma svou alternativni (osklivejsi) podobu, ale skilly zustavaji.. potom je jeste evoluce homunu (nevim jestli bude na rebornu...) a tam se vzhled rozsiri o dalsi osmicku.4 zakladni typy homuna jsou jinak dany.. a kazdy z nich ma svoje 4 skilly (samozrejme do nich muze davat vic bodu)... jeden job dostane automaticky za 3 base lvly homuna.. a ty pak normalne rozdelujes :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
jahy Posted September 22, 2006 Report Share Posted September 22, 2006 ...Než si může alchymista/creator vyvolat homunkula, musí splnit quest na skill Bioethics. Po splnění tohoto questu může alchymista vyrábět Embryo (skillem prepare potion s potion creation manual). Na jedno Embryo je potřeba 1xGlass Tube, 1xMorning Dew of Yggdrasil, 1xSeed of Life, 1xMedicine Bowl.Šance na výrobu embrya je ovlivněná alchymistovo statama/joblevelem..., stejně jako výroba potionů. Embrya jsou přenosná - může je vyrobit kterýkoliv alchymista aa předat jinému.Po splnění Bioethics questu se otevře strom skillů pro homunkula. Jsou celkem 3 a to Vaporize, Call Homunkulus a Homunkulus Resurrection.Vaporize - max level 1, "sková" homunkulaCall Homunkulus - max level 1, slouží k prvotnímu přivolání homunkula, případně pro přivolání homunkula skovaného skillem VaporizeHomunkulus Ressurection - max level 5, oživí homunkula zabitého od hráčů/potvor s počtem HP podle levelu skillu (na levelu 5 s full HP). Homunkula, který umře následkem nedostatku krmení, nelze tímto skillem oživit (ani ničím jiným).Minimálně musí alchymista/creator vložit do skillů pro hoba 3 body (lze i 2, ale pokud by hobo umřel tak ho nelze oživit) První přivolání homunkula se dělá skillem Call Homunkulus (s embryem v inventáři) a vyvolá se jeden náhodný homunkulus ze 4 druhů - Vanilmirth, Filir, Amistr, Lif. Každý druh homunkula má 2 různé typy, které se liší pouze vzhledem. Homunkulus se musí krmit - Vanilmirth: scell, Filir: garlet, Amistr: zargon, Lif: pet foodKrmením se nejen udržuje při životě, ale s každým krmením se mu zvyšuje důvěra (intimacy) v závislosti na tom kdy se krmí1-10%: 0,5 bodu11-25%: 1 bod26-75%: 0,75 bodu76-90%: -0,05 bodu91-100% -0,5 bodu Pokud homunkulovi klesne hlad na 1, vydrží takto chvíli (délka nejspíš podle intimacy) a pokud ho včas nenakrmíš tak umře a nelze ho žádným způsobem oživit Maximální důvěra je 1000, mění se postupně s přibývajícími body:0-10: hate11-100: nesvůj101-250: stydlivý251-750: v pořádku751-910: srdečný911-1000: oddaný Pokud homunkulus dosáhne důvěry "oddaný", lze pomocí Stone of Sage provést evoluci, při které změní vzhled (vyroste), mírně se mu zvýší staty a otevřou se 4. skilly Homunkulus se dá ovládat buď přímými příkazy ve hře nebo pomocí AI (asi nejpoužívanější je asi Rampage AI, kterou lze poměrně snadno upravovat pomocí editování souboru config.lua) základní "příkazy"/hoai - přepíná mezi default AI a User_AIalt+R - zobrazí status okno homunkulaalt+T - změna módu chování homunkula (pasivní/aktivní), zrušení všech předchozích příkazůalt+pravý klik kamkoliv na zem - přesun homunkula na dané políčkoalt+pravý dvojklik na potvoru - okamžité zaíştočení na danou potvorualt+shift+pravý dvojklik na potvoru - dokončení předchozí činnosti a následné zaíştočení na danou potvoruatd... Základní vzhledy homunkulů:Vanilmirth:Filir:Amistr:Lif: Každý homunkulus má 3 vlastní skilly s max levelem 5 + jeden speciální skill s max levelem 3. 4. speciální skill se otevře až po evoluci a nejspíše až po dosažení intimacy 1000. Při používání 4. skillů se snižuje intimacy a i jejich síla na intimacy závisí. Každé 3 base levely homunkula mu přibyde 1 skillpoint.U homunkulů se staty zvyšují náhodně v určitých rozsazích při každém levelu (např. při rozsahu 0,1-2 hra vygeneruje náhodné číslo mezi 1-20, vydělí 10 a zaokrouhlí dolů) Vanilmirth:Velký SP regen, vysokou DEF, MDEF i FLEE. Jeho síla se odvíjí hlavně od MATK používáním skillu Caprice - element skillu je ale náhodnýstaty: má zvýšený nárůst ve všech statech v rozsahu cca 0,1-3,0skilly: caprice - zakouzlí bolt level 1-5 s _náhodným_ elementem (fire, water, earth, wind)change instruction (pasivní) - zvyšuje int a str podle leveluchaoting blessing - zakouzlí heal na potvoru/hráče/homunkula. Šance na výběr cíle se mění s levelem skillu 4. skill - bioexplosion - lze ho použít při intimacy 450+, při použití se intimacy sníží o 200. Skill dá plošné zranění v rozsahu 5x5 polí za 1-2x maxHP homunkula (podle skilllevelu) Filir:Má vysoké FLEE, ATK a ASPD a silný melee skill. Má malou DEF, MDEF. staty: velmi maly narust VIT, zvyseny narust AGI, ostatni narusty cca 0.3-2.0skilly:moonlight - zásah za 220-660% ATKfleeting - zvýšení ASPD a ATK po určitou dobuacceleration flight - zvýšení FLEE na určitou dobu 4. skill - SBR44 - zásah jednomu cíli za 100-300x intimacy (až za 300000) redukovaný def cíle. Spotřebuje všechnu intimacy Amistr:Zaměřený na obranu - vysoké HP, DEF, FLEE, skilly zlepšující obranustaty: velmi maly narust INT, zvyseny narust STR, ostatni narusty cca 0.3-2.0skilly:castling - prohodí pozici hráče a homunkuladefense - zvýší def homunkula i hráče o 2-10 na určitou dobuadamantium skin (pasivní) - zvýší maxHP, HP regen a DEF homunkula 4. skill - trvá 5 minut, zvýší ATK homunkula a přidá šanci na vyléčení o určitý počet % uděleného zranení Lif:Vpodstatě support, umí léčit hráče, zvyšovat rychlost pohybu, ale na boj je slabýstaty: vicemene stejny narust ve vsech statech, cca 0.5-2.0skilly:healing touch - vyléčí hráčeemergency evansion - zvýší rychlost hráče o 10-50%brain surgery (pasivní) - zvýší počet max SP, SPregen a íşčinnost healing touch 4. skill - mental change - na 1-3 minuty se markantně zvýší VIT a INT homunkula, k ATK se přičte MATK, po aktivování se vyléčí na maxHP. Po skončení trvání se nastaví HP a SP na 10 Expení:exp pro homunkula: monster base exp*(DMG od hoba/max HP potvory)alchymista dostane vždy plný base exp za to co zabije homunkulus. Job exp homunkulus nijak neovlivňuje - neexpí jobpř: potvora s 1000HP za 1000 expů - homunkulus ubere 400HP, alchymista ubere 600HP. Homunkulus dostane 400 exp, alchymista dostane 1000 expexp tabulka pro homunkuly: Zbytek si doplňte sami edit: pro homunkula neplatí všechno stejně jako pro hráče. Např se jim nesnižuje FLEE a VITDEF s počtem na něj íştočících potvor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Draxlith Posted September 22, 2006 Report Share Posted September 22, 2006 chm chm .. jenom takovej dotaz to znamena, ze kdyz za Filira pouziju jeho spesl skill, ze bude mit zase duveru 1-10 Hate ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
k3dT Posted September 22, 2006 Report Share Posted September 22, 2006 Ja mam taky dotaz... jsou 2 vzhledy vsech homunkulu (nemyslim evolution)... nevi nekdo proc? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jahy Posted September 22, 2006 Report Share Posted September 22, 2006 chm chm .. jenom takovej dotaz to znamena, ze kdyz za Filira pouziju jeho spesl skill, ze bude mit zase duveru 1-10 Hate ?Jo, sníží se mu důvÄra na 1 a budeÄ muset znova krmit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elessi Posted September 22, 2006 Report Share Posted September 22, 2006 Ja mam taky dotaz... jsou 2 vzhledy vsech homunkulu (nemyslim evolution)... nevi nekdo proc?no ja si myslim ze to je nieco ako vlasy u charov .. aby sa aspon nejak od seba odlisovali Link to comment Share on other sites More sharing options...
Draxlith Posted September 22, 2006 Report Share Posted September 22, 2006 Jo, sníží se mu důvěra na 1 a budeš muset znova krmit Dik Tak to si ho asi jenom vyzkousim (a nebo nebudu pouzivat skilly ^^), protoze nez nakrmim 1000x tak zestarnu a umru. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jahy Posted September 22, 2006 Report Share Posted September 22, 2006 Dik Tak to si ho asi jenom vyzkousim (a nebo nebudu pouzivat skilly ^^), protoze nez nakrmim 1000x tak zestarnu a umru. Zase tak hrozný to s tím krmením není 1 krmení je na 10 minut - 1000 krmení máÄ 10000 minut=166 hodin-->max za 14 dní to máÄ Jinak ten skill lze použít při jakékoliv intimacy, nemusí být nutnÄ maximální Link to comment Share on other sites More sharing options...
Draxlith Posted September 22, 2006 Report Share Posted September 22, 2006 Zase tak hrozný to s tím krmením není 1 krmení je na 10 minut - 1000 krmení máÄ 10000 minut=166 hodin-->max za 14 dní to máÄ Jinak ten skill lze použít při jakékoliv intimacy, nemusí být nutnÄ maximálníhm 166 hodin u RO nehodlam stravit ^^. Vi buh jestli se k tomu skillu vubec dopracuju Link to comment Share on other sites More sharing options...
k3dT Posted September 23, 2006 Report Share Posted September 23, 2006 Pokud nekdo nainstaloval tu AI z naseho instalatoru zkopirujte prosim obsah slozky Gravity/RO/AI do Gravity/RO/AI/USER_AI jinak vam hra bude padat.. edit: updatnul jsem instalator. Pokud nevite co s tim stahnete si instalator Rebornu a nainstalujte si Reborn znova. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silverine Posted September 23, 2006 Author Report Share Posted September 23, 2006 jak je to s Rest skillem? Je to jako schování peta do vajíÄka (zůstanou mu vÄechny staty), nebo ho tím zlikviduji? a druhý dotaz - stone of sage, který lze teÄ normálnÄ koupit - je to ten samý jako doposud? A dá se tím ten petík vyrůst, nebo to tady nefunguje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elessi Posted September 23, 2006 Report Share Posted September 23, 2006 jak je to s Rest skillem? Je to jako schování peta do vajíÄkapresne tak, da sa to vyuzit napriklad ked prechadzas cez mapu so silnymi mobmi a nechces aby ti zabili homuncula na kazdom kroku Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silverine Posted September 24, 2006 Author Report Share Posted September 24, 2006 presne tak, da sa to vyuzit napriklad ked prechadzas cez mapu so silnymi mobmi a nechces aby ti zabili homuncula na kazdom krokudobře a jak tedy získám jiný typ homunkula? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Draxlith Posted September 24, 2006 Report Share Posted September 24, 2006 V menu homucula das "Del" tim ho znicis a musis si znovu udelat embryo a zkusit stesti s vyvolavanim je to nahoda (i kdyz myslim ze je to ovlivnene staty alchemisty) PS: Me osobne stalo asi 300k nez jsem dostal Filira(a to jeste to kure T.T) 1. pokus byl Vanimirt2. se mi nepovedlo emryo3. Amistr 24. se mi zase nepovedlo embryo5. Filir 2 a toho uz jsem si radsi nechal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jirkan Posted September 24, 2006 Report Share Posted September 24, 2006 Mala pripominka ke Questu. Je tam otazka, jak se jmenuje skill Vaporize - primlouval bych se mezi spravne odpovedi krome "Vaporize" pridat i "Rest" podle nazvu skillu ktery je v jeho popisce. Link to comment Share on other sites More sharing options...
k3dT Posted September 24, 2006 Report Share Posted September 24, 2006 Vyborny napad. Po restartu to bude. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LEXIP Posted September 24, 2006 Report Share Posted September 24, 2006 ok takze ku Questu ... pri NPC postawe Kellasus - da Vam 3 otazky a odpowede na ne su : 1: Vaporize2: Embryo3: Homunculus Resurrection / tu som mal problem ale kombinatorika to wyriesila / dufam ze to kazdy zwladne .. have a nice night PiXi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silverine Posted September 26, 2006 Author Report Share Posted September 26, 2006 rozdÄlení expů při spolupráci s homunkulem: 1. bojuje pouze homunkulus - hom dostane přesnÄ poÄet expů co je z dané potvory, alchemista dostane tytéž expy do base lvl (job z potvory nedostane nikdo) 2. bojuje hom a alchemista spoleÄnÄ- hom dostane exp.potvory*hom.dmg/(hom.dmg+alch.dmg) - připoÄítává se bonus za poÄet zabíjejících postav-alchemista dostane do base to, co dostal homunkulus a zbytek za svůj podíl dostane do base i pomÄrnou Äást job.exp 3. hom bojuje v partÄ se sdílenými expy- bonus se poÄítá zřejmÄ i za homunkula- homunkulus dostává svou pomÄrnou Äást expů za to, co zabil - stejnÄ tak i alchemista- zbytek expů je dÄlen rovným dílem mezi Äleny party (tj. - alchemista zaruÄenÄ dostává víc expů) PS: vim že prudim, ale pořád nejde Rest a ani Pitcher na homunkula - Cheotic Blessing po vÄerejčim pádu při GW už funguje jak má Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sepik Posted September 26, 2006 Report Share Posted September 26, 2006 Mala otazka, kdyz bojuje jen homun, tak se rozdÄlí jen base expy. Co když alcha vrazi jednu ránu, třeba za 1dmg to je jedno a pak nechá homuna celou potvoru zabít, dostane i celej job z potvory? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jahy Posted September 26, 2006 Report Share Posted September 26, 2006 Mala otazka, kdyz bojuje jen homun, tak se rozdÄlí jen base expy. Co když alcha vrazi jednu ránu, třeba za 1dmg to je jedno a pak nechá homuna celou potvoru zabít, dostane i celej job z potvory?ne, dostane jen tolik % expů kolik % HP potvoře ubral, job který by mÄl připadnout homunkulovi zmizí Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tracy Posted September 26, 2006 Report Share Posted September 26, 2006 Krmením se nejen udržuje při životě, ale s každým krmením se mu zvyšuje důvěra (intimacy) v závislosti na tom kdy se krmí1-10%: 0,5 bodu11-25%: 1 bod26-75%: 0,75 bodu1-10%: 0,5 bodu76-90%: -0,05 bodu91-100% -0,5 bodu Ehem,omluvte moji nevedomost.To znamena ze ho mam krmit kdyz ma 11-25 procent - mam ho nakrmit jednou,takze mu najedenost poporoste nebo ho mam nakrmit na max?Podle me ho mam nakrmit jen jednou,ale radsi se ptam EDIT:Jo a jeste teoreticka otazka.Vztahuje se na to kolik hom dostane XP kdyz potvora umre na pytlikach? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sepik Posted September 26, 2006 Report Share Posted September 26, 2006 Muze byt homun MVP? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silverine Posted September 26, 2006 Author Report Share Posted September 26, 2006 Muze byt homun MVP? když může být MVP pet, tak homun určitě ano Link to comment Share on other sites More sharing options...
jahy Posted September 26, 2006 Report Share Posted September 26, 2006 Krmením se nejen udržuje při životÄ, ale s každým krmením se mu zvyÄuje důvÄra (intimacy) v závislosti na tom kdy se krmí1-10%: 0,5 bodu11-25%: 1 bod26-75%: 0,75 bodu1-10%: 0,5 bodu76-90%: -0,05 bodu91-100% -0,5 bodu Ehem,omluvte moji nevedomost.To znamena ze ho mam krmit kdyz ma 11-25 procent - mam ho nakrmit jednou,takze mu najedenost poporoste nebo ho mam nakrmit na max?Podle me ho mam nakrmit jen jednou,ale radsi se ptam EDIT:Jo a jeste teoreticka otazka.Vztahuje se na to kolik hom dostane XP kdyz potvora umre na pytlikach? po každém nakrmení se hlad zvedne okamžitÄ o 10%. Takže když ho nakrmíÄ při 11% bude mít 21%, nakrmíÄ znova a bude mít 31% a pak je nejlepÄí zase poÄkat až mu hlad klesne. Takže pokud chceš maximální efektivitu krmení, tak krmit po 10 nebo po 20 minutáchPytlíky netuÄím, ale čistÄ teoreticky když se na nÄj vztahuje bonus za partu tak by mÄly i pytlíky Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.