k3dT Posted August 30, 2005 Author Report Share Posted August 30, 2005 Delay je u vetsiny non-cast skillu zavisla na aspd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maul Posted August 30, 2005 Report Share Posted August 30, 2005 Chtel bych se zeptat jak byl upraven skill Acid Demonstration. Z toho co o nem vim ja, tak dosud neni znamy vzorec, ikdyz pokusy uz byly. Neni jisty, estli se jedna o fire nebo neutral property atk, estli se pocita z matk nebo z int, estli jde ovlivnit +% kartama...edit: Jelikoz bych si strasne rad casem udelal Acid Demonstration Creatora, tak bych rad vedel, do ceho jdu Link to comment Share on other sites More sharing options...
M_Luke Posted August 30, 2005 Report Share Posted August 30, 2005 Jen dodatek z mé strany ke skillu nÄkterých íştoÄníků...Když u empa používá íştoÄící bard frost joke, tak spíÄe pomáhá obráncům, mÄl by nahodit stringsy nebo jeÄtÄ lépe impressive rift na empo a snažit se přeruÄovat sanctuary priestům.NevÄřím, že bard mrazí i mimo dohled, nesetkal jsem se s tím, spíÄ to bude natoÄením obrazu, odzoomováním, určitě tÄ alespoř v rohu vidí.Jinak používáním stunu u dancerky a zruÄení frozen statusu při stunu - vyplatí se, pokud je na obrazovce hodnÄ non-vit charakterů - sice rozmrazí soupeře, ale stun je pro low-vit charaktery smrtící.Naopak, pokud jsou kolem knighti, bska, FS priesti, tak stunovat zmrazené hráÄe je blbost.A doufám že se podle toho budete v příÄtích gw chovat, jinak budou ti pumprlíci z prontery 1 a 3 furt vyhrávat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Retro Posted August 30, 2005 Report Share Posted August 30, 2005 Delay je u vetsiny non-cast skillu zavisla na aspd.5954[/snapback] Me jde pouze o ten pierce, pac me prijde ze ten zavisly neni. No jeste to vyzkousim ... Edit: A potrebuju vedet jestli jet i agi Link to comment Share on other sites More sharing options...
k3dT Posted August 30, 2005 Author Report Share Posted August 30, 2005 Chtel bych se zeptat jak byl upraven skill Acid Demonstration. Z toho co o nem vim ja, tak dosud neni znamy vzorec, ikdyz pokusy uz byly. Neni jisty, estli se jedna o fire nebo neutral property atk, estli se pocita z matk nebo z int, estli jde ovlivnit +% kartama...edit: Jelikoz bych si strasne rad casem udelal Acid Demonstration Creatora, tak bych rad vedel, do ceho jdu 5964[/snapback] Pokud me zejtra chytis ve hre, tak to muzem zkusit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unicorn Posted August 30, 2005 Report Share Posted August 30, 2005 vazeni, nevim proc tu knourate. presne kvuli tomuhle se udelalo pravidlo ze branit smi POUZE guilda vlastnici hrad a jeji aliance. melo by se tim zabranit tomu, co bylo na czechro tzn. ze se udelaly dve strany a ty si drzely hrady. pokud by dve guildy dokazaly udrzet za stavajicich podminek 3 hrady, muzete hovorit pouze o vasi neschopnosti. a nezapominejte ne to, ze vypnuti mema ovlivnilo i obrance a jejich alianci5789[/snapback]Muzu vedet, jak to ovlivni obrance, kdyz jim staci na namesti kliknout na vlajku? Link to comment Share on other sites More sharing options...
M_Luke Posted August 30, 2005 Report Share Posted August 30, 2005 Muzu vedet, jak to ovlivni obrance, kdyz jim staci na namesti kliknout na vlajku?5969[/snapback] No pokud vezmeme v íşvahu, ze shokei (halbane renmei) a s.m.v.d.q (turlaj dropsa) - omlouvám se za případné zkomolení - si navzájem pomáhají, tak nastavení nomemo znamená, že pomáhající guilda se nedostane tak rychle ke svým spojencům na pomoc... EDIT: zároveř když Älo memo přímo před hrad, nebylo Äpatné řeÄení bránících hráÄů nechodit občas přes vlajku, ale přímo přes warp ke svému vstupu do hradu, protože je to mnohem, mnohem rychlejÄí a zároveř se dostanou íştoÄníkům do zad... - skvÄlé pro stun nebo freeze zezadu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir Loon Posted August 30, 2005 Report Share Posted August 30, 2005 EDIT: zároveř když Älo memo přímo před hrad, nebylo Äpatné řeÄení bránících hráÄů nechodit občas přes vlajku, ale přímo přes warp ke svému vstupu do hradu, protože je to mnohem, mnohem rychlejÄí a zároveř se dostanou íştoÄníkům do zad... - skvÄlé pro stun nebo freeze zezadu5970[/snapback]presne tak sem to myslel. level dela na GW hodne, ale taktika dela jeste vic Link to comment Share on other sites More sharing options...
chocobo_ Posted August 30, 2005 Report Share Posted August 30, 2005 mam takovej blbej dotaz -proc vlajky na namesti nevlajou a na czechro vlajou? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kya Posted August 30, 2005 Report Share Posted August 30, 2005 Me jde pouze o ten pierce, pac me prijde ze ten zavisly neni. No jeste to vyzkousim ... Edit: A potrebuju vedet jestli jet i agi 5966[/snapback]Podla mna zavisly je, aspon je teda hodne vidiet rozdiel ked piercujem bez awaku a s awakom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
trouble Posted August 30, 2005 Report Share Posted August 30, 2005 Ono občas staÄí nastavit max odzoomovani a natočit obraz B)5912[/snapback] Namoute kute fakt mrazej Nevim jestli mimo obraz ale pres stenu urcite. <_< I kduyz ted sem zmatenej jestli sem nemel vidiny. Ale pri vstupu do emperkovy mistnosti sem byl zmrzlej a nejblizsi bard rozhodne nebyl videt. - Zajimalo by me - jakej to ma dosah - prima viditelnost? (aby si nekdo nemyslel ze to bardum nepral - joke je super, l jenom bych byl rad abychom do nej mohli strilet i my. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xperiment Posted August 30, 2005 Report Share Posted August 30, 2005 vazeni, nevim proc tu knourate. presne kvuli tomuhle se udelalo pravidlo ze branit smi POUZE guilda vlastnici hrad a jeji aliance. melo by se tim zabranit tomu, co bylo na czechro tzn. ze se udelaly dve strany a ty si drzely hrady. pokud by dve guildy dokazaly udrzet za stavajicich podminek 3 hrady, muzete hovorit pouze o vasi neschopnosti. a nezapominejte ne to, ze vypnuti mema ovlivnilo i obrance a jejich alianci5789[/snapback] Someone told me about this post.... Is it possible that this rule cancels whole idea of my Guild? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thorondor Posted August 31, 2005 Report Share Posted August 31, 2005 Someone told me about this post.... Is it possible that this rule cancels whole idea of my Guild? 5998[/snapback] Don't worry, attack alliances are not limited in any aspect Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarevok Posted August 31, 2005 Report Share Posted August 31, 2005 ale to znamená, že si nikdo Mercenaries nemůže najmout na obranu hradu... pakliže s nimi doÄasnÄ neuzavře alianci... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadow Posted August 31, 2005 Report Share Posted August 31, 2005 Hmhm preco ma drop z metalinga cenu 10 z ? to sa potom na nich ani neoplati chodit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir Loon Posted August 31, 2005 Report Share Posted August 31, 2005 ale to znamená, že si nikdo Mercenaries nemůže najmout na obranu hradu... pakliže s nimi doÄasnÄ neuzavře alianci...6006[/snapback]presne tak. to by si pak kazdej uzavrel alianci s kazdym a bylo by po srande. takhle mame jistotu ze nebude branit vic lidi nez je maximum guildy a aliancni guildy. na utok se to nevztahuje Link to comment Share on other sites More sharing options...
medved Posted August 31, 2005 Report Share Posted August 31, 2005 MenÄí problém. Nejde mít delÄí dobu souÄasnÄ zapnuty dvÄ postavy na dvou íşÄtech. DvÄ postavy souÄasnÄ fungují asi 1 min. Potom se pro jednu (ta se kterou nehýbu),uzavře server. Pro přendání vÄcí ten Äasový limit staÄí,ale na nic jiného. Nechci expit jednou postavou tu druhou,ale merch by prodával a s jinou postavou na druhém íşÄtu můžu hrát. Jde to nějak vyřečit? Link to comment Share on other sites More sharing options...
k3dT Posted August 31, 2005 Author Report Share Posted August 31, 2005 Ak ti staci Toto ... ...(a 10 int mdef to je hmm .... skoro nanic ? )5929[/snapback] bohuzel, ragnainfo nema v tomhle pravdu.. tak pocitejte s tim, ze to upgradu serveru bude misto int mdef endure pridavat % mdef. Namoute kute fakt mrazej Nevim jestli mimo obraz ale pres stenu urcite. <_> I kduyz ted sem zmatenej jestli sem nemel vidiny. Ale pri vstupu do emperkovy mistnosti sem byl zmrzlej a nejblizsi bard rozhodne nebyl videt. - Zajimalo by me - jakej to ma dosah - prima viditelnost? (aby si nekdo nemyslel ze to bardum nepral - joke je super, l jenom bych byl rad abychom do nej mohli strilet i my.5996[/snapback] Frost Joke a Dazzler takhle fungujou i na aegisu, a to uz hodne dlouho, takze je to spravne. Menší problém. Nejde mít delší dobu současně zapnuty dvě postavy na dvou íşčtech. Dvě postavy současně fungují asi 1 min. Potom se pro jednu (ta se kterou nehýbu),uzavře server. Pro přendání věcí ten časový limit stačí,ale na nic jiného. Nechci expit jednou postavou tu druhou,ale merch by prodával a s jinou postavou na druhém íşčtu můžu hrát. Jde to nějak vyřešit?6044[/snapback] Chyba eatheny s kterou se snad bude neco delat, nebo se opravi @autotrade. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yenifer Posted August 31, 2005 Report Share Posted August 31, 2005 Frost Joke a Dazzler takhle fungujou i na aegisu, a to uz hodne dlouho, takze je to spravne.6046[/snapback] mno me neprijde moc spravne ze te mrazi nekdo koho nevidis... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kya Posted August 31, 2005 Report Share Posted August 31, 2005 bohuzel, ragnainfo nema v tomhle pravdu.. tak pocitejte s tim, ze to upgradu serveru bude misto int mdef endure pridavat % mdef.6046[/snapback]Nooo ... ved na ragnainfo pisu ze to ma davat armor mdef = % mdef = prva zlozka ... teraz som nejak mimo .. doteraz to davalo int mdef ? Ja ked dam teraz endure tak sa to v status screene nijako neprejavi mno me neprijde moc spravne ze te mrazi nekdo koho nevidis...6049[/snapback]Mne sa nezda ze by mrazili aj mimo viditelnost ... ale cez steny mrazia Ja mam skor otazku ci nahodou nedava headset imunitu na frost joke .. mam pocit ze tam na to je fcia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Retro Posted August 31, 2005 Report Share Posted August 31, 2005 Nooo ... ved na ragnainfo pisu ze to ma davat armor mdef = % mdef = prva zlozka ... teraz som nejak mimo .. doteraz to davalo int mdef ? Ja ked dam teraz endure tak sa to v status screene nijako neprejavi6051[/snapback] Predtim to davalo % mdef, ted v nove verzi to dava int mdef. Me se endure ve status okne projevi a co jsem se ptal tak i ostatnim Link to comment Share on other sites More sharing options...
k3dT Posted August 31, 2005 Author Report Share Posted August 31, 2005 Jo projevuje se a dava ted int mdef... upgradnu zejtra server. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ladik Posted September 1, 2005 Report Share Posted September 1, 2005 Z potvor v Einbroch dungu padaji veci, ktere je mozno u NPC prodat jen za 10z (podobne, jako to bylo nedavno u Leaf Cat). Je mozne tyto ceny prozatim nejak provizorne upravit, nebo se musi pockat na nejaky patch, kde budou stanoveny? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanlee Posted September 2, 2005 Report Share Posted September 2, 2005 Preco nemaju Owl Dukovia drop? Myslim tym moby ktore si summonuje Owl Baron. Su dost tuhy (26k HP) a drop ziadny. <_< Link to comment Share on other sites More sharing options...
Locklear Posted September 2, 2005 Report Share Posted September 2, 2005 Preco nemaju Owl Dukovia drop? Myslim tym moby ktore si summonuje Owl Baron. Su dost tuhy (26k HP) a drop ziadny. <_<6188[/snapback]Zeby proto, ze zadni mobove od bossu a minibossu nemaji drop? Mozna jeste zbyva dodat ze za ne ani nejsou expy (tusim..). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.