říkáš tedy, že ty zbraně budou mít malý útok ale budou mít tu jednu uber schopnost? Dále je také otázka jestli pokud by zbraň mohla mít více schopností. Tudíž by zbraně asi měli vlastní skill tree, ve kterém by se mohli vymaxovat abilitu na lvl10 (příklad). To mě vede k další možnosti, že by zbraně dostávali ability point buď každé 3 levely - jako homunculus - což by znamenalo, že na lvl 30 (max) by jsi měl vymaxovanou abilitu zbraně. Kdyby to mělo být 1 level / 1 ability point, tak je tu možnost dodat nějaké další passivní skilly pro zbraň jako třeba 1 ability point / +5atk/matk nebo třeba libovolný element. To by znamenalo že na lvl 1 je to zbraň, která je totally useless (malý attack bez jakékoli ability) a na lvl 30 je to zbraň která má special abilitu a už vyrovnanej útok normální zbrani. Jinak nápad na další abilitu do řady lifestealu apd > ice pick effect, nebo raději prostě normální obcházení defense. No i když jsem to uvedl jako otázky, tak jsou to spíše nápady, které mě dnes napadli.