Jump to content
Reborn fórum

Homunculus


Silverine

Recommended Posts

  • Replies 207
  • Created
  • Last Reply

Stane se něco, pokud mi homunkulus umře normálnÄ zabití­m od pří­Äery a já ho ressnu (se ho pokusí­m ressnout) až za dlouhou dobu? Nebo když bude mrtvý a já odlognu?

nestane se nic. MůžeÄ ho ressnout kdykoliv

Link to comment
Share on other sites

čikovná tabulka na kontrolu levelování­ vaÄeho homuna

stat kalkulátor je zde: http://www.amesani.org/ro/homun/statcalc.php

 

HomunculusStatProjection.jpg

 

nebo si je můžete spoÄí­st sami:

 

ATK: Your homunculus' physical melee attack strength.

Formulae:

Min ATK = Str + [str / 10] ^ 2 + Dex

Max ATK = Str + [str / 10] ^ 2 + Max(Str + Level, Dex) <-- this is what you see in the Alt+R window

(** Note: In most cases, Str+Lvl > Dex, so the formula simplifies down to ATK = Level + (STR * 2) + [sTR/10]^2 )

 

MATK : Used for magical attacks, especially Vanilmirth's Caprice skill.

Formula: MATK = INT + [iNT/5]^2

 

HIT : How well your homunc can hit enemies with physical melee attacks.

Formula : HIT = Level + DEX

 

DEF : This misleading number is actually the sum of your armor def and vit def.

Formulae:

Armor Def = [Level / 10] + [Vit / 5]

Vit Def = Vit - 1

 

MDEF : Homunculi Magical Defence Tongue out!

Formula : MDEF = [Level / 10] + [int / 5]

 

FLEE : How well they flee. An unusual property of homunculi: Multiple monsters do not reduce their flee, unlike normal players.

Formula : FLEE = Level + AGI

 

ASPD : Another strange aspect of homunculi. This number does not translate to the same attack speed that a player with the same ASPD has. The formula below is not absolutely accurate, but its close =3

Formula : ASPD = 200 - (Delay/10) + ( [4*Delay*AGI/1000] + [Delay*DEX/1000] ) / 10

 

SP Regen : Not mentioned in the window, but a semi-useful stat nonetheless.

Formula : SP regen per tick= [int/6] + [sP/100]

 

Special note for Vanilmirth owners: (see also section on Bugs)

Due to Instruction Change (IC) bug:

a) Before losing bonus:

Same as above.

b) After losing bonus:

Min ATK = Str' + [str' / 10] ^ 2 + Dex

Max ATK = Str' + [str' / 10] ^ 2 + Max(Str' + Level, Dex) + IC Str bonus (4 @ IC5)

--- (where Str' = Str - IC bonus)

Link to comment
Share on other sites

Po poslednim restartu by vsecky skilly homuna ktery nejsou pasivni a nezpusobujou dmg mely jit pouzit. Zadnou chybu nikde nevidim... muze to nekdo potvrdit? ;)

ad neíştoÄné skilly homuna: Chaotic blessing vÄera ve mÄstÄ stále neÄel

muzu potvrdit, ze to stale nejde ;)

Chaotic Blessing, zkouseno vcera v noci :dance:

 

neví­m o žádnem homunkulovi, kterému by přibyl byÂť jediný bod do LUCK (crit), je to chyba, nebo to tak má být?

Je to chyba, luk/critical ma urcite mit. Je to videt z vypisu/screenu statu homunu na forech servru bezicich na aegisu, vcetne oficialnich.

 

Sikovny, ale lepsi je tabulky ;)

 

Special note for Vanilmirth owners: (see also section on Bugs)

Due to Instruction Change (IC) bug:

a) Before losing bonus:

Same as above.

b) After losing bonus:

Min ATK = Str' + [str' / 10] ^ 2 + Dex

Max ATK = Str' + [str' / 10] ^ 2 + Max(Str' + Level, Dex) + IC Str bonus (4 @ IC5)

--- (where Str' = Str - IC bonus)

Tohle se na nas servr nevztahuje, u nas je IC plne funkcni.

Link to comment
Share on other sites

Tohle se na nas servr nevztahuje, u nas je IC plne funkcni.

jop, rozhodne to tak vypada a zrejme to tak i je, ale okopirovala jsem to cele spis pro vysvetleni toho, jak funguje/nefunguje ten weboovy kalkulator

 

ad chaotic blessing - probirali jsme to s K3dt a zjistili, ze povoleno to ve skriptech je, proc to nefunguje, se nevi (v Einbrochu to funguje - ma snad nejake jine nastaveni nez jina mesta?)

 

 

majitele homunu pozor - kdyz umrete vy a ne vas homun, homun stale hladovi (nahlaseno jako bug, snad se stim neco udela)

Link to comment
Share on other sites

jop, rozhodne to tak vypada a zrejme to tak i je, ale okopirovala jsem to cele spis pro vysvetleni toho, jak funguje/nefunguje ten weboovy kalkulator

 

ad chaotic blessing - probirali jsme to s K3dt a zjistili, ze povoleno to ve skriptech je, proc to nefunguje, se nevi (v Einbrochu to funguje - ma snad nejake jine nastaveni nez jina mesta?)

majitele homunu pozor - kdyz umrete vy a ne vas homun, homun stale hladovi (nahlaseno jako bug, snad se stim neco udela)

No me homun este neprezil ;)

Ale co critical? Resila si to s kennym?

 

A pak jakou AI pouzivate? ;)

1. Vlastni ;)

2. Rampage AI

3. Ippang AI

4. Mir AI

5. basic, cili zadnou :dance:

6. co to je AI? ;)

Link to comment
Share on other sites

Homunove crit nemaji, ale muzu pro vase poteseni udelat alespon aby se zobrazoval ve status okne.

Vim ze nemaji, ale k necemu to byt musi :dance: Este zjistit k cemu ;)

Link to comment
Share on other sites

Na CzRO foru je napsany ze nikdo zadny zvyseni dmg na potvorach s vyssi DEF nezpozoroval, takze crit nemaji.

Jako crit shield, prece ;)

A ses si jistej? ;)

Protoze to sem nikde nenasel :dance:

 

Basic nebo rampage, ale ten mi obcas provadel nehorazne koniny ;)

Zkus Ippangovu, je to upravena Rampage a prisla mi mnohem lepsi nez rampage ;)

 

Jinak ja mam ted nahranou Mir, sice je v nekterych ohledech dost dementni a neprehlednene napsana, ale ma super panel na spravu skillu, taktiky...

Link to comment
Share on other sites

Ze ses to ty, tak sem si dal praci a nasel sem ti tohle:

nekde tady na zacatku jsem cetl, ze homunculove sice maji crit, ale zobrazuje se to jako normalni utok

homunculus se v nekterych ohledech chova jako normalni monstrum (sw odchytne i bolty z blizka a pod.), ale normalni monstra crit nemaji, jen jako skill critical slash nebo tak neco

 

ale nepamatuju si ze bych si vsimnul nejakych silnejsich utoku, nebo ze by trefoval hrace s vysokou flee

 

O tej crit pochybujem, na potvorách s vysokou def mi zatiaÂľ nikdy nedal silnejÄí­ íştok. Teoreticky by to malo fungovaÂť ako crit shield proti hráÄom, skill critical slash sa pravdepodobne crit shieldom vykryÂť nedá.

Muzu dat i link, jestli chces :dance:

Link to comment
Share on other sites

Ze ses to ty, tak sem si dal praci a nasel sem ti tohle:

Muzu dat i link, jestli chces ;)

Dik, Nemusis :dance:

Sem prehlid, kdyz sem to prohlizel ;)

Jde mi o to ze bych to rad zfunkcil, resp nasel neco co mi rekne jak to ma fungovat. Protoze luk 0 je mizerny ;)

Link to comment
Share on other sites

Jak mám upravit rampage AI (popří­padě kde vzí­t defaultní­), aby homunkulus byl stále agresivní­, íştočil na všechno, nikdy neutí­kal a nepouží­val žádné skilly? Na matky kompu mi to tak šlo hned s defaultní­ AI z RO, ale u mně to hodilo chybu AI.lua při lognutí­, tak jsem si stáhnul rampage a od tý doby to je divný, nějak to íşplně ignoruje nastavení­, nejde mi vypnout skilly, nejde nastavit počet SP, kdy má nahazovat boosty, a tak vůbec.

 

edit: Tak Ippang AI to vyřešila.

Link to comment
Share on other sites

K tomu co do toho vyzadujes ti staci nejspis basic AI. Staci dat /hoai. To ti prepne na Basic Ai. Pak relog, aby se to nahralo a pokud nebude agresivni, tak alt+t.

 

edit: Aha chapu :dance:

Link to comment
Share on other sites

No ale já to basic AI právÄ už nemám, nÄvěděl jsem, kam dát to rampage AI, na který tu byl odkaz, takže jsem s ní­m přepsal basic, pak hra crashla, tak jsem ho dal jeÄtÄ do USER_AI, takže teÄ mi /hoai přepí­ná mezi jední­m a týmtéž :) Ale Ippangova AI to už vyřečila.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...