Jump to content
Reborn fórum

Homunculus S - A&Q


Ebachan

Recommended Posts

H-S se po rebornu pomalu množí a s nimi i různé zkušenosti. Tento topic proto bude sloužit k otázkám, jejich odpovědím, ale i ukázce vašich vlastních homunů a porovnání s ostatními.

Vždy napište z jakého homuna jste mutovali a jak jste s novým spokojeni, případně proč jste ho smazali a začali znova. Já sama zatím žádného nemám, tak se chci před rozhodnutím poinformovat z řad hráčů.

Nezapomeňte si i zvolit svého nejoblíbenějšího H-S dle funkcionality/vzhledu a v postu to třeba odůvodněte :-)

 

Otázky:

1) Podle iRO budou mít H-S kolem levelu 130 stejné staty (STR, DEX,…). Je to pravda? Nemizí pak jejich jedinečnost, jako je tomu u původních?

 

2) Seřin Summnon Legion – Útočí vosy na genetica, když není žádné monstrum v dohledu? Podle videa => http://www.youtube.com/watch?v=HQ7u7aU8kYc tomu tak není. Je to custom nastavení nebo bug (no, ten taky, ale víte jaký druh myslím ;-))?

Další video kde legion zůstává na míste mrtvého monstra:

http://www.youtube.com/watch?v=nF3pqvc2STg

 

3) Dieterův Pyroplastic – Likviduje i zbraň chráněnou kartou? Platí zničení i pro LI? Pokud ano, lze ji opravit jako obyčejný EQ?

 

4) Jaký max level mají homuni-S? Vím, že 150, ale v žebříčku vidím 165 Lv Kurama Jeseterky a z prázdného typu jde o H-S. Je to chyba databáze? Ještě tam chybí první místo, i když by mělo patřit Kuramovi.

 

5) Zůstanou homunovi skill pointy po mutaci? Mám jich hodně volných a i po max všech skillů mi jich dost zůstane.

 

6) Bylo by možné zavést „demutaci“? Sloužila by místo smazání a nového vývinu homuna. V základu by mohla vypadat takto:

Homun-S by byl z jakéhokoliv levelu demutován na (možno původního?) homuna lv 99 se sníženou intimici dle 100+ levelu (např. Ze 160 na 40%, ze 130 na 60% a okamžitě ze 100 jen na 80%). Poplatek by přitom činil 20.000.000 zenů + 100 embryí (navařených jedním alchem, coby „udělitel povolení“ k demutaci). Případně i nějaký quest (natažený čekáním) – např. Nechat homuna během dne/hodiny x-krát umřít, aby dokázal svoji „nevhodnost“?

Celá šestka je jen má fantazie a nemusí být implementovatelná.

 

7) Homuni mají nevyužitý EQ, protože nebyl nakonec zaveden. Je možné udělat custom Reborn? Není třeba, aby byl vidět na spritovi. Nebo je někde jejich seznam? Ráda bych ho ze zvědavosti viděla :-D

 

8) Jak vám fungují jakékoliv jiné skilly H-S?

 

9) Je možné zobrazit trvání homunových podpůrných skillů (př. Flitting) na pravém boku obrazovky?

 

Za každou odpověď vám děkuji :-)

Link to comment
Share on other sites

H-S se po rebornu pomalu množí a s nimi i různé zkušenosti. Tento topic proto bude sloužit k otázkám, jejich odpovědím, ale i ukázce vašich vlastních homunů a porovnání s ostatními.

Vždy napište z jakého homuna jste mutovali a jak jste s novým spokojeni, případně proč jste ho smazali a začali znova. Já sama zatím žádného nemám, tak se chci před rozhodnutím poinformovat z řad hráčů.

Nezapomeňte si i zvolit svého nejoblíbenějšího H-S dle funkcionality/vzhledu a v postu to třeba odůvodněte :-)

 

Otázky:

1) Podle iRO budou mít H-S kolem levelu 130 stejné staty (STR, DEX,…). Je to pravda? Nemizí pak jejich jedinečnost, jako je tomu u původních?

 

2) Seřin Summnon Legion – Útočí vosy na genetica, když není žádné monstrum v dohledu? Podle videa => http://www.youtube.com/watch?v=HQ7u7aU8kYc tomu tak není. Je to custom nastavení nebo bug (no, ten taky, ale víte jaký druh myslím ;-))?

Další video kde legion zůstává na míste mrtvého monstra:

http://www.youtube.com/watch?v=nF3pqvc2STg

 

3) Dieterův Pyroplastic – Likviduje i zbraň chráněnou kartou? Platí zničení i pro LI? Pokud ano, lze ji opravit jako obyčejný EQ?

 

4) Jaký max level mají homuni-S? Vím, že 150, ale v žebříčku vidím 165 Lv Kurama Jeseterky a z prázdného typu jde o H-S. Je to chyba databáze? Ještě tam chybí první místo, i když by mělo patřit Kuramovi.

 

5) Zůstanou homunovi skill pointy po mutaci? Mám jich hodně volných a i po max všech skillů mi jich dost zůstane.

 

6) Bylo by možné zavést „demutaci“? Sloužila by místo smazání a nového vývinu homuna. V základu by mohla vypadat takto:

Homun-S by byl z jakéhokoliv levelu demutován na (možno původního?) homuna lv 99 se sníženou intimici dle 100+ levelu (např. Ze 160 na 40%, ze 130 na 60% a okamžitě ze 100 jen na 80%). Poplatek by přitom činil 20.000.000 zenů + 100 embryí (navařených jedním alchem, coby „udělitel povolení“ k demutaci). Případně i nějaký quest (natažený čekáním) – např. Nechat homuna během dne/hodiny x-krát umřít, aby dokázal svoji „nevhodnost“?

Celá šestka je jen má fantazie a nemusí být implementovatelná.

 

7) Homuni mají nevyužitý EQ, protože nebyl nakonec zaveden. Je možné udělat custom Reborn? Není třeba, aby byl vidět na spritovi. Nebo je někde jejich seznam? Ráda bych ho ze zvědavosti viděla :-D

 

8) Jak vám fungují jakékoliv jiné skilly H-S?

 

9) Je možné zobrazit trvání homunových podpůrných skillů (př. Flitting) na pravém boku obrazovky?

 

Za každou odpověď vám děkuji :-)

Pokud se s tema homunama nic nedelalo po tom co jsem odesel tak ti radim at ho ani nedelas ;) Mozna jedine co se oplati je lifka > Eira kvuli bonusu na FLEE a ASPD , jinak ti homuni stoji za prd (samozrejme na Rebornu) na ofiku byli tito homuni jiny mazec.

Link to comment
Share on other sites

Když nemáš aktuální informace, je fajn odpovídat

3) Neměl by zničit nezničitelnou zbraň - mace, sekery se ziprama, apod.. Ll ovšem je sekera a zippra nemá ==> zlomí se, stejně tak meče... opravují se běžným způsobem

logický nápad zní: pokud si budu udržovat Pyroclastic = nikdy neskončí, nerozbije zbraň...

4) nejspíš 150.. Mergiho lvl vznikl přeočtem žebříčků expů a náslaedným přílišným navýšením lvlu

5) zůstanou, a jdou rozdělit, což je bug, správně mají být homS skilly dostupné až od určitého lvlu homuna

6) nejspíš zbytečné, ale kdo ví..

7) položka equipu je v homun okně prý proto, že se jedná o v zásadě předělané okno petů, proto je nepravděpodobné, že by se nějaký homequip tvořil :)

9) jestli napravo, opravdu netuším, ovšem RCX zobrazuje trvání homboostů nad samotným homunem (alespoň těch původních)

 

e) eira > dieter > ostatní

eira z lifky - mental charge, overed boost (500 flee, 189?aspd pro tebe i homuna) = potankuje většinu věcí

dieter - ATK z pyroclasticu ...

 

ee)mimochodem, když jsi zmiňovala, že chceš něco vařit, připomínám, že Instruction Change z Vanilu u homS prý nefunguje na zvýšení šance vaření (by mergi)

 

Edited by Dweep
Link to comment
Share on other sites

Když nemáš aktuální informace, je fajn odpovídat

3) Neměl by zničit nezničitelnou zbraň - mace, sekery se ziprama, apod.. Ll ovšem je sekera a zippra nemá ==> zlomí se, stejně tak meče... opravují se běžným způsobem

logický nápad zní: pokud si budu udržovat Pyroclastic = nikdy neskončí, nerozbije zbraň...

4) nejspíš 150.. Mergiho lvl vznikl přeočtem žebříčků expů a náslaedným přílišným navýšením lvlu

5) zůstanou, a jdou rozdělit, což je bug, správně mají být homS skilly dostupné až od určitého lvlu homuna

6) nejspíš zbytečné, ale kdo ví..

7) položka equipu je v homun okně prý proto, že se jedná o v zásadě předělané okno petů, proto je nepravděpodobné, že by se nějaký homequip tvořil :)

9) jestli napravo, opravdu netuším, ovšem RCX zobrazuje trvání homboostů nad samotným homunem (alespoň těch původních)

 

e) eira > dieter > ostatní

eira z lifky - mental charge, overed boost (500 flee, 189?aspd pro tebe i homuna) = potankuje většinu věcí

dieter - ATK z pyroclasticu ...

 

ee)mimochodem, když jsi zmiňovala, že chceš něco vařit, připomínám, že Instruction Change z Vanilu u homS prý nefunguje na zvýšení šance vaření (by mergi)

 

Proto sem tam psal POKUD ty ocas

Link to comment
Share on other sites

Zajimavy ale

 

a) Jsem vlastnik 2 3rd Homunu, 2 homunculu pripravenych na 3rd prestup a 1 noveho Homuncula

b) Homunculus S nema vlastni pocatecni vyvin a staty mu jdou dale a nezustava do lvl 130 na tom co mel jako Evo 99

c) Cteme cteme cteme Homunculus a nasledne prirovnani tady Homunculus_S viz bod 4

 

1 ,- Muj Homun je Rarita a chyba co vznikla nedopatrenim casem se to opravi ale to prijde s tim jak se to opravi komplet 100x a vice prodiskutovano (informace pro Vittu muj homun vznikl tim ze jsem dodelal posledni lvl a misto skoku z lvl 149 na lvl 150 mi to skocilo tak jak to mam ted a to lvl 165)

 

2 ,- Skill pointy ti zustanou no ty mas z predchoziho a hned si muzes haciko udelat chybicka ma to byt od patricneho lvl a ne hned vse otevrene

 

3 ,- Chces Varit a mit zaroven Homuna Typu S CG ztratis sanci kterou ti dava skill instruction_change jedina chyba co jsem u varice udelal zmena Hombota na S

 

4 ,- Kdyz tvorim Homuna typu S nedivam se ktery z nich je dobry ale co uz mam urcite neudelam MATK Hom S z Amistra ktery ma 20 INT na lvl 99 prectu si o nich neco prirovnam si ho ke svemu stavajicimu

 

5,- Asik to nejdulezitejsi ty musis vedet co od Homuna cekas a co od nej chces podle toho si ho udelej jelikoz Oddavat Homuna 911 Imancity neni na 1 hodinu 1 den na to abys pak nadavala jak je vse sux protoze jsi poslechla nejakou Radu

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

ahoj, nejsem si jisty kde se na tohle zeptat, ale nefunguje mi painkiller (homun Sera), na netu jsem nasel ze je to melee skill a ze musi byt primo velde me, to nepomaha, nevi nekdo co stim?

 

edit: nvm, zprovoznil sem to , stahnul sem naky azzy ai, ted to funguje, ale je tam strasne moc veci k nastaveni :P

 

edit: tak zase nic, painkiller funguje, ale tahle ai jinak nefunguje na privatnich servrech, homun s ni neni agresvni, takze jdu hledat jiny reseni :(

 

edit: nasel sem verzi ktera funguje na privatnich servrech :D jestli vam nefunguje painkiller jako mne, zkuste tohle

( http://www.fazar.net/ragnarok-online-azzyai-private-servers )

Edited by szylaj
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...