2) Zkameneli lidi (ti co maj stone curse) pujdou lexnout (nyni nejdou) - nesouhlas 9) Soul Link se zrusi pri odlogu - nesouhlas EDIT: Nelibi se mi ani jedna planovana uvedena zmena svn, ke ktere se mame vyjadrovat (body 1. -9.), nebot tak, jak jsou nastavene jednotlive veci nyni, tak hlavni naplni tehle zmen mi prijde jen informace, ze se neco deje a zadny hlubsi vyznam proc to menit nevidim. Muj nazor. Ne, ani nekonecna marioneta se mi nelibi, ikdyz je to zmena k pohodli hracu. Kazdopadne kazda uvedena zmena mne nevadi a ani k nim nemam jine vyhrady- krome dvou uvedenych. add 2) Lexnout protivnika ve stone curse - jsme zvykli na to, ze jak stone curse, tak i frozen meni element naseho armoru a paralizuji nas. Pokud v tomhle stavu dostaneme lexu (vim, ze se jedna pouze o SC, ale frozen k nemu ma blizko, tak to zobecnim), tak to znamena rychlou smrt temer na cokoliv. Sila tehle lexy by byla nesrovnatelna s jinou lexou(ne, ani s lexou ve stunu). Pokud ma hrac SC/ frozen a utocnici ho presto nezabiji bez lexy, tak si ten frag nezaslouzi. Jak uz jsem psal: "jsme zvykli". Kdyby tahle moznost lexy byla vzdy, tak by mi to divne nejspis neprislo. add 9) Ruseni soulinku relogem -ruseni relogem kaahi a kaizel chapu, nebot to pro nekoho muze byt neprijemne, ale soulink? Bylo by to zbytecne znepohodlneni hry. Duvody zmeny, jak uz jsem psal, zadne nevidim. Neni/ nemuzu si vybavit jedinou negativni vlastnost linky, kterou by jsme relogem chteli zrusit. Mozna zmena barvy obrazu... Naopak nezruseni relogem (jak to je nyni) prinasi radu vyhod- relog pri GW; nalinknuty char, ktery si lognu jen za ucelem schopnosti, ktery mu da prave soulink (soulink na soulinkera) a take nebudou trestani lide, kteri behem sve cinosti mimo mesto, pri ktere potrebujiu na svem charu soulink a prostredi je pro ne nebezpecne, musi "pauznout" hru do char selectu.