Jump to content
Reborn fórum

Uprava lokacii pre lepsie expenie


Guest Baalberith
 Share

Recommended Posts

Guest Baalberith

Dobry den, upravili sme pre vas niektore lokacie, aby ste boli motivovani expit:) Spolu s touto upravou sa zmenila aj velkost party na 20 clenov. Bonusy za expenie v partach najdete na nasej wiki. Tak isto boli zmenene Arrow Shower a Bowling Bash skilly tak, aby odhadzovali prisery smerom od hraca a nie nahodne.

Jednotlive upravy v lokaciach:

 

- alde_dun02 - pridanych 20 High Orcov (z 50 na 70) a zvyseny cas na respawn pre Arclouse (20-50 minut) a Orc Archerov (10-30 minut).

 

- gl_dun01 - zvyseny pocet Stingov o 30 (zo 40 na 70) a pridany cas na respawn pre Arclouse (10-40 minut).

 

- gl_dun02 - zvyseny pocet Majoruros o 25 (45 na 70).

 

- mag_dun01 - zvyseny pocet Blazer o 20 (20 na 40), Lava Golem o 20 (20 na 40), Explosion o 10 (30 -> 40), Grizzly o 10 (10 -> 20) a Kaho o 20 (20 na 40)

 

- cmd_fild02 - zvyseny pocet Sealov o 12 (28 na 40).

 

- gef_fild14 - zvyseny pocet High Orcov o 30 (70 na 100).

 

- jupe_core - znizeny range vsetkym priseram na 1.

 

- moc_pryd04 - pridanych 10 Isis (50->60) a upraveny respawn na okamzity.

 

- iz_dun04 - pridanych 30 mermanov (40->70).

 

- lou_fild01 - pridanych 30 Mi Gao (na celou mapu).

 

Dufame, ze sa vam tieto zmeny budu pacit:)

 

Edit by Jirkan - Mi Gao + magma 30.12.

Link to comment
Share on other sites

 

 

- gl_dun01 - zvyseny pocet Stingov o 30 (zo 40 na 70) a pridany cas na respawn pre Arclouse (10-40 minut).

 

- gl_dun02 - zvyseny pocet Majoruros o 25 (45 na 70).

 

Dufame, ze sa vam tieto zmeny budu pacit:)

no, ja iba podotknem, ze na gl_dung2 sa vcelku zdlhavo obiehaju NPC v ramci sign questu, a ja teda nemam nic proti kravam, ale som rad ze mam uz sign spraveny. lebo obiehat to na mape kde je tolko mobov uz asi nebude velka zabava.

a gl dung1, no, este som tam nebol po tejto uprave, ale ak to bude ako niff, kde ked sa clovek netrafi portom priamo na warp na vedlajsiu mapu tak sa na cloveka po prvom kroku zosype tolko mobov, ze neprejde ani 3 policka ... :)

ale co, vsak sign je vlastne na nic, kaslat nan :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Baalberith

no, ja iba podotknem, ze na gl_dung2 sa vcelku zdlhavo obiehaju NPC v ramci sign questu, a ja teda nemam nic proti kravam, ale som rad ze mam uz sign spraveny. lebo obiehat to na mape kde je tolko mobov uz asi nebude velka zabava.

a gl dung1, no, este som tam nebol po tejto uprave, ale ak to bude ako niff, kde ked sa clovek netrafi portom priamo na warp na vedlajsiu mapu tak sa na cloveka po prvom kroku zosype tolko mobov, ze neprejde ani 3 policka ... :)

ale co, vsak sign je vlastne na nic, kaslat nan :)

Odskusane s wiznou 80, da sa to bez problemov naportit a prejst.. stingy su pomale, majo/mino tiez:) Proste tomu ujdes;)

Link to comment
Share on other sites

Odskusane s wiznou 80, da sa to bez problemov naportit a prejst.. stingy su pomale, majo/mino tiez:) Proste tomu ujdes;)

Tak u cloveka co zrovna dela Sign a tim padem vyhuntil X set penomen a dalsich podobnych prijemnych veci, bych docela silne predpokladal, ze zakladni vybavu jako hid klip ma ;) (a kdyz ne, nechci delat reklamu na jeden tuzexovy obchudek v Amatsu...)

 

A stingy? Kdyz uz by mi mela stinga i bez agi ublizit, tak bych ji musel jedine slapnout na hlavu a jeste mit tolik promile, ze bych stejne nedokazal lognout do hry.

 

BTW co to je proti tomu naportit danckou 60lvl na negry... ;-)

Link to comment
Share on other sites

negri jsou easy ;) staci kdyz mas kure co ti vyflaka bordel pred warpem pak uz to je jen o poctu wingu :)

 

Jeste dotaz jupe se nejak menil nebo furt stejny, netestoval sem pac mam solidni lagy posledni dobou (predpokladal sem ze se bude snizovat range mobum)?

Edited by hyah
Link to comment
Share on other sites

Guest Baalberith

negri jsou easy ;) staci kdyz mas kure co ti vyflaka bordel pred warpem pak uz to je jen o poctu wingu :)

 

Jeste dotaz jupe se nejak menil nebo furt stejny, netestoval sem pac mam solidni lagy posledni dobou (predpokladal sem ze se bude snizovat range mobum)?

Jej ospravedlnujem sa, zabudol som ho tam pridat, uz by to malo byt v poriadku:)

Link to comment
Share on other sites

Tak isto bol zmeneny Arrow Shower skill tak, aby odhadzoval prisery smerom od hraca a nie nahodne.

Jen take male opraveni. Nebylo to nahodne, proste to odhazovalo presne naopak, kam si kliknul s AS, takze to bylo logicky, jedina spravna moznost. (o proti soucastnosti[ :confused1: ] , ted to odhodi ode me, aj kdyz strelim za target) :wacko:

 

K ostatnim zmenám nemam co dodat, good job :)

 

:lookaround:

Edited by Tao
Link to comment
Share on other sites

Jen take male opraveni. Nebylo to nahodne, proste to odhazovalo presne naopak, kam si kliknul s AS, takze to bylo logicky, jedina spravna moznost. (o proti soucastnosti[ :confused1: ] , ted to odhodi ode me, aj kdyz strelim za target) :wacko:

No logicky, logicky za predpokladu invariance RO sveta vuci posunuti plati zakon zachovani hybnosti, a v pripade platnosti zakona zachovani hybnosti logicky (za predpokladu, ze kineticka energie strely je mnohem vyssi nez vnitrni energie strely (coz je v pripade sipu zcela opravneny predpoklad)) vyplyva, ze sip musi odhazovat smerem od archera, bez ohledu na misto kam archer miril.

 

Neco jineho by bylo, kdybys na cil misto sipu hodil granat (ktery ma mnohem vyssi vnitrni energii nez kinetickou), pak by samozrejme logicky doslo k odhozeni ve smeru od mista exploze.

 

To jen tak k tematu ;-)

Link to comment
Share on other sites

No logicky, logicky za predpokladu invariance RO sveta vuci posunuti plati zakon zachovani hybnosti, a v pripade platnosti zakona zachovani hybnosti logicky (za predpokladu, ze kineticka energie strely je mnohem vyssi nez vnitrni energie strely (coz je v pripade sipu zcela opravneny predpoklad)) vyplyva, ze sip musi odhazovat smerem od archera, bez ohledu na misto kam archer miril.

 

Neco jineho by bylo, kdybys na cil misto sipu hodil granat (ktery ma mnohem vyssi vnitrni energii nez kinetickou), pak by samozrejme logicky doslo k odhozeni ve smeru od mista exploze.

 

To jen tak k tematu ;-)

Njn to pak zalezi na tom, jak si predstavujes ten skill, ja si to predstavuju jako rozprsknuti sipu, coz je jak granat, takze asi takto. Kazdej to muze videt ruzne :) A tim padem, kdyz dotoho strelim z boku, to nemuzu posunout primo

Edited by Tao
Link to comment
Share on other sites

No logicky, logicky za predpokladu invariance RO sveta vuci posunuti plati zakon zachovani hybnosti, a v pripade platnosti zakona zachovani hybnosti logicky (za predpokladu, ze kineticka energie strely je mnohem vyssi nez vnitrni energie strely (coz je v pripade sipu zcela opravneny predpoklad)) vyplyva, ze sip musi odhazovat smerem od archera, bez ohledu na misto kam archer miril.

 

Neco jineho by bylo, kdybys na cil misto sipu hodil granat (ktery ma mnohem vyssi vnitrni energii nez kinetickou), pak by samozrejme logicky doslo k odhozeni ve smeru od mista exploze.

 

To jen tak k tematu ;-)

 

Krasne prirovnani :) snad jen Rambo by s tebou nesouhlasil :giggle:

Link to comment
Share on other sites

Guest Baalberith

Jen take male opraveni. Nebylo to nahodne, proste to odhazovalo presne naopak, kam si kliknul s AS, takze to bylo logicky, jedina spravna moznost. (o proti soucastnosti[ :confused1: ] , ted to odhodi ode me, aj kdyz strelim za target) :wacko:

 

K ostatnim zmenám nemam co dodat, good job :)

 

:lookaround:

Tato konkretna zmena riesila expenie cez AS pre archerov .. napr. na sealoch:) Je trochu mozne, ze to spravilo pasce nepouzitelne v kombinacii s AS .. toto sa tiez da poriesit, treba ma skusit chytit na irc/v hre a vazne sa o tom porozpravat:)

Link to comment
Share on other sites

Tato konkretna zmena riesila expenie cez AS pre archerov .. napr. na sealoch:) Je trochu mozne, ze to spravilo pasce nepouzitelne v kombinacii s AS .. toto sa tiez da poriesit, treba ma skusit chytit na irc/v hre a vazne sa o tom porozpravat:)

per GW mapa? ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Návrhy na další změny...

 

mag_dun01 - snížit respawn lava golemů (případně úplně zrušit)

abyss_03 - snížit respawn zlatých draků z 10 na 5 minut (určitě nerušit úplně)

gl_knt02 - úplně zrušit respawn khalitzburgů

iz_dun04 - snížit respawn stroufů za cenu několika mermanů

gl_prison - vrátit zpět skeleton prisonery

in_sphinx4 - více anubisů (15 -> 30-35)

 

Magma: golemové z 10-15 na 0-5. Problémem není až tak počet mobů jako ten nesmyslně dlouhý respawn.

Draci: Z ultimátní expící lokace (je pravda, že až moc dobré) se stala naprosto nepoužívaná mapa. Parta dvou lidí tam nemá dost mobů poté, co to jednou vybije. 10 minut je strašně dlouhý respawn. Při instantu by se z toho stala mapa pomalu lepší jak laborka (vzhledem k obtížnosti by to pro base platilo zcela určitě) i pro 2-3 party. 5 minut je solidní kompromis (jedna parta naexpí solidně, ale stále bude omezená. Pokud budou dvě, tak bude výhodnější jít pro tu horší jinam).

Chivalry 2: 30-45 minut respawn khalitzů? To byl špatný vtip už u jeho zavedení.

Mermani: přidáním stroufů a ubráním několika mermanů expy neklesnou a přibude alternativa, co na té mapě zabíjet (nemluvě o dropu hodnotnější karty).

Prison: proč ti mobové odcestovali moc nechápu, byla to taková vcelku mírumilovná lokace pro acolyty / priesty. Teďka tam ty undeady musí nahánět o dost víc (další možnost je zvýšit samotné zombie prisonery a omezit rybia).

Anubisové: značně omezená lokace kvůli počtu mobů, kterým Turn undead neublíží. Mapa není zas až tak malá a po snížení job expů z anubisů je navštěvovaná dost minimálně.

 

Navýšit počet mobů v gild dungeonech? Krom pronterského (3x maya purple s malým spawnem) + případně alde (pro lidi, kterým se chce huntit archer combo) není o co stát. Případně v FE zpřístupnit i SE dungy (do doby, než se případně zapnou i SE - ať je kde huntit Elemental sword).

 

// Není to sice záležitost expení, ale ten respawn, co mají baby leopardi je taky velice nepříjemný pro případné huntiče nebo zájemce o kartu.

Edited by Sir De Bill
Link to comment
Share on other sites

Kdyz se podivas do databaze tak uvidis, ze tenhle respawn ma jen tech 10 khalitzu kteri maji lokalni respawn, ostatnich 30 kteri se spawnujou po cele mape nahodne ma instant.

Jo, dostal jsi mě. Fixnu si post. Jen mi přišlo, že po zavedení spawnů se tam expilo o dost hůř jak dřív, tak jsem se na tohle ani moc nedíval.

Link to comment
Share on other sites

Jo, dostal jsi mě. Fixnu si post. Jen mi přišlo, že po zavedení spawnů se tam expilo o dost hůř jak dřív, tak jsem se na tohle ani moc nedíval.

 

No nevim o jakem zavedeni mluvis, ale ten spawn na lokalni khalitze tam byl uz kdyz jsem expil Bohyni jeste jako priestecku.

Jinak ja si tenkrat taky nejdriv myslel, ze to tak je pro vsechny, ale nekdo me upozornil na opak, takze jsem te ani tak moc nedostal. :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Baalberith

Návrhy na další změny...

 

mag_dun01 - snížit respawn lava golemů (případně úplně zrušit)

abyss_03 - snížit respawn zlatých draků z 10 na 5 minut (určitě nerušit úplně)

gl_knt02 - úplně zrušit respawn khalitzburgů

iz_dun04 - snížit respawn stroufů za cenu několika mermanů

gl_prison - vrátit zpět skeleton prisonery

in_sphinx4 - více anubisů (15 -> 30-35)

 

Magma: golemové z 10-15 na 0-5. Problémem není až tak počet mobů jako ten nesmyslně dlouhý respawn.

Draci: Z ultimátní expící lokace (je pravda, že až moc dobré) se stala naprosto nepoužívaná mapa. Parta dvou lidí tam nemá dost mobů poté, co to jednou vybije. 10 minut je strašně dlouhý respawn. Při instantu by se z toho stala mapa pomalu lepší jak laborka (vzhledem k obtížnosti by to pro base platilo zcela určitě) i pro 2-3 party. 5 minut je solidní kompromis (jedna parta naexpí solidně, ale stále bude omezená. Pokud budou dvě, tak bude výhodnější jít pro tu horší jinam).

Chivalry 2: 30-45 minut respawn khalitzů? To byl špatný vtip už u jeho zavedení.

Mermani: přidáním stroufů a ubráním několika mermanů expy neklesnou a přibude alternativa, co na té mapě zabíjet (nemluvě o dropu hodnotnější karty).

Prison: proč ti mobové odcestovali moc nechápu, byla to taková vcelku mírumilovná lokace pro acolyty / priesty. Teďka tam ty undeady musí nahánět o dost víc (další možnost je zvýšit samotné zombie prisonery a omezit rybia).

Anubisové: značně omezená lokace kvůli počtu mobů, kterým Turn undead neublíží. Mapa není zas až tak malá a po snížení job expů z anubisů je navštěvovaná dost minimálně.

 

Navýšit počet mobů v gild dungeonech? Krom pronterského (3x maya purple s malým spawnem) + případně alde (pro lidi, kterým se chce huntit archer combo) není o co stát. Případně v FE zpřístupnit i SE dungy (do doby, než se případně zapnou i SE - ať je kde huntit Elemental sword).

 

// Není to sice záležitost expení, ale ten respawn, co mají baby leopardi je taky velice nepříjemný pro případné huntiče nebo zájemce o kartu.

mag_dun01 - kludne znizit na 5 minut respawn

abyss03 - tu by som bol prosti akemukolvek znizovaniu, z mojich skusenosti sa tam expit da velmi slusne s jednou partou ...

iz_dun04 - stroufovia by sli znizit tiez na 5 minut respawnu

gl_prison - rybia by som nedaval prec, inak by nesli huntit uz skoro vobec:) maximalne pridat par prisonerov:)

in_sphinx4 - kludne moze byt na 30 anubov

Link to comment
Share on other sites

Abyss:

Parta 2 lidí. Tahač se po chvíli nudí. Zajímavé jsou první 2-3 vláčky.

Dvě party. Na mapě je jednou za 10 minut vláček, jinak se tahá něco takového, co se vlakem nazvat nedá a je na to skoro škoda šípů. Podle slov tahače (+ champa, co se dívá okolo) se na mapě nachází tak 5-8 mobů. A to ne všechno jsou draci. Draci jsou přečíslení lidma (a když jsem šel boostit LK, tak jsem opravdu na moby nenarazil). Expy jsou směšné a kdyby si druhá parta nedala pauzu, tak tam 95. lvl expíme řádově v hodinách (při 3 expících charech).

 

Zrušení draků (byť ho chápu - vynulování respawnu bylo dost ultimátní a v kombinaci s mapama -> OCA -> ghostama to nadělalo víc škody než užitku) a úpravy ostatních lokací se dají popsat jako nahrazení jedné výborné lokace 5 středními až středně špatnými - což je skvělé pro lidi, co expí chary tak do 80-85. Kde pak efektivně expit dál (mimo laborku, která od dvou lidí nahoru jde, ale je velice nepříjemná a příprava je na dlouho) už zůstává záhadou (ještě zkusíme juperos core, ale bez ASPD snipera to bude vcelku veselé - ale když beru v úvahu jak jsou mobové stavění a jak velká je ta mapa, tak nepředpokládám nějaké úžasné expy).

 

EDIT:

Thorgrin: kdo ti bude chodit na 51k HP moby s 20k base a 5k job expy? To už můžeš jít na majo (ti by byli lepší nebýt drobného faktu, že ta mapa je tak obrovská, že kdyby se tam hrály v úterý BG, tak se tam ti lidi nahání dodnes). Navíc musíš ošetřovat drop. A rozumní lidé, co už si hru patřičně užili, jdou na exp/hod a vzhledem k tomu, že jsme ve 2 partách jeli rychlostí nejvýš 8M/hod (2 exp chary + ten hunter, přes kterého se to jelo), tak je to solidní fail (draci = high lvl potvory a expíš pomaleji jak v niffu, kde jsou mobové mírumilovní a ještě ti pomalu popřejí hezký den a hodně štěstí s dropem než umřou!).

 

EDIT2:

No, tak jsme vzali lepší char na zabíjení a podařilo se nám na chvíli vyčistit mapu od VŠECH chodících mobů ve 2 lidech. Jako, že na mapě není nic, krom vajíček a nás.

Edited by Sir De Bill
Link to comment
Share on other sites

No tak mozne reseni na ty draky je nasnade: vic mobu (kratsi respawn), min expu tak, aby exp/time zustalo zachovano, pripadne zvyseno jen rozumne. Tim se da zajistit tohle:

1) Na jednu partu bude tolik mobu, ze je vsecky nevybije, expy budou zhruba stejne, protoze pro vic expu by musela natahnout mnohem vic mobu

2) 2 party porad budou mit co tahat, lip nez v jedne parte se zuzitkuji expy na mape.

3) Vic mobu -> vetsi drop, tohle mozna neni uplne zadouci s ohledem na mapy, tam by se mozna musel uzpusobit drop.

Link to comment
Share on other sites

Ber to tak ze draci jsou lokace pro urcity lvl. Ta mapa je relativne mala, takze nemuze bejt vyrazne lepsi nez jiny lokace, protoze vic jak jedna parta se tam proste "neuzivi" a pokud by ta mapa byla vyrazne lepsi, tak tam pujde vice lidi a budou jen problemy kdo komu krade moby a kdo na koho natahuje vlacky a zabiji kemp. Pokud si nekdo mysli ze tam (nebo na jakoukoliv jinou mapu) prijde se sniperem lvl 50 a na stejny mape bude az do adv. aury, tak je neco spatne.

Na serveru je dostatek lokaci pro vsechny urovne (od novice po tesne pred adv. aurou), staci sehnat sikovny lidi a mit potrebnej eq (vetsinou na kazdou mapu/moby jinej).

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...