Jump to content
Reborn fórum

Zpozdeny damage


k3dT

Zpozdeny damage  

168 members have voted

  1. 1. Chcete vypnout zpozdeny damage?

    • Ano, chci ho vypnout.
      85
    • Ne, chci aby zustal tak jak je.
      36
    • Je mi to jedno / nevim o co jde.
      5
    • Muzeme to zkusit jak to bude vypadat.
      42


Recommended Posts

  • Replies 82
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Taky jsem pro vypnutí­.. hit a portnutí­ je sice skvÄlý, ale na druhou stranu, když to chcí­pne a vy se tÄÄí­te, že si koneÄnÄ sednete, poregení­te, neutratí­te pot, a potvora vás sejme... naštve to .)

nj ale ked sa to vypne tak ta prisera ta tiez zabije :dance:

 

2 k3dT nedalo by sa urobit nieco podobne ako je pri porte - ze ak dostanes ranu, portnes daleko tak ju nedostanes, ibaze v tomto pripade ak prisera umrie nedostanem ten dmg?

Link to comment
Share on other sites

postřeh:

jako supporter s homunem jsem zjistila, že zpožděný dmg také krade expy - homun něco zabije, od zpožděného dmg dostane finální­ Âťafku a expy nedostane ani on, ani já (pokud rána dopadá hodnÄ pomalu, stihnou se expy jeÄtÄ před smrtí­ připsat, ale vÄtčinou ne)

Link to comment
Share on other sites

Postreh: Je to pravdepodobne (z ostreho) zpomalene podle rychlosti utoku potvory. Zvlast vtipne je to treba u Firelocku, kdyz me mrtvej firelock sejme po par sekundach ze zahrobi kdyz padne pneuma. (no kombinace pomala damage+pneuma je vubec vtipna...)

 

Kdyz si vezmu ze jsem na nich pred pulrokem solo vyexpil v pohode job50 na aco->priest a ted hebnu po par potvorach u aco->monk ktery by mel vydrzet daleko vic...

 

Nebo takovi Geo. Probehnu s archerem lvl40+-. Dostanu ranu za 500, popobehnu pul obrazovky a teprv pak zacnu sleepovat. Pak je ten skill u moba uplne na houby, kdyz jeho smysl IMHO je v tom, abych sleepnul u nej a druhou ranou me po pravu za tu neopatrnost zabil :)

Link to comment
Share on other sites

Ja jsem rozhodne proti, kdyz vlackuju niff a neco me zasekne tak nemam vubec sanci portnout driv nez umru. A takhle to je u spousty cinnosti. Minus zpozdenyho dmg je, ze kdyz hidnu hned po tom co do me potvora sekne, tak me to asi za sekundu odhidne, protoze najednou dostanu tu zpozdenou ranu. Ale na to jsem si uz zvyk a je to lepsi nez porad umirat. Rozhodne nechat zapnuty :D

Link to comment
Share on other sites

a nebo to vypadá tak že mě seknou dorubou na půlku HP ale uniknu a jdu dál a lehnu o půl screenu dál :-! .. a ten hide mi štve :)já sem bohužel neměl pořádně čas to otestit ale vim že okamžitá dmg má něco do sebe (ze serverů co sem hrál před rebem nebo z high ratů když sem testil apod.) :D

Link to comment
Share on other sites

Nejaky vyjadreni konecne? Na testu je zpozdenej dmg vypnutej... tu hlasovalo 110 lidi spise pro vypnuti tak se ptam... je test lip hratelnej?

lip hratelnej... hur hratelnej... ono test moc ke hrani neni, dost tezko tam pujde vicero lidi zcela normalne hrat, expit, huntit a tech par co to pujde zkouset jsou spis zastanci vypnuti a tem to vyhovuje, takze nejlepsi otestovani hratelnosti je nahozeni na ostry server (treba jen na dva dny) a hned budes mit kopu reflexe

Link to comment
Share on other sites

Podla toho co sa tu pise mam skor pocit ze problem je v implementacii spozdeneho damage, a nie v nom samotnom. Na CzRO sa mi nikdy nestalo aby som kvoli opozdenemu damage zomrel po porte, alebo na inej mape, pripadne dostal sleep az ked uteciem od potvory ktora mi ho dala, funguje proste presne tak ako si ludia predstavuju ze by mal fungovat.

A pamatam si ako to bolo na reborne kym spozdeny damage nebol - zomriet na potvoru skor ako ju vobec uvidim, pripadne mimic ktory mi dava damage a ja ho este vidim pol obrazovky od seba - nic prijemne. Pochybujem ze naozaj chcete aby sa to vratilo, radsej by som zlepsil aktualny algoritmus.

Link to comment
Share on other sites

no mě NEzpožděnej dmg co sem teď testil na serveru tak mi to nějak moc nevadí­.. celkem mi to vyhovovalo :) aspoň se lidi naučej vláčkovat pořádně :D horší­ to bude s lagama no :)

 

okorát endure je bez zpožděný dmg krapet naprd.. "nestihnu" jim utýct ze screenu takže stači proběhnout kolem 3 pří­šer s ranged atk a endure je v háji :)

Link to comment
Share on other sites

no mÄ NEzpožděnej dmg co sem teÄ testil na serveru tak mi to nějak moc nevadí­.. celkem mi to vyhovovalo :) aspoř se lidi nauÄej vláÄkovat pořádnÄ :D horÄí­ to bude s lagama no :)

V lagach (zvlast tech kolem vypadku/prepnuti routu apod.) je ti stejne fuk ze muzes wingnout, kdyz pokud ta potvora ma normalni ASPD tak nez tam ten wing projde, tak uz davno lezis :)

 

Ale mas pravdu, lidi se naucej vlackovat a ne ze kdyz to zvrtaj a neco je prasti tak port a odnese to chudak ktery si pobliz soluje jednu potvurku.

Link to comment
Share on other sites

Já jsem pro nechání­ zpožděný dmg tak, jak je. Pár dní­ jsem hrál na serveru, kde to bylo vypnutý (= dmg dostaneÄ jeÄtÄ před animací­ íştoku potvory a před Äervenejma číslama) a je to pÄknÄ hnusný.

Link to comment
Share on other sites

Dobra tedy... nechame to takhle jen se teda pokusim alespon u tech status efektu udelat aby se aplikovaly okamzite ne se spozdenim.

 

 

PS.: jen by me teda zajimalo kdo v tyhle ankete hlasoval.... nebo se na to zmenil nazor?

Link to comment
Share on other sites

Ja take hlasoval pro vypnuti, podle mne by stalo za to pustit to na ostry provoz na vyzkouseni, na testovacim nikdo nebude xpit jen aby to vyzkousel. Anketa dopadla celkem presvedcive pro vypnuti, tak nechapu proc se vlastne delala, to ze par lidi breci, ze to chce nechat mi pripada smesne. Jinak to zpusobuje spise problemy nez nejaka pozitiva, tedy krome odportovani od potvory, coz je vlastne cheatovani. Spatne se kvuli tomu heali, clovek umira dodatecne a nedostane expy, to same homunculus. Neda se kvuli tomu poradne hidnout atd. Priznam se ze mne dost vysledek teto ankety otravil...

Link to comment
Share on other sites

Uz jsi s tim hral? Predstav si ze mas 300 hp a bezis okolo seala. Najednou umres a pak vidis jak se seal naprahne a bouchne. Tohle chces? :)

Ehm, proc behas s 300HP kolem seala?

 

Ano, chci za vlastni blbost zemrit. (a opet zduraznuji, ze chci umirat na vlastni blbosti, nikoli na timing issues kolem aspd potvory, cast time pneumy apod.)

 

HP se odectou jeste pred tim nez zacne animace. A kdybys videl co vsechno provadim s 300 hp, to bys koukal az by ses nestacil divit :D

To ale svedci spis o chybe systemu.

 

BTW - je mi jedno jestli se HP odectou rped animaci nebo po. Proste je to konzistentni, ja se dostanu do blizkosti potvory, ona kousne a ja po pravu hebnu.

 

Ale take naopak, bezi ke me potvora, ja ji tesne pred tim nez me dostihne sundam jednim DS a potvora lezi.

A zvlast u kouzla/skillu co ma instant cast mi nehrozi, ze ja potvoru zasahnu, ona ke me jeste dobehne a ze zahrobi me sunda.

Link to comment
Share on other sites

tak jo, ja vas urcite nepresvedcim a vy nepresvedcite me. Me vyhovuje zpozdenej dmg, zvyk jsem si na nej a umim s tim hrat a pohybovat se tak, abych kompenzoval jeho nedostatky. Byl zavedenej kvuli zlepseni hratelnosti, jinak by tu asi nebyl :thumsup4:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...