Jump to content


Photo

Minstrel (Maestro) build


  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 Radim

Radim

    Smokie

  • Supporters
  • 99 posts
  • Gender:Male

Posted 17 January 2013 - 04:43 PM

Potřeboval bych poradit jak na FS Minstrela.
Staty i skilly.

Harmonize je Buff nebo Debuff?
  • 0

Konec

Všechno smazáno.


#2 Dweep

Dweep

    Baphomet

  • Supporters
  • 1,843 posts
  • Gender:Male
  • Location:Lipůvka

Posted 17 January 2013 - 05:04 PM

Harmonize je Buff nebo Debuff?

http://irowiki.org/wiki/Harmonize - jednoznačně debuff

Z toho co zatím víme:
Voice Lessons 5+ - umožňují 3rd tance ( jen single? nevíme ) zatímco hraješ 2nd ( bragi atd. )
Windmill Rush 5 - zvyšuje ATK všem členům party a maestra o 30+ v.lessons lvl + 10 [na jobu 50]

ostatní nemám prozkoumané natolik, abych si dovolil radit...
  • 0

doesn´t matter anymore

 

characters_RO.jpg

 

Baphomet killcount over 1k, MvP over 2k

dropnuté boss karty: 2* Mastering card


#3 Lord Excalibur

Lord Excalibur

    Deviruchi

  • Supporters
  • 143 posts
  • Gender:Male

Posted 19 January 2013 - 06:13 AM

Já bych FS Maestra viděl zhruba takto:
SKILLY:
http://irowiki.org/~...kdn4fqFeDrbnkwY

archer - jasné
clown - toto nutnost, zbytek je na tobě, věřím že s tím si poradíš (na požádání pošlu jak to mám já)


maestro - tu rozepíšu který skill je k čemu dobrý:
voice lessons - zvýší SP a regen, od levelu 5 včetně umožní při hraní jakéhokoliv 2nd songu (snad kromě CP pod linkou a nevim jak moonlight vater mill) použít 3rd boosty, a to včetně chorus skillů, zvedá efektivitu některých 3rd skillů - 10 nutnost
deep sleep lullaby - pouze PVP usable, tudíě jako FS useless, předpoklad, 1

A group songy: tyto se navzájem ruší, tudíš zacastíš-li 1, a následně druhý, bude aktivní pouze 2. Pozor, boosty od Wanderer se počítají do stejné skupiny. tyto skilly fungují pouze do party a můžeš je používat bez dalšího maestra/wanderer.
Windmill rush - toto bude asi tvůj nejpoužívanější boost, zvýší na 1 minutu equip atk až o 50% (lvl5, voice lessons10, job 50) do party v dosahu čtverce 23x23, čili 11 polí od tebe
Echo song - zvyšuje status def na 1 minutu až o 52.5% (stejný předpoklady jako windmill), stejné plocha
Harmonize - snižuje staty cíli a tobě, použítelné leda v PVP, na 1 jako předpoklad

B group songy: tyto se taká navzájem ruší, obdobně jako A group. Mají je maestro a wanderer společné a také musí být minimálně 2 v partě pro použití (mohou být 2 maestro, 2 wanderer, 1 maest a 1 wander, ovšem nemusí ten skill oba umět, stačí caster) a musí na sebe vidět (vzdálenost 15 polí) (překážky nevadí alespoň co jsem vypozoroval). U většiny songů zvyšuje počet maestro/wanderer efektivitu skillu. Nevýhoda B group songů (nebo také chorus) je značný cooldown, tudíš 1 caster nedokáže většinu skillů pernamentně zapnuté.
Lerad's dew - zvyšuje max HP zhruba o 25%, nějak jsem se nedopočítal k přesnému výsledku při kontrole skillu. Každý další performer zvyšuje HP o zanedbatelné množství (řádově stovky). Duration 60s, cooldown 180s, tudíš minimální počet performerů na nonstop fungování jsou 3
Song of mana - každých 5 sekund doplní 12 SP při použití ve 2, každý další performer při 2 SP navíc (chary s malou zásobou SP vás budou milovat), cooldown menší než duration, => udrží bez problému 1 performer
Dances with wargs - tento skill by měl snižovat fixed cast time a aspd, a prý skilly s wargem od Rangera (čemuž moc nevěřím), hodnoty doplním později
Infinite Humming - způsobí nepřerušitelnost castů v partě za cenu větší spotřeby SP. Nevidím v tom přilišnou využitelnost, rozhodně jsou zajímavější chorus skilly
Saturday night fever - chcete naštvat partu? zapněte jim to ... hodí všechny členy party do frenzy (jedinou využitelnost vidí při mlácení emperia, a i tam bych se zdráhal to hodit)


pár tipů jak na skilly:
při nahazování A-group songů využívat dosahu - zahrát windmill rush na kempu, odběhnout k tankům mimo dosah killerů a zapnout jim echo song
totéž se dá částečně dělat i při B-group
switchování zbraní pro rychlejší přehazování clown skillů jen zmíním, 1) je to spíše záležitost active, 2) měla by již být známá pro někoho, kdo se zajímá o 3rd

STATY:
vzhledem k tomu, že většina clownů se dělá za účelem co nejkvalitnějších stringů a žádný support skill maestra není ovlivněný staty castera, je situace poměrně jednoduchá. Doporučil bych pokračovat ve zvyšování kvality stringů a zbylý body vrazil do vit, případně lehce do str (na FS charu bych to ovšem nehrotil)
takže by to mohlo vypadat takto:
http://calc.irowiki.org/?cbdcAaYababbsb6b6abaaaaaaaaaaaaaaae5aaaaaaaaacsaad5aaeueFaafbaafhaafqaafqaaaaaaagkkkkkaa
popřípadě takto, kdybych chtěl imunitu na statusy:
http://calc.irowiki....aaaaaaagkkkkkaa
je zde dilema jestli ubrat dex nebo int, já bych preferoval dex z čistě subjektivních pohnutek, ale myslim, že to je skoro jedno

EQUIP:
Tak zde už to je jen o tom, kam má ten Maestro chodit, jak moc bude v ohrožení a na tom, co jsi schopný pro něj pořídit. Maestro boostící ve městě může mít obyčejné violin nebo cokoliv, na support v terénu už bych doporučil klasický int/dex equip jak jsme zvyklí u clownů, samozřejmě má-li efektivně hrát v náročnějších oblastech, měl by dostat svůj resist equip, alespoň hodremlina, marce, raydrica a případně medusu. (není nic horšího, než neustále mrznoucí a kamenící clown). HP má poměrně dost, takže by neměl bát problém udržet ho na živu i při náporu mobů.
  • 0
Lord Excalibur - semi-elementalist warlock
Lord Export - FS HP
Ergee - baby maestro
Lady Tanecnice - FS wanderer
Mhuire Iarann - MVP shura
Wyrda - GW hybrid linker
~and so on~




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users