Jump to content


Photo

Zpozdeny damage


This topic is in the process of being archived.
121 replies to this topic

Poll: Zpozdeny damage (168 member(s) have cast votes)

Chcete vypnout zpozdeny damage?

  1. Ano, chci ho vypnout. (85 votes [50.60%])

    Percentage of vote: 50.60%

  2. Ne, chci aby zustal tak jak je. (36 votes [21.43%])

    Percentage of vote: 21.43%

  3. Je mi to jedno / nevim o co jde. (5 votes [2.98%])

    Percentage of vote: 2.98%

  4. Muzeme to zkusit jak to bude vypadat. (42 votes [25.00%])

    Percentage of vote: 25.00%

Vote

#101 KILLER BEAN

KILLER BEAN

    Smokie

  • Hráči
  • PipPipPip
  • 74 posts
  • Gender:Male
  • Location:SVK :)

Posted 08 November 2006 - 08:14 AM

som za vratenie zpozdeneho dmg a ak toto urobis tak to uz bude skoro dokonale :angel_not: :)

Nebyl by problem tam jeste pridat kontrolu jestli potvora neni mrtva tak dej damage jinak ne...

Ertai dobre si to povedal :)
KillerBean - Wizard lvl 98/50 Member of Unknown guild ...SG suxx...

#102 Guest_Maul_*

Guest_Maul_*
  • Guests

Posted 08 November 2006 - 08:46 AM

tak to je celkom zaujimave.. ak da mob oneskoreny dmg tak ta to zabije , ale ked ti ten dmg da este pred tym nez sa poriadne naprahne tak to prezijes?

Jo a to z celkem jasneho duvodu. Ted vidim presne kolik zivotu mam a sem schopnej na to reagovat. Nikde ve vzduchu se nevznasi zadna "neviditelna" dmg, ktera by se ukazala, kdyz to nejmin cekam. Po smrti, po uteku z dosahu potvory atd. To ze dostanu dmg cca 1/2s pred animaci nic neznamena, je to jen formalita, stejne bych ji dostal.

Edited by Maul, 08 November 2006 - 08:47 AM.


#103 Guest_Kvakik_*

Guest_Kvakik_*
  • Guests

Posted 08 November 2006 - 09:26 AM

Na CzRO sa mi nikdy nestalo aby som kvoli opozdenemu damage zomrel po porte, alebo na inej mape, pripadne dostal sleep az ked uteciem od potvory ktora mi ho dala, funguje proste presne tak ako si ludia predstavuju ze by mal fungovat.


Czechro, czechro, czechro.... a ja blahovy si myslel, ze sis dal pauzu.
Hmmm, tak to asi pak existovalo nejake private CzechRO, na ktere mohli jen kamaradi, znami a nabijecky GM a ostatni hrali na jakesi beta verzi. Bo co ja jsem hral na Czechru (srpen 2004-cerven 2006), tak se mi bezne stavalo, ze jsem po zabiti creamy stal chvili se statusem sleep, klidne i po portu. O jinych skillech ani nemluve, peti tam byli obycejni barevni boti s nonstop follow, kteri si o skillech mohli jen nechat zdat, nektere dalsi skilly fungovaly nejspis jen v sude tydny, jine v tydny liche, popripade pokud bylo datum dne delitelne 4 a blizil se uplnek, bo jinak si to ani neumim vysvetlit. O to tvem uber czechru svedci i byvaly odkaz na www.czechro.net - alchymista na czechro, kdyz alcha nahrazovalo NPC.
Btw. ma uz klasicka otazka jak moc tu hrajes, ze tak mudrujes?

#104 Romulus

Romulus

    Deviling

  • Hráči
  • PipPipPipPipPip
  • 252 posts

Posted 08 November 2006 - 09:41 AM

To Elric: kazdy muze vyjadrit svuj nazor, tak neodsuzuj Ertaije nazory jen za to, ze tu nehraje

To Maul: Uplne sem nepochopil to s tim tvym dmg, ze dostanes dmg a za vterinu jsi mrtvy nebo dostanes dmg a stihnes odejit. Tak bud ten dmg je tak velkej ze te zabije nebo neni tak velkej a muzes odejit nezavisle na tom, jestli je pred nebo po animaci utoku.

Je pravda, ze s tim nastavenim co je ted, je to lahoda pro hide(cloak), juperos by se zase dal dobre tahat, zadny vytahovani z hidu by nebylo. Na druhou stranu vsichni si na neco zvykli a ted se to ma menit, coz zveda vlnu nevole a je to pochopitelny.

Hlasovani tu bylo dlouho, lidi chteli vedet, jaky to bude, mozna bychom mohli zkusit dat novy tydenni hlasovani o tom, jak se to otestovalo a pro co tedy jsme a rozhodnout se.
Sepora - Creator (Friends)

#105 Guest_Maul_*

Guest_Maul_*
  • Guests

Posted 08 November 2006 - 09:59 AM

To Maul: Uplne sem nepochopil to s tim tvym dmg, ze dostanes dmg a za vterinu jsi mrtvy nebo dostanes dmg a stihnes odejit. Tak bud ten dmg je tak velkej ze te zabije nebo neni tak velkej a muzes odejit nezavisle na tom, jestli je pred nebo po animaci utoku.

Tak pro Caesara este jednou a podrobne. Pokusim se zduraznit dulezite fakty, treba to lip pochopis :angel_not:

Zpozdena dmg
Potvora se ti dostane na telo a zacne te rubat. Protoze dmg nasleduje az cca 1s po provedeni animace, je bezne, ze dostanes zasah po smrti potvory nebo pokud si uz od potvory utekl a si tim padem z jejiho dosahu. Je jedno, jak velky zasah je, proste ho dostanes.
Blby je, ze pro postavy s malo HP, ktery nejsou staveny na boj zblizka a staci jim par zasahu, to je smrtelny. Reakcni doba hrace v tuhle chvili je posunuta o zpozdenou dmg, protoze se provedla animace, ale zraneni nasleduje az se zpozdenim. Takze ve chvili kdy se mu ukaze ubytek HP, provadi se uz dalsi animace a tim padem uz nema sanci dostat se do bezpeci. Pokud v tuhle chvili zacne utikat, padne po 1s mrtev.

Normalni dmg
Dmg dostanes sice 1/2s pred animaci, ale jak uz sem napsal. Jedna se pouze o formalitu, utok by se stejne provedl. Dava ti to sanci vcas utyct od potvory pokud te prilis zrani, nezabije te po smrti...

BTW, nejedna se o "moji" dmg, ale o to jak je nastavena. Jinak je mi jasne, ze s tim nemac moc zkusenosti, protoze ty si expil pouze v megapartach, kde se tahali megavlaky, ale snad si to uz pochopil :)

edit:TheERay: Bohuzel se to asi resit musi a stale od znova, protoze nekteri lide porad nechapou, jaky je rozdil mezi zpozdenou a normalni dmg.

Edited by Maul, 08 November 2006 - 11:21 AM.


#106 TheERay

TheERay

    Therakuluza

  • Hráči
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 869 posts
  • Location:vleže . možná občas 64 . 69 moc nemusim . kolmo na holku je to zajimvý :)

Posted 08 November 2006 - 10:02 AM

mě hlavně přijde že už se tu řeší jenom koně a osli...ten kdo se nevjádřil do teď už sem asi nenapíše jenom tak tak nejspíš lock a dát novej POLL nebo to smáznout úplně a jít si zakouřit místo hraní RO :):angel_not:

Server je skvělej.. lidi tu jsou *censored* :) Happyend is a story which hasn´t ended yet .. originalne >>MAxl3<< ]==> Max13 }==> max13

Nebejt na světě blbejch lidí, zůstal bych asi sám.. docela dilema |

The Midgard doesnt belong to us anymore .. in happy memory of all players i have met /swt :(

Praud membr of rborn pro-lamas plejrs [$S$] - )˛Most´-lamaring-Shovels,( - 1st multy gejms pro-lejmink klan

and

F.F.G.
,,Everything that has a beggining has an end´´
,,Sometimes hope is all we have´´

my love is vengeance, my wife is death,

i can feel the depression coming to me
cause there is no longer we
i can feel the death coming to you
cause there is some vengeance to do

my lover is bullet, and you'r fucking dead


TheMostPerfectSilenceIsWhenThereIsNoNeedToSpeak :P/gg

#107 tulpik

tulpik

    Hyegun

  • Hráči
  • PipPipPipPipPipPip
  • 743 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zlaty Brnecko ;p
  • Interests:Programming: <br /> C++,<br /> Python,<br /> Bash.<br /><br />And more other activity.

Posted 08 November 2006 - 10:28 AM

Animace se ukazesice 1/2s pred animaci,..


Maule, Caesar neni jedinej kdo te nechape, ani pres tvoje vysvetleni nejak nevim o co ti jde.
Smrdíš...

#108 Guest_Maul_*

Guest_Maul_*
  • Guests

Posted 08 November 2006 - 10:36 AM

Maule, Caesar neni jedinej kdo te nechape, ani pres tvoje vysvetleni nejak nevim o co ti jde.

Me? Me nejde o nic, jen sem vysvetlil rozdil mezi zpozdenym/normalnim dmg. Ja sem s momentalnim nastavenim spokojenej :angel_not:
Tu chybku samozrejme opravim.

#109 Moon

Moon

    Werewolf

  • Hráči
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 849 posts
  • Gender:Male

Posted 08 November 2006 - 11:31 AM

Dale, novacek na lvl 40 nebude chodit zabijet mimiky a rideworty.

Proc by je mel chodit zabijet? Si myslis ze kdyz pujde na Clocky(da se tam s magem expit uz od 38.lvlu, mozna driv), tak na nej Mimici/Ridewordi nebudou utocit? :)

peti tam byli obycejni barevni boti s nonstop follow, kteri si o skillech mohli jen nechat zdat

Nez neco napises, co kdyby sis to nejdriv rozmyslel? :) Peti nemaj na zadnym oficialnim serveru skilly, sou jen pro paradu....

O to tvem uber czechru svedci i byvaly odkaz na www.czechro.net - alchymista na czechro, kdyz alcha nahrazovalo NPC.

Chces snad rict ze tady to NPC neni? :P V Merchant Guilde v Alberte je NPC, ktery nahrazuje alcha pro lidi kteri nemaj moznost se s nejakym domluvit na vyrobe potu.

Btw. ma uz klasicka otazka jak moc tu hrajes, ze tak mudrujes?

A ted ma klasicka otazka? Co se snazis tvym postem dokazat? Vyvolavat flame? :) Nic jineho v tom nevidim, nepopsal si tu jedinou vec, ktera by nebyla offtopic, narozdil od Ertaie, kterej psal k tematu a ty ho tady napadas jen proto ze tu nehraje

EDIT:

To Moon: ty jsi taky OT a chces prizivit ten flame, co by mohl vzniknout, lepsi nereagovat, kdyz to neni k tematu

Ne ne. Moje prvni veta/odstavec je k tematu. Proto sem ji tam napsal :P

A mozna mas pravdu, ze se snazim prizivit flame(tim poslednim odstavcem ;)), ale hlavne chci poukazat na chyby, ktery tam kvakik napsal(1. Peti, 2. Alch NPC).

EDIT2:
Tos me trosicku nepochopil, ja nepsal o chybach ktery jsou na CzRO, protoze to chyby nejsou!!! Ja sem psal co Kvakik napsal spatne, protoze on psal jako by byla chyba ze peti nic neumej, i kdyz to je zamer a na zadnym oficiale nikdy umet nebudou(pokud nekomu v Gravity nerupne v bedne :)). To samy stim alchem, ten tam je zamerne, ne jako chyba(jinak by byla chyba i na Rebornu, protoze tady je ten samej :P).

Kdybych chtel resit chyby CzRO, psal bych o tech nefunkcnich skillech, ktery zminil, ale jelikoz mel pravdu, tak se v tom nestouram. Resim jen to co napsal spatne, protoze rikat o necem ze to je chyba i kdyz to vlastne chyba neni mi prijde trosku divny...

PS: uz me to editovani nebavi, jakekoliv dalsi pripominky ocekavam formou PM a nebo vubec, dik :angel_not:

Edited by Moon, 08 November 2006 - 01:33 PM.

Reborn:
Naab - Hunter
Melody - lvl 93/61 Gypsy

CzRO:
Zoya - lvl 85/51 SinX

Nejdulezitejsi? Samozrejme ze wizna. Vsechno kolem gw se toci kolem wizen.)

Priest a minstrel je tu pro wizny aby je boostovali. Gypsy je tu na stunovani wizen. Wsko je tu aby pres stun nedovolil wizne kouzlit. Pala je tu na sacri pro wiznu. Creator a champ je tu na vyndavani sacri co drzi wizny. Proff je tu na chraneni wizen pred nepratelskymi wiznami. Stalker je tu na svlikani wizen, protoze jsou desne sexy. Sniper je na zastavovani wizen pres curse a pasti. Mno a LK se sinXem jsou tu na podporu gravity fieldu pri rozbijeni emperka :-)


#110 Romulus

Romulus

    Deviling

  • Hráči
  • PipPipPipPipPip
  • 252 posts

Posted 08 November 2006 - 12:38 PM

Tak pro Maula jeste jednou z meho pohledu, jak to vidim ja.

Situace:
Mam 800 HP
Protivnik mimic (velmi pomaly mimic, kterymu se da utyct, steje tak by tam mohl byt treba poring to je jedno)

1) Mimic me kousne za 300dmg, mam 500, pak me kousne zase za 300dmg uz mam jen 200, vim ze by me dalsi rana zabila, tak kdyz dostanu tu ranu tak zacnu utikat pryc a utecu mu ...

2) Mam 500 HP, mimic me kousl, mam 200, protoze me zase kousl, tak vim, ze kdyz me dalsi rana zabije, beru nohy na ramena a utikam ...

1) zpozdeny dmg
2) normalni dmg

To Moon: ty jsi taky OT a chces prizivit ten flame, co by mohl vzniknout, lepsi nereagovat, kdyz to neni k tematu
A ted by me zajimalo, kde je ten rozdil toho, ze mu nestihnes utyct nebo neco jinyho?!

To Moon2: mozna si chtel poukazat na chyby, ale tady neni czro forum, takze to by ste si mohli resit tam, jestli je to tak nebo onak, je to jinej server a chyby ktery tam jsou nezajimaji hrace, kteri hrajou tady.

Mimoto s novym nastavenim jsem po portu byl taky mrtvej nebo pri prochazeni warpu sem umrel na druhy strane, kde nic nebylo. Tak mi nerikej, ze je to jen kvuli tomu, ze umres s tim ze te pred pulhodinou nekdo prastil.
Sepora - Creator (Friends)

#111 tulpik

tulpik

    Hyegun

  • Hráči
  • PipPipPipPipPipPip
  • 743 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zlaty Brnecko ;p
  • Interests:Programming: <br /> C++,<br /> Python,<br /> Bash.<br /><br />And more other activity.

Posted 08 November 2006 - 12:48 PM

Romulus: :angel_not:
Smrdíš...

#112 Guest_jirkan_*

Guest_jirkan_*
  • Guests

Posted 08 November 2006 - 01:13 PM

Z meho pohledu: Jsem priest, mam na starosti wiznu a Rogueho v Magma 1. (prakticky priklad)

Klasika, Rogue tankuje, wiz hazi SGcka, ja healuju, boostuju.

1.Golem se naprahne a prasti zlodeje. Tomu ubere kolem poloviny zivota.
1.1 Stiham pozorovat v tom zmatku (SG, rozbijeni apod.) cisilka. Od zlodeje odleti cervene cisli
1.1.1 castnu na nej heal, ten dopadne jeste driv nez damage, castim novej heal
1.1.2 cekam az dopadne zpozdeny damage (hodne sekund), mezitim mi neco skrabne do wize, nevim co vidim jen odletujici cislicko
1.1.2.1 hazim heal na wize, on to jiny pomaly a heal dopadne na wize driv nez damage
1.1.2.1.1 mezitim co hazim heal na wize, neco mi prastilo znovu rogua, kdyz se to odecte, tak uz je pozde healovat a rogue umira.
1.1.2.2 nehazim heal na wize, ono to neco s vetsi ASPD, cehoz si podle baru vsimny az kdyz leti druhy heal na rogua -> wiz umira.
1.2 Naprosto idealni kombinace je pomala+rychla potvora, kdyz se sejdou zpozdene damage, neda se delat naprosto nic. (wingnout? na tezsim miste? tak okamzite hebne priest a wizna...)

2.Golem prasti rogua
2.1 vidim ze mu ubral polovinu a okamzite na nej hazim heal
2.2 hazim heal na wize protoze mu neco rychleho ubralo 2x sestinu a hrozi ze umre, zlodej tu chvili jeste prezije
2.3 zaspim, jsem lama a nekdo mi umre.

1. se zpozdenou damage
2. s normalnim nastavenim

Edit: 2Romulus: Jo podle baru. nojo, podle toho dost tezko poznas, jestli radsi healit wize ktereho neco ukusuje, nebo jestli radsi hodit ten heal na rogua, kteremu sice berou dva blazeri hodne pomalu, ale schodou okolnosti ho pred 5 sekundama prastil golem (ted odstreleny SGckem uplne jinam) za 2k takze jinak hebne...

#113 Romulus

Romulus

    Deviling

  • Hráči
  • PipPipPipPipPip
  • 252 posts

Posted 08 November 2006 - 01:17 PM

Ja kdyz hraju priesta, tak se ridim HP barem, vidim, ze se mu tam neco ubralo, tak hodim heal a nejaky cisla me nezajimaj. Pokud nejsi s nima v parte, tak na to je potreba trosku vic skillu, ale hrali sme takhle dlouhou dobu a vsichni si zvykli.

Edit: To Jirkan: no a v tom je ten skill, kdyz ti to vsechno prezije, tak je to spravne. Kdyz ti nekdo umrel, tak to chce priste vymyslet lip. Mimoto by se nemel kazdy spolehat jen na priesta a nejaky to masicko kureci, kruti nosit s sebou.
Sepora - Creator (Friends)

#114 prcek

prcek

    Deviling

  • Hráči
  • PipPipPipPipPip
  • 235 posts

Posted 08 November 2006 - 01:39 PM

Ja kdyz hraju priesta, tak se ridim HP barem, vidim, ze se mu tam neco ubralo, tak hodim heal a nejaky cisla me nezajimaj. Pokud nejsi s nima v parte, tak na to je potreba trosku vic skillu, ale hrali sme takhle dlouhou dobu a vsichni si zvykli.


Cesi, kdy jsi naposledy hral za postavu, ktera mela hodne malo HP a nemels u sebe priesta??:angel_not:...Kdyz ja hraju za lumku, dostanu ranu a vidim, jak ze me litaj cerveny cisla, tak automaticky chlastam...Nemam cas cekat na to, az se mi to zobrazi na HP baru...A diky zpozdenymu DMG casto prochlastam par potu zbytecne...Proto se mi soucasny nastaveni okamzityho dmg libi...:)...Na druhou stranu chapu, ze se na to nekdo diva jinak...Kazdej hraje po svym...:)
Deliamber: Priestik od Friendu(lvl neco malo pres 90)

ostatni jsou neduleziti...:)

"Bože, dopřej mi VYROVNANOST, abych přijal to, co nemohu změnit, HOUŽEVNATOST, abych změnil to, co změnit mohu, a HODNĚ ŠTĚSTÍ, abych to moc často nekurvil." - Stephen King: Vlci z Cally

#115 Guest_Maul_*

Guest_Maul_*
  • Guests

Posted 08 November 2006 - 02:47 PM

Tak pro Maula jeste jednou z meho pohledu, jak to vidim ja.

Situace:
Mam 800 HP
Protivnik mimic (velmi pomaly mimic, kterymu se da utyct, steje tak by tam mohl byt treba poring to je jedno)

1) Mimic me kousne za 300dmg, mam 500, pak me kousne zase za 300dmg uz mam jen 200, vim ze by me dalsi rana zabila, tak kdyz dostanu tu ranu tak zacnu utikat pryc a utecu mu ...

2) Mam 500 HP, mimic me kousl, mam 200, protoze me zase kousl, tak vim, ze kdyz me dalsi rana zabije, beru nohy na ramena a utikam ...

1) zpozdeny dmg
2) normalni dmg

1. Zpozdena dmg. Neuteces, mam odzkouseno. Zacnes utikat padnes mrtvej po 1s. Zazil sem si mnohokrat s GS.
2. Pri normalni dmg opravdu uteces, taky odzkouseno.

Zkus si nekdy zahrat za postavu ktera umre po par zasazich a uvidis ten rozdil. Kdyz mas 10k hp je ti jedno estli te neco dodatecne zrani, protoze to je pro tebe pouze skrabnuti. Ale postavu s malym poctem hp, ovlivni ta dmg, ktera se vznasi 1s nekde ve vzduchu, mnohem vic, protoze na ni neni schopna vcas zareagovat.


edit: Kdyz tak znovu ctu tvoje posty k tomuhle tematu...

Je pravda, ze s tim nastavenim co je ted, je to lahoda pro hide(cloak), juperos by se zase dal dobre tahat, zadny vytahovani z hidu by nebylo. Na druhou stranu vsichni si na neco zvykli a ted se to ma menit, coz zveda vlnu nevole a je to pochopitelny.

Ja kdyz hraju priesta, tak se ridim HP barem, vidim, ze se mu tam neco ubralo, tak hodim heal a nejaky cisla me nezajimaj. Pokud nejsi s nima v parte, tak na to je potreba trosku vic skillu, ale hrali sme takhle dlouhou dobu a vsichni si zvykli.
Edit: To Jirkan: no a v tom je ten skill, kdyz ti to vsechno prezije, tak je to spravne. Kdyz ti nekdo umrel, tak to chce priste vymyslet lip. Mimoto by se nemel kazdy spolehat jen na priesta a nejaky to masicko kureci, kruti nosit s sebou.

Proc mam pocit, ze nekdo tobe nebo friendum sebral lizatko? :D Nejdriv chvalis, jake prinosy to ma, ale pak hned takova zmena? :)

Ze by byl problem tady?

Mimoto s novym nastavenim jsem po portu byl taky mrtvej nebo pri prochazeni warpu sem umrel na druhy strane, kde nic nebylo. Tak mi nerikej, ze je to jen kvuli tomu, ze umres s tim ze te pred pulhodinou nekdo prastil.

Pokud musis probihat warpem nebo portovat a dostavas se tim do takovychto situaci, tak sis do vlacku asi nalozil vic nez uvezes :) Zkus zacit u toho, ze nebudes pretezovat vagonky :)

Edited by Maul, 08 November 2006 - 02:59 PM.


#116 Tracy

Tracy

    Baphomet

  • Supporters
  • 1,038 posts

Posted 08 November 2006 - 03:01 PM

Probuh Maule preztan tu zamerne klamat.Porad meles o GL-to ze se zpozdenej DMG odvijel od ASPD se vi,tudis kdyz pobihas s brokarnou tak je to samo mnohem horsi.Takze by se to vlastne dalo rozdelovat na 1-predbehlej DMG,2-zpozdenej DMG.3-zpozdenej DMG s GL s malou ASPD.
Jenze to jak ty prispevky pises tak delas jak je zpozdenej DMG strasnej a nepouzitelnej,jenze nejak k tomu zapomnas dopisovat ze tak strasny je to predevsim s GL s malou ASPD.

st červenec 25, 2007 : " Co dělat, když se na vás řítí banda rozzuřených Friendu? Klidně se poserte, stejně vam už nic nepomůže. "
JaneSlingerova : drzte hubu. takovy zku.rveny buz.eranty poslouchat nebudu. sbohem
[Nekdo] : Jooo souboj IQ: White Sniper vs Rodix :))))))
(K/P/V) 'veruka' : dam za vyexpeni 2000 za procento mam59 chi sedet
Guilda XXX shani do svych rad vypomoc na Rafflesia hunt, odmeny jiz od 2000 zabitých, výplata po ukoneni huntu // hunty pro zabavu, ne pro odmenu
Thorondor[2001947]: @set_hp Thorondor 99999
Thorondor[2001947]: @server_lags 300
Thorondor[2001947]: @set_player_lags casper 500

Tracy,Tracynka,Charlotte,Erotica,antiTracy

#117 Gell

Gell

    retired

  • Supporters
  • 1,838 posts
  • Gender:Male

Posted 08 November 2006 - 03:03 PM

Protivnik mimic (velmi pomaly mimic, kterymu se da utyct, steje tak by tam mohl byt treba poring to je jedno)

Jo tak takovýho mimika jsem ještě nepotkal :D Bez agi up mimikovi neutečeš, s agi up máš i heal (ať už svůj, nebo cizí) a pak je to jedno.

dlouhej příklad

Pokaždý, když v partě někdo umře, tak:
1. priest je lama,
2. priest je skilled a jiný člen party je taková lama, že navzdory tomu, jak mu priest pomáhá, stejně umře,
3. na danou oblast / potvory parta ještě nemá lvl / equip.

V konkrétním případě, když rogue tankuje a golem ho dvakrát po sobě trefí a na ty dvě rány zabije, tak to je fakt tank jak noha.
"The purpose of life is to end."

#118 Guest_Maul_*

Guest_Maul_*
  • Guests

Posted 08 November 2006 - 03:10 PM

Probuh Maule preztan tu zamerne klamat.Porad meles o GL-to ze se zpozdenej DMG odvijel od ASPD se vi,tudis kdyz pobihas s brokarnou tak je to samo mnohem horsi.Takze by se to vlastne dalo rozdelovat na 1-predbehlej DMG,2-zpozdenej DMG.3-zpozdenej DMG s GL s malou ASPD.
Jenze to jak ty prispevky pises tak delas jak je zpozdenej DMG strasnej a nepouzitelnej,jenze nejak k tomu zapomnas dopisovat ze tak strasny je to predevsim s GL s malou ASPD.

Proboha Tracy prestan tu klamat, ze melu stale o GS :D Mam i jiny postavy a na GS sem uz par dni nesah, ted zase chvili trapim Kroanu :)
Nezda se mi ze sem jedinej komu normalni dmg vyhovuje, ale v cem sem si jistej, ze zase nevyhovuje Friendum, jako ostatne vzdy a vsechno :)
BTW pokud uz chces pouzivat zkratku pro Gunslingra, tak aspon GS, jako Gun Slinger ;)

edit: Nakonec GL, Good Luck :)

Edited by Maul, 08 November 2006 - 03:12 PM.


#119 prcek

prcek

    Deviling

  • Hráči
  • PipPipPipPipPip
  • 235 posts

Posted 08 November 2006 - 03:13 PM

Proboha Tracy prestan tu klamat, ze melu stale o GS :D Mam i jiny postavy a na GS sem uz par dni nesah, ted zase chvili trapim Kroanu :)
Nezda se mi ze sem jedinej komu normalni dmg vyhovuje, ale v cem sem si jistej, ze zase nevyhovuje Friendum, jako ostatne vzdy a vsechno :)


Maule, priste, az zacnes neco placat a navazet se do cizi gildy, si nejdriv zjisti fakta...Napriklad ME se ta zmena libi a ciste nahodou JSEM taky Friend...Kazdej tu pise za sebe, takze prestan s tema kecama...dik...

Edit: Zase mas spatny info...ja byl T...:)

Edited by prcek, 08 November 2006 - 03:19 PM.

Deliamber: Priestik od Friendu(lvl neco malo pres 90)

ostatni jsou neduleziti...:)

"Bože, dopřej mi VYROVNANOST, abych přijal to, co nemohu změnit, HOUŽEVNATOST, abych změnil to, co změnit mohu, a HODNĚ ŠTĚSTÍ, abych to moc často nekurvil." - Stephen King: Vlci z Cally

#120 Guest_Maul_*

Guest_Maul_*
  • Guests

Posted 08 November 2006 - 03:17 PM

Maule, priste, az zacnes neco placat a navazet se do cizi gildy, si nejdriv zjisti fakta...Napriklad ME se ta zmena libi a ciste nahodou JSEM taky Friend...Kazdej tu pise za sebe, takze prestan s tema kecama...dik...

Sry :D Tebe si este porad pamatuju u PF :) Myslel sem Tracyho, Caesara, Kocu. Klasicka Friendska klika :)