Zereges Posted June 6, 2011 Report Share Posted June 6, 2011 Poslední dobou se mÄ dost lidí ptá (stÄžujou si) že se jim "bugujou" grf - nefungujou, nejdou upravit, neví jak na to - a nikdy se mi nechce jim to vysvÄtlovat, protože na to nemám Äas. Tenhle post píÄu sem, protože kdybych ho dal na wiki, tak si moc lidí nevšimne že sem to tam dal, protože novinky wiki asi moc pravidelnÄ nestudují. NejjednoduÄÄí způsob je vytvořit si GRF archiv s upravenýma souborama (str, lua, bmp, ...), ten si nějak pojmenovat a dát do složky s rebornem. Pak si v libovolném textovém editoru otevřít soubor data.reb a na první řádek (před reborn.grf) vložit 0=*****.grf podle toho, jak jste si jej pojmenovali a dalÄí grf oÄíslovat vždy Äíslem o jedna vÄtÄí takže to pak může vypadat nějak takto : [Data] 1=items.grf 2=grey.grf 3=effects.grf 4=reborn.grf 5=palety.grf 6=rdata.grf 7=sdata.grf 8=data.grf KlidnÄ se mÄ v tomhle topicu ptejte na jednotlivé íşpravy, pokud to bude možné poradím. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest betr Posted June 6, 2011 Report Share Posted June 6, 2011 KlidnÄ se mÄ v tomhle topicu ptejte na jednotlivé íşpravy, pokud to bude možné poradím.Jak odstranit takovou zlutou auru kolem postavy ktera se zobrazuje u ruznych skillu priesta napr. angelus?Dik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zereges Posted June 6, 2011 Author Report Share Posted June 6, 2011 (edited) Jak odstranit takovou zlutou auru kolem postavy ktera se zobrazuje u ruznych skillu priesta napr. angelus?Dik. Angelus spolu s jinými je soubor \data\texture\effects\ring_yellow.tgaAssumptio/Holy Light a jiné je soubor \data\texture\effects\ring_white.tga Edited June 6, 2011 by Nerosan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Voltron Posted June 7, 2011 Report Share Posted June 7, 2011 V cem upravit soubory *.str a *.lua?Dik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zereges Posted June 7, 2011 Author Report Share Posted June 7, 2011 V cem upravit soubory *.str a *.lua?Dik*.str - RoSTRViewer*.lua - libovolný textový editor (PSPad, Poznámkový blok, ...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lord Excalibur Posted October 16, 2012 Report Share Posted October 16, 2012 Nějakou dobu se snažím upravit zobrazování DMG, nejlépe ho úplnÄ odstranit. Ale nemůžu najít příslušné soubory. Kde se skovávají? A pomůže to při zabíjení velkých vlaků? myšleno: zobrazení niÄeho je pořád zobrazení a to nějakou dobu trvá. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jirkan Posted October 16, 2012 Report Share Posted October 16, 2012 No kdyby byl vetsi zajem, tak myslim ze bych nemel problem vam udelat @showdamage , uprimne cynicky receno zabere mi to mnohem min prace nez radit nenulovemu poctu lidi proc jim pada klient s custom grf Edit: to se tyka jakychkoli rozumnych a realizovatelnych uprav toho co se posila/zobrazuje na klient, pokud to nebude zrovna playwav na pad karty nebo zobrazeni GM na obrazovce Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elfinka Posted October 16, 2012 Report Share Posted October 16, 2012 Nie je to zobrazovanim cisiel, skus si najst na nete zmenenu animaciu hubicky (resp. moba, ktory ta zaujima) s upravou ked dostane hit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest betr Posted October 16, 2012 Report Share Posted October 16, 2012 No kdyby byl vetsi zajem, tak myslim ze bych nemel problem vam udelat @showdamage , uprimne cynicky receno zabere mi to mnohem min prace nez radit nenulovemu poctu lidi proc jim pada klient s custom grf A pujde info do klienta = bude i nadale fungovat ukazatel zbyvajicich hp mobu pres rcx?Pokud ano, tak bych to urcite vyuzil. edit: mozna to rcx funguje uplne jinak a pisu blbosti Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jirkan Posted October 16, 2012 Report Share Posted October 16, 2012 edit: mozna to rcx funguje uplne jinak a pisu blbostiTo mam pocit ze neni mozny (rcx to pocita HP podle jeho databaze - suma damage co prisla od serveru).Na druhou stranu to pripadne jde na mapu/lvl prisery/neco jineho co koho napadne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lord Excalibur Posted October 16, 2012 Report Share Posted October 16, 2012 No kdyby byl vetsi zajem, tak myslim ze bych nemel problem vam udelat @showdamage To by bylo zcela ideální, přeci jen při zabíjení niffu, juperosu, nebo koneckonců Äehokoliv co si natáhnu mÄ nezajímá damage který způsobím, nehledÄ na to, že to v tom bordelu ani není vidÄt. Na druhou stranu například u asury, bomby, jupitelu a podobných single target skillů mÄ to zajímá vÄtšinou, a že bych před spuštÄním RO chtÄl přemýšlet kam půjdu a podle toho si vybírat GRF se říct nedá. Tedy ještÄ je tu otázka, jestli by to bylo nastavitelné ingame, nebo v patcheru, ale pořád je lepší přepnout radiobutton, nebo zaškrtnout checkbox, než otevírat složku s RO a hledat příslušné GRF Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jirkan Posted October 16, 2012 Report Share Posted October 16, 2012 Tedy ještÄ je tu otázka, jestli by to bylo nastavitelné ingame, nebo v patcheru, ale pořád je lepší přepnout radiobutton, nebo zaškrtnout checkbox, než otevírat složku s RO a hledat příslušné GRF No je to uprava server-klient komunikace, takze jedine ingame a nejspis @prikazem. Otazka je jak tu rikate, dat asi moznost zapnout/vypnout a asi i zapnout do zmeny mapy pripadne zobrazovat damage nad level moba X? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lord Excalibur Posted October 16, 2012 Report Share Posted October 16, 2012 Otazka je jak tu rikate, dat asi moznost zapnout/vypnout a asi i zapnout do zmeny mapy pripadne zobrazovat damage nad level moba X? Jakože by se jednou nastavilo jupe_core nezobrazovat, high orc nezobrazovat a už to nikdy neřešit? To by bylo velice elegantní a příjemné, já jsem pro, pokud to nebude trvat zbyteÄnÄ dlouho a nebude hrozit, že se něco při tom rozbije. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zereges Posted October 16, 2012 Author Report Share Posted October 16, 2012 (edited) Nie je to zobrazovanim cisiel, skus si najst na nete zmenenu animaciu hubicky (resp. moba, ktory ta zaujima) s upravou ked dostane hit.Jestli se nepletu tak tohle docela hodnÄ zavání porušováním pravidel:- GRF archívy je povoleno mÄnit, pokud neumožnují herní zvýhodnÄní (sprity s nulovým delayem jsou tedy zakázané).Pokud to teda nemáte na serveru nějak ošetřené, aby to nešlo použít i naopak KaždopádnÄ úprava dmg, který lítá na screenu je soubor\data\sprite\řÄÄřÄ®\ÄýřÚ.spr + ÄýřÚ.act (v korejštinÄ: \data\sprite\이팩트\숫자.spr + 숫자.act) Doufám že tohle forum takovou znakovou sady zvládne EDIT: nezvládlo Edited October 16, 2012 by Nerosan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now