Jump to content
Reborn fórum

Úpravy GRF


Zereges

Recommended Posts

Poslední­ dobou se mÄ dost lidí­ ptá (stÄžujou si) že se jim "bugujou" grf - nefungujou, nejdou upravit, neví­ jak na to - a nikdy se mi nechce jim to vysvÄtlovat, protože na to nemám Äas. Tenhle post pí­Äu sem, protože kdybych ho dal na wiki, tak si moc lidí­ nevšimne že sem to tam dal, protože novinky wiki asi moc pravidelnÄ nestudují­.

 

NejjednoduÄÄí­ způsob je vytvořit si GRF archiv s upravenýma souborama (str, lua, bmp, ...), ten si nějak pojmenovat a dát do složky s rebornem. Pak si v libovolném textovém editoru otevří­t soubor data.reb a na první­ řádek (před reborn.grf) vložit 0=*****.grf podle toho, jak jste si jej pojmenovali a dalÄí­ grf oÄí­slovat vždy Äí­slem o jedna vÄtÄí­ takže to pak může vypadat nějak takto :

[Data]
1=items.grf
2=grey.grf
3=effects.grf
4=reborn.grf
5=palety.grf
6=rdata.grf
7=sdata.grf
8=data.grf

 

KlidnÄ se mÄ v tomhle topicu ptejte na jednotlivé íşpravy, pokud to bude možné poradí­m.

Link to comment
Share on other sites

Guest betr

KlidnÄ se mÄ v tomhle topicu ptejte na jednotlivé íşpravy, pokud to bude možné poradí­m.

Jak odstranit takovou zlutou auru kolem postavy ktera se zobrazuje u ruznych skillu priesta napr. angelus?

Dik. :)

Link to comment
Share on other sites

Jak odstranit takovou zlutou auru kolem postavy ktera se zobrazuje u ruznych skillu priesta napr. angelus?

Dik. :)

Angelus spolu s jinými je soubor \data\texture\effects\ring_yellow.tga

Assumptio/Holy Light a jiné je soubor \data\texture\effects\ring_white.tga

Edited by Nerosan
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

No kdyby byl vetsi zajem, tak myslim ze bych nemel problem vam udelat @showdamage , uprimne cynicky receno zabere mi to mnohem min prace nez radit nenulovemu poctu lidi proc jim pada klient s custom grf ;)

 

Edit: to se tyka jakychkoli rozumnych a realizovatelnych uprav toho co se posila/zobrazuje na klient, pokud to nebude zrovna playwav na pad karty nebo zobrazeni GM na obrazovce ;)

Link to comment
Share on other sites

No kdyby byl vetsi zajem, tak myslim ze bych nemel problem vam udelat @showdamage , uprimne cynicky receno zabere mi to mnohem min prace nez radit nenulovemu poctu lidi proc jim pada klient s custom grf ;)

A pujde info do klienta = bude i nadale fungovat ukazatel zbyvajicich hp mobu pres rcx?

Pokud ano, tak bych to urcite vyuzil. :)

edit: mozna to rcx funguje uplne jinak a pisu blbosti

Link to comment
Share on other sites

edit: mozna to rcx funguje uplne jinak a pisu blbosti

To mam pocit ze neni mozny (rcx to pocita HP podle jeho databaze - suma damage co prisla od serveru).

Na druhou stranu to pripadne jde na mapu/lvl prisery/neco jineho co koho napadne

Link to comment
Share on other sites

No kdyby byl vetsi zajem, tak myslim ze bych nemel problem vam udelat @showdamage

 

To by bylo zcela ideální, přeci jen při zabíjení niffu, juperosu, nebo koneckonců Äehokoliv co si natáhnu mÄ nezajímá damage který způsobím, nehledÄ na to, že to v tom bordelu ani není vidÄt. Na druhou stranu například u asury, bomby, jupitelu a podobných single target skillů mÄ to zajímá vÄtšinou, a že bych před spuštÄním RO chtÄl přemýšlet kam půjdu a podle toho si vybírat GRF se říct nedá. Tedy ještÄ je tu otázka, jestli by to bylo nastavitelné ingame, nebo v patcheru, ale pořád je lepší přepnout radiobutton, nebo zaškrtnout checkbox, než otevírat složku s RO a hledat příslušné GRF ;)

Link to comment
Share on other sites

Tedy ještÄ je tu otázka, jestli by to bylo nastavitelné ingame, nebo v patcheru, ale pořád je lepší přepnout radiobutton, nebo zaškrtnout checkbox, než otevírat složku s RO a hledat příslušné GRF ;)

No je to uprava server-klient komunikace, takze jedine ingame a nejspis @prikazem. Otazka je jak tu rikate, dat asi moznost zapnout/vypnout a asi i zapnout do zmeny mapy pripadne zobrazovat damage nad level moba X?

Link to comment
Share on other sites

Otazka je jak tu rikate, dat asi moznost zapnout/vypnout a asi i zapnout do zmeny mapy pripadne zobrazovat damage nad level moba X?

 

Jakože by se jednou nastavilo jupe_core nezobrazovat, high orc nezobrazovat a už to nikdy neřešit? To by bylo velice elegantní a příjemné, já jsem pro, pokud to nebude trvat zbyteÄnÄ dlouho a nebude hrozit, že se něco při tom rozbije.

Link to comment
Share on other sites

Nie je to zobrazovanim cisiel, skus si najst na nete zmenenu animaciu hubicky (resp. moba, ktory ta zaujima) s upravou ked dostane hit.

Jestli se nepletu tak tohle docela hodnÄ zavání porušováním pravidel:

- GRF archívy je povoleno mÄnit, pokud neumožnují herní zvýhodnÄní (sprity s nulovým delayem jsou tedy zakázané).

Pokud to teda nemáte na serveru nějak ošetřené, aby to nešlo použít i naopak :P

 

KaždopádnÄ úprava dmg, který lítá na screenu je soubor

\data\sprite\řÄÄřÄ®\ÄýřÚ.spr + ÄýřÚ.act (v korejštinÄ: \data\sprite\이팩트\숫자.spr + 숫자.act)

 

Doufám že tohle forum takovou znakovou sady zvládne :D

EDIT: nezvládlo

tohleefe.png

Edited by Nerosan
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...