Ertai Posted October 27, 2006 Report Share Posted October 27, 2006 Ehm, proc behas s 300HP kolem seala? Ano, chci za vlastni blbost zemrit. (a opet zduraznuji, ze chci umirat na vlastni blbosti, nikoli na timing issues kolem aspd potvory, cast time pneumy apod.)To ale svedci spis o chybe systemu. BTW - je mi jedno jestli se HP odectou rped animaci nebo po. Proste je to konzistentni, ja se dostanu do blizkosti potvory, ona kousne a ja po pravu hebnu. Ale take naopak, bezi ke me potvora, ja ji tesne pred tim nez me dostihne sundam jednim DS a potvora lezi.A zvlast u kouzla/skillu co ma instant cast mi nehrozi, ze ja potvoru zasahnu, ona ke me jeste dobehne a ze zahrobi me sunda.Ty si neuvedomujes ze to nie je take jednoznacne s tou "blbostou" ... ty uplne obycajne flywingnes, a este sa ti ani nenacita miesto na ktorom sa mas objavit, a uz na teba utocia vsetky potvory ktore tam su. Staci sa teleportnut s 300hp, a po teleporte uz lezis mrtvy bez najmensej sance nieco spravit. Este horsie je to na mapach s potvorami s ranged attackom alebo rychlymi potvorami - povedzme vo chvili ked ty zbadas mimica na opacnej strane obrazovky, v skutocnosti je uz pri tebe a hryzie ta ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
k3dT Posted October 27, 2006 Author Report Share Posted October 27, 2006 Tu nastesti na tebe nezacnou utocit hned potvory jak pouzijes teleport ( dva zpusoby - kdyz si nastavis teleport lvl 1 tak se neobjevi portovaci nabidka takze nevznikne zadnej 'delay' pri pouziti portu a za druhy i kdyby se ta nabidka ukazovala tak ma reborn feature ze ti to nezrusi imunitu). Nastesti je tu dalsi feature ktera znemoznuje ze hrac dostane dmg kdyz odportne pri tom kdyz mu potvora da dmg ale jeste se neodecte. jak je to na novy zone? porad stejny jak na ty uplne prvni? tzn stejne jako jsem psal - dokazes odportnout a dmg nedostanes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KILLER BEAN Posted October 29, 2006 Report Share Posted October 29, 2006 hm nikto mi neodpovedal na moju otazku Jedina zla vec na tom je ze dostanem dmg aj ked mob umre...Potesi to hlavne vtedy ked ho zabijem a on este da mna Neda sa urobit aby ked niekto umre tak aby to tu ranu uz nedalo?(nieco podobne ako sg...) Tu nastesti na tebe nezacnou utocit hned potvory jak pouzijes teleport ( dva zpusoby - kdyz si nastavis teleport lvl 1 tak se neobjevi portovaci nabidka takze nevznikne zadnej 'delay' pri pouziti portu a za druhy i kdyby se ta nabidka ukazovala tak ma reborn feature ze ti to nezrusi imunitu). Nastesti je tu dalsi feature ktera znemoznuje ze hrac dostane dmg kdyz odportne pri tom kdyz mu potvora da dmg ale jeste se neodecte. jak je to na novy zone? porad stejny jak na ty uplne prvni? tzn stejne jako jsem psal - dokazes odportnout a dmg nedostanes.ale ta feature nerata s tym ze portnes par policok k mobovi ^^ ale to ja sanca 1:1000000 takze to neriesim... Link to comment Share on other sites More sharing options...
k3dT Posted October 29, 2006 Author Report Share Posted October 29, 2006 hm nikto mi neodpovedal na moju otazku ja si ted doma hraju se spozdenym dmg snazim se upravit spozdeni dmg pri nizkych aspd (GS s Destroyerem je vazne silenost) pak juknu na to aplikovani statusu okamzite ne s delayem. Nad ostatnima vecma zatim radeji nepremyslim... ale ta feature nerata s tym ze portnes par policok k mobovi ^^ ale to ja sanca 1:1000000 takze to neriesim... takhle to funguje i na aegisu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maul Posted October 30, 2006 Report Share Posted October 30, 2006 Ja mam GS se zamerenim na brokovnice a RPGcka. Muzu rict jen jedno, zrusit zpozdenou dmg! Protoze, strilet s aspd 80+- je celkem zazitek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koca Posted October 30, 2006 Report Share Posted October 30, 2006 Ja mam GS se zamerenim na brokovnice a RPGcka. Muzu rict jen jedno, zrusit zpozdenou dmg! Protoze, strilet s aspd 80+- je celkem zazitek Zpozdenej dmg funguje divne s malou aspd, ale k3 si s tim uz hraje a celkem to vylepsil. Je to na testu a az se par hracu vyjadri ve smyslu ze to je "cool" a ze to chtej i na ostrym, tak to urcite dostanou Link to comment Share on other sites More sharing options...
k3dT Posted October 30, 2006 Author Report Share Posted October 30, 2006 Eheh.. na testu to sice zpozduje spravne ale jaksi to zveda realnou aspd takze tudy cesta nevede... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasuha Posted October 30, 2006 Report Share Posted October 30, 2006 jak je to na novy zone? porad stejny jak na ty uplne prvni? tzn stejne jako jsem psal - dokazes odportnout a dmg nedostanes.Je to pořád stejnÄ, tedy když se portnu doprostřed chumlu potvor tak stihnu dát teleport a odentrovat a uletÄt aniž by mÄ cokoli Äkráblo. Dokonce i u monster s krátkým delayem před íştokem kde se občas povede že na mÄ stihne zaíştočit a viditelnÄ vyletí Äervené Äíslo tak po "dopadu" mám pořád tytéž HP jako před odletem. Ale staÄí se trochu zpozdit a už dostanu ránu doopravdy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maul Posted November 4, 2006 Report Share Posted November 4, 2006 Tak se zase ozvu s zadosti o vypnuti toho @#$%^ zpozdeneho dmg Ale asi sem jedinej komu vadi, ze sekundu po tom co zabije potvoru z ni dostane este ranu Link to comment Share on other sites More sharing options...
k3dT Posted November 4, 2006 Author Report Share Posted November 4, 2006 Nebyl by problem tam jeste pridat kontrolu jestli potvora neni mrtva tak dej damage jinak ne... Ale nechce se mi. Zpozdenej damage ma uz tak jednu paradni vyhodu tak musi mit i nejakou nevyhodu. Vypnout tuhle vec ne -> vylepsit zpozdenej damage urcite ano. Ale je to moc prace samy pokus & omyl tak to nebude hned. Ale pracuje se na tom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcop Posted November 4, 2006 Report Share Posted November 4, 2006 Já nevím, co se tady včichni hádáte, jestli odeÄíst damage před animací nebo po animaci. Já bych to odeÄetl zároveř s animací, bylo by to podle mÄ nejreálnÄjÄí a kennymu by odpadla práce s Äasováním. Vím, že nemám Äanci nic ovlivnit, ale je to podle mÄ divný, když lehnete dřív než vidíte damage a nebo dostanete damage a jeÄtÄ si pár vteřin v pohodÄ bÄháte. Proto jsem hlasoval pro vypnutí. Ale vypnutí přece neznamená, že ten damage dostanete jeÄtÄ dřív než uvidíte animaci (to mi připadá jako zrychlení damage nebo tak nějak), ne? /? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheERay Posted November 4, 2006 Report Share Posted November 4, 2006 ber to tak že dostaneš herdu do zad a koukneš teprf co se tistalo a zhodnotíš poškození a informuješ teprf až potom co se ti stalo svýho uživatele:) k3: neřikal si něgde zezačátku že to klidně vypneš páč by to aspoň ušetřilo spoustu něčeho ? O:-) jako mě je to vcelkem jedno já se přizpůsobim skoro čemukoliv ale tak jenom se divim že najednou by se to mělo nechat edit: no já svý řek.. přijde mi to "spravedlivější" aby lidi co sou blbý a prolezou blízko kolem potvory bo jiný případy za to platili.. a mě osobně se na testu při vypnutym zpoždění tahalo celkem poho ..teď aspoň to nebude o reflexu portnout ale o předvídavosti portnout Link to comment Share on other sites More sharing options...
k3dT Posted November 4, 2006 Author Report Share Posted November 4, 2006 Vypnuto. Snad jedinej zpusob jak z vas dostat vic komentaru. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jirkan Posted November 4, 2006 Report Share Posted November 4, 2006 Vypnuto. Snad jedinej zpusob jak z vas dostat vic komentaru.Spokojenost Archery se mi zabiji mnohem lip, i zbytek mi pripada subjektivne prirozenejsi.I kdyz je pravda, ze jeste je brzo na nejake presnejsi zavery, ale prvotni dojmu mam plne pozitivni Vylezt s hydroveho jezirka pres pneumy na prvni pokus, se zpozdenou damage jsem malem kdybych neportnul chcipnul i na lvl90... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koca Posted November 4, 2006 Report Share Posted November 4, 2006 Ja zaujimam postoj zaporny, je to spatny kdyz chces vlackovat. Moby s ranged utokem vic zasekavaji a zpusobuji jeste vetsi position lagy. v PvP zacastim Spiral Pierce a cil lehne jeste driv nez zacne animace utoku. Me to teda nepripada moc prirozenejsi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkLord Posted November 4, 2006 Report Share Posted November 4, 2006 Ja sem po 15 minutach hrani zarytym zastancem zpozdeneho damage, troufam si rict ze jsem umel tahat s jakoukoliv postavou- dneska tak 2x obtiznejsi, mnohem vic potvory zasekavaj. A argument pro nezpozdenej damage, ze projdes warpem a umres- neplati, ted umres taky. Takze oroduju za zabavu a nervy, aby se vratil zpozdenej dmg.(muj nazor) Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheERay Posted November 4, 2006 Report Share Posted November 4, 2006 Ja sem po 15 minutach hrani zarytym zastancem zpozdeneho damage, troufam si rict ze jsem umel tahat s jakoukoliv postavou- dneska tak 2x obtiznejsi, mnohem vic potvory zasekavaj. A argument pro nezpozdenej damage, ze projdes warpem a umres- neplati, ted umres taky. Takze oroduju za zabavu a nervy, aby se vratil zpozdenej dmg.(muj nazor) a to se ti zdá v pořádku že člověk kterej nemá žádnou fyzickou sílu a má pouze mentální schopnosti spojený s projevy přírody dokáže vlýtnout do hustýho lesa a následnÄ tyto potvory si vodit "za nosem" jak nějaký hraÄky jak se mu chce aniž by mu tyto něco provedli? a že (teÄ přímo hra) knecht kterej má endure atd dotáhne stejnej vlak co char s nÄkolika násobnÄ menÄíma HP ? nevim mÄ to moc v pořádku nepřijde aby vlakovali i wizny...nicménÄ opoždÄnej dmg mi až tak nevadí ale prostě chci hrát bez toho protože mi přijde nesmysl abych Äekal až mÄ kousne vlak a podle Äísel teprf portnul .. to je jak kdyby mi nÄgdo střelil lukem Äíp do xichtu (můj bratránek mi to udÄlal asi v 10 letech z 20m a mÄl sem ÄtÄstí že to bylo "jenom" do pusy) a já bych se potom rozhod že uhnu když bych zjistil že mÄ to má trefit pořádnÄ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koca Posted November 4, 2006 Report Share Posted November 4, 2006 a to se ti zdá v pořádku že člověk kterej nemá žádnou fyzickou sílu a má pouze mentální schopnosti spojený s projevy přírody dokáže vlýtnout do hustýho lesa a následně tyto potvory si vodit "za nosem" jak nějaký hračky jak se mu chce aniž by mu tyto něco provedli? a že (teď přímo hra) knecht kterej má endure atd dotáhne stejnej vlak co char s několika násobně menšíma HP ? nevim mě to moc v pořádku nepřijde aby vlakovali i wizny...nicméně opožděnej dmg mi až tak nevadí ale prostě chci hrát bez toho protože mi přijde nesmysl abych čekal až mě kousne vlak a podle čísel teprf portnul .. to je jak kdyby mi něgdo střelil lukem šíp do xichtu (můj bratránek mi to udělal asi v 10 letech z 20m a měl sem štěstí že to bylo "jenom" do pusy) a já bych se potom rozhod že uhnu když bych zjistil že mě to má trefit pořádně...omg to sou prirovnani Pokud umis tahat, tak te potvory nezaseknou a neresis zpozdenej dmg. At je to wizna nebo knecht. Na serverech kde se nesmi vlackovat je to uplne jedno, ale tady te vlacek zabije driv nez o tom vis. HP se odectou pred animaci, takze lehnes jakmile se zacne ten dvacetidulahan naprahovat. Pak to ma za nasledek takovy vychytavky jako vypsani cennyho dropu jeste pred tim nez das potvore posledni ranu. Projit warpem a nasledne umrit se nam taky povedlo, takze zadna vyhra. Kdyby to bylo takovy, ze by se HP odecetly jakmile skonci animace, tudiz hned jak vylitne cerveny cislo, bylo by to asi nejlepsi. Ale ne ze ke me pribehnou 3 ferusove, ja umru a pak vidim animaci brandishe. Celkove na hratelnosti ubylo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maul Posted November 4, 2006 Report Share Posted November 4, 2006 Je to lepsi Koca: Sry, ale hratelnosti ubyva kdyz neco zabijes, jdes kolem toho dal a najedou lehnes mrtvej, to se mi ted nestava... Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheERay Posted November 4, 2006 Report Share Posted November 4, 2006 omg to sou prirovnani Pokud umis tahat, tak te potvory nezaseknou a neresis zpozdenej dmg. At je to wizna nebo knecht. Na serverech kde se nesmi vlackovat je to uplne jedno, ale tady te vlacek zabije driv nez o tom vis. HP se odectou pred animaci, takze lehnes jakmile se zacne ten dvacetidulahan naprahovat. Pak to ma za nasledek takovy vychytavky jako vypsani cennyho dropu jeste pred tim nez das potvore posledni ranu. Projit warpem a nasledne umrit se nam taky povedlo, takze zadna vyhra. Kdyby to bylo takovy, ze by se HP odecetly jakmile skonci animace, tudiz hned jak vylitne cerveny cislo, bylo by to asi nejlepsi. Ale ne ze ke me pribehnou 3 ferusove, ja umru a pak vidim animaci brandishe. Celkove na hratelnosti ubylo. ano pokud umíš tahat ale teď může tahat každá lama protože si dyšta portne když udělá chybu...současný nastavení chyby nepromíjí... a to že tě zabije dřív než o tom víš je tim že si je pustíš moc k tělu=chyba za chyby má člověk platit ne? buď rád že to neni HC čili máš nekonečně mnoho životů=počtů gemu u priesta+res listi.. p.s. to že se tobě možná s tim hraje hůř neznamená že to na hratelnosti celkově ubralo ... nedělej závěry za všechny lidi na serveru ]:-> p.p.s k3 tu chtěl vidět odezvu od hráčů aby měl podklad pro nastavení a zatim tu debatujeme v počtu 2 ruk takže bych rád přenechal prostor taky ostatním..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkLord Posted November 4, 2006 Report Share Posted November 4, 2006 Oukej, tak bych chtel poprosit co nejvic lidi at se tu vyjadri. Moje stanovisko/prani/prosba: vratit tak jak bylo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koca Posted November 4, 2006 Report Share Posted November 4, 2006 njn, je videt ze ruznym bojovym stylum vyhovuje neco jineho. Kdybych expil solo po jednom, tak bych asi taky mel radsi vypnutej zpozdenej dmg. Ale pokud vlackuju a expim "hromadne" tak je lepsi kdyz je to zaply, zachranuje to zivoty este dodatak k maxovymu prirovnani: Ted je to tak, ze dostanes strasnou slupku do xichtu, placnes sebou vo zem a pak zahlidnes jak se te malej bratranek chysta trefit Taky to neni idealni situace Je pravda ze s tou posledni ranou monstru je to blby kdyz jeste cca sekudu, nekdy i vic, pobiha a utoci a muze i zabit. Napr. v labu kdyz das asuru harwoodovi, ten ti da pak jeste mamo a oba se tam vybulite nebo to samy se Seyrenem, kterej da ale bowling a smete tam celou particku na hromadku Nicmene jsem stale zastancem zpozdeneho dmg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jirkan Posted November 4, 2006 Report Share Posted November 4, 2006 este dodatak k maxovymu prirovnani: Ted je to tak, ze dostanes strasnou slupku do xichtu, placnes sebou vo zem a pak zahlidnes jak se te malej bratranek chysta trefit Taky to neni idealni situace Promin, kdyz se me chysta napr. Skeleton archer picnout, vidim to nasledne: 1. Archer se naprahuje2. Ja hazim pneumu3. Pneuma dopada4. Archer vystreli, ozve se zvuk 1.Archer se naprahuje2.ja zalamim a neudelam nic3.Dopadne sipka a odecte to zivot4.Leti animacka ze me neco prastilo. Spis bych to prirovnani rekl tak, ze prvne sliznu ranu a pak teprv vidim jak me dopadla pest na hubu, ale rozhodne kauzalne jsem samotny naprah videl daleko driv Pokud jde o skilly ktere jsou instant, tak tam je to snad dobre kdyz je skill instant ze ranu dostanu v okamziku zacatku animace, ne? To je jako bych se divil, ze kdyz na me nekdo vystreli z pistole, tak dostanu zasah hned a ne az se mu hlaven vrati do puvodni polohy, pripadne az stihne naladovat dalsi kuli Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koca Posted November 4, 2006 Report Share Posted November 4, 2006 jojo, to je u ranged, ale u melee se to odeste pred animaci utoku. Tzn. odectou se zivoty, tvuj zelenej teplomer se zkrati, a pak teprve vylitne takva ta hnusna zelena brecka. Myslim animaci Brandish Spearu To samy opacne. Ja chci dat veritovi posledni ranu, kliknu a: 1. vypise se cenny drop2. probehne animace3. vyleti cislo4. verit umre a dropne cennost. zkus si to schvalne na vlacku v niffu a nech se schvalne sezrat vetsim vlackem. Polozis se driv nez z tebe vylitnou cisla. Animace smrti bude probihat soucasne s animaci utoku tamnich priser. A pokud jeste nevite, tak ted se v niffu expi snad nejvic na celym serveru, jsou tam party skoro nepretrzite. Zajimalo by me co na to rikaji vsichni co tam tahaji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jirkan Posted November 5, 2006 Report Share Posted November 5, 2006 zkus si to schvalne na vlacku v niffu a nech se schvalne sezrat vetsim vlackem. Polozis se driv nez z tebe vylitnou cisla. Animace smrti bude probihat soucasne s animaci utoku tamnich priser. A pokud jeste nevite, tak ted se v niffu expi snad nejvic na celym serveru, jsou tam party skoro nepretrzite. Zajimalo by me co na to rikaji vsichni co tam tahaji.Chces tim rict, ze stunlock opet funguje tak jak fungovat ma, to znamena neopatrneho tahace na chvili zastavi a ostatni potvory si na nem smlsnou? Da mi to se nezeptat, jestli prave kvuli tomu tam ten stunlock neni... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.