Rogi Posted September 11, 2006 Report Share Posted September 11, 2006 Takovej mensi dotaz, zda se me ze Agi up nepridava rychlost az od 10lvl tak, neni to ted nako upraveny ze zalezi na lvl skillu??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
k3dT Posted September 11, 2006 Author Report Share Posted September 11, 2006 Takovej mensi dotaz, zda se me ze Agi up nepridava rychlost az od 10lvl tak, neni to ted nako upraveny ze zalezi na lvl skillu??? Zalezi na levelu skillu. Je to pro me novinka ani netusim jestli to takhle ma byt. Kazdopadne to zkusim zjistit pripadne to vratim zpet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tracy Posted September 11, 2006 Report Share Posted September 11, 2006 Musime bejt na www.czechro.net uvadeny jako CzechROII ?Je fajn ze sme u nich na hlavni strance,ale proc jako jejich dvojka+Puvodne to tak mozna bylo,ale rek bych ze uz davno to tak neni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sakashima Posted September 12, 2006 Report Share Posted September 12, 2006 Chtel bych se zeptat jak je to se STUNem...Vzorecek znam...a osobne si myslim ,ze to neodpovida....teda nemeril sem to stopkama.Vcera pri GW si stezovali i lidi co maj pomerne velkou VIT(kolem 80) ,ze stun maj porad a trva dlouho. Nevim co se zmenilo na vzorci od posledni SVN ,ale i kdyz s tim asi nemuzu nic udelat tak si oficialne stezuju Zacinam mit pocit ,ze delam postavy podle SVN...asi bych mel naexpit dalsiho stalkera ,kterej bude dobrej na tuhle SVN a doufat ,ze dalsi uz nikdy nebude... Link to comment Share on other sites More sharing options...
R-e-n Posted September 12, 2006 Report Share Posted September 12, 2006 ten stun se vratil priblizne jako byl pred minulou svn.. posledni svn mela takovy upravy.. ze stun byl uplne nanic.. kratounky.. jen na preruseni.. i pro wiznu s 20 vit to znamenalo jen drobne preruseni castu (urco si toho muselo vsimnout dost lidi)... s touto svn se zas vratila doba a sance jako byla predtim (dle meho - samozrejme pozorovani, testovani)... holt si asi musime rozmyslet.. jestli min dostavat od AD.. bo mit nad hlavou vecne hvezdicky :-)ale vlastne nevim, jak to ma byt.. jen proste rikam, ze tak kratky stun, co byl.. byl otazkou minule svn edit: vsak o tom mluvim :-) bud holt budes vezne s hvezdickama a smat se, ze ti AD dava za sestinu zivota, bo holt zvysit vit.. pocitat s nasledky.. a naucit se hazet pneu :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sepik Posted September 12, 2006 Report Share Posted September 12, 2006 K tomu AD, ono to je jen od INT, takze vsichni jedou 99+drobny, cili bomby budes dostavat stale stejny, ovsem tedka, protoze je stun zpatky jak byl driv, tak lidi budou davat vyssi VIT, aby nemeli stun, coz nahrava prave tem Creatorum. Takze je otazka, jestli je to dobre nebo ne, proste ta pecka z toho AD bude bolet ted vsechny a kdyz by je nemela bolet, budou mit stun Btw jeste k ty novy svn, zase plati, dostanes divinu, dokouzlis rozkasteny kouzlo, coz je strasna blbost. Asurak zacne natahovat asuru, narves mu mute a on ti ji stejne lupne. To samy wizna, zacne castit, divina a stejne dostanes, zadny preruseni, behem toho casteni si vklidu vypije GP a pokracuje dal, takze Lex Divina je skill uplne k prdu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tracy Posted September 12, 2006 Report Share Posted September 12, 2006 Sak to se - doufam - zase opravi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gell Posted September 12, 2006 Report Share Posted September 12, 2006 No nevím, ale nÄkolik dní zpátky sem vidÄl, že divina cast normálnÄ přeruÄuje. Ad AD: U swordman class je úplně jedno, kolik se dá vit, protože od 70 vit do 120 vit dá AD vždycky přibližnÄ stejnou dmg/max hp neboli ubere skoro stejný poÄet procent hp (poÄítal sem to na obvyklou int creatora, žádný extrémy jako 160 nebo 50 int, stejnÄ tak jsem nebádal, co se stane, když bude mít cíl vit 1-60, protože to mÄ fakt nezajímá). Jediný problém je, že s vÄtÄí vit -> s vÄtÄím poÄtem max hp je třeba lehce víc potů na dochlastání jednoho AD. (Procentuální nárůst poÄtu potřebných potů je přitom menÄí, než procentuální nárůst dmg).(Lze aplikovat jen na paladina a LK, na cruse ani knighta ne, a už vůbec ne na non-swordman class, které nemají bonusové hp za vypití potu díky increase hp recovery, a také mají menÄí základ hp.)(U prvních dvou vzorců, které už dávno neplatí, byla u jednoho dmg lineárnÄ podle vit, tedy teoreticky od nuly až k instant killu při hodnÄ velký vit, a u druhýho byla při 1 vit dmg pomÄrnÄ velká - přes 5k bez redukcí - ale s vÄtÄí vit rostla ménÄ, než mÄla. Tehdy se dalo uvažovat o tom, že je menÄí vit lepÄí než vÄtÄí vit.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sepik Posted September 12, 2006 Report Share Posted September 12, 2006 Je fakt, ze me je taky jedno, jestli cil ma 1 vit nebo 160 vit. Proste ho uhazis a zabijes Nekoho rychleji, nekoho pomaleji Kazdopadne je nutny ty zmeny nejak sumarizovat a rict, jak to bude do budoucna, aby s tim lidi pocitali.Abychom se nedozili toho, ze bude max AD lvl 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gell Posted September 12, 2006 Report Share Posted September 12, 2006 Co se týÄe vzorce, je teÄ správnÄ. Ale to byl ten druhej taky. /hmmPsal sem to vlastnÄ jen kvůli tomu, aby předchozí posty nebudily dojem, že hi-vit chary jsou snadný cíle pro AD. Link to comment Share on other sites More sharing options...
k3dT Posted September 12, 2006 Author Report Share Posted September 12, 2006 Stun viz http://www.eathena.ws/board/index.php?showtopic=108319 pochybuju ze se to jeste nekdy bude menit pokud to nezmenej na ofiku. Blby je ze predtim nekdo postnul video z jinyho oficialu kde misto 5 sec trval stun 3 sekundy no. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gell Posted September 12, 2006 Report Share Posted September 12, 2006 Kombo cramp + tarou:cramp - Äance na nějaký zeny, v kombu +3 str, do headgearutarou - +2 str, souÄást cramp komba, do accessory První případ: Cramp v helmÄ, dvÄ tarou v clipech; script u crampa zjistí, že mám obleÄenou tarou, a přidá mi kombo bonus (+3 str), bez ohledu na to, jestli mám jednu nebo dvÄ tarou, bude to vždy jen +3Druý případ: Cramp v helmÄ, cramp v (sun)glasses, jedna tarou v clipu; první cramp si najde equipnutou tarou a přidá 3 str; druhý cramp si najde equipnutou tarou a přidá taky 3 str; dostanu +3+3 str bez ohledu na to, jestli mám 2 cramp a 1 tarou nebo 2 cramp a 2 tarou VysvÄtluju si to správnÄ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
k3dT Posted September 12, 2006 Author Report Share Posted September 12, 2006 Naprosto spravne. Prvni pripad je jasnej + ani 2 stejny komba se nesectou. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gell Posted September 12, 2006 Report Share Posted September 12, 2006 No o to mi Älo ve druhým případÄ .. když bude 2x cramp (a 2x tarou), jestli dostanu bonus od obou a nebo jen od jednoho. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sakashima Posted September 13, 2006 Report Share Posted September 13, 2006 Vim ,ze stim porad otravuju ,ale ten STUN me neda....Hledal sem docela peclive a jedinej vzorec co sem nasel a udava ho vice zdroju je....trvani: 3*((97-VIT-LUK/3) /100) Mohl bych vedet jakej vzorec je teda tady??? Je jasny ,ze tenhle to neni....Bylo by mozny udelat topik ,kde by se clovek dozvedel jaky sou vzorce na Rebornu? Myslim ,ze by to bylo fajn a clovek by mohl delat buildy podle danych pravidel....prece jen herni matematika ma neco do sebe ne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tracy Posted September 13, 2006 Report Share Posted September 13, 2006 Mno nej by bylo kdyby nekdo znalej hodil co nejvic vzorecku na http://wiki.reborn.cz/doku.phpPrusvih je ze to stejne bude muset kontrolovat GM,jestli je to dobre aby to neprineslo vic skody nez uzitku Link to comment Share on other sites More sharing options...
.Jakubicek. Posted September 13, 2006 Report Share Posted September 13, 2006 Ten stun mi taky prijde zvlastni,mozna to beru osobne ale prijde mi ze je tu protiwiznovsky server.Diky redukcim,resistu,assumptiu+tuna dalsich MDEF equipu a karet,uz nedavam skoro zadny DMG,jen v precastu a to jedu mrte INT a furt je to malo.Dalsi perla je EC kdyz ho nahodim hned prijdu o SP kdyz ne dostavam pecky a nemam sanci.Diky delce trvani stunu me zabije i swordman a aby toho nebylo malo tak ted me uz i zabiji jedno nelexovany AD(proste nechapu s moji VIT)a vim ze driv tomu tak nebylo.Kdyz uz se delaji furt zmeny tak at taky nekdy prijde dobra zmena pro wizny prosim a ne jim furt skodit.Mozna me vidite ze jsem zaujatej jen na sebe ale neni tomu tak, kdyby tu hral jeste Kolco tak mi da za pravdu,wizna je tu uz jen dobra ne vyexpeni ostatnich To Origin: asi jo,mas pravdu,horsi je ze me wizna bavila a nechci s ni zkoncit,ale asi mi nic jinyho nezbude.Udelam si sincrosse a nebudu muset shanet hafo jidel a nosit tunu veci ktery stejne neunesu a budu vse davat na jednu ranu To bude zabava mackat dve tlacitka teda Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanlee Posted September 13, 2006 Report Share Posted September 13, 2006 Preto som davno prestal hravat za wiznu. Clovek musi ist s dobou, vyexpi si creatora, alebo sin crossa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tulpik Posted September 13, 2006 Report Share Posted September 13, 2006 Jojo, antiwizard server, ale co uz. GW tady stejne stojej za prd. Tak to uz na 99 snad nekdy doexpim, treba se pak opravi i ten EC - kterej je ted _nepouzitelnej_ aji pri 5K sp... Link to comment Share on other sites More sharing options...
k3dT Posted September 13, 2006 Author Report Share Posted September 13, 2006 Kdyz to jsou takovy socky zkuste jedny gw hrat v guilde bez wizen. Ale to je holt zivot. v hrach jsou INT kouzelnici ze zacatku vzdy super dokud nemaj ostatni postavy poradnou vybavu. Skodit wiznam? fnuk... pokud si dobre na vsecko vzpominam tak se opravil jen energy coat - redukce jsou nastaveny spravne a damage se zadnymu kouzlu nesnizoval. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sakashima Posted September 13, 2006 Report Share Posted September 13, 2006 To k3dT: odpovedel bys prosim na muj prispevek? Vim ,ze ho prez tu radu uz neni ani videt ale odpoved bych rad slysel...dekuju Link to comment Share on other sites More sharing options...
k3dT Posted September 13, 2006 Author Report Share Posted September 13, 2006 Misto "3*" tam je "5*". Jsem nekde psal ze byl stun 3 vteriny a spravne je 5. Tim sem myslel zakladni dobu trvani. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LEXIP Posted September 13, 2006 Report Share Posted September 13, 2006 Specialne pre k3dt : oprawil si to scitanie a bloody axe s AGI islo to sqwelo proste ta AGI nemala wpliw na move speed ale po restarte sa to o5 wratilo s5 ...komu wdacim za tento uber kusok ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
k3dT Posted September 13, 2006 Author Report Share Posted September 13, 2006 $msg = StrTr($oldmsg, "wq", "vk"); o_o Sice to bylo 'opraveny' ale zase to rozhazelo spoustu dalsich veci - jako napriklad nefungoval Speed Potion a vsem postavam at uz meli peco nebo ne to omezovalo rychlost na agiup+peco coz je samozrejme spatne. Postavam bez peco to ma omezovat rychlost jen na rychlost agiup (+ pripadne speed potion nebo thunder box). Ja se uz se v tom nehodlam vrtat. Takhle to funguje nejlip. A staci cist novinky. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LEXIP Posted September 13, 2006 Report Share Posted September 13, 2006 $msg = StrTr($oldmsg, "wq", "vk"); o_o Sice to bylo 'opraveny' ale zase to rozhazelo spoustu dalsich veci - jako napriklad nefungoval Speed Potion a vsem postavam at uz meli peco nebo ne to omezovalo rychlost na agiup+peco coz je samozrejme spatne. Postavam bez peco to ma omezovat rychlost jen na rychlost agiup (+ pripadne speed potion nebo thunder box). Ja se uz se v tom nehodlam vrtat. Takhle to funguje nejlip. A staci cist novinky.nejlip ... ale nie nejlip pre WS ....dakujem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.