Jump to content
Reborn fórum

Mirri WoE 08.06.2011


ixidor

Recommended Posts

0:52 bazerald :laughing1:

ke gw: mrtvý elleshar = mrtvý RNR

RNR, i když mÄli ménÄ charů, mÄli lepÄí­ sestavu

u xeno naví­c 1hp, 1linker, chybÄl dmg

Äkoda že tam nemáÄ, jak xeno sinx epicky dobýval empo

Link to comment
Share on other sites

0:52 bazerald :laughing1:

ke gw: mrtvý elleshar = mrtvý RNR

RNR, i když mÄli ménÄ charů, mÄli lepÄí­ sestavu

u xeno naví­c 1hp, 1linker, chybÄl dmg

Äkoda že tam nemáÄ, jak xeno sinx epicky dobýval empo

Dobrá připomí­nka s tí­m bazí­kem - když dotáhneÄ na GW vykopávky, je potřeba jim zkontrolovat equip. (NetuÄí­ nÄkdo, kdo to vlastnÄ hrál?)

Jo ke konci mi to dÄlalo dobrý triky. Zručil bych si ten trial, aby mi to tak moc nelagovalo, ale na tÄch GW jsem si musel opravovat manÂťák po každé druhé smrti. Pro pří­ÄtÄ to bude chtí­t dalÄí­ dispel a nahozenou def auru. Ale je fakt, že jsem to mohl zahrát o kus lí­p.

No u RNR se po delÄí­ dobÄ dÄlala nějaká rozumnÄjÄí­ soupiska. Takže to nebylo tak random jak obvykle. Pár charů sice chybÄlo, ale nebylo už odkud brát.

Co se ti nelí­bí­ na lvl 85 linkerovi, co mÄl za GW 436 skillů?

Kdy se na to empo dostal? PomÄrnÄ dlouho se tam prý nemohl dostat.

Link to comment
Share on other sites

Kdy se na to empo dostal? PomÄrnÄ dlouho se tam prý nemohl dostat.

Tam nejde o to jak dlouho to bil, ale jak to bil. Já tam teda v tu dobu nebyl, protože sem se Äel restocknout do mÄsta v domÄní­ že tam ten cross je a za 30sekund se budu moct vrátit už přes vlajku. Ale prý to bylo hodnÄ epic.

Link to comment
Share on other sites

bum.... later... bum

 

Ten sinx byl hrdinou vecera. Bud mel neuveritelne lagy(i kdyz nechapu z ceho jelikoz nas v tu chvili bylo na screenu asi 15- a vetsina effektu musela byt uplne mimo jeho screen)a nebo byl na drogach. At tak ci onak, jeho empbreak byl snad nejvic epic co jsem kdy videl(doted nechapu na co to empo umrelo, mozna smichy).

Jinak jsem ho ale za cele GW videl snad jednou a to jak vybehl asi pet policek pred nasi first line, zacal tam jako pan grimovat, aby po asi dvou grimech dostal detect a umrel. Puvodne jsem si myslel, ze alespon nekde fishunti po hrade ale dle jeho dmg done a poctu fragu o tom silne pochybuju. Mozna ten cas stravil schanenim dalsiho fetu.

 

Kdyz uz jsem tu zacal chvalit sinxe, tak nemuzu zapomenout na naseho tretiho linkera s 436 skilly, gypsy ktera sice mela 2.8k skillu ale myslim, ze kdyby porad nabihala a davala vam slow grace tak udela dvakrat lip, nebo druhem creatorovi ktery to taky moc nepovodil kdyz ma 374 skillu. Plus jsme meli jeste dost zbytecne tri HPcka a LK(nerikam ze by to HPcka nebo to LK hrali spatne, LK se pak fakt snazilo zrat vepredu dmg a s boostama nebo status recovery jsem nemel problem, ale porad by se hodily jine chary).

To jen k tem postum ohledne poctu. A stejne si myslim, ze bychom si nejlip zahrali kdyby meli vsichni vyrovnane podminky, bez omezeni potu, dem, buildu. :)

Link to comment
Share on other sites

Kdybych vÄera hrál něco užiteÄnÄjÄí­ho, tak bych to asi po první­m nábÄhu vypnul. Takto jsem si mohl první­ půlhodinu v klidu hledat na netu co mám jeÄtÄ stáhnout, pří­padnÄ přeinstalovat, aby se to dalo trochu hrát. První­ půlhodinu to bylo formou pokus/omyl - nabÄhl jsem na mí­sto střetu a když jsem se přestal hýbat, tak jsem hodil ucho do mÄsta a zkusil zmÄnit něco jinýho (pro rejpaly: efekty jsem mÄl vypnuty od zaÄátku).

Link to comment
Share on other sites

Oa? S tím bazíkem bych si nebyl až tak jistý, jestli vyjde o moc hůř. 0.33 delay dělá divy. Na GW serverech je podle informací (které jsem získal z databáze, ze Zeregese a z testování dazzleru na bráchově serveru s asi nejnovější eAthenou) blbost jet víc jak 180 ASPD, protože mají minimální delay skillů nastaven na 0.2 sec. Na Rebornu je uměle u některých skillů (a je tam snad i AD) 0.33, takže to vychází na 167 ASPD. Pokud neklesneš pod toto číslo, tak můžeš mít v ruce cokoli. Přijde mi to jako špatnej vtip (zvlášť když se spousta lidí naprosto zbytečně snaží o 190 ASPD, která má využití pouze tam, kde je skill delay 0,1), ale zatím všechny testy, které jsem udělal tomu nasvědčují. Mít možnost pustit makro na Rebornu a následně sledovat delay mezi použitím skillů, tak to potvrdím i pro Reborn, který je v mnoha nastaveních trošku specifický. Nicméně po dnešku asi přestanu vytýkat lidem použití bazíku na GW.

- samozřejmě to platí, pokud se delay nechová jinak pro dazzler a pro AD, ale nepředpokládám, že by tam měl být nějaký rozdíl

Edited by Sir De Bill
Link to comment
Share on other sites

zkouÄel jsi to poÄí­tat po dispelu, po slowgrace?

a já si myslí­m, že to poznat jde. i na rebornu, i bez makra. 10-12aspd vymÄnit za 5int u dps(!!!!) mi přijde celkem blbost. ví­m jak po dispelu, to vůbec neháže...

ale samozřejmÄ je každého vÄc, co nosí­ na gw

Link to comment
Share on other sites

zkouÄel jsi to poÄí­tat po dispelu, po slowgrace?

a já si myslí­m, že to poznat jde. i na rebornu, i bez makra. 10-12aspd vymÄnit za 5int u dps(!!!!) mi přijde celkem blbost. ví­m jak po dispelu, to vůbec neháže...

ale samozřejmÄ je každého vÄc, co nosí­ na gw

Elleshar tí­m chtÄl naznačit že mezi 167aspd a 190aspd není­ u creatora žádný rozdí­l co se týÄe rychlosti házení­

Link to comment
Share on other sites

Tak dost záleží­, jestli po dispelu zkouÄí­Ä házet dál, nebo si nahodí­Ä berserk pot a bliknou ti riffy. Slow grace jsem tady nepocí­til už delÄí­ dobu, ale je dost otázkou, jak moc to chceš riskovat. Po dispelu 163 ASPD (99/99/25) - staÄí­ berserk pot nebo riffy a máÄ dost. Já bych do ruky asi taky nic nebral, ale zas tak nevýhodné to být nemusí­ (dmg dema se zvedne asi o 6%).

Link to comment
Share on other sites

Elleshar tím chtěl naznačit že mezi 167aspd a 190aspd není u creatora žádný rozdíl co se týče rychlosti házení

 

Hmm.. a to je dobře? já jen že aspd má ovlivnovat delay a pokud to zde nedela.. není neco špatně? Nevím nějak to nechápu, takže ted jak se zvedl delay kvuli nodelay grf.. to uplne znicilo podstatu AD per sec? prosím vysvětlit :)

 

Edit: takže tady nemá teda podstatu nahazovat si awak/bers/conc na HW,Pala,HP atd.?

Edited by Aniteru
Link to comment
Share on other sites

 

 

Hmm.. a to je dobře? já jen že aspd má ovlivnovat delay a pokud to zde nedela.. není­ neco ÄpatnÄ? Neví­m nějak to nechápu, takže ted jak se zvedl delay kvuli nodelay grf.. to uplne znicilo podstatu AD per sec? prosí­m vysvÄtlit :)

 

Edit: takže tady nemá teda podstatu nahazovat si awak/bers/conc na HW,Pala,HP atd.?

 

Tak jak tomu rozumí­me, tak 190aspd znamena delay 0.1s, je-li minimalni delay 0.2, staci 180aspd a cokoliv vic nema cenu. Pro umele nastavene delaye na jiste skilly, ktere jsou na rebu je to maximalni uzitecne aspd jeste mensi. (+-167).

Link to comment
Share on other sites

Ono je to tak téměř všude, jen není nastavenej ten 0,33 delay, ale 0,2 nebo dokonce 0,1.

 

Pokud to správně chápu, tak se to chová asi následujícím způsobem:

Delay skillu se bere vždy ten největší - máš základní delay skillu, ASPD delay, animaci a ještě minimální delay, který je nastavený na serveru.

Základní delay snižuješ stringama, expert ringama, kiel kartama. Pokud to není nějakej speciální skill, není problém tento delay zredukovat int clownem dostatečně nízko (tak, aby tě neomezoval).

Animace se obcházela no delay grf (ale fungoval obyčejnej @refresh - viz sonic blow s linkou, jeho nevýhoda je, že nejde používat dost rychle na to, aby to mělo smysl při házení bomb/boostění atd)

 

Potud to není asi žádná novinka...

 

Pak je tu i ASPD delay. Většina lidí (a donedávna i já), ale i kalkulátor by ti asi řekli, že 190 ASPD = 5 skillů/sec. Jenže delay se v tomto chová trošku jinak. Možná jsi sám zaslechl, že počet skillů je 2x vyšší než počet ran, které dáš při normálním mlácení. Nikdy jsem tomu nevěnoval nějak zásadní pozornost, ale ono to tak funguje.

Vezmi si, že s priestem (1+21 agi, něco okolo 80 dex) máš s healovací staffkou 150 ASPD - to je 1 rána za sekundu. Kdyby počet ran = počet skillů, tak by to bylo pro jakékoli PvM naprosto nemyslitelné. Champ má například asi 155 ASPD (bez awaku) = 10 ran za 9 sekund. Kdybys měl opravdu takový delay mezi sférami a fury (potažmo mezi jednotlivými sférami u monka) tak by ses z toho zbláznil. Zhruba to samé by bylo u sázení s 1 agi creatorama (a s moonlight daggerem v ruce). Renji by bez riffů (s berserk potem a HP macou) přehazoval sacri i s instantním castem jednou za 1,4 sekundy kvůli ASPD. V rifech za asi 1,1 sekundy. Pokud se ti to zdá málo, tak to jen potvrzuje, že to tak opravdu má být.

Co by se stalo ve slow gracu/quagu/gravitation fieldu asi není třeba popisovat. Bylo by to opravdu zoufalé pro všechny. (Pro představu 185 ASPD snipku mi slow grace od vit/dex/int gypsy zredukoval na 166 ASPD socku, 168 ASPD priest pak sletí na 135 ASPD = 2 rány za 3 vteřiny).

 

A teď jak se to chová vzhledem k tomu minimálnímu delayi nastavenému na serveru (to je ten 0.1, 0.2, 0.33 - co nastavíš i v calcu a o kterém tu byla řeč dříve, když se tu řešilo nodelay grf v kombinaci s makry...)

Ten delay, se nedá zrušit, snížit, obejít. Je nastaveno určité minimum pro všechny skilly, ale pak se dá pro každý skill nastavit ještě zvlášť (to je myslím i případ Rebornu). Když si rozjedeš vlastní server, pravděpodobně by tam mohl být defaultně 0.1 (aspoň pokud vím si s tím brácha nehrál a ten 0.1 tam byl).

Za tohoto nastavení můžeš používat až 10 skillů za vteřinu - musí ti to dovolit dobré stringy (pro dazzler 135+ int, pro AD meteor storm 145+) a je třeba 190 ASPD = 5 ran/sec = 2x5 skillů/sec. Když budeš mít 180 ASPD, budeš používat 5 skillů za sekundu. (180 ASPD = 5 ran za 2 vteřiny = 5 skillů/sec)

Když je delay 0.2, tak můžeš použít 5 skillů za vteřinu - to ti povolí už výše zmíněných 180 ASPD, není potřeba mít víc - je to dobré (z důvodů, které psala Oa - dostaneš něco, co ti ASPD sníží a už máš snížený počet skillů za vteřinu), ale není to nezbytné. Vyšší ASPD by ti v principu umožnila víc skillů za vteřinu, ale omezí ti to právě ten 0.2 delay na serveru.

No a když je na nějaký skill 0.33 delay, tak 167 ASPD je (počítej dolní hranici 167 ASPD) 20 ran za 13.2 sekundy, což odpovídá 0.66 delayi pro mlácení a tedy 0.33 pro skilly. Můžeš mít víc, ale lepšího efektu tím už nedocílíš.

 

Pokud se ti zdálo, že to někde mohlo fungovat jinak, tak prý na GW:RO bylo nastavení, že počet hitů = počet skillů (nemůžu potvrdit, netestoval jsem), proto tam mělo smysl jet 190 ASPD při 0.2 delayi. Ale vzhledem k tomu, jaké buildy se jedou tady a jaký je tu poměr PvM ku GW hráčům, bych nedoporučoval takové nastavení zavádět.

 

 

EDIT:

Berserk pot pro HW - high wizard má se surv rodkou opravdu malou ASDP (+-150), když má riffy od 1 agi clowna, tak má 164. Takže tady se pořád ASPD pot vyplatí.

U paladinů závisí samozřejmě na peco mastery. Chudák Renji ho nejel a teď aby žral berserk poty a ještě k tomu radši ani zbraň nenosil, možná i thorn bych tam úplně nezavrhoval - kdyby měl dost dex. Samotné peco mastery ti zaručuje 167 ASPD tak možná s rukou, takže bych taky berserk pot určitě žral. Bez riffů je to nezbytné, s riffama vhodné.

Priest s rodkou by taky měl žrát concentration potion. Bez něj taky na 167 nedosáhne.

 

Navíc uvažuješ, že je delay 0.33 na všechny skilly. Mám ten pocit, že na Rebornu je jen na některé a zrovna u paladina ani HW bych kvůli tomu ASPD neomezoval.

Edited by Sir De Bill
Link to comment
Share on other sites

Dobrý dobrý už jsem si to jakš takš srovnal v hlavě.. děkuji za vysvětlení kluci .)

Jakoze v kostce:to se tu maji jezdit 167 aspd creatori?jinymi slovy ten elementar sword s trema cecilkama je jakoze na hovno jo?

Edited by kNowya
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...