k3dT Posted September 22, 2006 Report Share Posted September 22, 2006 Duvody proc ho nechat / vypnout urcite pomuzou vic nez nejaky hlasovani. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheERay Posted September 22, 2006 Report Share Posted September 22, 2006 no občas z toho vznikaj dost zajímavý/komický situace..něgdy to naštve ale taky dost často díky tomu člověk stihne portnout apod.. takže chci vypnout přijde mi to prostě občas úplně nelogický no Link to comment Share on other sites More sharing options...
k3dT Posted September 22, 2006 Author Report Share Posted September 22, 2006 Nevyhoda je ze se damage odecte jeste pred animaci... takze vznikaj i pak haluze... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koca Posted September 22, 2006 Report Share Posted September 22, 2006 Hlasoval jsem pro "Muzeme to zkusit jak to bude vypadat."Ja osobne bych byl pro spozdenej damage, ale kdyby byl trochu min spozdenej Kdyby se to odecetlo jakmile ze me vyskoci cislo, nezlobil bych se. Ale kdyz se to odecte jeste pred animaci, tak nevim nevim, musi se to zkusit a uvidime. Treba testovaci nedelni dopoledne... a podobne Link to comment Share on other sites More sharing options...
cryptor Posted September 23, 2006 Report Share Posted September 23, 2006 Dal som hlas za to,aby sa vypol...Dost casto sa mi totiz stava,ze prave delay ma zabije takze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jirkan Posted September 23, 2006 Report Share Posted September 23, 2006 Dal jsem hlas do "vypnout", hlavne protoze je to ve spouste situaci hodne neprijemne, a tech situaci ktere jsou vylozene k nastvani je vic.napr: prolagnuti damage pres heal (to zpozdeni je tak vysoke, ze u nekterych potvor vidim damage, hodim okamzite heal, heal prileti driv nez damage), dalsi totalne k nastvani situace kterou jsem videl je kdyz pri zabijeni bose dostane potvora damage, stihne portnout a umre az po portu (idealne kdyz to jeste vypise o dropu nejake drahe veci...), nebo odpicnu potvoru s vysokou damage na jednu ranu, ta udela jeste krok dva, sejme me a potom si klidne hebne taky, nejlepe s nejakym prima dropem (ve spojeni s position lagama beznymi u archer classu je to proste "dokonale") IMHO by to chtelo minimalne dve veci - jednak v pripade ze ta rana je dorazeci, tak ji nezpozdovat vubec, a normalni zpozdeni omezit nejakym rozumnym stropem, radove maximalne nekolik malo stovek milisekund. Edit: Portu pred smrti, i kdyz je to mozna drobna vyhoda, se velmi rad vzdam. Budu mnohem radsi umirat na vlastni chyby nez na funkci, kterou muzu dost spatne predvidat, co mi u ktere potvory zase provede. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gell Posted September 23, 2006 Report Share Posted September 23, 2006 Hlasoval jsem pro "Ne, chci aby zůstal tak, jak je" - s výjimkou jedné jediné potvory (dark lord a jeho mobové, kde je to v kombinaci s position lagama fakt nechutný) mi zpoždění dmg spíÄ pomáhá .. často něco huntím a jsem línej si doplnit hp, takže chodím polomrtvej, a když vidím Äíslo od zásahu, zachráním se wingem NemluvÄ o tahání vlaků, který by při udÄlení dmg jeÄtÄ před animací a před Äíslem dávaly zniÄehonic instant spoustÄ lidí. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Perthorn Posted September 23, 2006 Report Share Posted September 23, 2006 Dal jsem hlas pro vypnutí, protože když odportnu / vejdu do vedlejÄí mapy a ležím díky DMG z minulé mapy / místa tak je to trochu nepochopitelný. To samý - mám vypoÄítaný heal ,chvíli před smrtí se zaÄnu healovat pak dostanu DMG i když jsem hodil pár healů a chcípnu. Myslím, že ,,zpožděný damage´´ přesnÄ vystihuje tenhle smajl =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raukoras Posted September 23, 2006 Report Share Posted September 23, 2006 Jsem taky pro vypnutí, od tý doby co funguje mÄ děsně irituje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
frostsilenec Posted September 24, 2006 Report Share Posted September 24, 2006 me vyhovuje nastavajici situace, te vyhody portu kterej me nekdy zachrani zivot se necu vzdat xd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jammore Posted September 24, 2006 Report Share Posted September 24, 2006 Jsem pro vypnutí, ten zpožděný heal mne stojí život mnohem častěji než, že si ho zachráním wingem. A už se mi taky stalo, že jsem sejmul Golden thief buga a on se mi portnul kamsi a vÄechny vÄci z nÄj v Äoudu. NehledÄ na to, že se taky dost často portnu a ležim taky. A uplnÄ nejlepÄí je, když mne sejme mrtvá potvora... Ale zajímalo by mne, jak je to teÄ. ZkouÄeli jsme Vanimirtha (Homunculus) a hodil bolt, ale dmg se vypsal jeÄtÄ než ten bolt dopadl. Tak by mne zajímalo jestli je to jen jeho featura. Protože, když jsem to zkusil s mágem, připadalo mi to ok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dante Posted September 24, 2006 Report Share Posted September 24, 2006 Hlasoval sem pro "Vypnout".To ze je nekdo linej potovat a radeji portuje=jeho - .Zase mi prijde blby dostat instant z vlaku a teprve kdyz lezim videt cervenou obrazovku kdyz lezim .Co to udelat ze pri rane(jak odlitne DMG) tak se zpozdenim 0,05 sec. by se odecetlo z zivotu?Aby kdyz se taha a je ten clovek pripravenej ma sanci odportnout ,ale zas lenosi by to nestihli ?Bylo by to i docela realny...ne ze me potvora zabije z hrobu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moon Posted September 24, 2006 Report Share Posted September 24, 2006 Hlasoval sem pro "Vypnout".To ze je nekdo linej potovat a radeji portuje=jeho - No, vazne chci videt jak budes v labu JT od Katryny potovat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jirkan Posted September 24, 2006 Report Share Posted September 24, 2006 No, vazne chci videt jak budes v labu JT od Katryny potovat A co takhle CP? Kathryna nema Boss flag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moon Posted September 24, 2006 Report Share Posted September 24, 2006 A co takhle CP? Kathryna nema Boss flag Ja myslel normalni potvoru, tzn. ani minibosse, ani MvP . Ono to od ni staci, kdyz skonci assu, tak ten JT sunda i sword class s +13k hp. A btw, do labu obcas chodi expit sniperi jen s priestem, pochybuju ze by s sebou brali i CP team Link to comment Share on other sites More sharing options...
jahy Posted September 24, 2006 Report Share Posted September 24, 2006 Ja myslel normalni potvoru, tzn. ani minibosse, ani MvP . Ono to od ni staci, kdyz skonci assu, tak ten JT sunda i sword class s +13k hp. A btw, do labu obcas chodi expit sniperi jen s priestem, pochybuju ze by s sebou brali i CP team Když to tam nezvládaj aÂť tam nelezou ne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moon Posted September 24, 2006 Report Share Posted September 24, 2006 Když to tam nezvládaj aÂť tam nelezou ne?No, praveze do ted to zvladali . Me jen prislo divny ze napsal ze "radsi portnou, kdyz sou liny potovat" coz je imho blbost. Kdyz te to prece sunda na jednu ranu, tak to neupotujes ani kdyby ses pos..... ehm, ....rozkrajel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tweety7771 Posted September 25, 2006 Report Share Posted September 25, 2006 Dal jsem hlas pro vypnutí, protože když odportnu / vejdu do vedlejÄí mapy a ležím díky DMG z minulé mapy / místa tak je to trochu nepochopitelný. To samý - mám vypoÄítaný heal ,chvíli před smrtí se zaÄnu healovat pak dostanu DMG i když jsem hodil pár healů a chcípnu. Myslím, že ,,zpožděný damage´´ přesnÄ vystihuje tenhle smajl =) Lepčie by som to nevystihla ... íşplne síşhlasim s Perthornom Link to comment Share on other sites More sharing options...
busva Posted September 25, 2006 Report Share Posted September 25, 2006 Ono to od ni staci, kdyz skonci assu, tak ten JT sunda i sword class s +13k hp. Dokebi to riesi :] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moon Posted September 25, 2006 Report Share Posted September 25, 2006 Dokebi to riesi :]Jak kdy Link to comment Share on other sites More sharing options...
smash Posted September 27, 2006 Report Share Posted September 27, 2006 Hele kdyz to vypnete tak s sebou musite nest vsecky rizika zadny nastavovani zpozdeni o 0,05 sec bud zpozdeny nebo ne O_o Link to comment Share on other sites More sharing options...
k3dT Posted September 27, 2006 Author Report Share Posted September 27, 2006 To zadny nastavovani ani nepujde Dobry je ze to eathene usetri 90% vsech casovacu protoze se dmg bude odecitat okamzite. Vypada to ze to zkusime jen na testu a pak muze tahle diskuze pokracovat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KILLER BEAN Posted October 2, 2006 Report Share Posted October 2, 2006 ja som za to, aby to ostalo takto ako to je...hlavne pomaha to ze mozem portnut pri takej rane, ktora je vacsia ako moje hp... 2 Perthorn Ako sa mozes portnut a umret? Vsak je to o tom aby si to prezil Jedine ak sa portnes o par policok vedla umres... Ale to je mala moznost.Jedina zla vec na tom je ze dostanem dmg aj ked mob umre...Potesi to hlavne vtedy ked ho zabijem a on este da mna Neda sa urobit aby ked niekto umre tak aby to tu ranu uz nedalo?(nieco podobne ako sg...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
tulpik Posted October 3, 2006 Report Share Posted October 3, 2006 Ja presne nevim jak to bude vypadat kdyz se to vypne. Ale odhaduju, ze kdyz potahnu pulku niffu(wiznou) a sekne me jeden, tak dostanu instant? A vo kolik je ted zpozdenej? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lord Harog Posted October 6, 2006 Report Share Posted October 6, 2006 Ze zkuÄeností z aegisu vím, že se nejdřív zobrazí čísla dmg a až pak se započítají. Výhody pro hráÄe -> při použití portování vás něco sekne, ale dmg se nezapočítá. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.