Jump to content
Reborn fórum

Dotazy od hráčů hráčům


Gwaihir

Recommended Posts

Guest jirkan
Takže třeba hydry se taky nesÄí­tají­, a napří­klad asuráci si dÄlají­ triple bloody chainy zcela zbyteÄnÄ?

Hydra ma bAtk coz neni bonus*

 

Ty se pro zmenu (stejne jako redukce) scitaji stejneho typu a nasobi ruzneho.

 

Neboli: 2x hydra = +40% = *(1+0,2+0,2) = * 1.4

worker atk+5, size + 15% = *(1+0,15) = * 1.15

komplet (2x hydra + sw) = 1.4 * 1.15 = 1.61 = 61% do lidi (plus jeste tech 5 k ATK)

 

To same redukce - thara + howno + raydric =

demihuman: thara = 30% poopoo = 10% -> 40% -> * (1 - 0,4) = *0,6

neutral: ray = 20% = (1 - 0.2) = 0.8

celkem redukce: 0,6 * 0.8 = 0,48 = 52% redukce

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2,5k
  • Created
  • Last Reply
Hydra ma bAtk coz neni bonus*

 

Ty se pro zmenu (stejne jako redukce) scitaji stejneho typu a nasobi ruzneho.

 

Neboli: 2x hydra = +40% = *(1+0,2+0,2) = * 1.4

worker atk+5, size + 15% = *(1+0,15) = * 1.15

komplet (2x hydra + sw) = 1.4 * 1.15 = 1.61 = 61% do lidi (plus jeste tech 5 k ATK)

 

To same redukce - thara + howno + raydric =

demihuman: thara = 30% poopoo = 10% -> 40% -> * (1 - 0,4) = *0,6

neutral: ray = 20% = (1 - 0.2) = 0.8

celkem redukce: 0,6 * 0.8 = 0,48 = 52% redukce

Tak tomu nerozumiem. Koca napise, ze nic co ma v skripte bonus, bonus2, ... sa nijak nescitava ani nenasobi a potom ty sem napises presny opak a vyvratis Kocove slova. Vsak hydra ma v skripte bonus2 bAddRace,RC_DemiHuman,20 , cize je tam bonus2. Thara ma bonus2 bSubRace,RC_DemiHuman,30 a SW ma bonus2 bAddSize,1,15; bonus bBaseAtk,5 , cize zase pouzity bonus2.

 

Tak ako to je, myslel si to Koca len pre rovnake karty v accesorkach?

Link to comment
Share on other sites

Guest Baalberith
Tak tomu nerozumiem. Koca napise, ze nic co ma v skripte bonus, bonus2, ... sa nijak nescitava ani nenasobi a potom ty sem napises presny opak a vyvratis Kocove slova. Vsak hydra ma v skripte bonus2 bAddRace,RC_DemiHuman,20 , cize je tam bonus2. Thara ma bonus2 bSubRace,RC_DemiHuman,30 a SW ma bonus2 bAddSize,1,15; bonus bBaseAtk,5 , cize zase pouzity bonus2.

 

Tak ako to je, myslel si to Koca len pre rovnake karty v accesorkach?

 

Hmm, nie som si íşplne istý, ale:

static int pc_bonus_addeff(struct s_addeffect* effect, int max, enum sc_type id, short rate, short arrow_rate, unsigned char flag)
{
	int i;
	if (!(flag&(ATF_SHORT|ATF_LONG)))
		flag|=ATF_SHORT|ATF_LONG; //Default range: both
	if (!(flag&(ATF_TARGET|ATF_SELF)))
		flag|=ATF_TARGET; //Default target: enemy.

*		for (i = 0; i < max && effect[i].flag; i++) {
*			if (effect[i].id == id && effect[i].flag == flag)
*			{
*				effect[i].rate += rate;
*				effect[i].arrow_rate += arrow_rate;
*				return 1;
*			}
*		}
	if (i == max) {
		ShowWarning("pc_bonus: Reached max (%d) number of add effects per character!\n", max);
		return 0;
	}
	effect[i].id = id;
	effect[i].rate = rate;
	effect[i].arrow_rate = arrow_rate;
	effect[i].flag = flag;
 return 1;
}

umožřuje podÂľa mřa(aj keÄ sa to nezdá logické) sÄí­tanie viacerých (oznaÄené *) bonus2 bResEff efektov. Pozor ale, horeuvedená Gemini karta dáva vždy len +30% resist, takže aj takto by to bolo len 60%, nie 100%.

Niekto, kto by mi to vyvrátil?:D

Link to comment
Share on other sites

ajo, na tyhle jsem zapomnel :D atk karty se scitaj (stejny) a nasobi (ruzny)

ok takze pre atk bonusy tvoje slova neplatia, ale este tu mame ochrana proti statusom, ako je stun, sleep a pod. na ktore to asi bude platit ako pises. (alebo ani na tie nie a baalb ma pravdu)

 

No dalej su tu redukcie. Jirkan to rozoberal, ja som to do svojho prikladu nedal, co bol asi chyba. To by sa potom nescitala poopoo s tharou, alebo noxious s aligatormi, ci sky petit s dragon's breath.

Link to comment
Share on other sites

museli bysme se stourat ve zdrojaku, abysme zjistili, jak to funguje presne. Nektery (jako napr. mimic a podobny dropovaci veci) se urcite nescitaj, ale nektery (jako treba ty atk.) se scitaj... ted kdyz na to myslim, tak redukce se taky scitaj a nasobi (stejny scitaj, napr. thara a poopoo a nasobi ruzny, thara a raydric). Jak je to s odolnosti proti statusum fakt nevim... pokud neni nejakej jinej zdroj tehle informaci nez zdrojak eAtheny, tak se to tam asi bude muset najit

Link to comment
Share on other sites

Mnt, to jako ze 30*20 -> 600%? Jak? :D

To mas vysvetleny nahore, ale tak holt znova:

 

30% redukce = 0,3 redukce z 1cky = 0.7 dmg udeleno (1 - 0,3 = 0,7)

20% redukce = 0,2 redukce z 1cky = 0,8 dmg udeleno (1 - 0,2 = 0,8)

 

vynasobi se dmg udeleno mezi s sebou = 0,7 * 0,8 = 0.56 dmg udeleno

odectenim od jednicky dostavas redukci = 1 - 0.56 = 0,44 = 44% redukce

 

kapito? :D

Link to comment
Share on other sites

To mas vysvetleny nahore, ale tak holt znova:

 

30% redukce = 0,3 redukce z 1cky = 0.7 dmg udeleno (1 - 0,3 = 0,7)

20% redukce = 0,2 redukce z 1cky = 0,8 dmg udeleno (1 - 0,2 = 0,8)

 

vynasobi se dmg udeleno mezi s sebou = 0,7 * 0,8 = 0.56 dmg udeleno

odectenim od jednicky dostavas redukci = 1 - 0.56 = 0,44 = 44% redukce

 

kapito? :D

jaja, danke meine liebe :D

Link to comment
Share on other sites

museli bysme se stourat ve zdrojaku, abysme zjistili, jak to funguje presne. Nektery (jako napr. mimic a podobny dropovaci veci) se urcite nescitaj, ale nektery (jako treba ty atk.) se scitaj... ted kdyz na to myslim, tak redukce se taky scitaj a nasobi (stejny scitaj, napr. thara a poopoo a nasobi ruzny, thara a raydric). Jak je to s odolnosti proti statusum fakt nevim... pokud neni nejakej jinej zdroj tehle informaci nez zdrojak eAtheny, tak se to tam asi bude muset najit
Nebo custom íşprava ze 30% na 50%, vit 1 a prostě to zkusit? :D
Link to comment
Share on other sites

U skillů s velkým built-in delayem není­ moc co řečit, tam seÄ prostě omezenej delayem. Pokud se ti ho podaří­ nějakým způsobem (equip, stirngy) sní­žit natolik, že se bude poÄí­tat na zlomky vteřiny, pak je stropem tvoje aspd.

JT nemá žádnej delay. Wizna se 150 dex a 50 agi bude házet JT rychlejÄ (ve smyslu í­vc castů za stejnej Äas) než wizna se 150 dex a 1 agi.

Když vemeÄ dostateÄnÄ silný stringy (tak 250 int nebo kolik by bylo potřeba), který ti sní­žej vÄechen delay na nulu, i u SG, který má původnÄ 5s delay, bude platit to samý. Hodí­Ä třeba dvÄ SG za vteřinu, ale nikdy ne ví­c, než kolik bys dal ran s aktuální­ zbraní­.

Snižovat delay u DS bude mí­t smysl, až tÄ nebude brzdit aspd, ale 0,1s delay na DS. Pokud dáÄ obyÄejným íştokem bez skillu ví­c než 10 ran za vteřinu, pak můžeÄ vzí­t sniping suit, abys dal taky ví­c než 10 DS :D

Link to comment
Share on other sites

Snižovat delay u DS bude mí­t smysl, až tÄ nebude brzdit aspd, ale 0,1s delay na DS. Pokud dáÄ obyÄejným íştokem bez skillu ví­c než 10 ran za vteřinu, pak můžeÄ vzí­t sniping suit, abys dal taky ví­c než 10 DS :D

Myslim, ze limit tu je v prstu, stejne jako u WS.

Link to comment
Share on other sites

moj preklad do normalneho jazyka: ds ma zanedbatelny delay na to aby si si tu zmenu 23% vsimol (delay nebude 0,1s ale 0,077 co su fakt zanedbatelne ciastky ako const povedal nestihnes stlacit f1 :D ), ale napriklad pri FA (na delay 3s to uz vidno) plus este to je redukovane aspd

 

stavim sa ze gell sem hodi nejaky strasne dlhy vzorec :D

Link to comment
Share on other sites

Myslim, ze limit tu je v prstu, stejne jako u WS.
Show me your micro :D

Jinak ten překlad do normální­ho jazyka není­ úplně přesný, aspd nic neredukuje :D Aspd je strop pro opakování­ skillů, které nemají­ delay (nebo mají­ delay, ale stringama / equipem je odstranÄna).

Link to comment
Share on other sites

1. když zabiju naráz (třeba SS) nějakého moba, který si vyvolává summony s dropem (např. abysmal a kaliÄ), dostanu drop jen z abyse nebo z obou? :thumbup:

2. existuje rozumný důvod pro to, že v yunu nejde použí­t romantic randezvous? pokud neexistuje, mohl by se povolit?

edit: 3. proÄ když mám zaplý bm a zaÄnu něco psát NPC (např. čísla barev tondovi) nebo do chat oken, tak pí­Äu vÄechno dvakrát? neÄlo by to taky spravit? :jester:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...