Dweep Posted July 23, 2009 Report Share Posted July 23, 2009 (edited) ale do pvm je to prinejmensim sporne...spis uplne nanic .. kdyz chces mobovi utyct tak ten quag hodis pod sebe a zdrhas ( treba i s agi ) a mob se vlece , ted hodis quag shodis si agi a mob te v horsim pripade slozi hitlockem EDIT: zacinam byt fakt rad ze u wizny jsem jeste nestacil rozjet earth vetev... Edited July 23, 2009 by Dweep Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sameth Posted July 23, 2009 Report Share Posted July 23, 2009 A ja som si naivne myslel ze to o quagu bude platit len na gw... Link to comment Share on other sites More sharing options...
tyrex Posted July 23, 2009 Report Share Posted July 23, 2009 PvM eeeee, uz to tu tulpik pisal, musite si nanho odobrat ignore ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aritma Posted July 23, 2009 Report Share Posted July 23, 2009 (edited) Hele to ze takova mlada postava jako ty by punka neoblikla to me ninak neprekvapuje. Myslim, ze nemas tak uplne pravdu a snazis si tu na me honit ego. Mozna nehraju dlouho tady, ale kratce taky nehraju. A stále si myslím, ze to kombo je dost mizerný. Dalo by se nahradit necim daleko efektivnejsim. Nechci tu placat do vetru, ja uz mam taky neco nahrano jen ne tady. Ale tohleje stejnak jen posthunt. Takze uz se priste pokusim nevyjadrovat ale tohle mi proste nedalo. EDIT: PS: A jen at to vsichni vidi, ze se mi to nelibi, jak se tu po me vozis. FLAME END Edited July 23, 2009 by Aritma Link to comment Share on other sites More sharing options...
tulpik Posted July 23, 2009 Report Share Posted July 23, 2009 PvM eeeee, uz to tu tulpik pisal, musite si nanho odobrat ignore ;-)Rofl no, pochybuju, že maji ignore... Ale jako parodie dobrý. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koca Posted July 24, 2009 Report Share Posted July 24, 2009 Aza: Nejde o to ze by se mi nelibily, ale ze neni jasnej jejich duvod. Kam zmizely duvody, kvuli kterym bylo homunum zakazano delat guild hunty, proc byl zakazan Leap na GW? Tohle by me hlavne zajimalo. Sam vidim ze nejsem jedinej, komu se to nelibi, ale narozdil od odstatnich jsem obetoval serveru mnohem vic, mozna proto se tu vic peru za to zjisteni duvodu. Kdyz mi to nekdo vysvetli, spokojim se s tim. Asi si musim zvyknout na to, ze se o tom se mnou nikdo bavit nebude Vertol: Pozornost hracu to pripouta, to je jasny. Nez ja jsem uvolnil nejakou zmenu, tak jsem ji otestoval, jak se ve hre projevi, aby to nemuseli resit hraci (viz stringy, comba) a pak to zas vracet, protoze to proste nefunguje. Asi jsem jedinej, kdo ma radsi stabilitu misto takovychto pokusu, kdy se mi kazdych par dni meni hratelnost. Asi jeste zkusim kafrat na IRC, tam to prece vzdycky funguje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mitheress Posted July 24, 2009 Report Share Posted July 24, 2009 Opetovne povoleni plneni ghuntu homuny ma sve duvody a opodstatneni. Duvody, kvuli kterym to bylo zakazano, budou osetreny afk kontrolou, IP kontrolou a omezeni levelu guildy na plneni huntu.Ano plnit neco homunem je "polovicni usili", ja osobne jsem proti homunum od jejich vzniku, stejne tak ghunty maji velice stedre odmeny, take jsem byl pro jejich prehodnoceni, ale jsou takove jake jsou a zustanou. Ovsem argument pro me nejsilnejsi je ten, ze to proste lidi bavi, jak homuni tak ghunty. Nase snaha je nastavit podminky tak, aby nedoslo k predesle situaci, kdy 10 uctu z jednoho pocitace plnilo ghunt, no name guilde, ktera po vycerpani ghunt potencialu zustala lezet ladem. Urcite bude i prisnejsi kotrola zakladani novych guild, jen pro tento ucel, chceme aby ghunty plnily aktivni guildy, ktere si odmenu do jiste miry zaslouzi svou ucasti. Dovolim si tvrdit, ze jde o stanovisko GM teamu, nebo tak jak jsem k3dTho pochopil, kdyz jsme se o tom lemo bavili. Link to comment Share on other sites More sharing options...
.Jakubicek. Posted July 24, 2009 Author Report Share Posted July 24, 2009 Asi si musim zvyknout na to, ze se o tom se mnou nikdo bavit nebude Vitej v mem svete Ovsem argument pro me nejsilnejsi je ten, ze to proste lidi bavi, jak homuni tak ghunty. a hadej co je na tom nejvic bavi Tak jeste povolte skakani MvP pres warp (to urcite taky lidi bavi ) a muzu se jit spokojene venovat rodince. Mam rad na rebornu tu moznost,kdy vyhraje zdravy lidsky (cesko-slovensky) rozum nad blbosti korejce. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mitheress Posted July 24, 2009 Report Share Posted July 24, 2009 a hadej co je na tom nejvic bavi Tak to nevim, me osobne nic, ale to neznamena, ze kdyz me to nebavi, ze to nebavi ostatni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
k3dT Posted July 24, 2009 Report Share Posted July 24, 2009 Co me na tom bavi? Kazdej vecer po praci bezduse mlatit tisice potvor, a u toho kecat.. super relax... odmeny za ten ten tyden prace ve dvou jen jsou temer nula ;-) v porovnani s tim co by slo ziskat jinyma zpusobama. Otazka povolit to treba od urcitych poctu hotovych ghuntu neni vubec spatna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tahasca Posted July 24, 2009 Report Share Posted July 24, 2009 Otazka povolit to treba od urcitych poctu hotovych ghuntu neni vubec spatna. A nebo muze být omezeno, kolik procent maximalne z celeho Ghuntu muze byt udelano homounem. Nevim, jestli se to tedy da udÄlat... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mitheress Posted July 24, 2009 Report Share Posted July 24, 2009 A nebo muze být omezeno, kolik procent maximalne z celeho Ghuntu muze byt udelano homounem. Nevim, jestli se to tedy da udÄlat...Urcite da, ale z meho hlediska to je zbytecne. Ty podminky budou jine. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tyrex Posted July 24, 2009 Report Share Posted July 24, 2009 (edited) neni to jako to bylo. Je to neco mezi. skilllvl*3 + int/6Este k tym stringom. Takze z povodne planovanej zmeny:after-cast delay 3*skilllvl+int/5 (+vyjimka: u lvl 10 bude zakladni redukce ze skillu 50% misto 30%) Je to teraz:after-cast delay 3*skilllvl+int/6 1. Chapem to spravne, ze okrem zmeny inty, kde az kazda siesta pridava 1%, tak sa zmenil spet aj zaklad pre stringy level 10 z 50% na 30% ? 2. A co 2% za level music lessons, to platilo vzdy, je to tam stale aj teraz? Edited July 24, 2009 by tyrex Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gell Posted July 24, 2009 Report Share Posted July 24, 2009 Music lessons tuÄím přidávají jen +10% celkem (jen u vlastních skillů, u tÄch přes linku to je 0%). Ale jo, taky by mÄ zajímalo, proÄ se dÄlá zmÄna a pak se mÄní po prvních GW zpátky; a proÄ ta nová zmÄna, při obvyklejch 60 int na GW clownovi, vlastnÄ žádnou zmÄnou ani není? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tyrex Posted July 24, 2009 Report Share Posted July 24, 2009 No ja vychadzam z toho co sa pisalo na nasom fore a flex to nevyvratil, a to ze za Music Lessons bolo 20%. Takto nejako, v zatvorke je delay pre barda so 60 int, 10 lvl stringy, 10 lvl music lesson: Reborn doteraz:3% za skill2% za music lessons1% za 10 int(delay skrateny o 56%) oficilane by melo byt3% za skill a pokud je na lvl 10 tak 5% za skill2% music lessons1% za 5 int(delay skrateny o 82%) Reborn po zmene - dnes (hybrid):3% za skill2% music lessons (to je otazne???)1% za 6 int(delay skrateny o 60%) Je jasne ze skor nez delitel inty, mal na zmenu vplyv hlavne 50% zaklad (oproti 30%). 20% rozdiel je predsa len citit hodne. To bola zmena, ktora ma pritiahla na posledne GW a mal som v plane skusit aj dalsie, no teraz nevidim dovod. Vzdy som videl suvislost "delayu stringov" s pascami. Neviem si predstavit ako budu obrancovia zastavovat vecsiu masu bez "reborn" pasci a zaroven bez oficialnych stringov. Jedno z toho by malo byt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
k3dT Posted July 24, 2009 Report Share Posted July 24, 2009 je pripravena dalsi verze v reborni svn. To bude vic mezi puvodnim a oficialnim nastavenim nez tohle.. blizsi k tomu oficialnimu. dik za zpetny vazby 3* skillvl + int/5 v pripade lvl10 to bude 40% + int/5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koca Posted July 25, 2009 Report Share Posted July 25, 2009 Cili jen o 10% horsi nez prvni zmena. No hezky hratky s nastavenim Myslim ze muzu podekovat za vsecky hrace, muzeme opet spamovat skilly Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johny16 Posted July 25, 2009 Report Share Posted July 25, 2009 dotaz: kdyz uz nemuze champ chyceny v pasti dat snap, nesel by zakazat LEAP z pasti? diky:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zereges Posted July 25, 2009 Report Share Posted July 25, 2009 Já bych ten Leap na GW zručil, má pak straÄnou výhodu v bÄhání po hradÄ a může se klidnÄ hidnout a pak nabÄhnout do kempyt zezadu ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arek Daemonheart Posted July 25, 2009 Report Share Posted July 25, 2009 Já bych to nechal. Každý char by přece mÄl mít svoje výhody a nevýhody proti jiným, ne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zereges Posted July 26, 2009 Report Share Posted July 26, 2009 Tak proÄ nemůžou Thief classy používat v hradech back slide nebo Alchove homuny Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sameth Posted July 26, 2009 Report Share Posted July 26, 2009 Alchove homunyA to si predstav ze toto sa kedysi dalo aj ked to nebolo legalne prerekvizitou bolo byt obrancom Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aniteru Posted September 2, 2009 Report Share Posted September 2, 2009 Zdá se to jenom me nebo ty Ankly ted funguji jako vysavac?!... Z vlastni zkusenosti..a videa z GW kde se Fisch chytil do vlastni pasti...me zarazi v tom ze Ankle snare chyta,i v pripade,kdyz si stoupnes vedle nej... to se mi zda trochu jako ne zrovna prijemna vec Link to comment Share on other sites More sharing options...
presi Posted September 2, 2009 Report Share Posted September 2, 2009 Zdá se to jenom me nebo ty Ankly ted funguji jako vysavac?!... Z vlastni zkusenosti..a videa z GW kde se Fisch chytil do vlastni pasti...me zarazi v tom ze Ankle snare chyta,i v pripade,kdyz si stoupnes vedle nej... to se mi zda trochu jako ne zrovna prijemna vec a víÄ ty vůbec že to takhle bylo vždycky? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aniteru Posted September 2, 2009 Report Share Posted September 2, 2009 Ne presi to nevim.. pac ja jsem to zatim nezazil... na tech serverech,na kterych jsem hral ..tak to bude asi tim .) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now