Jump to content
Reborn fórum

Coho by ste sa najviac obavali pri kompletnej zmene na renewal mechaniku?


Guest Baalberith

Coho by ste sa najviac obavali pri zmene na renewal mechaniku  

61 members have voted

  1. 1. Coho by ste sa najviac obavali pri zmene na renewal mechaniku

    • Noviniek - nechcem novinky, chcem si hrat po starom, dajte mi pokoj...
    • Novych buildov - nieco by som si pokazil na svojej existujucej postave
    • Nemoznosti zabijat prisery o viac, ako 15 levelov vyssie a neexpenie na priserach s nizsim lvlom
    • Cast time - pevny cast time na vela skillov + variabilna cast
    • Nepacia sa mi zmeny v skilloch - Assumptio, SW, atd.
    • Nic, nemam s tym problem
  2. 2. Pre tych, ktori odpovedali na 1. otazku na body 2 a 4:

    • Stacil by mi reseter 2x pre kazdu postavu - 1x pre zaciatok a 2.krat pre uz spravny build po case, ked sa rozhodnem
    • Nestaci reseter
    • Stacil by mi rovnako nastaveny cast time, ako maju teraz 3rd classy
    • Chcel by som nulovy fixed cast time pre vsetky skilly - pozor, toto sposobi velku nevyrovnanost v PvP


Recommended Posts

Guest Baalberith

Pokial vas nieco napada, co mi chyba, tak prosim napiste, pridam to do ankety.

 

Velmi vela veci co sa tyka renewalu uz davno na Reborne mame aj pre pre-re, otazka znie, ako vam vadia vyssie uvedene otazky.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 90
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Renewal sem... aspon bude sranda a mozna to ozivime zas natolik, aby se dalo chodit v partach nekam jinam jez do labu

[Ahojky, tak vývoj zastavit nejde, sice nemám ráda (nesnáším) zmÄny, ale když jsou to zmÄny k lepšímu tak proÄ ne.... I když nÄkteré vÄci se mi hrubÄ nelíbí už teÄ (například zrušení tÄch repeatable q

Uvidime co s GC... Mas pocit, ze o tom, ako bude vyzerat server maju rozhodovat jednotlivi hraci? Mas pocit, ze Reborn je, alebo niekedy bol demokratickym samo-riadiacim sa utvarom? Pretoze ja toto za

Tezko se vyjadrit kdyz clovek nevi, co vsechno by kompletni zmena na renewal mechaniku prinesla.

V soucasne dobe me zajimaji prakticky uz jen nonadv gw - zmenilo by se tam neco/vsechno/nic ?

Link to post
Share on other sites
Guest Baalberith

Aby som este vysvetlil .. moje pohnutky su jednoduche ... 3rd classy tu uz mame, renewal mechaniku pre ne tiez, nove lokacie mame, upravy v skilloch z casti uz mame (SW pre kazdeho, heal pre 3rd, EDP pre 3rd) atd. Ide mi o to, ci ma vyznam udrzovat extremne pracne 2 verzie rAtheny, ked uz vacsina noviniek u nas pristala.

Pride mi, ze to, ze sa zmeni MATK/ATK/DEF/MDEF,HIT,FLEE je drobnost a sucast vyvoja...

 

Co sa tyka ciastkovych zmien .. nemam problem napr. nechat neobmedzeny cast time pre 2nd skilly, ako je to teraz.. to je uprava na 3 miestach v kode, kdezto teraz mam upravy kvoli re/pre-re na priblizne 300 miestach v kode ...

Tak isto resetera nemam problem spristupnit v pripade, ze bude problem skusanie novych buildov - napr. 2x reset pre kazdeho

Zmeny v skilloch su trosku horsie, keby ale slo o 1-2 skilly, tak dohoda je dopredu jasna.

Link to post
Share on other sites

Nesouhlasim s uplnym prechodem na renewal, myslim ze uz se to nejak udelalo, tak bych to furt nemenil, bude se melo prejit najednou uplne, nebo vubec .. preslo se napul, dost lidi se tomu prispusobilo, udelalo podle toho buildy atd.. takze myslim ze je blbost to zase menit .. Muj nazor: Nechte to jak to je :)

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
Guest Baalberith

Pridal som este druhu otazku..

 

Kaho: OK, ale neratajte s tym, ze budem prirabat dalsie veci navyse, pretoze ma to stoji proste prilis vela casu - udrziavat to v tomto stave

Link to post
Share on other sites

OsobnÄ mi připadá, že původní mechanika hra byla hodnÄ transparentní, člověk si mohl snadno vypoÄítat dmg udÄlené i způsobené, u renewal mechaniky mi připadá, že tohle mizí, ty vzorce na výpoÄty ATK atd. mi už připadají dost složité bez použití kalkulaÄky. OsobnÄ bych to nechal jak to je teÄ - dvÄ mechaniky vedle sebe, vÄtšina lidí stejnÄ nikdy nedodÄlá auru a přece jen pokud 3rd nemám, pak mi přijde zbyteÄné učit se nějakou novou složitou mechaniku když ta původní je daleko lepší (alespoř mnÄ to tak připadá).

 

Jak už jsem slyšel od nÄkolika dalších lidí - v posledních dnech si toho Baale přidal opravdu hodnÄ, ale nebylo by lepší přidávat to postupnÄ a nejdříve u všeho vychytat mouchy/bugy, které se průbÄžne objevují?

 

A druhá otázka - to dÄláš všechno sám? VždyÂť je tu GMek hromada...

Link to post
Share on other sites
Guest Baalberith

OsobnÄ mi připadá, že původní mechanika hra byla hodnÄ transparentní, člověk si mohl snadno vypoÄítat dmg udÄlené i způsobené, u renewal mechaniky mi připadá, že tohle mizí, ty vzorce na výpoÄty ATK atd. mi už připadají dost složité bez použití kalkulaÄky. OsobnÄ bych to nechal jak to je teÄ - dvÄ mechaniky vedle sebe, vÄtšina lidí stejnÄ nikdy nedodÄlá auru a přece jen pokud 3rd nemám, pak mi přijde zbyteÄné učit se nějakou novou složitou mechaniku když ta původní je daleko lepší (alespoř mnÄ to tak připadá).

 

Jak už jsem slyšel od nÄkolika dalších lidí - v posledních dnech si toho Baale přidal opravdu hodnÄ, ale nebylo by lepší přidávat to postupnÄ a nejdříve u všeho vychytat mouchy/bugy, které se průbÄžne objevují?

 

A druhá otázka - to dÄláš všechno sám? VždyÂť je tu GMek hromada...

Robim vsetko sam, ostatne GM su vacsinou eventove. Vsetko nastavenie servru riesim sam.

Problem pridavat veci postupne je vacsi, ako naraz, pretoze reborn je momentalne pomerne silno rozsynchronizovany s rAthenou - Poriadok v NPC som robil preto, ze to neslo udrziavat a updatovat. Co sa tyka rozbitia par skillov - toto je presne ten problem ... ja som nieco zmenil, updatol z rAtheny, malo sa nieco opravit a miesto toho sa nieco rozbilo ... takto to bude stale, kym budeme na 2 mechanikach.

 

Co sa tyka ucenia novej mechaniky ... je presne taka ista narocna, ako predtym, akurat ma niekolko specifik a je prisposobena na mensi grind typu idem do dungu a za den tam zabijem 20k mobov a viac prisposobena na male party.

Link to post
Share on other sites

Robim vsetko sam, ostatne GM su vacsinou eventove. Vsetko nastavenie servru riesim sam.

Tak si říkám jestli sis toho na sebe nevzal moc, přece jen tÄch vÄcí na programování je až moc, obzláštÄ teÄ při všech tÄch zmÄnách. Ale na druhou stranu pokud vše dÄláš ty, pak nikdo tomu tak dobře nerozumí.

 

StejnÄ by to ale asi chtÄlo nějakou pomoc, aby víc lidí mohlo dÄlat víc vÄcí, nÄkdo bugy, nÄkdo nový vÄci, nÄkdo renewal, nÄkdo původní mechaniku.

 

Klobouk dolů před tou vší prací co tu dÄláš byÂť ne vše se bude každému líbit. Sám už sem z tÄch zmÄn trochu vedle. Ale jak už sem psal - poku by bylo možné aby vedle sebe obÄ mechaniky fungovaly jako teÄ, bylo by to ideální. A reseter by nemusel být potřeba - dokud pojede test server.

Link to post
Share on other sites
Guest Baalberith

Tak si říkám jestli sis toho na sebe nevzal moc, přece jen tÄch vÄcí na programování je až moc, obzláštÄ teÄ při všech tÄch zmÄnách. Ale na druhou stranu pokud vše dÄláš ty, pak nikdo tomu tak dobře nerozumí.

 

StejnÄ by to ale asi chtÄlo nějakou pomoc, aby víc lidí mohlo dÄlat víc vÄcí, nÄkdo bugy, nÄkdo nový vÄci, nÄkdo renewal, nÄkdo původní mechaniku.

 

Klobouk dolů před tou vší prací co tu dÄláš byÂť ne vše se bude každému líbit. Sám už sem z tÄch zmÄn trochu vedle. Ale jak už sem psal - poku by bylo možné aby vedle sebe obÄ mechaniky fungovaly jako teÄ, bylo by to ideální. A reseter by nemusel být potřeba - dokud pojede test server.

Zohnat kvalifikovanu pomoc je fakt extremne tazke, ludia sa nehrnu do prace zadarmo a ked tak ich treba zaucat par tyzdnov a nasledne spravia 3 scripty a vykaslu sa na to.

Link to post
Share on other sites

Klobouk Dolu Baale !

Udržovat to jak to je teÄ musí být hodnÄ nároÄný, a vůbec bych to nechtÄl dÄlat není ti co závidÄt

Hodit zmÄnu na Mechaniku by ovlivnilo cely server a i ja bych asik mÄl problem se ssinxem v Biu nebo i jinde (Bio rikam jako prioritu).

Nejsem pro zmÄnu na komplet mechaniku ale Äasem by k tomu stejnÄ muselo dojít a jak už nÄkdo psal mÄlo se přejít naráz nebo vubec ;-)

ZmÄny BUILDU a Resetera bych bral ale nvm zda by to bylo k Äemu platný

Link to post
Share on other sites

Takových velkých zmÄn jsem tu na serveru už pár zažil. Vždy jsem byl proti zmÄnám, učit se nové vÄci bolí a vymazlené postavy najednou ztrácí svůj lesk a mÄli by se přizpůsobit.

ZpÄtnÄ ale vidím, že vÄtšina zmÄn má mnoho pozitivního. Naruší se zabÄhlý pořádek, všichni jsou zase na "zaÄátku", všichni zkoumají, tápou a pátrají. A o tom to předsi celé je!

ZmÄna znamená život, možnost stát se ještÄ lepšími, stálost a jistota znamená smrt . . .

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Ahoj, nehraji tu příliš často, ale vyjádřím se. Myslím, že je rozumné přejít úplnÄ, protože nakonec stejnÄ bude rozdíl tak velký že bude neudržitelné mít 2 mechaniky, a pak bude dilema zastavit vývoj nebo přejít. Je celkem jedno jestli to bude za mÄsíc nebo rok. StejnÄ jako se řešily 3rd class a dost lidí bylo proti, stejnÄ jako se řešily 2nd class a taky byly lidi proti stejnÄ tu jsou. Je to jediná možnost jak zpřístupnit obsah. Příklad : s monkem o vánocích na Yagách sem tahal 5-7 celkem v pohode, tet mÄ utluÄou 3-4, zato třeba na pindaculách byla vosa smrt a tet mÄ nic moc nedÄlá…

Pamatuju si když CritSin byl super build atd. takže zmÄn tu probÄhlo hodnÄ a pokud je otázka abys mÄl Baale pár úprav nebo stovky tak sem pro tÄch pár. Ono co se týká poÄítání dmg, pochybuju že to skuteÄnÄ nÄkdo poÄítá z hlavy, i když budou aktuální kalkulaÄky díky kompatibilní mechanice, stejnÄ to nakonec je otom tam dojít a zkusit to.

Ale já nejsem ani PvP ani multibox hráÄ, takže pro mÄ zmÄny v mechanice pokud bude možnost resetu netrápí navíc s Edenem a jeho Q až do aury ( i špatná postava se dá dotáhnout), kolik já jenom smazal postav na zaÄátku když sem na 80-85 lvl. zjistil že sem to pokazil ?.

Je toho hodnÄ ale snad to k nÄÄemu je, GL a parádní práce Baale a všechna GM (omlouvám se za hrubky , Äeština není můj přítel)

  • Upvote 1
  • Downvote 1
Link to post
Share on other sites

S dosavadním nastavením castu by se to nejspis dalo dobre...

par dotazu:

1. Steel Body by bylo jednotne jak pro suru tak pro champa ze?

2. Nejspis by bylo prilis narocne nechat monkum stary cast asury.... coz by dost ubrzdilo nonadvanced GW :/

3. Chtelo by to nejake srovnani co prezije HP s renewalovym assu, napr. v labu apod .... kdyby se nekdo nudil a nemel co testovat ...

 

Expy z mobu nizsi / vyssi podle rozdilu lvlu mob hrac zni celkem neprijemne, ovsem pokud to neovlivni droprate, nevidim v tom az takovy problem ...

Link to post
Share on other sites

Co se tyce Archer classu, tak tam by m iosoben nic nevadilo. Az na ten cast u SSka, to by se mu hnedka mohl rovnat char co by presel z huntera rovnou na rangera. a SSko by se skoro vubec nevyuzivalo. O ostatnich charech vim kulovy. :)

 

Ale je fakt ze na nonadv gw by byla fakt asura na prd (cast).

Link to post
Share on other sites

Ale je fakt ze na nonadv gw by byla fakt asura na prd (cast).

Aspon by nemeli monkove 90%+ fragu a lide by vyhrabali snad i dalsi dmg (gun, wiz, mozna sin, kure), jeste zakazat berry/seedy .. ale to je spis do jineho topicu.

  • Upvote 2
  • Downvote 2
Link to post
Share on other sites

Aspon by nemeli monkove 90%+ fragu a lide by vyhrabali snad i dalsi dmg (gun, wiz, mozna sin, kure), jeste zakazat berry/seedy .. ale to je spis do jineho topicu.

sorry, ale tohle doufam nemyslis vazne. z toho co jsi vyjmenoval ma realnou sanci zabit vitalitni char s redukci leda gunslinger, maximalne wizard co stackuje meteory na warp ... monk je jediny char, co z ngw dela zonu, kde umres i na neco jineho nez 0 potu ... ( pochopitelne nemyslim low vit chary, ty chcipnou na temer cokoliv... )

co se tyce zakazani berry / seedu ... 5 sec delay je dost slusny pain i tak :)

 

ale je to trochu OT, tj fakt ...

Edited by Dweep
  • Upvote 1
  • Downvote 1
Link to post
Share on other sites
Guest Baalberith

Jde na test serveru zapnout renewal pro non trans classy? Docela bych i něco vozkoušel jak to bude fungovat .... .

Ano, ide, ale stare prisery maju stale pre-renewal nastavenie ATK/HP atd. takze by si najprv musel porovnat s ratemyserver renewal mob db ... aky je rozdiel v tychto parametroch... postava bude mat mat spravne DEF/MDEF/HIT/FLEE podla renewalu ... pokial to naozaj funguje:)

Link to post
Share on other sites

sorry, ale tohle doufam nemyslis vazne. z toho co jsi vyjmenoval ma realnou sanci zabit vitalitni char s redukci leda gunslinger, maximalne wizard co stackuje meteory na warp ... monk je jediny char, co z ngw dela zonu, kde umres i na neco jineho nez 0 potu ... ( pochopitelne nemyslim low vit chary, ty chcipnou na temer cokoliv... )

co se tyce zakazani berry / seedu ... 5 sec delay je dost slusny pain i tak :)

 

ale je to trochu OT, tj fakt ...

Vsak pisu gun a wiz, mozna i nejaci slabsi (gc crus).

Berry / seedy jsem myslel spis jako omezeni pro lidi co budou v precastu prave proti vyse uvedenym protivnikum i kdyz mnohem vic by to asi ovlivnilo prave monky.

Proste mi neprijde normalni na nonadv gw za jedny valky prochlastat az 100 berry / 200 seedu, to se pak neni co divit, ze se novi hraci do takove akce prilis nehrnou. (Takovy bs, alcha nebo divestaka jsem na valkach nevidel ani nepamatuju.)

Pokud by clovek dostal pri vstupu komplet dispell, tak by ani na assu nezalezelo i kdyz buhvi co udela nova verze .. ona i safetka uz nebude jako drive ..

Link to post
Share on other sites

Tak jako - určitě bychom si zvykli po nějaké dobÄ.

co bych vidÄl jako problémy:

cast time - dalo by se zvyknout, ono to procastit jde.

assumptio - aspoř by si HPÄka přestali hrát na slepice, který byly prapůvodnÄ urÄeny k tahání

heal - toto bych vidÄl jako obrovský problém, healovat s full int a top heal equipem za 2000 (nebo ještÄ ménÄ?) by mohlo znamenat pomÄrnÄ jednoduchou smrt pro tahací slepici

soul change - při expení by se to dalo přežít (kdekoliv, i ten lab by se dal vymyslet aby profa dal dostatek SP na skoÄení pokud by se šlo přez champa), při MVP by champ MUSEL doseednout / bluepotnout

MATK - renewall nastavení by dle mého totálnÄ odrovnalo jakýkoliv matk char (GC, mage class, ME priest, ninja, ještÄ něco?), protože když vidím, jaký SG dávám já s 120 base int, nechtÄl bych vidÄt obyÄ wizzarda nedoexpeného, třeba s 60 int.

co by se naopak posílilo:

spiral pierce - nevim přesnÄ jak se to poÄítá, ale jelikož se tam poÄítá i s ATK, tak asi bude extrémnÄ silný

final strike - toto by klidnÄ i mohlo nahradit asuru dle mého, bude to velmi silný skill

 

určitě jsem na něco zapomnÄl, nikdo si nevzpomene na vše.

  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites

cast bych byl hodnÄ rád kdyby zůstal jaký je ....

matk by zmÄnil necromancery a další lokace a je fakt že to je další rána pod pás wiznám ...

soul change se dá u mvp nahradit manželama.. aspoř trochu

heal sice není fajn, ale zase najde vÄtší uplatnÄní kaahi, vyšší redukce...

betr: že lidé zbyteÄnÄ plýtvají seedy je způsobeno love flower hatkou a tím, že kvůli nulovým gw víc než dva roky nemají podobné itemy cenu. mnÄ například poslední gw stály 70 cwp, 401 bp a npc poty .. to máš ani ne mega na jedny gw ...

 

ještÄ by mÄ zajímalo jak moc by to ovlivnilo aspd ....

Edited by Dweep
  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites
Guest Lordikin

Mám 2 postavy na instant cast (150 dex) a kvůli tomu bych byl naštvanej, ale u ostatních postav to vypadá v pohodÄ. Asura nejde pod 0,4 sekundy (to mi stejnÄ nešla ;) ). Nenašel jsem tabulku na Mdef equipu, ale myslím, že ten Matk není tak hroznej... navíc se vÄtšinÄ skillů zvedl %dmg.

Edited by Lordikin
Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...