Zereges Posted July 22, 2011 Report Share Posted July 22, 2011 Muzu na to v praci mrknout .. prijde mi divny ze napr. nejde vykupovat 1099 - Worn-out Prison Uniform a jde vykupovat 890 - Rybarsky listek. eidt: btw. oboji je z rozsahu 501-1099, takze je to nejaky rozbity 1099 by mÄlo jít vykupoovat, ve scriptu je @inventorylist_id[@i] < 1100 tedy menÄí než 1100 takže 1099 a ménÄ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest betr Posted July 23, 2011 Report Share Posted July 23, 2011 1099 by mÄlo jít vykupoovat, ve scriptu je @inventorylist_id[@i] < 1100 tedy menÄí než 1100 takže 1099 a ménÄTak uz to asi chapu .. kdyz ma clovek u sebe moc vykupovatelnejch veci, tak se nabidne jen prvnich 17. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inigarashi Posted July 24, 2011 Report Share Posted July 24, 2011 Je správnÄ že Father's Sunglasses za 4k hunt bodu dávají jenom 1 def? V popisku mají, že dávají 3 def. Pokud mají dávat jen jednu, tak to je teda prdlajz item Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nastasyah Posted July 26, 2011 Report Share Posted July 26, 2011 NaÄla by se tu nějaká dobrá duÄe, která by mi byla schopná polopaticky a nějakým srozumitelným jazykem vyložit, jak to je než padne karta?Respektive - když padne něco dejme tomu na 0,04, "nuluje", snižuje se možnost dropu karty, nebo to bÄží dál? Možnost že padne je podle toho kolik zabije jeden hráÄ, nebo podle toho kolik bylo na mapÄ zabitých onÄch mobů vÄeobecnÄ?PoÄítá se to stylem "dlouho mi nepadla karta a nic na karetní drop, tak mám vÄtÄí možnost že něco bude", nebo je to z jednotlivých monster?A co na to Jan TleskaÄ? (Vím že to zní jak od naprostého ****, ale jsem totální poÄítaÄový a matematický analfabet, takže předem dotyÄnému obrovské díky... ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taibur Posted July 26, 2011 Report Share Posted July 26, 2011 Našla by se tu nějaká dobrá duše, která by mi byla schopná polopaticky a nějakým srozumitelným jazykem vyložit, jak to je než padne karta?Respektive - když padne něco dejme tomu na 0,04, "nuluje", snižuje se možnost dropu karty, nebo to běží dál? Možnost že padne je podle toho kolik zabije jeden hráč, nebo podle toho kolik bylo na mapě zabitých oněch mobů všeobecně?Počítá se to stylem "dlouho mi nepadla karta a nic na karetní drop, tak mám větší možnost že něco bude", nebo je to z jednotlivých monster?A co na to Jan Tleskač? (Vím že to zní jak od naprostého ****, ale jsem totální počítačový a matematický analfabet, takže předem dotyčnému obrovské díky... )Výpočet pro drop karty je velmi jednoduchý. Když se zabije potvora, hodí se kostkou. Když na kostce padne číslo 0,02 a menší, padne karta. Když padne větší číslo, nepadne karta. (Jediná výjimka je Bubble Gum - ta zařídí, že se při neúspěchu hodí kostkou ještě jednou edit: Oprava. Bubble Gum šanci zdvojnásobuje, viz posty níže.) Žádné jiné zrady, zádrhely, počítadla, ovlivnění, nic jiného tam není. Prostě stejná šance z každého zabitého moba. Když ti padne karta, nic se nikde neresetuje, z dalšího moba máš opět šanci 0,02% nezávisle na tom, jestli ti padla z předhozího, jestli padla někomu jinému, jestli jich je na serveru deset nebo deset tisíc. Nic nemá vliv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nastasyah Posted July 26, 2011 Report Share Posted July 26, 2011 VýpoÄet pro drop karty je velmi jednoduchý. Když se zabije potvora, hodí se kostkou. Když na kostce padne Äíslo 0,02 a menÄí, padne karta. Když padne vÄtÄí Äíslo, nepadne karta. (Jediná výjimka je Bubble Gum - ta zařídí, že se při neíşspÄchu hodí kostkou jeÄtÄ jednou ) ÂŽádné jiné zrady, zádrhely, poÄítadla, ovlivnÄní, nic jiného tam není. ProstÄ stejná Äance z každého zabitého moba. Když ti padne karta, nic se nikde neresetuje, z dalÄího moba máÄ opÄt Äanci 0,02% nezávisle na tom, jestli ti padla z předhozího, jestli padla nÄkomu jinému, jestli jich je na serveru deset nebo deset tisíc. Nic nemá vliv. ížasnej! Díky Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jirkan Posted July 26, 2011 Report Share Posted July 26, 2011 ížasnej! Díky Podstatne je, jak moc jsi schopny v matematice.O co jde? Zkusim na prikladu. Mas drop nejakeho cenneho predmetu, dejme tomu na 1/10 (aby se to dobre pocitalo). Coz znamena ze nahodne z kazde desate potvory neco padne. Jake jsou sance kdyz zabijes 2 potvory? 1.potvora: 90% sance, ze nic nepadne, 10% ze padnepak zabijes 2 potvoru - jsou dve moznosti: 10% ze uz predmet padl -> z toho 90% ze druhy nepadne (vynasobime to -> celkova pravdepodobnost 9% ze nepadne), a 10% ze padne podruhe -> celkove tedy 1% 90% ze predmet jeste nepadl -> z toho 90% ze ani podruhe nepadne, celkem 81%, a 9% ze padne, celkem 9%. Takze si to shrneme:Padnou 2: 1%Padne 1: 9+9 = 18%Nepadne nic: 81%--------------------Zkouska: celkem 100% -> mame to spravne. Kdyz se nad tim zamyslis, tak tuhle uvahu muzes zobecnit, vzorec je jednoduchy. Kdyz mas Ppadne pravdepodobnost ze padne (nyni 0.1 ... odpovida 10%), a Pnepadne = 1-Ppadne = 0.9. Ze nepadne z jednoho pokusu je P1 = Pnepadne.Ze dvou jak jsme si odvodili P2 = Pnepadne * Pnepadne = Pnepadne^2Obecne ze z N nepadne je to zrejme Pn = Pnepadne ^ N = (1 - Ppadne)^N Takze jsme ziskali vzorec pro nepadnuti itemu. POZOR: Jeho opakem neni, ze padne item, ale ze padne alespon jeden item. Tak a ted prakticka cisla, vzorecek mame. Pocetejme to pro karty (Ppadne = 0.0002)Pn = (1 - 0.0002) ^ N. Kdyz zabijeme 1000 potvor, je pravdepodobnost, ze nepadne karta P1000 = 0.8187 == 82%kdyz zabijeme 5000 potvor, sance ze nepadne ani jedna je P5000 = 0.367 = 36.7%Kdyz zabijeme 10000 potvor, sance ze nepadne ani jedna karta je P10000 = 0.135 = 13.5%Kdyz zabijeme 20000 potvor, sance ze nic nepadne je P20000 = 0.0183 = 1.83%Kdyz zabijeme 50000 potvor, sance ze porad nic nepadne je P50000 = 0.0000454 = 0.0045% atakdale, proste sance ze nic nepadne dost rychle klesa, ale pro konecny pocet zabitych potvor je vzdy nenulova. Jaka je sance ze z N potvor padne treba prave jedna karta, nebo obecne M karet si muzete odvodit za domaci ukol. Pristupu je hned nekolik. Edit: pomotal jsem 2 radky mezi sebou a jeste jednou pomotal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dweep Posted July 26, 2011 Report Share Posted July 26, 2011 (Jediná výjimka je Bubble Gum - ta zařídí, že se při neíşspÄchu hodí kostkou jeÄtÄ jednou ) Dle výpisu při dropu spíÄe soudím, že žvejka zvyÄuje rovnou Äanci ( nedává jen dalÄí pokud jako enri ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jirkan Posted July 26, 2011 Report Share Posted July 26, 2011 Dle výpisu při dropu spíÄe soudím, že žvejka zvyÄuje rovnou Äanci ( nedává jen dalÄí pokud jako enri )Mas pravdu, zvejka nasobi sanci (a muze se zvolit i kolikrat, asi viz itemscript) Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanus Posted August 8, 2011 Report Share Posted August 8, 2011 Ahoj, mam taku mensiu otazku na aktivnych rybarov. Vedel by niekto mi niekto upresnit ako funguje krmenie pri posedoch? Je potrebny nejaky cas aby sa nakrmenie ryb prejavilo alebo je efekt okamzity.Pripadne, existuje nejaky sposob zistit, ze nakolko je posed zakrmeny? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jirkan Posted August 8, 2011 Report Share Posted August 8, 2011 Ahoj, mam taku mensiu otazku na aktivnych rybarov. Vedel by niekto mi niekto upresnit ako funguje krmenie pri posedoch? Zkusim ti vysvetlit princip, konkretni cisla v hlave nemam (jen ze nejvydatnejsi posedy jsou na Splendide Fieldech...) Kazdy posed ma nekolik zakladnich konstant a nekolik promennych, konstanty jsou nasledujici: Konstanty jsou:-maximalni pocet ryb-relativni prirustek(potom jeste typ vody a specialni drop -> ale to viz wiki a optimalni navnada a prut) Promenne jsou:-pocet ryb-nakrmenost a jedna globalni promenna celkovy_pocet_ryb na serveru. Promenna pocet_ryb: Populace ryb roste dvema zpusoby:-Ryby se rozmnozuji - rychlost je rovna "relativni prirustek" * (pocet_ryb + malecislo) * (nakrmenost + malecislo)-Ryby priplouvaji z jinych posedu, rychlost je hodnemalecislo * celkovy_pocet_ryb na serveru. Pokles populace je mozny jen jednim zpusobem:- Rybareni - sance na zabrani je umerna pocet_ryb * (1-nakrmenost) - sance na vyloveni je umerna (nelinearne) rozdilu skillu mezi rybou a rybarem Promenna nakrmenost: -nakrmenost klesa s casem linearne (uplne vyhladoveni by melo byt za odpoledne +-)-nakrmenost roste hodne, kdyz date krmit ryby-nakrmenost mirne stoupne taky kdyz trhnete s navnadou naprazdno -------------------------Kdo chce, muze si zkusit sestavit a vyresit soustavu dvou diferencialnich rovnic jako cviceni ;-) Kdo nechce :-) krmit ma cenu vyloveny posed kde chcete za par hodin rybarit a vite ze tam nikdo nechodi. Jestli to pise ze vic krmit nejde fakt nevim, bud jsem to uz nekde psal nebo casem kouknu jak to je. Jinak jeste, na rozdil od drivejsiho rybareni kdy se vsechny populace jednorazove doplnily tusim v 16:00 a pak nic, tak ted se doplnuji prubezne, ten skript se pousti radove v minutovych intervalech. Jeste hrubejsi popis: je to pokus o velmi jednoduchy ale realisticky model - ryby je mozne zdecimovat vytrvalym vylovenim a obnova pak trva dlooouho, kdyz jsou ryby nazrane mnozi se rychlejsi ale nazrana ryba nezabira na navnadu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
presi Posted August 9, 2011 Report Share Posted August 9, 2011 nikde sem nenasel odpoved a nikdo ve hre to nejak nevi... na co presne je @fixpos a jak funguje? me se zatim spis zda ze nefunguje a ze navic dostavam position lagy i kdyz me mob netrefi, coz je docela prijemna novinka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest betr Posted August 9, 2011 Report Share Posted August 9, 2011 nikde sem nenasel odpoved a nikdo ve hre to nejak nevi... na co presne je @fixpos a jak funguje? me se zatim spis zda ze nefunguje a ze navic dostavam position lagy i kdyz me mob netrefi, coz je docela prijemna novinkahttp://www.reborn.cz/ -> hledej na webu -> fixposPokud zjistis neco vic, muzes doplnit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presi Posted August 9, 2011 Report Share Posted August 9, 2011 http://www.reborn.cz/ -> hledej na webu -> fixposPokud zjistis neco vic, muzes doplnit. tohle nejsou informace te hloubky, jako ubych chtel zjistit... (navic tohle je v motd) Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanus Posted August 9, 2011 Report Share Posted August 9, 2011 Zkusim ti vysvetlit princip, konkretni cisla v hlave nemam (jen ze nejvydatnejsi posedy jsou na Splendide Fieldech...) Matematicky velmi pekne napisane, ale realita vyzera trochu inac. Moje doterajsie skusenosti su take, ze je uplne jedny kedy a ako krmim a kedy potom idem na ryby. Ryby beru uplne smiesne - z 20 navnad 2-3 ryby alebo sa dostavi vysledok, ze z 20 navnad sa 19 krat objavi hlaska "Rybycka uplavala i s navnadou, potvurka" a raz sa podari aspon vytiahnut nejaku morsku potvoru, ktora sa neuspesne snazi o moje pochovanie.Skusal som to dlhsiu dobu a vysledky su porovnatelne. Strucne povedane, ked chcem riadny ulovok, je vyhodnejsie sa posadit do Prontery na namestie a cakat ryby dazd.P.S. Nechcem makrely, chcem akukolvek rybu, ktora je ochotna sa dat chytit Link to comment Share on other sites More sharing options...
hyah Posted August 15, 2011 Report Share Posted August 15, 2011 rybareni by nebylo zle doplnit s tim "modelem" na wiki pac aby se v tom prase vyznalo a tez osobne aktualni nastaveni jaksi nepobiram Link to comment Share on other sites More sharing options...
presi Posted August 16, 2011 Report Share Posted August 16, 2011 jak presne funguje critshield? (tim presne myslim cisla (prosim), co to je vim) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zereges Posted August 17, 2011 Report Share Posted August 17, 2011 jak presne funguje critshield? (tim presne myslim cisla (prosim), co to je vim)CritShield = LUK_Moba/5ale myslím že to tady snad ani nefunguje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skywalker Posted August 21, 2011 Report Share Posted August 21, 2011 Kolik je, prosim, hranice Base expu po advance 99 lvl, kdy pak "pretece" pres limit a jede se zase od nuly? neco pres 4mld expu +- ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zereges Posted August 21, 2011 Report Share Posted August 21, 2011 Kolik je, prosim, hranice Base expu po advance 99 lvl, kdy pak "pretece" pres limit a jede se zase od nuly? neco pres 4mld expu +- ?2^32 = 4.294.967.296 Ale myslím že kuzma si stěžoval na 2^31 = 2.147.483.648Každopádně v cp je to bez tohohle "bugu". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skywalker Posted August 21, 2011 Report Share Posted August 21, 2011 2^32 = 4.294.967.296 Ale myslím že kuzma si stÄžoval na 2^31 = 2.147.483.648KaždopádnÄ v cp je to bez tohohle "bugu". uff, diky takze mam jeste u Skywalkera malou rezervu, cca 450M ale jak koukam ve hre, tak tady je videt ten limit 2.147.483.648 ale v CP asi limit neni Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inigarashi Posted August 22, 2011 Report Share Posted August 22, 2011 Chápu podle zprávy v novinkách, že se z Thorn Staff of Darkness udÄlala 2 handed? Jestli ano, tak je to ÄpatnÄ viz. http://db.irowiki.org/db/item-info/1636/ příp. tady screen kde je i obleÄená jako 1h http://forums.irowiki.org/showpost.php?p=1113261&postcount=21 . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dweep Posted August 22, 2011 Report Share Posted August 22, 2011 Chápu podle zprávy v novinkách, že se z Thorn Staff of Darkness udÄlala 2 handed? Jestli ano, tak je to ÄpatnÄ viz. http://db.irowiki.org/db/item-info/1636/ příp. tady screen kde je i obleÄená jako 1h http://forums.irowiki.org/showpost.php?p=1113261&postcount=21 .ona byla 2 handed celou dobu, imho 1h by byla snad i lepsi nez lichka ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zereges Posted August 22, 2011 Report Share Posted August 22, 2011 Chápu podle zprávy v novinkách, že se z Thorn Staff of Darkness udělala 2 handed? Jestli ano, tak je to špatně viz. http://db.irowiki.org/db/item-info/1636/ příp. tady screen kde je i oblečená jako 1h http://forums.irowiki.org/showpost.php?p=1113261&postcount=21 .Není, je to změna až v renewal mechanice, vizNon-RenewalRenewal IroDB není pro reborn, lepší je to hledat v RMS databazi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inigarashi Posted August 22, 2011 Report Share Posted August 22, 2011 A vidíš máš pravdu. Nenapadlo mě, že je ta změna renewal only. Ok nevermind Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.